abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205615891
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:16 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
En ons gas dan?
Wat is daar mee.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_205615895
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat is daar mee.
Olie kan wel $65 per vat worden maar dat doet niks af aan een eventueel gas tekort.
pi_205615912
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
of van moeder de vrouw ofzo, niet van ons iig, dat kwam echt vanuit de Afghanen zelf
Democratie is ook het breed genoeg gedragen concept dat er meer is dan alleen je eigen stam.

En als je dan toch weer met wat narcisten aan de top eindigt, die alleen de eigen stam verrijken, wordt dat concept blijkbaar niet breed genoeg gedragen.

Hoe spijtig dat ook is, voor dat individu die uren door de woestijn moest sjokken om te gaan stemmen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:20:41 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205615916
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Democratie is meer dan stemmen. Kijk maar naar rus, daar mogen ze ook stemmen.
dat zeg ik, democratie an sich is het probleem niet

in Afghanistan is de Shura heel sterk, daar is isaf ook sterk mee aan de slag gegaan ipv te blijven zeuren over democratie brengen oid

wmb is dat close enough

we hadden alleen het geduld niet om het af te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205615929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:18 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Olie kan wel $65 per vat worden maar dat doet niks af aan een eventueel gas tekort.
Daar hebben wij last van, maar dat heeft voor de rest geen impact op het down the drain gaan van de rus overheids financiën.
pi_205615932
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:48 schreef riazop het volgende:

[..]

Die sancties werken hoor!!
Jammer genoeg te goed. Hopelijk krijgt het russische regime snel meer LNG liquifactie capaciteit en dito LNG tankers beschikbaar want de strijd moet nog wel minstens enkele jaren voortgaan en dat moet gefinancierd worden. In AZie is LNG erg gewild maar ze worden nu outpriced door europa, daar ligt de groeimarkt voor het regime.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:22:24 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205615937
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:09 schreef quirina het volgende:

Best leuk vakantieoord op de Krim.
Mij niet gezien. Laat de Oekraïners het eerst maar denazificeren.
pi_205615956
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:20 schreef sp3c het volgende:
we hadden alleen het geduld niet om het af te maken
Daar een paar eeuwen gaan zitten vind allerhande volk niet leuk, die gaan dan piepen over "kolonisatie".
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:25:08 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205615968
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Daar een paar eeuwen gaan zitten vind allerhande volk niet leuk, die gaan dan piepen over "kolonisatie".
ja dan moet je thuisblijven

2 of 3 generaties staat er voor heb ik wel eens gelezen

punt is dat democratie brengen het probleem niet was en het doel ook niet
pi_205615970
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Daar hebben wij last van, maar dat heeft voor de rest geen impact op het down the drain gaan van de rus overheids financiën.
https://www.telegraaf.nl/(...)fexport-sinds-oorlog

Als de waarde van de roebel halveert, hebben ze er inderdaad alsnog geen reet aan maar helemaal door het putje is het ook niet per definitie.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:26:36 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205615984
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:07 schreef polderturk het volgende:
De Russische invasie begint te mislukken.

[ twitter ]
Nu pas? :')
Die begon al te mislukken toen de eerste konvooien gebombardeerd werden en ze de slag om Kyiv verloren hebben _O-
pi_205615990
Niet de waarde van dat monopoliegeld genaamd roebel, de price per barrel.
pi_205616007
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:25 schreef sp3c het volgende:
punt is dat democratie brengen het probleem niet was en het doel ook niet
Blijkbaar wel. Anders hadden ze de terroristen af kunnen blazen en op kunnen rotten, hadden ze er niet zo lang hoeven blijven zitten.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:33:04 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205616061
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Blijkbaar wel. Anders hadden ze de terroristen af kunnen blazen en op kunnen rotten, hadden ze er niet zo lang hoeven blijven zitten.
ok fine :')
pi_205616086
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Iemand vraagt je om een bron en jouw antwoord is "nee jij, oh en Oekraïne is corrupt!"

Het is tijd voor de b kant van de cassette, de rest hebben we nu wel gehoord.

Dat was mijn antwoord niet. Het is algemeen bekend dat Oekraïne corrupt is (wordt zelfs niet door Zelensky-fans ontkend) en ik heb die user gewoon aanwijzingen gegeven waar hij die bronnen kan vinden (corruptie-index Wikipedia en op Google zoeken geeft ook genoeg resultaten met betrouwbare bronnen). Je bent er altijd snel bij om degenen die hierin neutraal/kritisch staan te berispen om bronnen, maar dat letterlijk elk deeltje 99% gevuld wordt met vage twitterberichtjes of posts zonder bronnen die pro-Oekraïne/anti-Rusland zijn, daar zeg je dan niks over. Je stelt je zeer streng op tegenover diegene die neutraal/kritisch staan in deze oorlog en bent heel erg coulant met de andere kant zelfs als die vervallen in schelden en op de man spelen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:36:57 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205616091
Fijn al die vlaggen voor Oekraïne :D

twitter
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:37:05 #227
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_205616094
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Dank. Ik heb vaak uitleg nodig bij fotos.
Weet je nog die stellages die de Russen op hun tanks bouwden (of misschien nog doen), omdat ze dachten dat ze daarmee de raketten aftroefden? Daar had ik eerst ook uitleg bij nodig.
Ik kon me niet voorstellen dat mensen zo kunnen denken.
Cope cages/Cage armour/Slat armour werkt dan ook gewoon tegen bepaalde typen munitie.

Afmetingen komen nauw. Anders werkt het contra productief.

Hetzelfde geld voor apllique/add-on armour. Al is het een boomstam.
Verwacht alleen niet dat je een tandem-lading ermee tegenhoudt.

Dat de twitter-experts hier anders denken geeft een beetje aan waar je hier 500 posts per topic mee te maken

Amerikaan:

Canadees:
pi_205616105
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
ok fine :')
Het is potato, potato.

Je blaast wat terroristen af, en kijk nu, vervelend, ze blijven komen.

Dan moet je wat gaan bedenken. En een echte democratie zou dat oplossen. Of shura, als je dat wil. Wmb een puur semantische discussie.

Kern is: mensen daar moeten anders willen. En willen ze dat niet, houd het op.
pi_205616133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:36 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dat was mijn antwoord niet. Het is algemeen bekend dat Oekraïne corrupt is (wordt zelfs niet door Zelensky-fans ontkend) en ik heb die user gewoon aanwijzingen gegeven waar hij die bronnen kan vinden (corruptie-index Wikipedia en op Google zoeken geeft ook genoeg resultaten met betrouwbare bronnen).
Jawel, maar gejank a'la:

quote:
Ze zijn daar corrupt!!!! *)
quote:
Dat is niet relevant.
quote:
HAHAHAHAHA, ZIE JE WEL DAT IK NIET MAG ZEGGEN DAT ZE CORRUPT ZIJN! *)
Gaat gewoon heel snel vervelen.

Want dat is eigenlijk alles wat je hier te vertellen hebt.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:45:21 #230
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205616170
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:37 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Cope cages/Cage armour/Slat armour werkt dan ook gewoon tegen bepaalde typen munitie.

Afmetingen komen nauw. Anders werkt het contra productief.

Hetzelfde geld voor apllique/add-on armour. Al is het een boomstam.
Verwacht alleen niet dat je een tandem-lading ermee tegenhoudt.

Dat de twitter-experts hier anders denken geeft een beetje aan waar je hier 500 posts per topic mee te maken

Amerikaan:
[ afbeelding ]

Canadees:
[ afbeelding ]
Als het allemaal zo nauw aan komt, dan kan ik mij niet voorstellen dat een paar houten balken en een stuk hekwerk effectief is:

Of deze met een tak :')
pi_205616173
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:28 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, dat is niet voldoende. Als je het klimaat in het land niet verandert, dan komt gewoon de volgende generatie terroristen tevoorschijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205616176
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:36 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Dat was mijn antwoord niet. Het is algemeen bekend dat Oekraïne corrupt is (wordt zelfs niet door Zelensky-fans ontkend) en ik heb die user gewoon aanwijzingen gegeven waar hij die bronnen kan vinden (corruptie-index Wikipedia en op Google zoeken geeft ook genoeg resultaten met betrouwbare bronnen). Je bent er altijd snel bij om degenen die hierin neutraal/kritisch staan te berispen om bronnen, maar dat letterlijk elk deeltje 99% gevuld wordt met vage twitterberichtjes of posts zonder bronnen die pro-Oekraïne/anti-Rusland zijn, daar zeg je dan niks over. Je stelt je zeer streng op tegenover diegene die neutraal/kritisch staan in deze oorlog en bent heel erg coulant met de andere kant zelfs als die vervallen in schelden en op de man spelen.
Maar er is dan ook echt helemaal niemand hier die ontkent dat Oekraïne corrupt is. Dat het land problemen heeft met z'n democratische stelsel, ga zo maar door.

Dat hoef je echter niet constant te herhalen als zijnde een antwoord op "xx" want dat is wel wat je doet.

En als in streng was geweest had ik de helft van je posts weg kunnen gooien. Tegengeluid is hier welkom, wat, zelfs gewenst. Maar dan moet het wel feitelijk blijven en ik kan er verdomd weinig aan doen dat de, zal ik het eerbiedig de Oekraïne sceptici noemen, zelden tot nooit op de inhoud in gaan maar bronloos stellingen of argumenten in de strijd gooien.

Net zo min dat Hahaha orks dood!?? (al dan niet met of zonder bron) net zo taffeskut is. Het is hier geen speeltuin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2022 11:47:02 ]
pi_205616188
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is potato, potato.

Dan moet je wat gaan bedenken. En een echte democratie zou dat oplossen. Of shura, als je dat wil. Wmb een puur semantische discussie.

Wij westerse landen moeten gewoon niet denken dat democratie de oplossing is voor de hele wereld. Verschillende culturen , verschillende leiderschapsstijlen die werken. En dat is bij Oekraïne al op het randje. Wat werkt beter, de corrupte Rusland stijl of de "open" westerse democratische.

Punt is wel dat het westen zich in slaap heeft laten sussen militair gezien en dat dit voor onze normen en waarden welmerg dichtbij komt. Je ziet het al met idioten als Baudet die toch nog steeds aardig wat aanhangers heeft. En zo speelt dat in meerderen EU landen. Dus dit is een wakeup call die ver van onze echte grenzen af ligt. Maar toch dichtbij genoeg is gekomen om er van wakker te schrikken.

En ik hoop ten harte dat Oekraïne zich om weet te vormen naar een westerse maatschappij. Ik merk in mijn directe omgeving al een enorm verschil tussen Oekraïense en Russische mensen. Dus ergens is er hoop :P . Maar zeker ben ik er niet van. Want het blijven de overgangsgebieden qua cultuur.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:47:36 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205616198
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is potato, potato.

willen ze wel

ze willen alleen niet opgeblazen worden bij alles wat ze doen
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:48:46 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205616210
twitter
pi_205616245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Wij westerse landen moeten gewoon niet denken dat democratie de oplossing is voor de hele wereld. Verschillende culturen , verschillende leiderschapsstijlen die werken. En dat is bij Oekraïne al op het randje. Wat werkt beter, de corrupte Rusland stijl of de "open" westerse democratische.
Wat is je definitie van "oplossing" en wanneer "werkt" iets?
pi_205616274
quote:
88s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef sp3c het volgende:

ze willen alleen niet opgeblazen worden bij alles wat ze doen
Maar dan zijn we het er toch over eens dat niet genoeg van de mensen aldaar dat willen?

quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:20 schreef ExTec het volgende:

[..]
Democratie is ook het breed genoeg gedragen concept dat er meer is dan alleen je eigen stam.

En als je dan toch weer met wat narcisten aan de top eindigt, die alleen de eigen stam verrijken, wordt dat concept blijkbaar niet breed genoeg gedragen.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:56:10 #238
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_205616276
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Maar er is dan ook echt helemaal niemand hier die ontkent dat Oekraïne corrupt is. Dat het land problemen heeft met z'n democratische stelsel, ga zo maar door.

Dat hoef je echter niet constant te herhalen als zijnde een antwoord op "xx" want dat is wel wat je doet.

En als in streng was geweest had ik de helft van je posts weg kunnen gooien. Tegengeluid is hier welkom, wat, zelfs gewenst. Maar dan moet het wel feitelijk blijven en ik kan er verdomd weinig aan doen dat de, zal ik het eerbiedig de Oekraïne sceptici noemen, zelden tot nooit op de inhoud in gaan maar bronloos stellingen of argumenten in de strijd gooien.

Net zo min dat Hahaha orks dood!?? (al dan niet met of zonder bron) net zo taffeskut is. Het is hier geen speeltuin.
En op basis waarvan zou je zijn berichten kunnen en morgen verwijderen? Persoonlijke en vrije interpretatie van de policy?

Iedere kritische user is hier vogelvrij, geen moderator die ooit ingrijpt. Andersom uit iedere willekeurige halve zool de grootste beledigingen, herhaalt onzin van twitter zonder enige context. Verheerlijken dood en geweld. Waar ben je dan?

En dan niet komen met 'zet maar een TR' want andersom ben je er altijd als de kippen bij.
pi_205616302
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:52 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat is je definitie van "oplossing" en wanneer "werkt" iets?
Iets werkt als het (ongeacht de democratisch gekozen leider) in stand blijft als de "bevrijder" zich omdraait en vertrekt. En een oplossing is vanuit "ons" beeld, als een land zich draait naar een systeem waar wij ons comfortabel bij voelen en waar wij zonder problemen zaken mee kunnen doen zoals wij gewend zijn. Ergo. Een kapitalistisch/democratisch systeem. En dus niet 1 mannetje die bepaald wat hem uit komt en met wiens grillen je te dealen hebt.
pi_205616343
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
En op basis waarvan zou je zijn berichten kunnen en morgen verwijderen? Persoonlijke en vrije interpretatie van de policy?
klopt, al heb ik al even niets meer verwijderd in dit topic.
quote:
Iedere kritische user is hier vogelvrij, geen moderator die ooit ingrijpt. Andersom uit iedere willekeurige halve zool de grootste beledigingen, herhaalt onzin van twitter zonder enige context. Verheerlijken dood en geweld. Waar ben je dan?
Misschien moeten die kritische users dan iets meer aan bronvermelding/onderbouwng doen. Zo simpel is dat. Al lijkt het er op dat daar enigszins gehoor aan wordt gegeven. Waarvoor dank

quote:
En dan niet komen met 'zet maar een TR' want andersom ben je er altijd als de kippen bij.
goed argument, geen idee wat je wil zeggen.

En wat me nog het meest verbaast is dat je blijkbaar helemaal niet inziet dat de publieke opinie op de hand van Oekraïne is. Je weet wel, dat land dat onder valse voorwendselen is binnen gevallen door een dictatoriaal buurregime. Niet zo gek dat mensen dan eerder staan te juichen dan te huilen bij positieve berichten over Oekraïne/slechte over Rusland. Overigens heb ik niet zo lang geleden ook gezegd dat het allemaal wel wat minder kan met het hihaho orks dood Russen zijn subhumans noem het maar op.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2022 12:06:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')