Die is leukquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:14 schreef herverwijderd het volgende:
Deze vind ik ook leuk nog steeds
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
Dat ik deze nog niet gepost heb
Die horen er idd wel bij, ja.quote:
Dom van mij. Zie je maar weer wat er van komt als je niet goed naar de lyrics luistert.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is een Engelsman en geen Duitser
Falco was Oostenrijker, geen Duitser.quote:
Dat maakt niet uit toch? Hij zong vaak wel in het Duitsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Falco was Oostenrijker, geen Duitser.
Maakt wel uit. Dit gaat toch om Duitse muziek met dito vlag in de OP. Staat toch nergens dat het om Duitstalige muziek gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit toch? Hij zong vaak wel in het Duits![]()
Hier een Tsjech, een Nederlander en een Amerikaan voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt wel uit. Dit gaat toch om Duitse muziek met dito vlag in de OP. Staat toch nergens dat het om Duitstalige muziek gaat?
moet datquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:08 schreef herverwijderd het volgende:
Beetje emo mag ook niet ontbreken
Beetje een flauwe reactie dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt wel uit. Dit gaat toch om Duitse muziek met dito vlag in de OP. Staat toch nergens dat het om Duitstalige muziek gaat?
Lekkahhhquote:
Klopt,quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Falco was Oostenrijker, geen Duitser.
Ik ben nog steeds de ARD zendermanager dankbaar die bedacht Der Udo bij Tom en Jerry te gebruikenquote:
Het zit ook in het derde seizoen van Das Boot. Frans Dinda kan mooi zingen zo blijktquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:27 schreef TomNook het volgende:
Vergeet natuurlijk ERIKA niet.
https://ia601003.us.archive.org/32/items/ERIKA_201803/ERIKA.ogg
Een oud liedje van eind 1800. Is helaas misbruikt door de Nazi's en heeft daardoor wat negatieve associaties, maar voor mij is het gewoon een mooi liedje dat niks te maken heeft met nazi-propaganda.
U vraagt we draaien, BAP onder een DTM highlights clipquote:
Keihard aan en meeblèren.quote:
ik heb bij het bedrijf gewerkt dat ook de mastering van Mensch voor Gronemeyer gedaan had (begon wel erna, in 2006)quote:
Tof verhaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb bij het bedrijf gewerkt dat ook de mastering van Mensch voor Gronemeyer gedaan had (begon wel erna, in 2006)
de mastering engineer kende ik goed en die vertelde ooit het verhaal dat ze bijna klaar waren, op de laatste dag voor de deadline en plots een tape binnenkwam met enkel 'Demo' erop geschreven, en telefonisch werd hen gezegd dat die absoluut erop moest...
hij heeft die toen voorbereid, maar er was geen titel... op de track listing schreef die toen gewoon maar Demo met '(Letzter Tag)' als note dat er misschien noge en titel bedacht moest worden...
Daarmee is dat nummer toen ook op de plaat terecht gekomen
wel een mooi nummer, juist omdat het nog een beetje hoop brengt in een verder best zware plaat
Geweldig album is dat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb bij het bedrijf gewerkt dat ook de mastering van Mensch voor Gronemeyer gedaan had (begon wel erna, in 2006)
de mastering engineer kende ik goed en die vertelde ooit het verhaal dat ze bijna klaar waren, op de laatste dag voor de deadline en plots een tape binnenkwam met enkel 'Demo' erop geschreven, en telefonisch werd hen gezegd dat die absoluut erop moest...
hij heeft die toen voorbereid, maar er was geen titel... op de track listing schreef die toen gewoon maar Demo met '(Letzter Tag)' als note dat er misschien noge en titel bedacht moest worden...
Daarmee is dat nummer toen ook op de plaat terecht gekomen
wel een mooi nummer, juist omdat het nog een beetje hoop brengt in een verder best zware plaat
Ook aus der Reihe Ruhrpott:quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gronemeyer en het Ruhrgebied combinereen tot:
Rio Reiser kende ik nog niet. Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
was paar weken geleden op gedanst bij lets dance, vind ik een leuk liedje
en kijk hier eens die Kaiser gaan, beetje ''george ezra-achtig''![]()
Prachtig nummer, Viva Hollandia is maar een slap aftreksel.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:05 schreef ytram het volgende:
Ik hoorde dit gister op een feestje, stond eerst wat verder weg en hoorde het niet goed, Viva Hollandia? Why?
Koolzuur. D drinken mineraalwaterquote:Op zaterdag 16 september 2023 15:59 schreef DJ11 het volgende:
Wat is dat toch? Wat zit er in Duitsland in het water?
beantwoordde.quote:Wat is dat toch? Wat zit er in Duitsland in het water?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Koolzuur. D drinken mineraalwater
Je bedoelt bijvoorbeeld dit nummer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:24 schreef Sabata het volgende:
En tot slot, de man die iedereen dankbaar mag zijn óf tot in alle eeuwigheid mag vervloeken. Want Herbert Grönemeyer is degene die bløf na een concert waarbij de Zeeuwen zijn voorprogramma waren aanraadde om af en toe eens Duitse liederen van Bossen en jupiter jones te gaan coveren
Bij de combinatie Herbert Grönemeyer en het Ruhrgebiet denk ik eerder aan dit nummer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Gronemeyer en het Ruhrgebied combinereen tot:
Mehr Gelände Weniger Straßequote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:09 schreef Sabata het volgende:
jee Fancy, laatste keer dat ik die hoorde gebruikte de Tros een instrumentaal nr van hem als intro muziek voor Parijs Dakar
spiel mir das Lied von der Wüste. ook bekend als play me the boleroquote:
Geen ideeeeeee waarom!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:36 schreef Puzzie het volgende:
Heel raar maar ik moest meteen denken aan @:ToT![]()
Wind ... heb ik niets mee maar ook weer wel .. Op ICQ ooit een schone Zweedse dame die helemaal weg was van Wind .. Daar zong een Nederlandse in... en die bleek dus de partner te zijn van een Duitse voetballer of zo die zij in Mallorca had ontmoet en meer .. Geschiedenisquote:
Het Horst Wessellied?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:57 schreef aspi het volgende:
Ik weet er nog wel eentje, alleen dat wordt dan meteen een ban hier.
Nastasja Marinkovicquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wind ... heb ik niets mee maar ook weer wel .. Op ICQ ooit een schone Zweedse dame die helemaal weg was van Wind .. Daar zong een Nederlandse in... en die bleek dus de partner te zijn van een Duitse voetballer of zo die zij in Mallorca had ontmoet en meer .. Geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |