Gewoon stoppen. Het leven is te kort om stomme boeken te lezen. En helemaal om leuke boeken niet te lezen vanwege principesquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:11 schreef PKM het volgende:
Ik lees niet meer want ik vind mijn boek niet zo leuk, maar het moet wel eerst uit zijn.
Ondertussen is er ook een nieuw boek uit van mijn favoriete schrijfster, maarja principes he.![]()
En ik las over papieren zakdoekjes in de was.
Principe = lezen moet leuk zijn.. Is het niet leuk, dan gaat het aan de kant..quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:11 schreef PKM het volgende:
Ik lees niet meer want ik vind mijn boek niet zo leuk, maar het moet wel eerst uit zijn.
Ondertussen is er ook een nieuw boek uit van mijn favoriete schrijfster, maarja principes he.![]()
Voor vlekken isquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit succesvol ergens uit gekregenmocht iemand een pro-tip hebben
colleen Is super!quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:10 schreef LeSage het volgende:
Ik las gisteren 2 boeken uit (waar ik al een tijdje in bezig was), Dagboek van een geisha van Arthur Golden en Nooit meer van Colleen Hoover. Allebei aanraders
ik ken alleen die ontvetter, bedoel je diequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Voor vlekken isDasty
mijn redmiddel. Bij zeer hardnekkige vlekken week ik het van te voren nog even in de biotex. Witte kleding in de zon leggen wil ook nog wel eens helpen.
Al die wasserijen hadden ook bleekvelden, ze legden het wasgoed op de bleek te drogen: op de bleek leggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:31 schreef Mrs.Peel het volgende:
Witte kleding in de zon bleken, maar dan wel weer steeds nat maken, anders helpt het kennelijk niet genoeg. Wist ik ook niet, dat hoorde ik vandaag tijdens mijn bezoek aan het Zuiderzeemuseum (aanrader!) van een Urker wasvrouw in 1905![]()
Wij zijn net terug. De deuren stonden open dus er was een lekker windje. En zoon ligt vanavond lekker vroeg in bedquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik kom net terug. Van 9 tot 11 lekker rustig en nog koel. Kind moe, heerlijk
Geen droogmolen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:27 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik heb zojuist het wasrek op het gras gezet, de handdoeken- en ondergoedwas wel in de droger gegooid, behalve de theedoek, die hangt op het wasrek.
De 40 graden was die nu in de wasmachine zit hang ik straks wel buiten.
Jaaaaaaa, en dan lakens wassen! Daar kan geen wasverzachtergeur tegenopquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaarlijks lentegeluk. De eerste droogmolenwas![]()
![]()
Geen voetballer en ook geen ouder, maar het competitieschema voor hockey wordt uiterlijk volgende week zaterdag bekend. Kan me voorstellen dat de KNVB een redelijk vergelijkbaar tijdspad volgt als de KNHB.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:41 schreef FlyingFish het volgende:
Voetbalouders, wanneer is normaal gesproken het competitieschema voor de jeugd bekend voor het nieuwe seizoen?
Wij kregen vandaag een mail dat de indeling bekend was. Hierna zal het schema ook snel volgen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:41 schreef FlyingFish het volgende:
Voetbalouders, wanneer is normaal gesproken het competitieschema voor de jeugd bekend voor het nieuwe seizoen?
Little Bird? Moxamorra?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 18:13 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hier toevallig hoe dat (kinder)kleding merk heet waar ze kleding met vikingen en regenboog kleuren ect verkopen? het is iets Scandinavischmaar ik kan er niet opkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |