Cope cages/Cage armour/Slat armour werkt dan ook gewoon tegen bepaalde typen munitie.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank. Ik heb vaak uitleg nodig bij fotos.
Weet je nog die stellages die de Russen op hun tanks bouwden (of misschien nog doen), omdat ze dachten dat ze daarmee de raketten aftroefden? Daar had ik eerst ook uitleg bij nodig.
Ik kon me niet voorstellen dat mensen zo kunnen denken.
Het is potato, potato.quote:
Jawel, maar gejank a'la:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:36 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat was mijn antwoord niet. Het is algemeen bekend dat Oekrane corrupt is (wordt zelfs niet door Zelensky-fans ontkend) en ik heb die user gewoon aanwijzingen gegeven waar hij die bronnen kan vinden (corruptie-index Wikipedia en op Google zoeken geeft ook genoeg resultaten met betrouwbare bronnen).
quote:Ze zijn daar corrupt!!!!
quote:Dat is niet relevant.
Gaat gewoon heel snel vervelen.quote:HAHAHAHAHA, ZIE JE WEL DAT IK NIET MAG ZEGGEN DAT ZE CORRUPT ZIJN!
Als het allemaal zo nauw aan komt, dan kan ik mij niet voorstellen dat een paar houten balken en een stuk hekwerk effectief is:quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:37 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Cope cages/Cage armour/Slat armour werkt dan ook gewoon tegen bepaalde typen munitie.
Afmetingen komen nauw. Anders werkt het contra productief.
Hetzelfde geld voor apllique/add-on armour. Al is het een boomstam.
Verwacht alleen niet dat je een tandem-lading ermee tegenhoudt.
Dat de twitter-experts hier anders denken geeft een beetje aan waar je hier 500 posts per topic mee te maken
Amerikaan:
[ afbeelding ]
Canadees:
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet voldoende. Als je het klimaat in het land niet verandert, dan komt gewoon de volgende generatie terroristen tevoorschijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Anders hadden ze de terroristen af kunnen blazen en op kunnen rotten, hadden ze er niet zo lang hoeven blijven zitten.
Maar er is dan ook echt helemaal niemand hier die ontkent dat Oekrane corrupt is. Dat het land problemen heeft met z'n democratische stelsel, ga zo maar door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:36 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat was mijn antwoord niet. Het is algemeen bekend dat Oekrane corrupt is (wordt zelfs niet door Zelensky-fans ontkend) en ik heb die user gewoon aanwijzingen gegeven waar hij die bronnen kan vinden (corruptie-index Wikipedia en op Google zoeken geeft ook genoeg resultaten met betrouwbare bronnen). Je bent er altijd snel bij om degenen die hierin neutraal/kritisch staan te berispen om bronnen, maar dat letterlijk elk deeltje 99% gevuld wordt met vage twitterberichtjes of posts zonder bronnen die pro-Oekrane/anti-Rusland zijn, daar zeg je dan niks over. Je stelt je zeer streng op tegenover diegene die neutraal/kritisch staan in deze oorlog en bent heel erg coulant met de andere kant zelfs als die vervallen in schelden en op de man spelen.
Wij westerse landen moeten gewoon niet denken dat democratie de oplossing is voor de hele wereld. Verschillende culturen , verschillende leiderschapsstijlen die werken. En dat is bij Oekrane al op het randje. Wat werkt beter, de corrupte Rusland stijl of de "open" westerse democratische.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is potato, potato.
Je blaast wat terroristen af, en kijk nu, vervelend, ze blijven komen.
Dan moet je wat gaan bedenken. En een echte democratie zou dat oplossen. Of shura, als je dat wil. Wmb een puur semantische discussie.
Kern is: mensen daar moeten anders willen. En willen ze dat niet, houd het op.
willen ze welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is potato, potato.
Je blaast wat terroristen af, en kijk nu, vervelend, ze blijven komen.
Dan moet je wat gaan bedenken. En een echte democratie zou dat oplossen. Of shura, als je dat wil. Wmb een puur semantische discussie.
Kern is: mensen daar moeten anders willen. En willen ze dat niet, houd het op.
Wat is je definitie van "oplossing" en wanneer "werkt" iets?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Wij westerse landen moeten gewoon niet denken dat democratie de oplossing is voor de hele wereld. Verschillende culturen , verschillende leiderschapsstijlen die werken. En dat is bij Oekrane al op het randje. Wat werkt beter, de corrupte Rusland stijl of de "open" westerse democratische.
Maar dan zijn we het er toch over eens dat niet genoeg van de mensen aldaar dat willen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef sp3c het volgende:
ze willen alleen niet opgeblazen worden bij alles wat ze doen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Democratie is ook het breed genoeg gedragen concept dat er meer is dan alleen je eigen stam.
En als je dan toch weer met wat narcisten aan de top eindigt, die alleen de eigen stam verrijken, wordt dat concept blijkbaar niet breed genoeg gedragen.
En op basis waarvan zou je zijn berichten kunnen en morgen verwijderen? Persoonlijke en vrije interpretatie van de policy?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar er is dan ook echt helemaal niemand hier die ontkent dat Oekrane corrupt is. Dat het land problemen heeft met z'n democratische stelsel, ga zo maar door.
Dat hoef je echter niet constant te herhalen als zijnde een antwoord op "xx" want dat is wel wat je doet.
En als in streng was geweest had ik de helft van je posts weg kunnen gooien. Tegengeluid is hier welkom, wat, zelfs gewenst. Maar dan moet het wel feitelijk blijven en ik kan er verdomd weinig aan doen dat de, zal ik het eerbiedig de Oekrane sceptici noemen, zelden tot nooit op de inhoud in gaan maar bronloos stellingen of argumenten in de strijd gooien.
Net zo min dat Hahaha orks dood!?? (al dan niet met of zonder bron) net zo taffeskut is. Het is hier geen speeltuin.
Iets werkt als het (ongeacht de democratisch gekozen leider) in stand blijft als de "bevrijder" zich omdraait en vertrekt. En een oplossing is vanuit "ons" beeld, als een land zich draait naar een systeem waar wij ons comfortabel bij voelen en waar wij zonder problemen zaken mee kunnen doen zoals wij gewend zijn. Ergo. Een kapitalistisch/democratisch systeem. En dus niet 1 mannetje die bepaald wat hem uit komt en met wiens grillen je te dealen hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat is je definitie van "oplossing" en wanneer "werkt" iets?
klopt, al heb ik al even niets meer verwijderd in dit topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En op basis waarvan zou je zijn berichten kunnen en morgen verwijderen? Persoonlijke en vrije interpretatie van de policy?
Misschien moeten die kritische users dan iets meer aan bronvermelding/onderbouwng doen. Zo simpel is dat. Al lijkt het er op dat daar enigszins gehoor aan wordt gegeven. Waarvoor dankquote:Iedere kritische user is hier vogelvrij, geen moderator die ooit ingrijpt. Andersom uit iedere willekeurige halve zool de grootste beledigingen, herhaalt onzin van twitter zonder enige context. Verheerlijken dood en geweld. Waar ben je dan?
goed argument, geen idee wat je wil zeggen.quote:En dan niet komen met 'zet maar een TR' want andersom ben je er altijd als de kippen bij.
Je bedoeld dus stabiliteit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:58 schreef bleiblei het volgende:
Iets werkt als het (ongeacht de democratisch gekozen leider) in stand blijft als de "bevrijder" zich omdraait en vertrekt.
niet echtquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dan zijn we het er toch over eens dat niet genoeg van de mensen aldaar dat willen?
[..]
Maak mij wijzerquote:
Het is wel “het” Ibiezzz van Russia. Oligarchen hebben er zeer veel in genvesteerd om het zo mooi te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mij niet gezien. Laat de Oekraners het eerst maar denazificeren.
Waarom dreig je dan toch met verwijderen en kies je ervoor specifiek deze user aan te spreken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
klopt, al heb ik al even niets meer verwijderd in dit topic.
[..]
Misschien moeten die kritische users dan iets meer aan bronvermelding/onderbouwng doen. Zo simpel is dat. Al lijkt het er op dat daar enigszins gehoor aan wordt gegeven. Waarvoor dank
[..]
goed argument, geen idee wat je wil zeggen.
En wat me nog het meest verbaast is dat je blijkbaar helemaal niet inziet dat de publieke opinie op de hand van Oekrane is. Je weet wel, dat land dat onder valse voorwendselen is binnen gevallen door een dictatoriaal buurregime. Niet zo gek dat mensen dan eerder staan te juichen dan te huilen bij positieve berichten over Oekrane/slechte over Rusland. Overigens heb ik niet zo lang geleden ook gezegd dat het allemaal wel wat minder kan met het hihaho orks dood Russen zijn subhumans noem het maar op.
Bron?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:12 schreef ExTec het volgende:
En weer eentje voor: SaNcTiEs WeRkEn NiEt:
[ afbeelding ]
Hoezo, zeggen mensen er soms bij dat het de absolute waarheid is, of heb je aan iedereen gevraagd of ze het allemaal voor waar aannemen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
Andersom worden de meest vage twitter berichten gedeeld, voor waarheid aangenomen
Op vrijdag 12 augustus 2022 12:22 schreef Mr.Sandman het volgende:omdat het hier wel weer flink de spuigaten uit loopt. Dat is ook een beetje onze taak natuurlijk.quote:Waarom dreig je dan toch met verwijderen en kies je ervoor specifiek deze user aan te spreken?
Maar dat mag dan ook, toch? Je mag het hier prima hebben over de corruptie aldaar. Of wat dan ook. Alleen moet het wel in de discussie passen.quote:Natuurlijk is men pro-Oekranie, ik ben pro-Oekranie. Maar ik juich niet voor alles. Als we dingen bespreken zoals 'Oekranie in de EU of niet' dan is het logisch dat zaken als corruptie besproken worden. Ik zou het erg eng vinden als dat niet zou mogen of zelfs maar ongewenst is. Als de feiten al bij voorbaat worden beinvloed door emoties, tja laat dan maar.
Iets voor waarheid aannemen is iets wat je zelf doet. Zonder bron is dat sowieso niet mogelijk. Dat er een aantal users zijn die maar wat graag alles wat in hun straatje past ala Twitter deelt, klopt. En daarbij maakt de kleur niet zoveel uit.quote:Andersom worden de meest vage twitter berichten gedeeld, voor waarheid aangenomen en kan ik eindeloos vragen om een bron die net zo goed nooit komt. Als we dat afzetten tegen het bespreken van corruptie in Oekranie is het vreemd dat je daar wel zo dicht op zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |