Die is leukquote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:14 schreef herverwijderd het volgende:
Deze vind ik ook leuk nog steeds
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 11:24 schreef herverwijderd het volgende:
Dat ik deze nog niet gepost heb
Die horen er idd wel bij, ja.quote:
Dom van mij. Zie je maar weer wat er van komt als je niet goed naar de lyrics luistert.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 14:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is een Engelsman en geen Duitser
Falco was Oostenrijker, geen Duitser.quote:
Dat maakt niet uit toch? Hij zong vaak wel in het Duitsquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Falco was Oostenrijker, geen Duitser.
Maakt wel uit. Dit gaat toch om Duitse muziek met dito vlag in de OP. Staat toch nergens dat het om Duitstalige muziek gaat?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit toch? Hij zong vaak wel in het Duits![]()
Hier een Tsjech, een Nederlander en een Amerikaan voor jequote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt wel uit. Dit gaat toch om Duitse muziek met dito vlag in de OP. Staat toch nergens dat het om Duitstalige muziek gaat?
moet datquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:08 schreef herverwijderd het volgende:
Beetje emo mag ook niet ontbreken
Beetje een flauwe reactie dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Maakt wel uit. Dit gaat toch om Duitse muziek met dito vlag in de OP. Staat toch nergens dat het om Duitstalige muziek gaat?
Lekkahhhquote:
Klopt,quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Falco was Oostenrijker, geen Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |