ik heb bij het bedrijf gewerkt dat ook de mastering van Mensch voor Gronemeyer gedaan had (begon wel erna, in 2006)quote:
Tof verhaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb bij het bedrijf gewerkt dat ook de mastering van Mensch voor Gronemeyer gedaan had (begon wel erna, in 2006)
de mastering engineer kende ik goed en die vertelde ooit het verhaal dat ze bijna klaar waren, op de laatste dag voor de deadline en plots een tape binnenkwam met enkel 'Demo' erop geschreven, en telefonisch werd hen gezegd dat die absoluut erop moest...
hij heeft die toen voorbereid, maar er was geen titel... op de track listing schreef die toen gewoon maar Demo met '(Letzter Tag)' als note dat er misschien noge en titel bedacht moest worden...
Daarmee is dat nummer toen ook op de plaat terecht gekomen
wel een mooi nummer, juist omdat het nog een beetje hoop brengt in een verder best zware plaat
Geweldig album is dat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik heb bij het bedrijf gewerkt dat ook de mastering van Mensch voor Gronemeyer gedaan had (begon wel erna, in 2006)
de mastering engineer kende ik goed en die vertelde ooit het verhaal dat ze bijna klaar waren, op de laatste dag voor de deadline en plots een tape binnenkwam met enkel 'Demo' erop geschreven, en telefonisch werd hen gezegd dat die absoluut erop moest...
hij heeft die toen voorbereid, maar er was geen titel... op de track listing schreef die toen gewoon maar Demo met '(Letzter Tag)' als note dat er misschien noge en titel bedacht moest worden...
Daarmee is dat nummer toen ook op de plaat terecht gekomen
wel een mooi nummer, juist omdat het nog een beetje hoop brengt in een verder best zware plaat
Ook aus der Reihe Ruhrpott:quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gronemeyer en het Ruhrgebied combinereen tot:
Rio Reiser kende ik nog niet. Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
was paar weken geleden op gedanst bij lets dance, vind ik een leuk liedje
en kijk hier eens die Kaiser gaan, beetje ''george ezra-achtig''![]()
Prachtig nummer, Viva Hollandia is maar een slap aftreksel.quote:Op zondag 26 maart 2023 14:05 schreef ytram het volgende:
Ik hoorde dit gister op een feestje, stond eerst wat verder weg en hoorde het niet goed, Viva Hollandia? Why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |