abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205619676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavisch :? maar ik kan er niet opkomen
Maxomorra?
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:37:50 #102
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205619836
Little Bird?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:54:39 #103
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205620031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 16:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hex vond ik een verrassend leuk boek.
Doodeng >:) Maar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.

Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
pi_205620212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavisch :? maar ik kan er niet opkomen
Danefae?
pi_205620984
@littledrummergirl: wat @Elleska zegt ja, Danefae.
pi_205621145
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 19:10 schreef Elleska het volgende:

[..]
Danefae?
ja!!! thhx :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205621347
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Doodeng >:) Maar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.

Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit ziet :D en ik leef hier ook mijn kaneelbroodjesdroom, die komen ook in alle Zweedse boeken voorbij O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205621412
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Oh tof! Die boeken heb ik ook vrijwel allemaal gelezen O+
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:58:37 #109
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205621512
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit ziet :D en ik leef hier ook mijn kaneelbroodjesdroom, die komen ook in alle Zweedse boeken voorbij O+
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.
pi_205621620
's Lands wijs, 's lands eer he? O-) Volgens mij wordt iedereen vorm van fikabröd gemakshalve vertaald met kaneelbroodje of 'koffiebroodje' dus al die andere tellen ook O-) (In alle oude vertalingen van de boeken van Astrid Lindgren hebben ze het steeds over 'krentenbolletjes' die de kinderen voortdurend aten en die door moeders gebakken werden. Ik vond dat al wat merkwaardig maar het bleek dat de vertalers vonden het concept 'kaneelbroodje' te ingewikkeld was voor Nederlandse kinderen en ze het vervingen door iets bekenders. Inmiddels wordt het wel goed vertaald). Je moet hier trouwens wel van kardamom houden!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205622542
quote:
Maxomorra denk ik ja. En anders Duns of Smafolk, maar ik denk toch die eerste :P
pi_205622550
Oh ik loop hier extreem achter :')
pi_205622556
Ik was niet ververst kennelijk :D
pi_205622800
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Bijna tijd voor ons tijdslot in de Arcade in the Wall O+
Hopen dat ze de airco niet te koud hebben staan. Lekker uurtje ouderwets racen en schieten met zoon.
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwd -O-
pi_205624472
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?

En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
Met een meidenkwartet
pi_205624583
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:20 schreef Amsel het volgende:

[..]
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwd -O-
Gewoon lekker, niet echt airco-ig dus. We waren daarvoor even in Doppio en daar was het echt fris van de airco, zo voelt het bij play in echt niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205624758
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?

En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
zizzi, m&s, paprika?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205624900
Ik fietste net naar de winkel voor nog wat boodschappen voor de salade voor vandaag en morgen... Kom ik thuis ben ik cheddarkaas vergeten :X maar ik heb volgens mij nog wel een stuk jonge kaas liggen, gooi ik die er wel in. Ik heb geen zin om nog een keer te gaan.
Fake it till you make it...
pi_205625028
Ik heb nachtdienst gehad en loop als een zombie in huis.
Komt er een klein meisje aan de deur aardbeien verkopen. O+
Yes please. :9
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 09:56:51 #120
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205625142
quote:

WE?
pi_205625255
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 09:56 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
WE?
O ja. Daar ga ik eens een keer kijken. Kan ik eens van alles passen.
Met een meidenkwartet
pi_205625473
quote:

Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205625754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).
Dank je! Ga ik bekijken!
Met een meidenkwartet
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:18:07 #124
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205625956
quote:

Bij M&S, C&A, WE etc hebben ze zoveel soorten broeken. Wide, straight, Skinny, Flared etc. Ik zal dan eens kijken welk model je lekker vindt zitten en vanuit daar verder kijken wat bij je past.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Manager PR/Moderator zaterdag 13 augustus 2022 @ 11:20:55 #125
269689 crew  Viv
pi_205625978
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:58 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.
Die heten ook allemaal fikabröd. *O*

pi_205626111
Oooooh :9 Tis maar goed dat we dat hier niet hebben :D

Zoon gaat later vandaag met man mee. Paar uurtjes rust en hij heeft wat te doen.
Morgen en overmorgen schijnt het benauwd weer te worden. Lig ik voor Pampus voor de airco :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205626357
Ja dat benauwde weer zie ik wel tegen op. Dat wordt maximaal puffen voor B en mij.

Vandaag echter weer aan het zwemmmmmeeeen, heerlijk.
pi_205627334
Hier puf ik me dan ook suf :{

Wij moesten even naar gamma. Grotere planken voor zoon zn lego. Hij blijft bouwen maar kan het niet meer kwijt😅
If they say
pi_205627369
Ik was om 10:30 nog even terug naar bed gegaan en, om toch nog wat aan mijn dag te hebben, de wekker om 12:30 gezet.
Toen mijn wekker ging, dacht ik: “Waarom zou ik opstaan? Met die hitte ga ik toch niks doen”.

… 2 uur later…

:W :P
pi_205627653
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:40 schreef vencodark het volgende:
Ik was om 10:30 nog even terug naar bed gegaan en, om toch nog wat aan mijn dag te hebben, de wekker om 12:30 gezet.
Toen mijn wekker ging, dacht ik: “Waarom zou ik opstaan? Met die hitte ga ik toch niks doen”.

… 2 uur later…

:W :P
Gelijk heb je :D
If they say
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 15:53:52 #131
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205627736
Update: Tanum Strand en Grebbestad zijn echt zo mooi en schilderachtig als ze in de boeken worden voorgesteld. Dat het hier zonnig is met strakblauwe luchten en 25 graden helpt daaraan zeker mee O+

Ik leef mee met degenen die in de hitte in Nederland zitten. Krijg net al een appje van mijn ouders dat ze naar ons huis zijn gevlucht en nu in de tuin onder de veranda zitten. Kunnen ze gelijk straks de planten water geven O-)

@Viv o jee, ik heb dus nog 2 dagen om de rest te proberen. Daarna moeten we over op Deense specialeiten...
pi_205634639
Hoi!! Uurtje geleden geland na 14 geweldige dagen Turkije. Terugvlucht was prima! Vliegen vanaf Brussel echt top.
11.27 geland, 12.11 in de trein naar huis.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vicky op 14-08-2022 12:53:03 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205634646
Prutser..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205634651
1x is genoeg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205634657
:(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_205635317
Welkom thuis Vicky!

Klinkt heerlijk MM en veel plezier in Denemarken.
pi_205637346
Mooie foto Vicky, klinkt niet verkeerd die vakantie!

Ik heb sinds een uur ook vakantie *O* met name na de drukte en chaos van de afgelopen 2 dagen was ik er ineens ernstig aan toe.
pi_205638780
Fijn hilliebillie! Geniet er lekker van.

Hier gaat het gewone leven steeds meer beginnen. Verloofde morgen naar haar werk, ik moet ook werken en B heeft timmerdorp.

De weken zijn echt voorbij gevlogen.
pi_205639567
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier 8-) O+

Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!

Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Quality time met tante MiNi die niet gek wil worden :P
  Manager PR/Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 21:17:57 #140
269689 crew  Viv
pi_205639628
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier 8-) O+

Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!

Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Oh leuk! O+ Heb je al aan haar gevraagd wat ze zelf leuk vindt?
pi_205639652
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:

Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.
pi_205639687
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:17 schreef Viv het volgende:

[..]
Oh leuk! O+ Heb je al aan haar gevraagd wat ze zelf leuk vindt?
Nee nog niet :+
Misschien een goed startpunt :D
pi_205639694
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!
pi_205639708
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:25 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!
Het is een wetenschapsmuseum dat ik ken als echt gericht ook op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hier :+ . Super leuk wel, samen op stap O+
pi_205639741
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Het is een wetenschapsmuseum gericht op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hier :+ . Super leuk wel, samen op stap O+
Ik denk dat ik die tip meeneem als mijn neefje in Oktober komt slapen. Die is 6. Dan past dat denk ik net iets beter.

Ja quality time met nichtje en neefje is altijd leuk.
pi_205639743
Spoorwegmuseum O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205639753
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Spoorwegmuseum O+
Dat is voor mijn nichtje wel leuk idd! Zet ik op de lijst en lekker centraal in het land.
pi_205639768
@MiNi1981 Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen! Onze bijna 4-jarige vond het erg leuk, en wij ook. En nu ook een tijdelijke tentoonstelling van Boer Boris. Het buitenmuseum-deel was erg leuk, en dit jaar extra aandacht voor hoe het leven was voor kinderen in die tijd. Ze kan zich verkleden, er zijn waterspellen, dus ook echt bewegen wat op die leeftijd nog nodig is. Wij waren meer dan 4 uur bezig, en hadden toen nog lang niet alles gezien.
pi_205639785
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:MiNi1981 Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen! Onze bijna 4-jarige vond het erg leuk, en wij ook. En nu ook een tijdelijke tentoonstelling van Boer Boris. Het buitenmuseum-deel was erg leuk, en dit jaar extra aandacht voor hoe het leven was voor kinderen in die tijd. Ze kan zich verkleden, er zijn waterspellen, dus ook echt bewegen wat op die leeftijd nog nodig is. Wij waren meer dan 4 uur bezig, en gassen toen nog lang niet alles gezien.
Dat klinkt ook heel leuk! Ik ga het eens bekijken en zet ik op de lijst erbij. Dankje!

Ik laat (natuurlijk) weten wat het geworden is en hoe het ervaren wordt.
pi_205640534
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Dat is voor mijn nichtje wel leuk idd! Zet ik op de lijst en lekker centraal in het land.
Het Hup-hotel is ook echt briljant met kinderen. Maar dat is niet centraal, dus het moet maar net de juiste richting op zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')