Bij de combinatie Herbert Grönemeyer en het Ruhrgebiet denk ik eerder aan dit nummer.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Gronemeyer en het Ruhrgebied combinereen tot:
Mehr Gelände Weniger Straßequote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:09 schreef Sabata het volgende:
jee Fancy, laatste keer dat ik die hoorde gebruikte de Tros een instrumentaal nr van hem als intro muziek voor Parijs Dakar
spiel mir das Lied von der Wüste. ook bekend als play me the boleroquote:
Geen ideeeeeee waarom!quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:36 schreef Puzzie het volgende:
Heel raar maar ik moest meteen denken aan @:ToT![]()
Wind ... heb ik niets mee maar ook weer wel .. Op ICQ ooit een schone Zweedse dame die helemaal weg was van Wind .. Daar zong een Nederlandse in... en die bleek dus de partner te zijn van een Duitse voetballer of zo die zij in Mallorca had ontmoet en meer .. Geschiedenisquote:
Het Horst Wessellied?quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:57 schreef aspi het volgende:
Ik weet er nog wel eentje, alleen dat wordt dan meteen een ban hier.
Nastasja Marinkovicquote:Op zondag 6 oktober 2024 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wind ... heb ik niets mee maar ook weer wel .. Op ICQ ooit een schone Zweedse dame die helemaal weg was van Wind .. Daar zong een Nederlandse in... en die bleek dus de partner te zijn van een Duitse voetballer of zo die zij in Mallorca had ontmoet en meer .. Geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |