Douche gewoon naar jou toe laten komen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens richting douche moeten gaan, maar ik zit eigenlijk best wel lekker.
Nadeel daarvan is dat de tent dan weer nat wordt aan de binnenkant, en dat heb ik toch liever niet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Douche gewoon naar jou toe laten komen.
Oh, je zit ín de tent? Ik dacht dat je ervoor zou zitten. Dan nog, even naar buiten stappen is minder moeite dan helemaal naar de douches lopen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is dat de tent dan weer nat wordt aan de binnenkant, en dat heb ik toch liever niet.
Je hebt vakantie, je hoeft helemaal nog niet te douchen. Je kunt nog de hele dag voor je tent ruftenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou eigenlijk wel eens richting douche moeten gaan, maar ik zit eigenlijk best wel lekker.
That's the spiritquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt vakantie, je hoeft helemaal nog niet te douchen. Je kunt nog de hele dag voor je tent ruften
Ik heb helemaal geen buurvrouw.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gemeen om te zeggen over de buurvrouw.
Bij de Jumbo ook!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Snel naar de AH dan, ze zijn nu in de aanbieding
Als hij idd wel vóór de tent gaat zitten dan. Zolang hij ín de tent zit kan ik me zomaar indenken dat eventuele medetentbewoners hier nog iets over gaan vinden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt vakantie, je hoeft helemaal nog niet te douchen. Je kunt nog de hele dag voor je tent ruften
Die kunnen dan in zijn plaats voor de tent gaan zitten, is het ook opgelostquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als hij idd wel vóór de tent gaat zitten dan. Zolang hij ín de tent zit kan ik me zomaar indenken dat eventuele medetentbewoners hier nog iets over gaan vinden.
Ik weet niet over hoeveel eventuele medetentbewoners het gaat, lijkt me gewoon meeste stemmen gelden voor wie buiten moet zitten. (en indien maar 1 gewoon recht van de sterkste zou ik zeggen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Die kunnen dan in zijn plaats voor de tent gaan zitten, is het ook opgelost
Of... de sterkst geurende!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet over hoeveel eventuele medetentbewoners het gaat, lijkt me gewoon meeste stemmen gelden voor wie buiten moet zitten. (en indien maar 1 gewoon recht van de sterkste zou ik zeggen)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |