Maxomorra?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavischmaar ik kan er niet opkomen
Doodengquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hex vond ik een verrassend leuk boek.
Danefae?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavischmaar ik kan er niet opkomen
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
DoodengMaar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.
Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
Oh tof! Die boeken heb ik ook vrijwel allemaal gelezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
DoodengMaar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.
Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit zieten ik leef hier ook mijn kaneelbroodjesdroom, die komen ook in alle Zweedse boeken voorbij
Maxomorra denk ik ja. En anders Duns of Smafolk, maar ik denk toch die eerstequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Bijna tijd voor ons tijdslot in de Arcade in the Wall
Hopen dat ze de airco niet te koud hebben staan. Lekker uurtje ouderwets racen en schieten met zoon.
Gewoon lekker, niet echt airco-ig dus. We waren daarvoor even in Doppio en daar was het echt fris van de airco, zo voelt het bij play in echt niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:20 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwd
zizzi, m&s, paprika?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?
En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
WE?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?
En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Dank je! Ga ik bekijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).
Bij M&S, C&A, WE etc hebben ze zoveel soorten broeken. Wide, straight, Skinny, Flared etc. Ik zal dan eens kijken welk model je lekker vindt zitten en vanuit daar verder kijken wat bij je past.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Die heten ook allemaal fikabröd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:40 schreef vencodark het volgende:
Ik was om 10:30 nog even terug naar bed gegaan en, om toch nog wat aan mijn dag te hebben, de wekker om 12:30 gezet.
Toen mijn wekker ging, dacht ik: “Waarom zou ik opstaan? Met die hitte ga ik toch niks doen”.
… 2 uur later…
![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier![]()
![]()
Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!
Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Quality time met tante MiNi die niet gek wil worden
Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier![]()
![]()
Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!
Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Nee nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh leuk!Heb je al aan haar gevraagd wat ze zelf leuk vindt?
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.
Het is een wetenschapsmuseum dat ik ken als echt gericht ook op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:25 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!
Ik denk dat ik die tip meeneem als mijn neefje in Oktober komt slapen. Die is 6. Dan past dat denk ik net iets beter.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is een wetenschapsmuseum gericht op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hier. Super leuk wel, samen op stap
Dat klinkt ook heel leuk! Ik ga het eens bekijken en zet ik op de lijst erbij. Dankje!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:MiNi1981 Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen! Onze bijna 4-jarige vond het erg leuk, en wij ook. En nu ook een tijdelijke tentoonstelling van Boer Boris. Het buitenmuseum-deel was erg leuk, en dit jaar extra aandacht voor hoe het leven was voor kinderen in die tijd. Ze kan zich verkleden, er zijn waterspellen, dus ook echt bewegen wat op die leeftijd nog nodig is. Wij waren meer dan 4 uur bezig, en gassen toen nog lang niet alles gezien.
Het Hup-hotel is ook echt briljant met kinderen. Maar dat is niet centraal, dus het moet maar net de juiste richting op zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Dat is voor mijn nichtje wel leuk idd! Zet ik op de lijst en lekker centraal in het land.
Dat is echt irritant.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wat bezielt mensen toch om geluidsoverlast te maken. Er is al uren een tuinfeest gaande met keiharde bassen. Toch maar melding gemaakt bij de politie en zij zeggen dat ze het weten en er een eenheid heen sturen zodra deze beschikbaar is. Ondertussen lig ik op bed met koppijn door het gebonk
Kinderboekenmuseum in Den Haag is ook erg leuk, voor kinderen van een jaar of 4. Kan je daarna combineren met Scheveningen, wat altijd goed is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
![]()
Bah! Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wat bezielt mensen toch om geluidsoverlast te maken. Er is al uren een tuinfeest gaande met keiharde bassen. Toch maar melding gemaakt bij de politie en zij zeggen dat ze het weten en er een eenheid heen sturen zodra deze beschikbaar is. Ondertussen lig ik op bed met koppijn door het gebonk
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Hij zit altijd op onze Wifi dus nu heb ik de naam gewijzigd in 'T. kan het wat stiller met je meisje?'.
Ik kreeg net een Appje van hem 'sorry buurvrouw'![]()
Lol :-)quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Hij zit altijd op onze Wifi dus nu heb ik de naam gewijzigd in 'T. kan het wat stiller met je meisje?'.
Dit is ook gewoon weer fokwet volgens mij. Ik dacht vanochtend, even zoon2 voeden in ons bed. Toen kwam er daarna een enorme spuitluier tot op zijn rug. Resultaat: vlekken in hoeslaken, molton en matrastopper van ons bedquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Voor vlekken isDasty
mijn redmiddel. Bij zeer hardnekkige vlekken week ik het van te voren nog even in de biotex. Witte kleding in de zon leggen wil ook nog wel eens helpen.
Soms hebben ze op het terrein van tankstations van die extra grote wasmachines, misschien daar wel?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:20 schreef June. het volgende:
En matrastopper past niet in de wasmachine.
O bummer!!quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:20 schreef June. het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon weer fokwet volgens mij. Ik dacht vanochtend, even zoon2 voeden in ons bed. Toen kwam er daarna een enorme spuitluier tot op zijn rug. Resultaat: vlekken in hoeslaken, molton en matrastopper van ons bed![]()
![]()
En matrastopper past niet in de wasmachine.
Slim!quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Soms hebben ze op het terrein van tankstations van die extra grote wasmachines, misschien daar wel?
[ afbeelding ]
Het enige dat mijn kleuter daar wou doen was: 3 minuten in het treintje, en weer 20 minuten in de rij staan. Repeat x100. Ik heb hem onder protest eerst rond getrokken langs de rest toen het treintje nog niet reed. Dus als elders iets soortgelijks is houd ik me aanbevolen. Hij is dol op met de trein reizen maar die oude treinstellen kon hij helemaal niks mee.quote:
Ik snap op zich dat ze zeggen dat je even langs moet gaan maar zo midden in de nacht echt niet neequote:Op maandag 15 augustus 2022 00:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat is echt irritant.
Op zich wel fijn dat de politie gaat kijken. Ik belde eens om 3 uur ‘s nachts op een woensdag wegens overlast, maar moest zelf maar even aan gaan bellen. Ze snapten geloof ik niet dat ik gewoon in mijn bed lag
Dat lijkt me echt frustrerend zeg, zeker met kleine kindjesquote:Op maandag 15 augustus 2022 07:49 schreef Tink89 het volgende:
De eerste stap is altijd 'probeer het zelf op te lossen', ongeacht het tijdstip geloof ik...![]()
In mijn oude buurt in mijn oude dorp was dat overigens echt compleet zinloos. Het huis tegenover ons werd toen verkocht aan iemand die er steeds wisselende groepen oostblokkers inzette om seizoenswerk te doen. Er waren geen gordijnen enzo, alleen oude lakens die in de muur gespijkerd waren, het hele huis en de tuin zagen er verschrikkelijk uit. Ze zaten elke dag tot een uur of 2 's nachts keihard pratend en lallend en kettingrokend en -blowend te barbecuen met flink veel rook en stank. En de politie zei dan dat ze de eigenaar aangesproken hadden en dat de afspraak was dat we zelf even aan de deur moesten gaan. Ja lekker dan... sta je daar met mensen die geen Engels of Nederlands of Duits spreken en die aangeschoten en knetterstoned zijn uit te leggen dat je baby zo niet kan slapen.
We hebben ze wel voor de verkoop van ons huis zo ver gekregen om een middagje hun bek te houden en de tuin even te maaien.
Ik ben verrassend genoeg vrij snel in slaap gevallen en toen ik rond 1 uur wakker werd was het afgelopen. Volgens mijn man werd het om kwart voor 1 stil. Ben benieuwd of de politie er nog aan te pas is gekomen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zij die vandaag na 3 weken vakantie weer aan het werk gaan groeten u. Nu eerst koffie.
@:MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
Gelukkig wel ja, en ook nog lekker uitgeslapen. Aapie werd pas om 8 uur wakkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 08:47 schreef Loj het volgende:
[..]
Bah! Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?
Werkse Nikki! Ik ga vandaag nog een dagje naar Nemo, maar moet er vanaf morgen wel weer aan geloven
Die eerste snap ik niet?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Daar mag je hier niet over zeuren MaJo
Wel balen zeg, nog geslapen?
Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil. Vannacht was het echt heel erg, dus ik heb even uit het raam geroepen of dat geflikflooi ergens anders kon. Ze moesten vooral erg giechelen, ik denk dat ze voor het eerst het woord flikflooi hoorden.
En ja, ik moet daar dus erg om lachen. Maar toch heb ik liever dat ie het lekker verderop doet, de brandgang is een klankkast en met die hitte staat ons raam daar open.
Werk ze!quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zij die vandaag na 3 weken vakantie weer aan het werk gaan groeten u. Nu eerst koffie.
@:MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Daar mag je hier niet over zeuren MaJo
Wel balen zeg, nog geslapen?
quote:Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil. Vannacht was het echt heel erg, dus ik heb even uit het raam geroepen of dat geflikflooi ergens anders kon. Ze moesten vooral erg giechelen, ik denk dat ze voor het eerst het woord flikflooi hoorden.
En ja, ik moet daar dus erg om lachen. Maar toch heb ik liever dat ie het lekker verderop doet, de brandgang is een klankkast en met die hitte staat ons raam daar open.
Haha, heel herkenbaar trouwens.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil.
Ik vind het heel fijn voor hem, hij is in de Corona tijd echt heel depressief geworden. Het is zo'n lieve jongen. Dus de keren hiervoor dacht ik steeds 'aaaaah schattig' en nu dacht ik 'Yo kan het wat zachter man, het is 1 uur, ik wil slaaaaaapen.'quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:21 schreef lily het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar trouwens.
Alleen is het mijn jongste zoon en zijn vriendin en dus boven op zijn kamer of in de woonkamer (zitten ze samen in een stoel) te gillen en stoeien.
Best irritant ja![]()
Oh de treinstellen vonden de onze ook nooit superbijzonder. Maar boven overal overheen rennen, duizend keer de 'trein in het donker', die VR achtige dingest waar je via buiten naar binnen gaat waar het lijkt of je door de ruimte reist, de interactieve dingetjes wat weggestopt in treinstellen in de grote hal, de glijbanen, het treintje buiten en het zelf-rij-karretje wel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Het enige dat mijn kleuter daar wou doen was: 3 minuten in het treintje, en weer 20 minuten in de rij staan. Repeat x100. Ik heb hem onder protest eerst rond getrokken langs de rest toen het treintje nog niet reed. Dus als elders iets soortgelijks is houd ik me aanbevolen. Hij is dol op met de trein reizen maar die oude treinstellen kon hij helemaal niks mee.
Even een ander geluid omdat de meesten zo enthousiast zijn.
Ah ik stap midden in een fittie, excuusquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:14 schreef BE het volgende:
[..]
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.
Sorry dat ik op je tenen stond.
[..]
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik stap midden in een fittie, excuus
Succes aan de mensen die na de vakantie weer aan de slag gaan! Onze vakantie komt nog, maar eerst dit weekend Lowlands voor het eerst in 8 jaar![]()
O ja, ik ben hier ook met een vierjarige geweest die het tof vond!quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.
Nou ja, ik verwacht een fittie en word ik blij gemaakt met een dooie mus, beetje jammer wel...quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.
Maar laat maar gaan, ik maakte een grapje, blijkbaar nog niet genoeg koffie op aan mijn kant
Dit wel echt coolquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.
Wat vooral een hit is in Voorlinden, is het zwembad. En het blijft elke keer leuk!
[ afbeelding ]
De Oudolftuin is een leuke bonus.
Ik wel, vertelquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van
Ik hou wel van een goede roddel dus kom maar opquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van
Jaaaa, tell us more!quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:52 schreef exode het volgende:
Nou vooruit dan maar, wel in een spoiler en heeeel summier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef lunapuella het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:42 schreef exode het volgende:
Hier werd het einde van de bouwvak ook om 06:30 gevierd met heien. Ik zou geloof ik nog vroeger beginnen met deze hitte als ik bouwvakker was.
Ga je op vakantie amaranta? Veel plezier en fijn dat het goed ging op het vliegveld.
Oh wat gaaf!quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.
Dus ik heb een paar dagen geleden een ticket geboekt voor hem en mij.
We gaan naar Salou (daar woont familie) zodat we vanaf daar naar Barcelona kunnen gaan, zodat we naar Camp Nou kunnen gaan.
Helaas geen wedstrijd. Lijkt mij ook wel gaaf om dat daar eens te zien.
Klinkt alsquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:24 schreef exode het volgende:
Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor jullie reacties trouwens! Doet me goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |