abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205619676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavisch :? maar ik kan er niet opkomen
Maxomorra?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:37:50 #102
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205619836
Little Bird?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:54:39 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205620031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hex vond ik een verrassend leuk boek.
Doodeng >:) Maar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.

Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
pi_205620212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavisch :? maar ik kan er niet opkomen
Danefae?
pi_205620984
@littledrummergirl: wat @Elleska zegt ja, Danefae.
pi_205621145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 19:10 schreef Elleska het volgende:

[..]
Danefae?
ja!!! thhx :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205621347
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Doodeng >:) Maar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.

Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit ziet :D en ik leef hier ook mijn kaneelbroodjesdroom, die komen ook in alle Zweedse boeken voorbij O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205621412
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Oh tof! Die boeken heb ik ook vrijwel allemaal gelezen O+
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:58:37 #109
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205621512
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit ziet :D en ik leef hier ook mijn kaneelbroodjesdroom, die komen ook in alle Zweedse boeken voorbij O+
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.
pi_205621620
's Lands wijs, 's lands eer he? O-) Volgens mij wordt iedereen vorm van fikabröd gemakshalve vertaald met kaneelbroodje of 'koffiebroodje' dus al die andere tellen ook O-) (In alle oude vertalingen van de boeken van Astrid Lindgren hebben ze het steeds over 'krentenbolletjes' die de kinderen voortdurend aten en die door moeders gebakken werden. Ik vond dat al wat merkwaardig maar het bleek dat de vertalers vonden het concept 'kaneelbroodje' te ingewikkeld was voor Nederlandse kinderen en ze het vervingen door iets bekenders. Inmiddels wordt het wel goed vertaald). Je moet hier trouwens wel van kardamom houden!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205622542
quote:
Maxomorra denk ik ja. En anders Duns of Smafolk, maar ik denk toch die eerste :P
pi_205622550
Oh ik loop hier extreem achter :')
pi_205622556
Ik was niet ververst kennelijk :D
pi_205622800
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Bijna tijd voor ons tijdslot in de Arcade in the Wall O+
Hopen dat ze de airco niet te koud hebben staan. Lekker uurtje ouderwets racen en schieten met zoon.
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwd -O-
pi_205624472
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?

En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
Met een meidenkwartet
pi_205624583
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:20 schreef Amsel het volgende:

[..]
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwd -O-
Gewoon lekker, niet echt airco-ig dus. We waren daarvoor even in Doppio en daar was het echt fris van de airco, zo voelt het bij play in echt niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205624758
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?

En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
zizzi, m&s, paprika?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205624900
Ik fietste net naar de winkel voor nog wat boodschappen voor de salade voor vandaag en morgen... Kom ik thuis ben ik cheddarkaas vergeten :X maar ik heb volgens mij nog wel een stuk jonge kaas liggen, gooi ik die er wel in. Ik heb geen zin om nog een keer te gaan.
Fake it till you make it...
pi_205625028
Ik heb nachtdienst gehad en loop als een zombie in huis.
Komt er een klein meisje aan de deur aardbeien verkopen. O+
Yes please. :9
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:56:51 #120
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205625142
quote:

WE?
pi_205625255
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 09:56 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
WE?
O ja. Daar ga ik eens een keer kijken. Kan ik eens van alles passen.
Met een meidenkwartet
pi_205625473
quote:

Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205625754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).
Dank je! Ga ik bekijken!
Met een meidenkwartet
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:18:07 #124
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205625956
quote:

Bij M&S, C&A, WE etc hebben ze zoveel soorten broeken. Wide, straight, Skinny, Flared etc. Ik zal dan eens kijken welk model je lekker vindt zitten en vanuit daar verder kijken wat bij je past.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Manager PR/Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:20:55 #125
269689 crew  Viv
pi_205625978
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.
Die heten ook allemaal fikabröd. *O*

pi_205626111
Oooooh :9 Tis maar goed dat we dat hier niet hebben :D

Zoon gaat later vandaag met man mee. Paar uurtjes rust en hij heeft wat te doen.
Morgen en overmorgen schijnt het benauwd weer te worden. Lig ik voor Pampus voor de airco :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205626357
Ja dat benauwde weer zie ik wel tegen op. Dat wordt maximaal puffen voor B en mij.

Vandaag echter weer aan het zwemmmmmeeeen, heerlijk.
pi_205627334
Hier puf ik me dan ook suf :{

Wij moesten even naar gamma. Grotere planken voor zoon zn lego. Hij blijft bouwen maar kan het niet meer kwijt😅
If they say
pi_205627369
Ik was om 10:30 nog even terug naar bed gegaan en, om toch nog wat aan mijn dag te hebben, de wekker om 12:30 gezet.
Toen mijn wekker ging, dacht ik: “Waarom zou ik opstaan? Met die hitte ga ik toch niks doen”.

… 2 uur later…

:W :P
pi_205627653
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:40 schreef vencodark het volgende:
Ik was om 10:30 nog even terug naar bed gegaan en, om toch nog wat aan mijn dag te hebben, de wekker om 12:30 gezet.
Toen mijn wekker ging, dacht ik: “Waarom zou ik opstaan? Met die hitte ga ik toch niks doen”.

… 2 uur later…

:W :P
Gelijk heb je :D
If they say
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:53:52 #131
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205627736
Update: Tanum Strand en Grebbestad zijn echt zo mooi en schilderachtig als ze in de boeken worden voorgesteld. Dat het hier zonnig is met strakblauwe luchten en 25 graden helpt daaraan zeker mee O+

Ik leef mee met degenen die in de hitte in Nederland zitten. Krijg net al een appje van mijn ouders dat ze naar ons huis zijn gevlucht en nu in de tuin onder de veranda zitten. Kunnen ze gelijk straks de planten water geven O-)

@Viv o jee, ik heb dus nog 2 dagen om de rest te proberen. Daarna moeten we over op Deense specialeiten...
pi_205634639
Hoi!! Uurtje geleden geland na 14 geweldige dagen Turkije. Terugvlucht was prima! Vliegen vanaf Brussel echt top.
11.27 geland, 12.11 in de trein naar huis.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vicky op 14-08-2022 12:53:03 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205634646
Prutser..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205634651
1x is genoeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205634657
:(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205635317
Welkom thuis Vicky!

Klinkt heerlijk MM en veel plezier in Denemarken.
pi_205637346
Mooie foto Vicky, klinkt niet verkeerd die vakantie!

Ik heb sinds een uur ook vakantie *O* met name na de drukte en chaos van de afgelopen 2 dagen was ik er ineens ernstig aan toe.
pi_205638780
Fijn hilliebillie! Geniet er lekker van.

Hier gaat het gewone leven steeds meer beginnen. Verloofde morgen naar haar werk, ik moet ook werken en B heeft timmerdorp.

De weken zijn echt voorbij gevlogen.
pi_205639567
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier 8-) O+

Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!

Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Quality time met tante MiNi die niet gek wil worden :P
  Manager PR/Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 21:17:57 #140
269689 crew  Viv
pi_205639628
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier 8-) O+

Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!

Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Oh leuk! O+ Heb je al aan haar gevraagd wat ze zelf leuk vindt?
pi_205639652
quote:

Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.
pi_205639687
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:17 schreef Viv het volgende:

[..]
Oh leuk! O+ Heb je al aan haar gevraagd wat ze zelf leuk vindt?
Nee nog niet :+
Misschien een goed startpunt :D
pi_205639694
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!
pi_205639708
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:25 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!
Het is een wetenschapsmuseum dat ik ken als echt gericht ook op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hier :+ . Super leuk wel, samen op stap O+
pi_205639741
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het is een wetenschapsmuseum gericht op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hier :+ . Super leuk wel, samen op stap O+
Ik denk dat ik die tip meeneem als mijn neefje in Oktober komt slapen. Die is 6. Dan past dat denk ik net iets beter.

Ja quality time met nichtje en neefje is altijd leuk.
pi_205639743
Spoorwegmuseum O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205639753
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Spoorwegmuseum O+
Dat is voor mijn nichtje wel leuk idd! Zet ik op de lijst en lekker centraal in het land.
pi_205639768
@MiNi1981 Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen! Onze bijna 4-jarige vond het erg leuk, en wij ook. En nu ook een tijdelijke tentoonstelling van Boer Boris. Het buitenmuseum-deel was erg leuk, en dit jaar extra aandacht voor hoe het leven was voor kinderen in die tijd. Ze kan zich verkleden, er zijn waterspellen, dus ook echt bewegen wat op die leeftijd nog nodig is. Wij waren meer dan 4 uur bezig, en hadden toen nog lang niet alles gezien.
pi_205639785
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:MiNi1981 Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen! Onze bijna 4-jarige vond het erg leuk, en wij ook. En nu ook een tijdelijke tentoonstelling van Boer Boris. Het buitenmuseum-deel was erg leuk, en dit jaar extra aandacht voor hoe het leven was voor kinderen in die tijd. Ze kan zich verkleden, er zijn waterspellen, dus ook echt bewegen wat op die leeftijd nog nodig is. Wij waren meer dan 4 uur bezig, en gassen toen nog lang niet alles gezien.
Dat klinkt ook heel leuk! Ik ga het eens bekijken en zet ik op de lijst erbij. Dankje!

Ik laat (natuurlijk) weten wat het geworden is en hoe het ervaren wordt.
pi_205640534
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Dat is voor mijn nichtje wel leuk idd! Zet ik op de lijst en lekker centraal in het land.
Het Hup-hotel is ook echt briljant met kinderen. Maar dat is niet centraal, dus het moet maar net de juiste richting op zijn.
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 23:52:29 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205641177
Wat bezielt mensen toch om geluidsoverlast te maken. Er is al uren een tuinfeest gaande met keiharde bassen. Toch maar melding gemaakt bij de politie en zij zeggen dat ze het weten en er een eenheid heen sturen zodra deze beschikbaar is. Ondertussen lig ik op bed met koppijn door het gebonk :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205641283
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wat bezielt mensen toch om geluidsoverlast te maken. Er is al uren een tuinfeest gaande met keiharde bassen. Toch maar melding gemaakt bij de politie en zij zeggen dat ze het weten en er een eenheid heen sturen zodra deze beschikbaar is. Ondertussen lig ik op bed met koppijn door het gebonk :X
Dat is echt irritant.
Op zich wel fijn dat de politie gaat kijken. Ik belde eens om 3 uur ‘s nachts op een woensdag wegens overlast, maar moest zelf maar even aan gaan bellen. Ze snapten geloof ik niet dat ik gewoon in mijn bed lag 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 15 augustus 2022 @ 07:49:16 #153
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205641762
De eerste stap is altijd 'probeer het zelf op te lossen', ongeacht het tijdstip geloof ik... -O-

In mijn oude buurt in mijn oude dorp was dat overigens echt compleet zinloos. Het huis tegenover ons werd toen verkocht aan iemand die er steeds wisselende groepen oostblokkers inzette om seizoenswerk te doen. Er waren geen gordijnen enzo, alleen oude lakens die in de muur gespijkerd waren, het hele huis en de tuin zagen er verschrikkelijk uit. Ze zaten elke dag tot een uur of 2 's nachts keihard pratend en lallend en kettingrokend en -blowend te barbecuen met flink veel rook en stank. En de politie zei dan dat ze de eigenaar aangesproken hadden en dat de afspraak was dat we zelf even aan de deur moesten gaan. Ja lekker dan... sta je daar met mensen die geen Engels of Nederlands of Duits spreken en die aangeschoten en knetterstoned zijn uit te leggen dat je baby zo niet kan slapen.

We hebben ze wel voor de verkoop van ons huis zo ver gekregen om een middagje hun bek te houden en de tuin even te maaien.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205641773
@Tink89 Wij wonen ook vlakbij zo'n huis. Gelukkig met hele toffe eigenaar en die houdt de bewoners goed in de gaten. Als er al iets gebeurt, handelt hij meteen. Hij houdt helemaal niet van gedoe.

Onze buren is een ander verhaal, daar heb ik al vaker iets over gepost. Het is de laatste weken relatief rustig *klopt af*
pi_205641819
Zij die vandaag na 3 weken vakantie weer aan het werk gaan groeten u. Nu eerst koffie. :Y)

@MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
pi_205641939
quote:

Kinderboekenmuseum in Den Haag is ook erg leuk, voor kinderen van een jaar of 4. Kan je daarna combineren met Scheveningen, wat altijd goed is.
pi_205641945
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef MaJo het volgende:
Bah! Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

Werkse Nikki! Ik ga vandaag nog een dagje naar Nemo, maar moet er vanaf morgen wel weer aan geloven ;)
pi_205642026
Daar mag je hier niet over zeuren MaJo ;)
Wel balen zeg, nog geslapen?

Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil. Vannacht was het echt heel erg, dus ik heb even uit het raam geroepen of dat geflikflooi ergens anders kon. Ze moesten vooral erg giechelen, ik denk dat ze voor het eerst het woord flikflooi hoorden.
En ja, ik moet daar dus erg om lachen. Maar toch heb ik liever dat ie het lekker verderop doet, de brandgang is een klankkast en met die hitte staat ons raam daar open.

Hij zit altijd op onze Wifi dus nu heb ik de naam gewijzigd in 'T. kan het wat stiller met je meisje?'.
Ik kreeg net een Appje van hem 'sorry buurvrouw' O+ _O-
pi_205642034
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Hij zit altijd op onze Wifi dus nu heb ik de naam gewijzigd in 'T. kan het wat stiller met je meisje?'.
_O- _O_
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:08:46 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205642059
quote:

Lol :-)
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:20:29 #161
208890 June.
Seriously?
pi_205642140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:23 schreef June. het volgende:

[..]
Voor vlekken is _O_ Dasty _O_ mijn redmiddel. Bij zeer hardnekkige vlekken week ik het van te voren nog even in de biotex. Witte kleding in de zon leggen wil ook nog wel eens helpen.
Dit is ook gewoon weer fokwet volgens mij. Ik dacht vanochtend, even zoon2 voeden in ons bed. Toen kwam er daarna een enorme spuitluier tot op zijn rug. Resultaat: vlekken in hoeslaken, molton en matrastopper van ons bed :') :'(

En matrastopper past niet in de wasmachine. }:|
Shine bright like a diamond.
  Manager PR/Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 09:26:09 #162
269689 crew  Viv
pi_205642177
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:20 schreef June. het volgende:

Soms hebben ze op het terrein van tankstations van die extra grote wasmachines, misschien daar wel?

pi_205642180
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:20 schreef June. het volgende:

[..]
Dit is ook gewoon weer fokwet volgens mij. Ik dacht vanochtend, even zoon2 voeden in ons bed. Toen kwam er daarna een enorme spuitluier tot op zijn rug. Resultaat: vlekken in hoeslaken, molton en matrastopper van ons bed :') :'(

O bummer!!
kijk even op youtube: the perfect home. Zag van haar een filmpje laatst met iets van titel als "2 ingredients and the mattress is new".
Met een meidenkwartet
pi_205642187
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:26 schreef Viv het volgende:

[..]
Soms hebben ze op het terrein van tankstations van die extra grote wasmachines, misschien daar wel?

[ afbeelding ]
Slim!
Met een meidenkwartet
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:30:02 #165
208890 June.
Seriously?
pi_205642211
Thanks voor de tips! Gelukkig is het warm en kan ik het matras nog even buiten drogen, hopelijk kan ik er dan vannacht weer op slapen..
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:30:25 #166
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_205642214
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Spoorwegmuseum O+
Het enige dat mijn kleuter daar wou doen was: 3 minuten in het treintje, en weer 20 minuten in de rij staan. Repeat x100. Ik heb hem onder protest eerst rond getrokken langs de rest toen het treintje nog niet reed. Dus als elders iets soortgelijks is houd ik me aanbevolen. Hij is dol op met de trein reizen maar die oude treinstellen kon hij helemaal niks mee.

Even een ander geluid omdat de meesten zo enthousiast zijn :s) .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  maandag 15 augustus 2022 @ 09:38:46 #167
208890 June.
Seriously?
pi_205642279
En zou je nichtje Naturalis leuk vinden @MiNi1981 ?
pi_205642291
Mijn bijna vierjarige vond Naturalis deze zomer in elk geval fantastisch, hij wilde niet weg O+
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 09:46:26 #169
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205642347
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:13 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat is echt irritant.
Op zich wel fijn dat de politie gaat kijken. Ik belde eens om 3 uur ‘s nachts op een woensdag wegens overlast, maar moest zelf maar even aan gaan bellen. Ze snapten geloof ik niet dat ik gewoon in mijn bed lag 8)7
Ik snap op zich dat ze zeggen dat je even langs moet gaan maar zo midden in de nacht echt niet nee :D Dit overlast was ook nog eens dusdanig ver weg dat ik verwacht dat wel meer mensen zich beklaagd hebben. Ik heb medelijden met de mensen die er naast wonen :X

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 07:49 schreef Tink89 het volgende:
De eerste stap is altijd 'probeer het zelf op te lossen', ongeacht het tijdstip geloof ik... -O-

In mijn oude buurt in mijn oude dorp was dat overigens echt compleet zinloos. Het huis tegenover ons werd toen verkocht aan iemand die er steeds wisselende groepen oostblokkers inzette om seizoenswerk te doen. Er waren geen gordijnen enzo, alleen oude lakens die in de muur gespijkerd waren, het hele huis en de tuin zagen er verschrikkelijk uit. Ze zaten elke dag tot een uur of 2 's nachts keihard pratend en lallend en kettingrokend en -blowend te barbecuen met flink veel rook en stank. En de politie zei dan dat ze de eigenaar aangesproken hadden en dat de afspraak was dat we zelf even aan de deur moesten gaan. Ja lekker dan... sta je daar met mensen die geen Engels of Nederlands of Duits spreken en die aangeschoten en knetterstoned zijn uit te leggen dat je baby zo niet kan slapen.

We hebben ze wel voor de verkoop van ons huis zo ver gekregen om een middagje hun bek te houden en de tuin even te maaien.
Dat lijkt me echt frustrerend zeg, zeker met kleine kindjes :X Gelukkig heb je daar nu geen last meer van.

quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zij die vandaag na 3 weken vakantie weer aan het werk gaan groeten u. Nu eerst koffie. :Y)

@:MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
Ik ben verrassend genoeg vrij snel in slaap gevallen en toen ik rond 1 uur wakker werd was het afgelopen. Volgens mijn man werd het om kwart voor 1 stil. Ben benieuwd of de politie er nog aan te pas is gekomen.

quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 08:47 schreef Loj het volgende:

[..]
Bah! Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?

Werkse Nikki! Ik ga vandaag nog een dagje naar Nemo, maar moet er vanaf morgen wel weer aan geloven ;)
Gelukkig wel ja, en ook nog lekker uitgeslapen. Aapie werd pas om 8 uur wakker O+

quote:

Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil. Vannacht was het echt heel erg, dus ik heb even uit het raam geroepen of dat geflikflooi ergens anders kon. Ze moesten vooral erg giechelen, ik denk dat ze voor het eerst het woord flikflooi hoorden.
En ja, ik moet daar dus erg om lachen. Maar toch heb ik liever dat ie het lekker verderop doet, de brandgang is een klankkast en met die hitte staat ons raam daar open.

Die eerste snap ik niet? :@

Hehe briljante actie _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205642445
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:

@:MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
Werk ze!
Bij mij waren het 2 weken en ik mag om 11 uur weer beginnen. Gemengde gevoelens, want vakantie O+ maar ook even rust van de kinderen :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 15 augustus 2022 @ 10:14:12 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205642534
quote:
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.
Sorry dat ik op je tenen stond.

quote:

O+
pi_205642609
quote:

Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil.
Haha, heel herkenbaar trouwens.
Alleen is het mijn jongste zoon en zijn vriendin en dus boven op zijn kamer of in de woonkamer (zitten ze samen in een stoel) te gillen en stoeien.
Best irritant ja ;)
pi_205642765
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:21 schreef lily het volgende:

[..]
Haha, heel herkenbaar trouwens.
Alleen is het mijn jongste zoon en zijn vriendin en dus boven op zijn kamer of in de woonkamer (zitten ze samen in een stoel) te gillen en stoeien.
Best irritant ja ;)
Ik vind het heel fijn voor hem, hij is in de Corona tijd echt heel depressief geworden. Het is zo'n lieve jongen. Dus de keren hiervoor dacht ik steeds 'aaaaah schattig' en nu dacht ik 'Yo kan het wat zachter man, het is 1 uur, ik wil slaaaaaapen.'

Ik had het niet over jou BE :)
pi_205642830
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Het enige dat mijn kleuter daar wou doen was: 3 minuten in het treintje, en weer 20 minuten in de rij staan. Repeat x100. Ik heb hem onder protest eerst rond getrokken langs de rest toen het treintje nog niet reed. Dus als elders iets soortgelijks is houd ik me aanbevolen. Hij is dol op met de trein reizen maar die oude treinstellen kon hij helemaal niks mee.

Even een ander geluid omdat de meesten zo enthousiast zijn :s) .
Oh de treinstellen vonden de onze ook nooit superbijzonder. Maar boven overal overheen rennen, duizend keer de 'trein in het donker', die VR achtige dingest waar je via buiten naar binnen gaat waar het lijkt of je door de ruimte reist, de interactieve dingetjes wat weggestopt in treinstellen in de grote hal, de glijbanen, het treintje buiten en het zelf-rij-karretje wel.
Om het vlot waar je ouders niet op mogen niet te vergeten.
pi_205642840
+1 op kinderboekenmuseum. Ook tof.
pi_205642885
Onze beide koters vinden het spoorwegmuseum helemaal niets, geen idee waarom.

Nog voor op de lijst:
Geofort
Lego Experience Scheveningen
Dierenpark Amersfoort
De Ontdekhal Utrecht (willen wij nog heen)
Oud Valkeveen (klein pretpark, vooral voor 4 jarigen erg leuk)
Nemo
Klimhal Utrecht, combineren met Play inn of Jump Inn of allemaal.
Oerrr op welke plek dan ook, bij Haarzuilens met erg leuke route met oa een vlot en sloot springen. Kan je combineren met Geertjes Hoeve of:
Kasteel de Haar, die hebben nu een speurtocht door de tuin en het kasteel zelf.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 10:47:28 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205642893
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:14 schreef BE het volgende:

[..]
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.
Sorry dat ik op je tenen stond.
[..]
O+
Ah ik stap midden in een fittie, excuus :D

Succes aan de mensen die na de vakantie weer aan de slag gaan! Onze vakantie komt nog, maar eerst dit weekend Lowlands voor het eerst in 8 jaar *O* :s)
pi_205642906
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ah ik stap midden in een fittie, excuus :D

Succes aan de mensen die na de vakantie weer aan de slag gaan! Onze vakantie komt nog, maar eerst dit weekend Lowlands voor het eerst in 8 jaar *O* :s)
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.

Maar laat maar gaan, ik maakte een grapje, blijkbaar nog niet genoeg koffie op aan mijn kant :)
pi_205642915
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.

Wat vooral een hit is in Voorlinden, is het zwembad. En het blijft elke keer leuk!

De Oudolftuin is een leuke bonus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205642923
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.
O ja, ik ben hier ook met een vierjarige geweest die het tof vond! :)
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:06:31 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643077
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef exode het volgende:

[..]
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.

Maar laat maar gaan, ik maakte een grapje, blijkbaar nog niet genoeg koffie op aan mijn kant :)
Nou ja, ik verwacht een fittie en word ik blij gemaakt met een dooie mus, beetje jammer wel... ;)

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:

Wat vooral een hit is in Voorlinden, is het zwembad. En het blijft elke keer leuk!

[ afbeelding ]

De Oudolftuin is een leuke bonus.
Dit wel echt cool _O_
pi_205643180
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van ;)
pi_205643268
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van ;)
Ik wel, vertel :7
pi_205643286
Altijd hier voor fittiedrama ;)
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:35:32 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643334
quote:
Ik hou wel van een goede roddel dus kom maar op :Y) })
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:42:29 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205643385
quote:
Jaaaa, tell us more!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:49:17 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643448
Vinden jullie het ook heerlijk om openbare ruzies af te luisteren? Dat kan mijn dag helemaal goed maken O+ :')
pi_205643485
Nou vooruit dan maar, wel in een spoiler en heeeel summier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:57:46 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643529
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:52 schreef exode het volgende:
Nou vooruit dan maar, wel in een spoiler en heeeel summier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_205643601
SPOILER
Fake it till you make it...
pi_205643700
SPOILER
pi_205643766
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef lunapuella het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:28:34 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205643805
Over herrie gesproken hč. Afgelopen week vonden de mannen van de plantsoendienst 6:30 een prima tijdstip om de boomhakselaar aan te zetten.
Ik snap dat wel hoor, zijn ze eerder klaar met werken. Maar ik schrok wel wakker.

Ik ben op “Silent” Eindhoven AirPort. Met silent bedoelen ze dat ze geen vluchten omroepen. Maar verder is er niks silent aan. Wat een drukte!
We hoefden overigens niet/nauwelijks te wachten. We waren er om 11:37 en konden niet doorlopen. En precies 3 uur vooraf 11:40 (11:41 eigenlijk) konden we de qr code pas gebruiken om door security te gaan. Dus eerder komen heeft indd geen zin.
pi_205643932
Hier werd het einde van de bouwvak ook om 06:30 gevierd met heien. Ik zou geloof ik nog vroeger beginnen met deze hitte als ik bouwvakker was.

Ga je op vakantie amaranta? Veel plezier en fijn dat het goed ging op het vliegveld.
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:51:19 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205644012
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:42 schreef exode het volgende:
Hier werd het einde van de bouwvak ook om 06:30 gevierd met heien. Ik zou geloof ik nog vroeger beginnen met deze hitte als ik bouwvakker was.

Ga je op vakantie amaranta? Veel plezier en fijn dat het goed ging op het vliegveld.
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.
Dus ik heb een paar dagen geleden een ticket geboekt voor hem en mij.
We gaan naar Salou (daar woont familie) zodat we vanaf daar naar Barcelona kunnen gaan, zodat we naar Camp Nou kunnen gaan.
Helaas geen wedstrijd. Lijkt mij ook wel gaaf om dat daar eens te zien.
pi_205644066
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.
Dus ik heb een paar dagen geleden een ticket geboekt voor hem en mij.
We gaan naar Salou (daar woont familie) zodat we vanaf daar naar Barcelona kunnen gaan, zodat we naar Camp Nou kunnen gaan.
Helaas geen wedstrijd. Lijkt mij ook wel gaaf om dat daar eens te zien.
Oh wat gaaf!
Klinkt als een heerlijk tripje.

Het is anders dan FC Barcelona maar je ook kijken voor een wedstrijd van Espanol, vast ook betaalbaarder.
pi_205644105
SPOILER
pi_205644223
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:24 schreef exode het volgende:

Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
Klinkt als
https://www.bustle.com/ar(...)emotionally-immature

?

Als, dan kun je het aannemerbroer bijna niet kwalijk nemen. Die probeert tenminste nog iets op zijn manier, maar van zo'n voorbeeld keer je niet hoe het goed moet.
  maandag 15 augustus 2022 @ 13:34:11 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205644497
Van zo'n hashtag zouden bij mij ook de stoppen doorslaan, zeker gezien de voorgeschiedenis! :o :X

Hier waren vanmorgen de kantentrimmers door de gemeente uit het vet gehaald. *O*
Die dingen schijnen niet gewoon op een stand aan te kunnen blijven maar dat moet dan steeds zo 'heng-heng-heng-heng' lijkt het. Ik heb het ze eigenlijk nooit gevraagd, maar ze klinken eigenlijk altijd zo.
Net als bladblazers, ook die hebben niet gewoon een 'aan-stand'. :+
pi_205644511
SPOILER
Bedankt voor jullie reacties trouwens! Doet me goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')