abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205642885
Onze beide koters vinden het spoorwegmuseum helemaal niets, geen idee waarom.

Nog voor op de lijst:
Geofort
Lego Experience Scheveningen
Dierenpark Amersfoort
De Ontdekhal Utrecht (willen wij nog heen)
Oud Valkeveen (klein pretpark, vooral voor 4 jarigen erg leuk)
Nemo
Klimhal Utrecht, combineren met Play inn of Jump Inn of allemaal.
Oerrr op welke plek dan ook, bij Haarzuilens met erg leuke route met oa een vlot en sloot springen. Kan je combineren met Geertjes Hoeve of:
Kasteel de Haar, die hebben nu een speurtocht door de tuin en het kasteel zelf.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 10:47:28 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205642893
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:14 schreef BE het volgende:

[..]
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.
Sorry dat ik op je tenen stond.
[..]
O+
Ah ik stap midden in een fittie, excuus :D

Succes aan de mensen die na de vakantie weer aan de slag gaan! Onze vakantie komt nog, maar eerst dit weekend Lowlands voor het eerst in 8 jaar *O* :s)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205642906
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:47 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ah ik stap midden in een fittie, excuus :D

Succes aan de mensen die na de vakantie weer aan de slag gaan! Onze vakantie komt nog, maar eerst dit weekend Lowlands voor het eerst in 8 jaar *O* :s)
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.

Maar laat maar gaan, ik maakte een grapje, blijkbaar nog niet genoeg koffie op aan mijn kant :)
pi_205642915
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.

Wat vooral een hit is in Voorlinden, is het zwembad. En het blijft elke keer leuk!

De Oudolftuin is een leuke bonus.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205642923
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.
O ja, ik ben hier ook met een vierjarige geweest die het tof vond! :)
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:06:31 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643077
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef exode het volgende:

[..]
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.

Maar laat maar gaan, ik maakte een grapje, blijkbaar nog niet genoeg koffie op aan mijn kant :)
Nou ja, ik verwacht een fittie en word ik blij gemaakt met een dooie mus, beetje jammer wel... ;)

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:

Wat vooral een hit is in Voorlinden, is het zwembad. En het blijft elke keer leuk!

[ afbeelding ]

De Oudolftuin is een leuke bonus.
Dit wel echt cool _O_
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_205643180
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van ;)
pi_205643268
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van ;)
Ik wel, vertel :7
pi_205643286
Altijd hier voor fittiedrama ;)
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:35:32 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643334
quote:
Ik hou wel van een goede roddel dus kom maar op :Y) })
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:42:29 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205643385
quote:
Jaaaa, tell us more!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:49:17 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643448
Vinden jullie het ook heerlijk om openbare ruzies af te luisteren? Dat kan mijn dag helemaal goed maken O+ :')
pi_205643485
Nou vooruit dan maar, wel in een spoiler en heeeel summier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 11:57:46 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205643529
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 11:52 schreef exode het volgende:
Nou vooruit dan maar, wel in een spoiler en heeeel summier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_205643601
SPOILER
Fake it till you make it...
pi_205643700
SPOILER
pi_205643766
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef lunapuella het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:28:34 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205643805
Over herrie gesproken hè. Afgelopen week vonden de mannen van de plantsoendienst 6:30 een prima tijdstip om de boomhakselaar aan te zetten.
Ik snap dat wel hoor, zijn ze eerder klaar met werken. Maar ik schrok wel wakker.

Ik ben op “Silent” Eindhoven AirPort. Met silent bedoelen ze dat ze geen vluchten omroepen. Maar verder is er niks silent aan. Wat een drukte!
We hoefden overigens niet/nauwelijks te wachten. We waren er om 11:37 en konden niet doorlopen. En precies 3 uur vooraf 11:40 (11:41 eigenlijk) konden we de qr code pas gebruiken om door security te gaan. Dus eerder komen heeft indd geen zin.
pi_205643932
Hier werd het einde van de bouwvak ook om 06:30 gevierd met heien. Ik zou geloof ik nog vroeger beginnen met deze hitte als ik bouwvakker was.

Ga je op vakantie amaranta? Veel plezier en fijn dat het goed ging op het vliegveld.
  maandag 15 augustus 2022 @ 12:51:19 #195
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205644012
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:42 schreef exode het volgende:
Hier werd het einde van de bouwvak ook om 06:30 gevierd met heien. Ik zou geloof ik nog vroeger beginnen met deze hitte als ik bouwvakker was.

Ga je op vakantie amaranta? Veel plezier en fijn dat het goed ging op het vliegveld.
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.
Dus ik heb een paar dagen geleden een ticket geboekt voor hem en mij.
We gaan naar Salou (daar woont familie) zodat we vanaf daar naar Barcelona kunnen gaan, zodat we naar Camp Nou kunnen gaan.
Helaas geen wedstrijd. Lijkt mij ook wel gaaf om dat daar eens te zien.
pi_205644066
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:51 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.
Dus ik heb een paar dagen geleden een ticket geboekt voor hem en mij.
We gaan naar Salou (daar woont familie) zodat we vanaf daar naar Barcelona kunnen gaan, zodat we naar Camp Nou kunnen gaan.
Helaas geen wedstrijd. Lijkt mij ook wel gaaf om dat daar eens te zien.
Oh wat gaaf!
Klinkt als een heerlijk tripje.

Het is anders dan FC Barcelona maar je ook kijken voor een wedstrijd van Espanol, vast ook betaalbaarder.
pi_205644105
SPOILER
pi_205644223
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:24 schreef exode het volgende:

Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
Klinkt als
https://www.bustle.com/ar(...)emotionally-immature

?

Als, dan kun je het aannemerbroer bijna niet kwalijk nemen. Die probeert tenminste nog iets op zijn manier, maar van zo'n voorbeeld keer je niet hoe het goed moet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 15 augustus 2022 @ 13:34:11 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205644497
Van zo'n hashtag zouden bij mij ook de stoppen doorslaan, zeker gezien de voorgeschiedenis! :o :X

Hier waren vanmorgen de kantentrimmers door de gemeente uit het vet gehaald. *O*
Die dingen schijnen niet gewoon op een stand aan te kunnen blijven maar dat moet dan steeds zo 'heng-heng-heng-heng' lijkt het. Ik heb het ze eigenlijk nooit gevraagd, maar ze klinken eigenlijk altijd zo.
Net als bladblazers, ook die hebben niet gewoon een 'aan-stand'. :+
pi_205644511
SPOILER
Bedankt voor jullie reacties trouwens! Doet me goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')