abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:31:27 #251
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_205616622
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoezo, zeggen mensen er soms bij dat het de absolute waarheid is, of heb je aan iedereen gevraagd of ze het allemaal voor waar aannemen ofzo? :)

Ik zelf zou alles wat gepost wordt met een korrel zout nemen.
Je kunt jezelf aan dezelfde standaarden kunnen houden als waar je anderen aan probeert te houden.

Je schreeuwt bij ieder kritisch bericht om een bron on context maar zelf plaats je de grootste of vaagste onzin zonder iets van bron of context.
pi_205616669
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Je kunt jezelf aan dezelfde standaarden kunnen houden als waar je anderen aan probeert te houden.

Je schreeuwt bij ieder kritisch bericht om een bron on context maar zelf plaats je de grootste of vaagste onzin zonder iets van bron of context.
Nou, ik zeg hier niet dom:

Ze hebben problemen met medicijnen, ik post iets wat dat aannemelijk kan maken.

Of jij of iemand anders dat gelooft, is aan jullie.

Want anders gaat het natuurlijk vrij rap verschuiven naar dat er alleen dingen gepost mogen worden waarvan jij vind dat het geloofwaardig is :)

Vraag me eigenlijk ook af wat je sowieso zit te zeveren. Jij contribueert zelf helemaal niet aan welke discussie dan ook.

Maar niemand zit te wachten op iemand die zich de beste stuurman aan wal waant, en ondertussen hier wel anderen meent te moeten vertellen hoe het e.e.a. dient te verlopen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205616789
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ah, je fantaseert er nu bij dat je favoriete "russofonen" ook in het zuiden zaten? :)

Bron? :)
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:54:51 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205616926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:49 schreef riazop het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kijk, je kan het wel ^O^
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205617178
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Kijk, je kan het wel ^O^
Ik zie je al heel lang meedoen in deze draad.

Maar als je nu nog niet weet in welke gebieden russofonen in Oekraine in de meerderheid zijn....

Enige kennis mag toch wel voorondersteld worden zo langzamerhand.
pi_205617185
twitter

Die weet zijn Russische promo tour ook goed uit te melken.
pi_205617236
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:22 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Waarom dreig je dan toch met verwijderen en kies je ervoor specifiek deze user aan te spreken?

Natuurlijk is men pro-Oekranie, ik ben pro-Oekranie. Maar ik juich niet voor alles. Als we dingen bespreken zoals 'Oekranie in de EU of niet' dan is het logisch dat zaken als corruptie besproken worden. Ik zou het erg eng vinden als dat niet zou mogen of zelfs maar ongewenst is. Als de feiten al bij voorbaat worden beinvloed door emoties, tja laat dan maar.

Andersom worden de meest vage twitter berichten gedeeld, voor waarheid aangenomen en kan ik eindeloos vragen om een bron die net zo goed nooit komt. Als we dat afzetten tegen het bespreken van corruptie in Oekranie is het vreemd dat je daar wel zo dicht op zit.
Het gaat niet alleen om het benoemen van corruptie maar om de kwaadaardigheid die users uitkramen, het komt in de buurt van trollen. Discussie prima maar kwaadaardige Russische propaganda mag van mij wel wegblijven.
pi_205617267
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Die weet zijn Russische promo tour ook goed uit te melken.
Ja, wat zou hem mankeren zoiets te doen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FOK!Fotograaf vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:32:21 #260
364681 over_hedge
pi_205617295
Dat stukje over fake news heeft die wel gelijk in. Beetje jammer alleen dat hij nu de genen is die zelf fake news maakt :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205617305
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:30 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, wat zou hem mankeren zoiets te doen?
Zal me niks verwonderen als het puur om geld gaat. Hoop wel dat die zo slim is om zich uit te laten betalen in Dollars dan in Roebels.
pi_205617314
Als ik zo kijk naar onze media VS die van Rusland, dan is onze positie dat Rusland het moeilijk heeft in de oorlog, amper vorderingen maakt en op langere termijn een groot probleem heeft door de sancties; terwijl de Russische positie is dat het allemaal gestroomlijnd gaat, dat grote gebieden bevrijd zijn en de wederopbouw is begonnen, en dat het westen op langere termijn een groot probleem heeft vanwege de sancties.

Wie zit er het dichtst bij de waarheid?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205617420
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:33 schreef Wantie het volgende:
Als ik zo kijk naar onze media VS die van Rusland, dan is onze positie dat Rusland het moeilijk heeft in de oorlog, amper vorderingen maakt en op langere termijn een groot probleem heeft door de sancties; terwijl de Russische positie is dat het allemaal gestroomlijnd gaat, dat grote gebieden bevrijd zijn en de wederopbouw is begonnen, en dat het westen op langere termijn een groot probleem heeft vanwege de sancties.

Ik denk dat je dat zelf ook wel weet :).
pi_205617529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef riazop het volgende:

[..]

Maar als je nu nog niet weet in welke gebieden russofonen in Oekraine in de meerderheid zijn....

Nee, dat is niet mijn obsessie.

Ik doe hier ook niet alsof iedereen die rus spreekt graag ingelijfd wil worden in putin's dictatuur :)

Menig rustalige heeft er zo de balen van dat ze van de weeromstuit ophouden met rus praten.

Oa. https://www.france24.com/(...)y-learning-ukrainian

Wat opzich incorrect is, vrijwel alle oekrainers spreken oekrains, hoeven het niet te leren.

En met het tempo dat quisling worden opblazen, vandaag weer 1, kun je moeilijk vol houden dat ze in het zuiden zo pro-rus zijn.

Dus: lekker belangrijk.
pi_205617595
quote:

Het staat nu 2-2?
Vakman pur sang
pi_205617598
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar er is dan ook echt helemaal niemand hier die ontkent dat Oekraïne corrupt is. Dat het land problemen heeft met z'n democratische stelsel, ga zo maar door.
Maar dat is waar die user (waarop ik reageerde) wel een bron voor vroeg (wat ik gaf).

quote:
Dat hoef je echter niet constant te herhalen als zijnde een antwoord op "xx" want dat is wel wat je doet.
Ik heb dat slechts herhaald, omdat bovenstaande user vroeg om een "bron". Daarnaast is het terecht/inhoudelijk/on-topic als er gewezen wordt op hoe corrupt dat land en Zelensky zijn als iemand een filmpje post waarin miljarden dollars aan hulp aan dat land wordt beloofd.

quote:
En als in streng was geweest had ik de helft van je posts weg kunnen gooien. Tegengeluid is hier welkom, wat, zelfs gewenst. Maar dan moet het wel feitelijk blijven en ik kan er verdomd weinig aan doen dat de, zal ik het eerbiedig de Oekraïne sceptici noemen, zelden tot nooit op de inhoud in gaan maar bronloos stellingen of argumenten in de strijd gooien.
Ik ben feitelijk geweest, toen het ging om Zelensky en dat hij genoemd wordt in de pandora-papers verwees ik bijv. met een link naar aljazeera en toen er gevraagd werd om een bron voor corruptie in Oekraïne verwees ik oa naar Wikipedia. En nogmaals veel van de geposte pro-Oekraïense/anti-Russische twitterberichtjes hier zijn niet feitelijk.

quote:
Net zo min dat Hahaha orks dood!?? (al dan niet met of zonder bron) net zo taffeskut is. Het is hier geen speeltuin.
Eens.
pi_205617599
Gelukkig zou de ECB nooit geld bijprinten. :)
Vakman pur sang
pi_205617665
quote:

De ontploffingen op de Krim, die 3 kraters, waren het resultaat van een foutje, volgens Rusland. Zo dicht als ze daar bij de waarheid zitten, zo dicht zitten ze er regelmatig bij denk ik 😜
pi_205617695
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:12 schreef ExTec het volgende:
En weer eentje voor: SaNcTiEs WeRkEn NiEt:

[ afbeelding ]
Ik wil niet lullig doen, maar in Nederland is er op dit moment ook een enorm tekort aan medicijnen, en dan niet aan lullige dingetjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:39:56 #270
5428 crew  miss_sly
pi_205617865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik wil niet lullig doen, maar in Nederland is er op dit moment ook een enorm tekort aan medicijnen, en dan niet aan lullige dingetjes.
Insuline, epilepsiemedicijnen, anticonceptie en AD zijn geen lullige dingetjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205617872
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat missen we niet allemaal in NL.

Wel de adrenaline pen en steeds meer zaken (China)
Vakman pur sang
pi_205617875
Vakman pur sang
pi_205617881
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik bedoel dat er in Nederland nu ook een tekort is aan bepaalde medicijnen die essentieel zijn voor mensen hun gezondheid, las van de week nog van een patiënt die aan het afbouwen was op een bepaald medicijn voor antidepressiva wat ze met heel heel veel moeite nog ergens kon bemachtigen.

Een gevaarlijke ontwikkeling omdat hier gewoon een zwarte markt gaat ontstaan met alle uitwassen vandien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205617888
quote:
Had 8 jaar geleden al moeten gebeuren.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:50:11 #275
5428 crew  miss_sly
pi_205617925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik bedoel dat er in Nederland nu ook een tekort is aan bepaalde medicijnen die essentieel zijn voor mensen hun gezondheid, las van de week nog van een patiënt die aan het afbouwen was op een bepaald medicijn voor antidepressiva wat ze met heel heel veel moeite nog ergens kon bemachtigen.

Een gevaarlijke ontwikkeling omdat hier gewoon een zwarte markt gaat ontstaan met alle uitwassen vandien.
Dan begreep ik je opmerking verkeerd. Zoals het er stond, als ik het alsof er in Rusland tekort is aan lullige dingetjes en in NL aan serieuze dingen. My bad :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205618087
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Dan begreep ik je opmerking verkeerd. Zoals het er stond, als ik het alsof er in Rusland tekort is aan lullige dingetjes en in NL aan serieuze dingen. My bad :)
Maakt niet uit natuurlijk. ;)
Vakman pur sang
pi_205618092
Al die zielige "russofonen", hé?

twitter
pi_205618124
quote:

Degenen wiens toko niet gesloten wordt of een enkeltje Siberië krijgen als ze niet de staatslijn volgen.Dat lijkt mij helder.

Waarom er toch altijd een propaganda vergelijking moet worden gemaakt tussen vrije pers en niet-vrije pers is mij een raadsel :')
Denk zelf na.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_205618148
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat heeft met corona te maken en het zerocovid beleid van China.
pi_205618149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit komt ook voor een deel omdat de NL regering/verzekeringen weigeren de big pharma met topprijzen te steunen waardoor deze pharma gewoon naar de volgende koper gaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:34:38 #281
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205618196
quote:
Deutschland erwache! Met zo’n titel aarzel ik om het linkje te klikken
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205618213
quote:
Volledig artikel in de spoiler:

Thanks to Vladimir Putin, Germany has woken up
https://www.economist.com(...)germany-has-woken-up

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205618380
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 15:47 schreef Anton91 het volgende:
:O
[ twitter ]
Wat een kop _O-
Is die gast daar gewoon achtergelaten door zijn kameraden ofzo?
pi_205618448
twitter

Als niet voorkomen kan worden dat die gevangen genomen soldaten levend worden bevrijd, dan lijkt mij dit een ontzettend mooi doel voor de HIMARS.
pi_205618547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:06 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Als niet voorkomen kan worden dat die gevangen genomen soldaten levend worden bevrijd, dan lijkt mij dit een ontzettend mooi doel voor de HIMARS.
Ik zag het al eerdere voorbij komen.
twitter
pi_205618582
quote:
de Russische positie is dat het allemaal gestroomlijnd gaat, dat grote gebieden bevrijd zijn en de wederopbouw is begonnen, en dat het westen op langere termijn een groot probleem heeft vanwege de sancties.

Als het volgens de Russische visie volgens plan zou zijn gegaan, dan was de 3-daagse speciale militaire operatie na 3 dagen daadwerkelijk voltooid.
Ik snap sowieso niet hoe de Russische fanboys hier kunnen rationaliseren dat het allemaal toppie gaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205618623
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 15:21 schreef ExTec het volgende:
Al die zielige "russofonen", hé?

[ twitter ]
Zonder context weet je niet 'wie' en 'waarvoor' ze daar filmen. Gebeurtenissen worden hier in de media, bijv. in rapportages of documentaires ook vaak geënsceneerd. Kan net zo goed voor een documentaire of wat dan ook zijn, of voor propaganda natuurlijk. Dat laatste lijkt me sterk, aangezien iemand gewoon de filmploeg zit te filmen en neem aan dat daar wel op gecontroleerd wordt als het echt voor propaganda doeleinden is.

Edit: Als je dat draadje verder leest vraagt iemand zich terecht af:
quote:
Can we guarantee this isn't a movie set. (Like an actual movie for entertainment)
Waarop iemand reageert met, "It is" en haalt een andere tweet van een Oekraïner aan:

twitter
Dus weer zo'n valse tweet die je klakkeloos hebt overgenomen. Men dumpt hier gewoon elke tweet zonder het even te controleren of het wel klopt.
pi_205618642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:27 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Zonder context weet je niet 'wie' en 'waarvoor' ze daar filmen. Gebeurtenissen worden hier in de media, bijv. in rapportages of documentaires ook vaak geënsceneerd. Kan net zo goed voor een documentaire of wat dan ook zijn, of voor propaganda natuurlijk. Dat laatste lijkt me sterk, aangezien iemand gewoon de filmploeg zit te filmen en neem aan dat daar wel op gecontroleerd wordt als het echt voor propaganda doeleinden is.

Edit: Als je dat draadje verder leest vraagt iemand zich terecht af:
[..]
Waarop iemand reageert met, "It is" en haalt een andere tweet van een Oekraïner aan:

[ twitter ]Dus weer zo'n valse tweet die je klakkeloos hebt overgenomen. Men dumpt hier gewoon elke tweet zonder het even te controleren of het wel klopt.
Dit filmpje wordt op liveuamap ook gepushed als Oekraïners die allerlei fake news maken.
pi_205618702
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:30 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dit filmpje wordt op liveuamap ook gepushed als Oekraïners die allerlei fake news maken.
Als je die twitteraccount van Ivanka bekijkt (zie mijn voorgaande post) zie je dat ze daar bewijs levert dat ze er zelf bij was en dat het voor een Oekraïense documentaire was. Ze laat ook een filmpje zien die ze zelf heeft gemaakt vanuit een andere kant:

twitter

twitter
pi_205618911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef riazop het volgende:

[..]

Jij begrijpt toch ook nog steeds niet dat russischtalig niet gelijk staat aan pro-russisch.dus lul niet zo slap als je eens een keer een bron voor je geblaat hebt gevonden.
pi_205618923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:30 schreef BEFEM het volgende:

[..]
De is vanaf hier totaal geen enkel zicht op wat echt is en wat niet, Joost weet wat daar precies gebeurt.
Vakman pur sang
pi_205619143
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
....
Ik snap sowieso niet hoe de Russische fanboys hier kunnen rationaliseren dat het allemaal toppie gaat.
Heb je een voorbeeld van zo'n fanboy die beweert dat het "helemaal toppie" gaat met Rusland?

Ze hebben nu 20% van de Oekraine, dat wel. En er zullen idealiter nog een paar procent bijkomen. Maar de Russen hebben vooral de eerste weken een zeer hoge tol betaald met hun elite troepen
pi_205619160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:12 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Jij begrijpt toch ook nog steeds niet dat russischtalig niet gelijk staat aan pro-russisch....
Maar er is wel een verdomd grote overlap.

Zo denk ik dat er in Lviv weinigen zijn die bij rusland willen horen.
pi_205619173
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2022 17:38:34 ]
pi_205619181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:36 schreef riazop het volgende:

[..]
Maar er is wel een verdomd grote overlap.

Zo denk ik dat er in Lviv weinigen zijn die bij rusland willen horen.
Vast ja. Zullen we anders eens in Vlaanderen gaan vragen hoe ze graag ze bij Nederland willen horen? Of Oostenrijk bij Duitsland?
pi_205619232
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:35 schreef riazop het volgende:

[..]
Heb je een voorbeeld van zo'n fanboy die beweert dat het "helemaal toppie" gaat met Rusland?

Ze hebben nu 20% van de Oekraine, dat wel. En er zullen idealiter nog een paar procent bijkomen. Maar de Russen hebben vooral de eerste weken een zeer hoge tol betaald met hun elite troepen
Het is in elk geval duidelijk dat jij aan de kant van Russisch imperialisme staat. Als gesprekspartner ben je voor mij dan af.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_205619275
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:39 schreef J.B. het volgende:

[..]
Vast ja. Zullen we anders eens in Vlaanderen gaan vragen hoe ze graag ze bij Nederland willen horen? Of Oostenrijk bij Duitsland?
Wat nou vragen? Helemaal niet nodig, wij weten gewoon dat ze dat graag willen en als ze zeggen dat dat niet het geval is dan is dat omdat ze door de Fransen tegen ons zijn opgezet.
pi_205619403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:35 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik heb wel een fanboy voor je die sarcastisch meld dat de sancties werken, waarmee die eigenlijk dus wil zeggen dat ze niet werken, telt dat ook? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:48 schreef riazop het volgende:
Die sancties werken hoor!!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:19:41 #300
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')