Het is echt hilarisch dat je niet eens de Tweet snapt en jezelf echt totaal belachelijk aan het maken bent zonder het zelf door te hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:12 schreef El_Thijs het volgende:
Ja kom op zeg, op een moment is het gewoon klaar hoor. Vooruit kijken.
We hebben meerdere grote auto bouwers gehad natuurlijk die het niet voor elkaar krijgen/kregen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:47 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Niet is een garantie, maar in 91 was Porsche praktisch failliet.
Op dit moment is Porsche de grootste autobouwer ter wereld.
(Voor wie het niet weet VAG is onderdeel van Porsche Holding, en Porsche Holding is in handen van de familie Porsche).
Porsche is ook het meest succesvolle motorsport team ooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
We hebben meerdere grote auto bouwers gehad natuurlijk die het niet voor elkaar krijgen/kregen.
Toyota, Honda met hun eigen team, BMW, Renault.
Geen idee wat Porsche precies van plan is overigens (motor leveren, titelsponsor, compleet eigen team (met red bull motor?).
Twee of drie nieuwe teams zijn wat mij betreft helemaal welkom.
Got me therequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt hilarisch dat je niet eens de Tweet snapt en jezelf echt totaal belachelijk aan het maken bent zonder het zelf door te hebben
Respectloos naar vooral die gasten die hun leven waagden in het verleden. en fijn 100 overwinningen met 3x zoveel gp's per jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2022 09:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het feit dat hij met een geit op de socials verschijnt is al zo intens zielig.
Ja, dat is een geit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 17:27 schreef beantherio het volgende:
Ok, ik snap hem nu.![]()
Alhoewel: is het wel een geit?![]()
Het is vooral de zelfgeilheid en de intentie er achter. Hij wil gewoon dat mensen de relatie trekken tussen de geit die hij vastheeft en het feit dat hij de GOAT zou zijn. Het is zo intens triest dat het het punt waarop het weer grappig wordt ver, ver voorbij is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 10:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Respectloos naar vooral die gasten die hun leven waagden in het verleden. en fijn 100 overwinningen met 3x zoveel gp's per jaar.
Oud nieuws. Was in 2019quote:
Lees het artikel, het is dus weer gebeurd.quote:
Ik zie het. De coureur destijds was gewaarschuwd dat zijn rijbewijs ingenomen zou worden als hij het weer deed, dus dat zal dan wel binnenkort gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Lees het artikel, het is dus weer gebeurd.
Waar lees je dat? In het artikeltje staat dat ze vorige keer de bestuurder niet hebben kunnen vinden.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie het. De coureur destijds was gewaarschuwd dat zijn rijbewijs ingenomen zou worden als hij het weer deed, dus dat zal dan wel binnenkort gebeuren.
Andere auto of hij heeft gepit voor softs.quote:
In de tweets. Er staat dat ze een vermoeden hadden wie in 2019 de bestuurder was en hebben hem gewaarschuwd.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:34 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waar lees je dat? In het artikeltje staat dat ze vorige keer de bestuurder niet hebben kunnen vinden.
Bodywork is ook anders.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Andere auto of hij heeft gepit voor softs.
Ik zou jou ook altijd downvoten. Waarom post je dit hier?quote:Op maandag 15 augustus 2022 03:11 schreef beantherio het volgende:
Soms kan Reddit heel aardig zijn maar soms moet je tot de conclusie komen dat het bevolkt wordt door idioten. Ik krijg een serieuze hoeveelheid downvotes puur omdat ik het simpele feit naar voren breng dat Juri Vips door Red Bull is ontslagen.
Downvote gegevenquote:Op maandag 15 augustus 2022 03:11 schreef beantherio het volgende:
Soms kan Reddit heel aardig zijn maar soms moet je tot de conclusie komen dat het bevolkt wordt door idioten. Ik krijg een serieuze hoeveelheid downvotes puur omdat ik het simpele feit naar voren breng dat Juri Vips door Red Bull is ontslagen.
je drukmaken om downvotes op de grootste verzamelbak van trolls, simps, downies en autisten op het internet....quote:Op maandag 15 augustus 2022 03:11 schreef beantherio het volgende:
Pas na het officiële besluit van de WMSC, verwacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:47 schreef beantherio het volgende:
Je zou zo langzamerhand wel een aankondiging verwachten. Het voorstel voor de 2026-motoren ligt bij de WMSC en goedkeuring daar zou een formaliteit moeten zijn. Lange tijd waren de berichten dat Porsche nog wachtte op overeenstemming tussen de teams en dat is er nu.
Facebook zit vol (maar dan ook echt BOMVOL) met zure Britten die het nog steeds niet kunnen verkroppen dat Verstappen de titel pakte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:14 schreef nils7 het volgende:
In het licht daarvan heb ik een vraag.
Op Facebook zie ik in elke F1-groep of pagina helaas bijna dagelijks “Max Verstappen HEC” voorbij komen.
Ofwel Human Error Champion.
Als ik dan vraag waarom dan zeggen ze dat de FIA dat zo gezegd heeft.
(Link naar het artikel: https://www.fia.com/2021-(...)ouncil-19-march-2022 )
Maar ik lees dat nergens, of ik lees er overheen (dat kan). Maar ik zie geen woorden zoals error, mistake, failure, fault.
Iemand enig idee waar dat HEC dan vandaan komt?
Ik zie het zo ergens voor me dat een Herbert ofzo dat de wereld in heeft geslingerd (tenzij ik er overheen lees).
Het feit dat de auto's die zich moeten unlappen nu automatisch toegevoegd worden aan het bericht dat lapped cars nu mogen inhalen, geeft aan dat het handmatig ding was, en zinspeelt op het idee dat Masi zich daarbij vergist heeft. Dat was dus een 'human error', wat nu gefixed is met automation.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:14 schreef nils7 het volgende:
In het licht daarvan heb ik een vraag.
Op Facebook zie ik in elke F1-groep of pagina helaas bijna dagelijks “Max Verstappen HEC” voorbij komen.
Ofwel Human Error Champion.
Als ik dan vraag waarom dan zeggen ze dat de FIA dat zo gezegd heeft.
(Link naar het artikel: https://www.fia.com/2021-(...)ouncil-19-march-2022 )
Maar ik lees dat nergens, of ik lees er overheen (dat kan). Maar ik zie geen woorden zoals error, mistake, failure, fault.
Iemand enig idee waar dat HEC dan vandaan komt?
Ik zie het zo ergens voor me dat een Herbert ofzo dat de wereld in heeft geslingerd (tenzij ik er overheen lees).
Dat ze zuur zijn weet ik maar waar ze naar refereren vind ik niet in het artikel en is dus eigenlijk een conclusie van iemand die het zo interpreteerde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Facebook zit vol (maar dan ook echt BOMVOL) met zure Britten die het nog steeds niet kunnen verkroppen dat Verstappen de titel pakte.
Het HEC komt voort uit het wieberen van Masi, daarmee zou de FIA hebben toegegeven dat Masi de fout is ingegaan. En zonder de fuck up van Masi zou Verstappen geen WDC zijn geworden.
Vreemd inderdaad want het zou dan moeten staan in 3.33 want Sky F1 zegt dit:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat ze zuur zijn weet ik maar waar ze naar refereren vind ik niet in het artikel en is dus eigenlijk een conclusie van iemand die het zo interpreteerde.
Fanatieke idioten die teksten interpreteren hoe het hun uitkomt....quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat ze zuur zijn weet ik maar waar ze naar refereren vind ik niet in het artikel en is dus eigenlijk een conclusie van iemand die het zo interpreteerde.
Kerk, moskee, voetbalfans, F1.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fanatieke idioten die teksten interpreteren hoe het hun uitkomt....
Waar heb ik dat eerder gezien?
Opgehelderd dus SkySports’ (Britten zeker? 🤣) eigen conclusie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad want het zou dan moeten staan in 3.33 want Sky F1 zegt dit:
"The process of identifying lapped cars has up until now been a manual one and human error led to the fact that not all cars were allowed to unlap themselves."
in het rapport staat:
The process of identifying lapped cars used to be a manual process. For 2022 season a software has been developed etc.
https://www.skysports.com(...)on-title-controversy
ik heb toch wat anders gevonden op de FIA site, het staat dus niet in het rapport maar is een conclusie van WMSC op basis van het rapport:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Opgehelderd dus SkySports’ (Britten zeker? 🤣) eigen conclusie.
https://www.fia.com/news/(...)council-decisions-25quote:The process of identifying lapped cars has up until now been a manual one and human error lead to the fact that not all cars were allowed to un-lap themselves. Due to the fact that manual interventions generally carry a higher risk of human error, software has been developed that will, from now on, automate the communication of the list of cars that must un-lap themselves. In addition, the 2022 Formula 1 Sporting Regulations have been recently updated to clarify that “all” and not “any” cars must be permitted to un-lap themselves.
Is de organisatie zelf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Zondag reden we door de Ardennen en zagen wel alle borden al voor de tribunes van Spa. Zei mijn nichtje, komen die van de FIA af of van Belgen. We concludeerden het eerste, het zag er allemaal zo professioneel uit, en efficiënt, dat kan niet door Belgen gemaakt zijn. En we hebben er ervaring mee, gaan veel naar België voor festivals e.d.
Hele rare opmerking ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Zondag reden we door de Ardennen en zagen wel alle borden al voor de tribunes van Spa. Zei mijn nichtje, komen die van de FIA af of van Belgen. We concludeerden het eerste, het zag er allemaal zo professioneel uit, en efficiënt, dat kan niet door Belgen gemaakt zijn. En we hebben er ervaring mee, gaan veel naar België voor festivals e.d.
Nee hoor. Je komt niet veel in België zeker. En ik wil ze ook niet beledigen of afvallen, want ik ben gek op Belgen en België. Zou er liever wonen dan in NL qua mensen en gebruiken.quote:
Je bedoeld de borden langs de A27/E42? Deze staan er het hele jaar. Zijn van circuit zelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel? Ze zagen er zo nieuw uit en heb ze nooit gezien, rijd daar wel vaker. Met welke tribunes waar er af moeten en welke pasjes en zo speciaal voor de F1. Haha, nooit eerder opgevallen dan. Vond al dat ze er vroeg stonden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je bedoeld de borden langs de A27/E42? Deze staan er het hele jaar. Zijn van circuit zelf
Nee, er wordt wel het eea speciaal geplaatst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Je bedoeld de borden langs de A27/E42? Deze staan er het hele jaar. Zijn van circuit zelf
Het is volgende week al hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel? Ze zagen er zo nieuw uit en heb ze nooit gezien, rijd daar wel vaker. Met welke tribunes waar er af moeten en welke pasjes en zo speciaal voor de F1. Haha, nooit eerder opgevallen dan. Vond al dat ze er vroeg stonden.
Altijd doorrijden naar P roodquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat er wel het hele jaar door.
quote:
Ze maken zich er nog steeds zo druk om dat ze wat cruciale details uit de gelederen van hun favoriete team over het hoofd zien. Maar goed, niet ons probleemquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Facebook zit vol (maar dan ook echt BOMVOL) met zure Britten die het nog steeds niet kunnen verkroppen dat Verstappen de titel pakte.
Het HEC komt voort uit het wieberen van Masi, daarmee zou de FIA hebben toegegeven dat Masi de fout is ingegaan. En zonder de fuck up van Masi zou Verstappen geen WDC zijn geworden.
Klinkt goed. Door het wegvallen van de MGU-H zou het geluid ook aantrekkelijker moeten worden.quote:
Weer een Schumacher in een Benneton heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Mick Schumacher is de CEO van Alpine gaan volgen.
Honda heeft een contract tot 2025, als ze daarna willen blijven zullen ze hun motor aan een ander moeten verkopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:38 schreef Red_85 het volgende:
Wat is nu het verhaal dat porsche 50% in RBR heeft genomen? Dacht eerder aan AT?
Wat nu als Honda toch wil blijven en/of RBPT toch blijft doorbestaan?
Snap er nu even niks meer van.
Audi neemt Sauber over.
spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Mick Schumacher is de CEO van Alpine gaan volgen.
Nou en. Ik volg Christian Horner, maar ik zit echt niet in die Red Bull volgend jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Weer een Schumacher in een Benneton heeft ook wel wat.
Toch blijf ik het apart vinden dat zij dit de “toekomst” vinden terwijl de auto industrie een andere kant op gaat.quote:
Er zijn documenten opgedoken waarin staat dat dat Porsche de intentie heeft om 50% van Red Bull Technology (daar valt RBR onder) over te nemen. Dat soort beslissingen moet door diverse landen worden goedgekeurd en een land (Marokko) heeft blijkbaar die aanvraag tot goedkeuring al gepubliceerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 01:38 schreef Red_85 het volgende:
Wat is nu het verhaal dat porsche 50% in RBR heeft genomen? Dacht eerder aan AT?
Wat nu als Honda toch wil blijven en/of RBPT toch blijft doorbestaan?
Snap er nu even niks meer van.
Audi neemt Sauber over.
Dat er in 2035 geen auto met verbrandingsmotor van de band rolt is imho totaal niet realistisch. Daar is de industrie en het elektriciteitsnetwerk nog lang niet klaar voor en ik betwijfel of dat over 10 jaar wel het geval is. En of de energie dan al 100% groen opgewekt wordt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Toch blijf ik het apart vinden dat zij dit de “toekomst” vinden terwijl de auto industrie een andere kant op gaat.
In dit tempo plaatsen ze alsnog een V10 in 2035 wanneer in heel Europa geen nieuwe productie auto met een verbrandingsmotor van de band rolt.
Visie van een likmevestje.
Een V10 ofzo is prima maar ze moeten niet gaan doen alsof er iets van deze techniek relevant is voor productie auto’s.
De auto’s die “sustainable” brandstoffen gaan slikken rijden nu al op de weg en worden niet over 5 jaar pas geproduceerd.
Ik vind een V10 ook veel vetter klinken maar ze moeten die relevantie voor productie auto’s gewoon laten varen.
Politieke luchtkasteel-fietserij-op-eenhoorns-en-regenbogen inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat er in 2035 geen auto met verbrandingsmotor van de band rolt is imho totaal niet realistisch. Daar is de industrie en het elektriciteitsnetwerk nog lang niet klaar voor en ik betwijfel of dat over 10 jaar wel het geval is. En of de energie dan al 100% groen opgewekt wordt.
Dan is dit een prima tussenoplossing tot de tijd dat het wel zover is, in 2050 of zo.
Ze willen gewoon dat de gewone burger geen auto meer heeft straks.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat er in 2035 geen auto met verbrandingsmotor van de band rolt is imho totaal niet realistisch. Daar is de industrie en het elektriciteitsnetwerk nog lang niet klaar voor en ik betwijfel of dat over 10 jaar wel het geval is. En of de energie dan al 100% groen opgewekt wordt.
Dan is dit een prima tussenoplossing tot de tijd dat het wel zover is, in 2050 of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |