quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al meer dan 45 graden in de tent
Vandaag boodschappen doen en verder weet ik het nog niet. Hopelijk zo min mogelijk.
Misschien ergens zwemmen? Of in een donker hoekje kruipen en de dag overleven, dat klinkt ook nog aangenamer dan 45 graden in de tent.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag boodschappen doen en verder weet ik het nog niet. Hopelijk zo min mogelijk.
Dat overleef ik ook niet. Dus ik zit nu voor de tent. Daar is het minder erg. 32 graden buiten nu al...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]Hoe overleef je dat. Ik heb het hier al warm met 25 binnen
Is er geen zwembad?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat overleef ik ook niet. Dus ik zit nu voor de tent. Daar is het minder erg. 32 graden buiten nu al...
Ik ben blij wanneer die regen komt voor wat verkoeling. Maar daarna zal het het wel benauwd gaan zijn.
Proficiat aan Sjors Junior!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
HIJ IS GESLAAGD HIJ IS GESLAAGD HIJ IS GESLAAGD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies! En een plek voor ijsjes (is het inmiddels niet te opvallend dat ijsjes mijn oplossing voor alles zijnquote:
De realiteit doet soms pijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In wat voor wereld leven we dat zulke eerlijke en waarheidsgetrouwe posts zo laag gewaardeerd worden?
Dat is een breed toepasbare, universele oplossing toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies! En een plek voor ijsjes (is het inmiddels niet te opvallend dat ijsjes mijn oplossing voor alles zijn)
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel in mijn woordenboek jaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is een breed toepasbare, universele oplossing toch?
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Yes yes yesWat een mooi onverwacht succes!
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Proficiat aan Sjors Junior!
Ook proficiat aan jouw portemonnee
Dank allen!quote:
Dank!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gefeliciteerd @:GeorgeM
Op de een of andere manier lukt quoten niet bij mij momenteel.
Mijn oplossing is wat duurder: bijna elke week een beker B&J om het moreel op pijl te houden.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wel in mijn woordenboek jaDown/Verdrietig? Mini magnum of mini cornetto. Warm? Raketje of Festini ijsje Geen zin in werk? Tijd om gezonde danoontje ijsjes zelf te maken
Er is wel een zwembad. Althans een zwembad... Soort van pierenbadje eerder.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt verdorie uit Zeeland, claim dat water!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is wel een zwembad. Althans een zwembad... Soort van pierenbadje eerder.
* steekt vlag erin.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je komt verdorie uit Zeeland, claim dat water!
quote:
quote:
Dank hulliequote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:31 schreef summer52 het volgende:
@:GeorgeM wat een geweldig nieuws! Zoon van George goed gedaan en van harte gefeliciteerd!
Ben je er al uit?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:10 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga vanavond een terrasje pakken met een vriendin, en de standaard topics spoken nu al door m'n hoofd: wat doe ik in vredesnaam aan, en waar ga ik parkeren?
Ik ben nog niet eens thuis, maar heb nog geen beslissing gemaakt.quote:
Het is komkommertijd. Daarom vraag ik me af: Ben je de pratende prullenbak al tegenkomen?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die stond voor me in de rij bij de kassa van de plaatselijk Coop. True story.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is komkommertijd. Daarom vraag ik me af: Ben je de pratende prullenbak al tegenkomen?
Gemeen om te zeggen over de buurvrouw.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die stond voor me in de rij bij de kassa van de plaatselijk Coop. True story.
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is komkommertijd. Daarom vraag ik me af: Ben je de pratende prullenbak al tegenkomen?
De manier waarop hij het zegt is wel een beetje saai.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)houdt-de-stad-schoon
Ja ik vind het ook wel het leukst als het is opgehangen aan een themaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:46 schreef Yesse het volgende:
De meeste van mijn favoriete podcasts zitten in zomer (of seizoens) stopIk merk wel dat "lul maar een eind weg" podcasts het bij mij vaak een tijdje goed doen maar ik daarna het idee heb de hele tijd naar dezelfde podcast aflevering aan het luisteren ben. Dat had ik bijv. bij de krokante leesmap. Die vond ik een tijdje leuk maar na een x-aantal afleveringen kon ik ongeveer voorspellen hoe men zou reageren. Al luister ik inmiddels al weer een tijdje naar Marc-Marie en Aaf vinden iets
Oh ja dat vind ik ook altijd leukquote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben recentelijk begonnen met een podcast (Amerikaans) dat in 2016 startte dus het is wel ‘grappig’ om ze te horen praten over de current events en over hoe dingen zo erg zijn en dat het alleen maar beter kan worden en dan wil ik ze haast hardop waarschuwen.![]()
De podcast bestaat nog steeds maar ik vraag me af of ik het nog steeds volhoud tot ze in 2020 zijn aanbeland, ik heb al wel gelezen dat volgens fans de klad er rond die tijd wel in ging zitten. We zullen zien, vooralsnog geniet ik er van en ga ik zometeen starten met de Christmas 2017 aflevering.
Oh mijn collega heeft een side business en verkoopt daarmee iets waarmee je bluetooth op de autoradio aan kan sluiten, dat bestaat dus welquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn autoradio heeft geen bluetooth of usbIk zou dus via de speaker van mijn telefoon moeten luisteren of eerst branden op een cd en die dan beluisteren
Snel naar de AH dan, ze zijn nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 4 augustus 2022 14:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn oplossing is wat duurder: bijna elke week een beker B&J om het moreel op pijl te houden.
Ach gos, wat scheelt eraan?quote:
Moe, veel afgeleid, alles gaat wat langzamer, klagende klant aan de telefoon wat niet mijn schuld was maar wel de klappen van moet opvangen etcquote:
Het is bijna weekend, dat gaat vast helpenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moe, veel afgeleid, alles gaat wat langzamer, klagende klant aan de telefoon wat niet mijn schuld was maar wel de klappen van moet opvangen etc
Ik heb net met mijn blote voeten op een brandnetel gestaan die iemand had uitgetrokken en in het gras had laten liggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Moe, veel afgeleid, alles gaat wat langzamer, klagende klant aan de telefoon wat niet mijn schuld was maar wel de klappen van moet opvangen etc
Wat je noemt... een netelige situatiequote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn blote voeten op een brandnetel gestaan die iemand had uitgetrokken en in het gras had laten liggen.
We hebben beide onze dag even niet, denk ik.
Ik ben nu niet in Middelburg.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)houdt-de-stad-schoon
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat je noemt... een netelige situatie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb net met mijn blote voeten op een brandnetel gestaan die iemand had uitgetrokken en in het gras had laten liggen.
We hebben beide onze dag even niet, denk ik.
Dank Guaanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:20 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd voor je zoon @:GeorgeM, wat een opluchting moet dat zijn
Leukquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:33 schreef usagi414 het volgende:
Kijken jullie mee @:Roger_Epiales en @:Meke
Andrë en Janny zijn in Leiden
Oh is dat weer terug? Leukquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:33 schreef usagi414 het volgende:
Het is nog niet te laat om even hoi te zeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu niet in Middelburg.
Ik kijk ook! Zo heerlijk rustgevendquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:33 schreef usagi414 het volgende:
Nee, maar ik had wel gezien dat ze in Leiden zouden zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:33 schreef usagi414 het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om even hoi te zeggen.
Zeker. En morgen 12 graden kouder dan vandaag.quote:
Bij mij in de woonkamer is het nog 24 graden, maar dat is wel minder dan gisterenquote:
Koelt het wel lekker af in je tentquote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Afhankelijk van welke weerapp we moeten geloven gaan we het een of het ander doen. De ene app zegt dat er af en toe een bui valt, maar overwegend droog. De andere zegt dat het vanaf 2 uur 's nachts gaat regenen tot 16 uur.
Ja, dat is wel een voordeel.quote:
Heerlijk, die regen bij ons gisteravond!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. En morgen 12 graden kouder dan vandaag.
Hier blauwe lucht en zonquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het blijft hier voorlopig af en aan regenen met soms stevige onweersbuien.
quote:
Een paar wolkjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* stapt in auto naar huis
Hier nu 23. Het gaat in de stenen zitten die smerige warmtequote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij mij in de woonkamer is het nog 24 graden, maar dat is wel minder dan gisteren
Binnenkort je gewoon lekker een keer door hem laten chauffeuren, omdat dat nu kanquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:20 schreef GeorgeM het volgende:
Nog steeds genieton van het rijbewijs van meneer Sjors junior![]()
Mijn zus feliciteerde me, haar zoon is twee keer gezakt
Jouw zoon is beter dan de hare.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:20 schreef GeorgeM het volgende:
Nog steeds genieton van het rijbewijs van meneer Sjors junior![]()
Mijn zus feliciteerde me, haar zoon is twee keer gezakt
Douche gewoon naar jou toe laten komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens richting douche moeten gaan, maar ik zit eigenlijk best wel lekker.
Nadeel daarvan is dat de tent dan weer nat wordt aan de binnenkant, en dat heb ik toch liever niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Douche gewoon naar jou toe laten komen.
Oh, je zit ín de tent? Ik dacht dat je ervoor zou zitten. Dan nog, even naar buiten stappen is minder moeite dan helemaal naar de douches lopen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat de tent dan weer nat wordt aan de binnenkant, en dat heb ik toch liever niet.
Je hebt vakantie, je hoeft helemaal nog niet te douchen. Je kunt nog de hele dag voor je tent ruftenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens richting douche moeten gaan, maar ik zit eigenlijk best wel lekker.
That's the spiritquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt vakantie, je hoeft helemaal nog niet te douchen. Je kunt nog de hele dag voor je tent ruften
Ik heb helemaal geen buurvrouw.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gemeen om te zeggen over de buurvrouw.
Bij de Jumbo ook!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Snel naar de AH dan, ze zijn nu in de aanbieding
Als hij idd wel vóór de tent gaat zitten dan. Zolang hij ín de tent zit kan ik me zomaar indenken dat eventuele medetentbewoners hier nog iets over gaan vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt vakantie, je hoeft helemaal nog niet te douchen. Je kunt nog de hele dag voor je tent ruften
Die kunnen dan in zijn plaats voor de tent gaan zitten, is het ook opgelostquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij idd wel vóór de tent gaat zitten dan. Zolang hij ín de tent zit kan ik me zomaar indenken dat eventuele medetentbewoners hier nog iets over gaan vinden.
Ik weet niet over hoeveel eventuele medetentbewoners het gaat, lijkt me gewoon meeste stemmen gelden voor wie buiten moet zitten. (en indien maar 1 gewoon recht van de sterkste zou ik zeggen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kunnen dan in zijn plaats voor de tent gaan zitten, is het ook opgelost
Of... de sterkst geurende!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet over hoeveel eventuele medetentbewoners het gaat, lijkt me gewoon meeste stemmen gelden voor wie buiten moet zitten. (en indien maar 1 gewoon recht van de sterkste zou ik zeggen)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |