SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer vocale Trump hater - VEM2012
Dat anderen het rapport gebruiken als excuus om Russische aanvallen op burgerdoelen te rechtvaardigen betekent niet dat Amnesty het rapport om die reden heeft geschreven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 00:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je zegt toch dat dit een zwak excuus is om het te rechtvaardigen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:44 schreef Wantie het volgende:
Wat voor beschuldigingen?
Je draaft een beetje door kennelijk.
Komt u maar, quotes gaarne.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:46 schreef Wantie het volgende:
Ik lees verschillende reacties hier dat Oekraïne niet moet klagen dat Rusland burgerdoelen raakt, want dat zijn door de werkwijze van Oekraïne legitieme doelen geworden.
Astuquote:
quote:Als een gebouw voor militaire doeleinden gebruikt wordt is het een legitiem militair doel geworden ongeacht de initiele functie van het gebouw.
Doet mij een beetje denken aan vuurwerk Tomquote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:19 schreef Isdatzo het volgende:
Om nog even bij exploderende munitiedepots te blijven, zo ziet zoiets er van iets te dichtbij uit:
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zo'n kijk op deze oorlog zal je ook wel beter in Rusland passen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:59 schreef the-eye het volgende:
Ook al is die oorlog ooit afgelopen, ik zou niet willen wonen in een land dat z'n burgers verbiedt te vluchten en van scholen en ziekenhuizen militaire doelen maakt.
Maarja....ik zal wel weer een Putin lover zijn
Ik weet het. Je moet alles van Oekraine blindelings toejuichen wil je er in deze dagen nog een beetje bijhorenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Met zo'n kijk op deze oorlog zal je ook wel beter in Rusland passen.
Ik begreep uit diverse berichten dat het hoofd van Amnesty Oekraïne niet achter dit rapport staat, onder andere omdat zij en de overige medewerkers niet zijn gehoord en er ook geen aandacht is besteed aan hun vragen en opmerkingen hierover.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:05 schreef Joppiez het volgende:
Wel knap dat Amnesty dat al zo goed heeft kunnen onderzoeken. Lopen haar onderzoekers daar rond op het front? Ik wacht ook nog op een rapport over de genocide in Oekraine.
Nee joh, gewoon lekker zelf onderzoek doen en kritisch blijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik weet het. Je moet alles van Oekraine blindelings toejuichen wil je er in deze dagen nog een beetje bijhoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vooral ook "gewoon maar wat vragen stellen".quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:06 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker zelf onderzoek doen en kritisch blijven
Beetje ongenuanceerd. Als er algehele mobilisatie afgekondigd wordt mogen mannen tussen bepaalde leeftijd idd niet weg. Je land verdedigen is geen vrijblijvende aangelegenheid, al snap ik dat dit bij hyper individualistische Nederlandse wattenbolletjes niet aankomt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:59 schreef the-eye het volgende:
Ook al is die oorlog ooit afgelopen, ik zou niet willen wonen in een land dat z'n burgers verbiedt te vluchten en van scholen en ziekenhuizen militaire doelen maakt. Één ding is duidelijk, het gaat Kiev niet om de bevolking. Die offeren ze net zo makkelijk op
Maarja....ik zal wel weer een Putin lover zijn
Okee Ramboquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje ongenuanceerd. Als er algehele mobilisatie afgekondigd wordt mogen mannen tussen bepaalde leeftijd idd niet weg. Je land verdedigen is geen vrijblijvende aangelegenheid, al snap ik dat dit bij hyper individualistische Nederlandse wattenbolletjes niet aankomt.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:09 schreef the-eye het volgende:
[..]
Okee Rambo
Hoelang krijg je dan trouwens om de nu "verboden" nationalistische gevoelens aan te boren?
Onder andere het Rode Kruisquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:22 schreef theunderdog het volgende:
Dat we in een tijd leven waar een 'mensenrechtengroep' (Amnesty) het propaganda werk van de bezetter doet.
Wie had dat mogen denken.
Goed punt, als je nationalistisch bent dan sta je bekend als een gevaarlijke rechtse extremist.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:09 schreef the-eye het volgende:
[..]
Okee Rambo
Hoelang krijg je dan trouwens om de nu "verboden" nationalistische gevoelens aan te boren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |