Ah ik stap midden in een fittie, excuusquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:14 schreef BE het volgende:
[..]
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.
Sorry dat ik op je tenen stond.
[..]
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik stap midden in een fittie, excuus
Succes aan de mensen die na de vakantie weer aan de slag gaan! Onze vakantie komt nog, maar eerst dit weekend Lowlands voor het eerst in 8 jaar![]()
O ja, ik ben hier ook met een vierjarige geweest die het tof vond!quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.
Nou ja, ik verwacht een fittie en word ik blij gemaakt met een dooie mus, beetje jammer wel...quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:48 schreef exode het volgende:
[..]
Nee joh, BE vatte mijn woorden anders op, dat is allang klaar. Ik heb het daar ook helemaal niet over.
Maar laat maar gaan, ik maakte een grapje, blijkbaar nog niet genoeg koffie op aan mijn kant
Dit wel echt coolquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zo'n ouder die een hekel heeft aan uitjes voor kinderen. Ik wil iets doen wat ik zelf ook leuk vind. In dat verband wil ik Museum Voorlinden tippen. Een vierjarige is er misschien nog wat te jong voor. Geen idee eigenlijk, ik nam ze toen al mee naar grotemensenmusea.
Wat vooral een hit is in Voorlinden, is het zwembad. En het blijft elke keer leuk!
[ afbeelding ]
De Oudolftuin is een leuke bonus.
Ik wel, vertelquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van
Ik hou wel van een goede roddel dus kom maar opquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
Ik heb wel een enorme fittie met de schoonfamilie, MaJo, word je daar ook blij van
Jaaaa, tell us more!quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:15 schreef exode het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:52 schreef exode het volgende:
Nou vooruit dan maar, wel in een spoiler en heeeel summier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:18 schreef lunapuella het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:42 schreef exode het volgende:
Hier werd het einde van de bouwvak ook om 06:30 gevierd met heien. Ik zou geloof ik nog vroeger beginnen met deze hitte als ik bouwvakker was.
Ga je op vakantie amaranta? Veel plezier en fijn dat het goed ging op het vliegveld.
Oh wat gaaf!quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn zoon herinnerde mij eraan dat ik hem een vakantie had beloofd als hij klaar was met de basisschool.
Dus ik heb een paar dagen geleden een ticket geboekt voor hem en mij.
We gaan naar Salou (daar woont familie) zodat we vanaf daar naar Barcelona kunnen gaan, zodat we naar Camp Nou kunnen gaan.
Helaas geen wedstrijd. Lijkt mij ook wel gaaf om dat daar eens te zien.
Klinkt alsquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:24 schreef exode het volgende:
Ik laat het nu even voor wat het is. Ik zie ze voorlopig toch niet, pas op het feestje op zijn vroegst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor jullie reacties trouwens! Doet me goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |