SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
Zal vast goed terecht komen in een van de meest corrupte landen in de wereld.quote:
Als het resulteert in bommen op Russische hoofden zal je weinig mensen horen klagen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:53 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Zal vast goed terecht komen in een van de meest corrupte landen in de wereld.
[ afbeelding ]
Teveel Russen, en daar wil je gewoon niet tussen zitten.quote:
Pieterige kut-strandjes. Lijkt geen drol voor te stellen.quote:
Ach in Turkije zit je ook tussen de Russen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Teveel Russen, en daar wil je gewoon niet tussen zitten.
Dat bedoel ik, en daarom ga ik ook niet naar Turkije.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Ach in Turkije zit je ook tussen de Russen.
Bronvermelding van die een van meest corrupte landen claim aub.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:53 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Zal vast goed terecht komen in een van de meest corrupte landen in de wereld.
[ afbeelding ]
Kijk, nu zijn er nazi's in Oekraïne.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:37 schreef riazop het volgende:
Wagner boys aan de voet van Bakhmut (Pokrovs'ke)
Zo te zien zijn de oekries hier al weggevlucht
https://twitter.com/RALee85/status/1557820121451823104
Azov was er eerst toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, nu zijn er nazi's in Oekraïne.
Geef ff de tweet waar dit vandaan komt aub. Want wat zie ik hier?quote:
Kijk je wel goed uit je eierdoppen 🤞quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Geef ff de tweet waar dit vandaan komt aub. Want wat zie ik hier?
Het lijkt er een beetje op dat de Russen geen eitjes bij hun ontbijt hadden vandaag.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Eierendozen. Ah..quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:48 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Het lijkt er een beetje op dat de Russen geen eitjes bij hun ontbijt hadden vandaag.
Ik heb die foto al voorbij zien komen aan de begin van de invasie van Oekraïne. In die platen hoort explosieve te zitten zodat een raket bij de impact meteen ontploft en niet het gewone armore kan penteren. Maar i.p.v. explosieve zitten er eieren dozen in. Of rubber zoals deze.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank. Ik heb vaak uitleg nodig bij fotos.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:53 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik heb die foto al voorbij zien komen aan de begin van de invasie van Oekraïne. In die platen hoort explosieve te zitten zodat een raket bij de impact meteen ontploft en niet het gewone armore kan penteren. Maar i.p.v. explosieve zitten er eieren dozen in. Of rubber zoals deze.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |