Maxomorra?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavischmaar ik kan er niet opkomen
Doodengquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:21 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hex vond ik een verrassend leuk boek.
Danefae?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavischmaar ik kan er niet opkomen
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
DoodengMaar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.
Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
Oh tof! Die boeken heb ik ook vrijwel allemaal gelezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
DoodengMaar vind t idd ook een goed boek, vooral ook omdat ik de omgeving waar het zich afspeelt goed ken.
Ik ben fan van Zweedse thrillers/misdaad, en heb alle boeken van Viveca Sten en Camilla Läckberg gelezen. Nu in Zweden, dus ook mooie gelegenheid om de locaties uit de boeken te bezoeken. Stockholm + scherenkust (Sandhamn) vorig weekend gedaan, morgen waarschijnlijk Fjällbacka en Tanumshede (westkust) . Ben benieuwd of de werkelijkheid klopt met het beeld in mijn hoofd.
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad over een paar dagen ook naar Fjällbacka omdat ik zo benieuwd ben hoe dat eruit zieten ik leef hier ook mijn kaneelbroodjesdroom, die komen ook in alle Zweedse boeken voorbij
Maxomorra denk ik ja. En anders Duns of Smafolk, maar ik denk toch die eerstequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Bijna tijd voor ons tijdslot in de Arcade in the Wall
Hopen dat ze de airco niet te koud hebben staan. Lekker uurtje ouderwets racen en schieten met zoon.
Gewoon lekker, niet echt airco-ig dus. We waren daarvoor even in Doppio en daar was het echt fris van de airco, zo voelt het bij play in echt niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:20 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hoe was het daar qua airco? Ik was er laatst en toen vind ik het binnen maar warm en benauwd
zizzi, m&s, paprika?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?
En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
WE?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Ladies ik heb echt nieuwe kleding nodig. Ben geen held in styling of zo. Maar nu ik weer aan het werk ben na 5 jaar alleen maar fladderjurken, heb ik echt was aanvulling van de kast nodig. Wat zijn nou merken waar ik (40+, iets overgewicht) eens naar kan kijken?
En broeken. Ik heb vooral moeite met broeken. Ik heb een afkeer ontwikkelt tegen het vinden/kopen van broeken. Want ze zitten nooit goed.
Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Dank je! Ga ik bekijken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tante Betsy, Je m’appelle, broeken van het merk Rossner (Claudia Sträter en Anna van Toor verkopen die).
Bij M&S, C&A, WE etc hebben ze zoveel soorten broeken. Wide, straight, Skinny, Flared etc. Ik zal dan eens kijken welk model je lekker vindt zitten en vanuit daar verder kijken wat bij je past.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 07:45 schreef Cathmar het volgende:
Die heten ook allemaal fikabröd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 20:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Check, kaneelbroodjes elke dag, wij passen ons aan en doen net als de Zweden aan Fika. Al zijn er ook genoeg alternatieve zoete broodjes, en die moeten natuurlijk allemaal geprobeerd worden.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:40 schreef vencodark het volgende:
Ik was om 10:30 nog even terug naar bed gegaan en, om toch nog wat aan mijn dag te hebben, de wekker om 12:30 gezet.
Toen mijn wekker ging, dacht ik: “Waarom zou ik opstaan? Met die hitte ga ik toch niks doen”.
… 2 uur later…
![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier![]()
![]()
Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!
Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Quality time met tante MiNi die niet gek wil worden
Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier![]()
![]()
Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!
Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Quality time met tante MiNi die niet gek wil worden
Nee nog nietquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh leuk!Heb je al aan haar gevraagd wat ze zelf leuk vindt?
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik vond NEMO altijd fantastisch, maar weet niet of dat op die leeftijd (en tegenwoordig) ook wat is.
Het is een wetenschapsmuseum dat ik ken als echt gericht ook op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hierquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:25 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ik ken het niet dus ga eens zoeken. Thnx!
Ik denk dat ik die tip meeneem als mijn neefje in Oktober komt slapen. Die is 6. Dan past dat denk ik net iets beter.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is een wetenschapsmuseum gericht op kinderen, waarbij je vanalles zelf kunt ontdekken en ervaren (en dus zo'n beetje overal aan mag zitten enzo) dus met slimme dame die uitgedaagd moet worden maar ook wil spelen moest ik er meteen aan denken. Alleen zelf geen ervaring met 4-jarigen hier. Super leuk wel, samen op stap
Dat klinkt ook heel leuk! Ik ga het eens bekijken en zet ik op de lijst erbij. Dankje!quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:34 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:MiNi1981 Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen! Onze bijna 4-jarige vond het erg leuk, en wij ook. En nu ook een tijdelijke tentoonstelling van Boer Boris. Het buitenmuseum-deel was erg leuk, en dit jaar extra aandacht voor hoe het leven was voor kinderen in die tijd. Ze kan zich verkleden, er zijn waterspellen, dus ook echt bewegen wat op die leeftijd nog nodig is. Wij waren meer dan 4 uur bezig, en gassen toen nog lang niet alles gezien.
Het Hup-hotel is ook echt briljant met kinderen. Maar dat is niet centraal, dus het moet maar net de juiste richting op zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Dat is voor mijn nichtje wel leuk idd! Zet ik op de lijst en lekker centraal in het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |