Dat is echt irritant.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wat bezielt mensen toch om geluidsoverlast te maken. Er is al uren een tuinfeest gaande met keiharde bassen. Toch maar melding gemaakt bij de politie en zij zeggen dat ze het weten en er een eenheid heen sturen zodra deze beschikbaar is. Ondertussen lig ik op bed met koppijn door het gebonk
Kinderboekenmuseum in Den Haag is ook erg leuk, voor kinderen van een jaar of 4. Kan je daarna combineren met Scheveningen, wat altijd goed is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef MiNi1981 het volgende:
Aangezien de fotograaftip vorige keer erg goed heeft uitgepakt hoop ik dat er nog meer goede tips zijn hier![]()
![]()
Ik krijg as vrijdag mijn nichtje van 4 te logeren. En nu wil ik graag wat leuks met haar doen… maar wat?!
Ik vind het niet erg als het niet in de buurt is want dan maken we er ook nog eens een nachtje weg van. Dus wat mij betreft is heel Nederland prima qua tips.
Ze is een slimme dame die wel echt uitgedaagd moet worden maar ook erg van spelen houdt.
Ze komt alleen dus optrekken met haar broer gaat niet want daar hangt ze soms best aan vast.
Quality time met tante MiNi die niet gek wil worden
Bah! Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wat bezielt mensen toch om geluidsoverlast te maken. Er is al uren een tuinfeest gaande met keiharde bassen. Toch maar melding gemaakt bij de politie en zij zeggen dat ze het weten en er een eenheid heen sturen zodra deze beschikbaar is. Ondertussen lig ik op bed met koppijn door het gebonk
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Hij zit altijd op onze Wifi dus nu heb ik de naam gewijzigd in 'T. kan het wat stiller met je meisje?'.
Ik kreeg net een Appje van hem 'sorry buurvrouw'![]()
Lol :-)quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Hij zit altijd op onze Wifi dus nu heb ik de naam gewijzigd in 'T. kan het wat stiller met je meisje?'.
Dit is ook gewoon weer fokwet volgens mij. Ik dacht vanochtend, even zoon2 voeden in ons bed. Toen kwam er daarna een enorme spuitluier tot op zijn rug. Resultaat: vlekken in hoeslaken, molton en matrastopper van ons bedquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:23 schreef June. het volgende:
[..]
Voor vlekken isDasty
mijn redmiddel. Bij zeer hardnekkige vlekken week ik het van te voren nog even in de biotex. Witte kleding in de zon leggen wil ook nog wel eens helpen.
Soms hebben ze op het terrein van tankstations van die extra grote wasmachines, misschien daar wel?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:20 schreef June. het volgende:
En matrastopper past niet in de wasmachine.
O bummer!!quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:20 schreef June. het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon weer fokwet volgens mij. Ik dacht vanochtend, even zoon2 voeden in ons bed. Toen kwam er daarna een enorme spuitluier tot op zijn rug. Resultaat: vlekken in hoeslaken, molton en matrastopper van ons bed![]()
![]()
En matrastopper past niet in de wasmachine.
Slim!quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Soms hebben ze op het terrein van tankstations van die extra grote wasmachines, misschien daar wel?
[ afbeelding ]
Het enige dat mijn kleuter daar wou doen was: 3 minuten in het treintje, en weer 20 minuten in de rij staan. Repeat x100. Ik heb hem onder protest eerst rond getrokken langs de rest toen het treintje nog niet reed. Dus als elders iets soortgelijks is houd ik me aanbevolen. Hij is dol op met de trein reizen maar die oude treinstellen kon hij helemaal niks mee.quote:
Ik snap op zich dat ze zeggen dat je even langs moet gaan maar zo midden in de nacht echt niet neequote:Op maandag 15 augustus 2022 00:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat is echt irritant.
Op zich wel fijn dat de politie gaat kijken. Ik belde eens om 3 uur ‘s nachts op een woensdag wegens overlast, maar moest zelf maar even aan gaan bellen. Ze snapten geloof ik niet dat ik gewoon in mijn bed lag
Dat lijkt me echt frustrerend zeg, zeker met kleine kindjesquote:Op maandag 15 augustus 2022 07:49 schreef Tink89 het volgende:
De eerste stap is altijd 'probeer het zelf op te lossen', ongeacht het tijdstip geloof ik...![]()
In mijn oude buurt in mijn oude dorp was dat overigens echt compleet zinloos. Het huis tegenover ons werd toen verkocht aan iemand die er steeds wisselende groepen oostblokkers inzette om seizoenswerk te doen. Er waren geen gordijnen enzo, alleen oude lakens die in de muur gespijkerd waren, het hele huis en de tuin zagen er verschrikkelijk uit. Ze zaten elke dag tot een uur of 2 's nachts keihard pratend en lallend en kettingrokend en -blowend te barbecuen met flink veel rook en stank. En de politie zei dan dat ze de eigenaar aangesproken hadden en dat de afspraak was dat we zelf even aan de deur moesten gaan. Ja lekker dan... sta je daar met mensen die geen Engels of Nederlands of Duits spreken en die aangeschoten en knetterstoned zijn uit te leggen dat je baby zo niet kan slapen.
We hebben ze wel voor de verkoop van ons huis zo ver gekregen om een middagje hun bek te houden en de tuin even te maaien.
Ik ben verrassend genoeg vrij snel in slaap gevallen en toen ik rond 1 uur wakker werd was het afgelopen. Volgens mijn man werd het om kwart voor 1 stil. Ben benieuwd of de politie er nog aan te pas is gekomen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zij die vandaag na 3 weken vakantie weer aan het werk gaan groeten u. Nu eerst koffie.
@:MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
Gelukkig wel ja, en ook nog lekker uitgeslapen. Aapie werd pas om 8 uur wakkerquote:Op maandag 15 augustus 2022 08:47 schreef Loj het volgende:
[..]
Bah! Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen?
Werkse Nikki! Ik ga vandaag nog een dagje naar Nemo, maar moet er vanaf morgen wel weer aan geloven
Die eerste snap ik niet?quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Daar mag je hier niet over zeuren MaJo
Wel balen zeg, nog geslapen?
Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil. Vannacht was het echt heel erg, dus ik heb even uit het raam geroepen of dat geflikflooi ergens anders kon. Ze moesten vooral erg giechelen, ik denk dat ze voor het eerst het woord flikflooi hoorden.
En ja, ik moet daar dus erg om lachen. Maar toch heb ik liever dat ie het lekker verderop doet, de brandgang is een klankkast en met die hitte staat ons raam daar open.
Werk ze!quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zij die vandaag na 3 weken vakantie weer aan het werk gaan groeten u. Nu eerst koffie.
@:MaJo heb je nog een beetje kunnen slapen?
Dan heb je me niet goed begrepen. Ik vond dat jij zeurde op dat moment. Over anderen heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Daar mag je hier niet over zeuren MaJo
Wel balen zeg, nog geslapen?
quote:Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil. Vannacht was het echt heel erg, dus ik heb even uit het raam geroepen of dat geflikflooi ergens anders kon. Ze moesten vooral erg giechelen, ik denk dat ze voor het eerst het woord flikflooi hoorden.
En ja, ik moet daar dus erg om lachen. Maar toch heb ik liever dat ie het lekker verderop doet, de brandgang is een klankkast en met die hitte staat ons raam daar open.
Haha, heel herkenbaar trouwens.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:01 schreef exode het volgende:
Onze buurjongen heeft ontdekt dat er een wereld is buiten zijn Playstation. Hij komt steeds vaker heel laat thuis en gaat dan of in de brandgang of voor op straat uitgebreid afscheid nemen van zijn vriendin. Op zijn pubers met een hoop gelach en gegil.
Ik vind het heel fijn voor hem, hij is in de Corona tijd echt heel depressief geworden. Het is zo'n lieve jongen. Dus de keren hiervoor dacht ik steeds 'aaaaah schattig' en nu dacht ik 'Yo kan het wat zachter man, het is 1 uur, ik wil slaaaaaapen.'quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:21 schreef lily het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar trouwens.
Alleen is het mijn jongste zoon en zijn vriendin en dus boven op zijn kamer of in de woonkamer (zitten ze samen in een stoel) te gillen en stoeien.
Best irritant ja![]()
Oh de treinstellen vonden de onze ook nooit superbijzonder. Maar boven overal overheen rennen, duizend keer de 'trein in het donker', die VR achtige dingest waar je via buiten naar binnen gaat waar het lijkt of je door de ruimte reist, de interactieve dingetjes wat weggestopt in treinstellen in de grote hal, de glijbanen, het treintje buiten en het zelf-rij-karretje wel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Het enige dat mijn kleuter daar wou doen was: 3 minuten in het treintje, en weer 20 minuten in de rij staan. Repeat x100. Ik heb hem onder protest eerst rond getrokken langs de rest toen het treintje nog niet reed. Dus als elders iets soortgelijks is houd ik me aanbevolen. Hij is dol op met de trein reizen maar die oude treinstellen kon hij helemaal niks mee.
Even een ander geluid omdat de meesten zo enthousiast zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |