Heb ik nooit begrepen waarom je een gitaar kapot slaat. Geef dat ding dan wegquote:
Drank drugs beetje show op voeren ik snap het welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik nooit begrepen waarom je een gitaar kapot slaat. Geef dat ding dan weg
Ok ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Drank drugs beetje show op voeren ik snap het wel
Ook een act die daarbij hoort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Drank drugs beetje show op voeren ik snap het wel
Zo is dat.quote:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In welk jaar was je laatste douche?![]()
Ja die had ik al gepost. Slomequote:
Idemquote:
Wandelschoenen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb ANWB schoenen gekocht[ link | afbeelding ]
Ja klopt. Kilometers makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wandelschoenen?
Zien er wel netjes uit. Zwart
Volgend jaar vierdaagse?quote:
quote:
Succesquote:
Wat loop jij dan gekquote:
quote:
quote:
Wat heb je met de eerste gedaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas die film weer op dvd gekocht
Denk dat dat nog een videoband was, die is verloren gegaan in een apparaat dat videobanden atquote:
Als jij dat denkt, dan zal dat welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog een videoband was, die is verloren gegaan in een apparaat dat videobanden at
Videodromequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog een videoband was, die is verloren gegaan in een apparaat dat videobanden at
Dat is een oude kadobon ... val nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze vrijdag indoor skydiven in Roosendaal.
Cadeau van 13 jaar geleden hihi.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze vrijdag indoor skydiven in Roosendaal.
Cadeau van 13 jaar geleden hihi.
quote:
Was jij vroeger ook padvinder?quote:
Das net wat anders, dat zijn pussiesquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das net wat anders, dat zijn pussies
Greta of de marines?quote:
Greta natuurlijk, die post jequote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Greta of de marines?![]()
Maandag wordt je 'besneden' las ik?
In ieder geval vast veel sterkte!
Gretchen in reactie op 'de marines', vandaar dat ik het niet -zeker- wist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Greta natuurlijk, die post je
Thx
Ja, ik mag die watjes geen pussies noemenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gretchen in reactie op 'de marines', vandaar dat ik het niet -zeker- wist.
Zie je er erg tegenop?
Hoe laat melden in het ziekenhuis maandag?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik mag die watjes geen pussies noemen
Nee, nog totaal niet. Maar dan kan prima nog komen, zondag ofzo.
T is zeker een bijzonder kind ja. Al vind ik haar niet altijd even leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind Greta trouwens een leuk en bijzonder kind. Docu ook gezien en vond haar nog sympathieker.
half 9 geloof ik. Gelukkig maar, moet nuchter blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe laat melden in het ziekenhuis maandag?
Erg gedreven ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind Greta trouwens een leuk en bijzonder kind. Docu ook gezien en vond haar nog sympathieker.
Ja zegt niets... Ik heb zo wel eens tot 16 uur zitten wachten ....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
half 9 geloof ik. Gelukkig maar, moet nuchter blijven.
Das best lang dan jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zegt niets... Ik heb zo wel eens tot 16 uur zitten wachten ....
Mooie tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
half 9 geloof ik. Gelukkig maar, moet nuchter blijven.
Goed punt. Haar gedrevenheid bevalt me wel. "Leuk" is bijvangstquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zeker een bijzonder kind ja. Al vind ik haar niet altijd even leuk.
Ze heeft wel een heel goed punt
Oh, een aantal wel hoor, die weten het ook al welquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooie tijd.
Las er zojuist wat over, ablatie. Kan het hier plaatsen voor de lurkertjes.. Wat denk jij, zijn ze benieuwd wat hun compadre v Fok gaat ondervinden? Nahhh![]()
![]()
https://www.hartstichting(...)ehandelingen/ablatie
Okequote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, een aantal wel hoor, die weten het ook al wel
En een boel niet, maar lekker boeiend.
De anesthesist zit vanmiddag vrolijk te vertellen dat een vriend van hem er 6 nodig had om te laten werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oke![]()
Een vriend van me heeft het ondergaan (zelf arts) en alles in Ordnung en: 't gaat zelden fout. If so, open ik een memorandum-topic![]()
![]()
Komt goed! Nogmaals sterkte!
Begin met 1quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De anesthesist zit vanmiddag vrolijk te vertellen dat een vriend van hem er 6 nodig had om te laten werken
Maar zal zeker goed komen
En dank
Jezusquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De anesthesist zit vanmiddag vrolijk te vertellen dat een vriend van hem er 6 nodig had om te laten werken
Maar zal zeker goed komen
En dank
quote:
Had ook zoiets van , is dat wat je NU vertellen wil jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jezus, had 'ie beter niet kunnen zeggen...wat een eikel.
Wel lekker dat je nu weet dat het gaat gebeuren en vooral dat het snel is.
Ik ben, op wat kortere termijn, al blij al het is met veel minder hartritmestoornissen en vooral heel veel minder pillen (en dus de bijwerkingen weer weg).quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
"Na een operatie is de kans groot (70 procent) dat een patiënt zijn of haar 'oude leven' zonder hartritmestoornissen weer kan oppakken. Bij een eventuele tweede operatie is het slagingspercentage 95 procent."
Weird idd..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ook zoiets van , is dat wat je NU vertellen wil ja
Nou ja, snel. Het is nu ineens snel, maar ben al 2 jaar bezig en heb van ziekenhuis moeten wisselen omdat het andere niet wilde opereren
Dat zeker ja. En het heeft nu geholpen dat de cardioloog spoed op de aanvraag heeft neergezet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Weird idd..
Ja, oke, maar kort van tevoren horen is wel fijn.
Goed dat je de lat dan, relatief, laag legt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben, op wat kortere termijn, al blij al het is met veel minder hartritmestoornissen en vooral heel veel minder pillen (en dus de bijwerkingen weer weg).
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeker ja. En het heeft nu geholpen dat de cardioloog spoed op de aanvraag heeft neergezet.
Mooiste is natuurlijk in 1 keer helemaal er vanafquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed dat je de lat dan, relatief, laag legt.
Zou heel fijn zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooiste is natuurlijk in 1 keer helemaal er vanaf
Slaap lekker en nogmaals veel sterkte!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Zo maar een slapen, morgen nog wel werken
Ik ben Franse Hans aan het volgen bij dat B&B gedoe.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jep.
Piet, hoe is 'ie?
Vandaag nog op een Fries gereden (niet Fredsfruit). Kijk of ik foto van tel. naar comp. kan krijgen. If u want to see, if not...[ afbeelding ]
Ja, lullo, haha, zeg ik net "au revoir".quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ben Franse Hans aan het volgen bij dat B&B gedoe.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb ANWB schoenen gekocht[ link | afbeelding ]
Hey Dotquote:
Hey Engine, waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Ik zit voor het eerst sinds tijden weer eens in de bus.
Oh gewoon naar het werk bij Venloquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, waar gaat de reis naartoe?
Werk ze.. wordt warm vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Oh gewoon naar het werk bij Venlo
Deed dat eerst wel vaker maar had vaak problemen met overstappen. Was dat zo zat dat ik een auto gekocht heb....maar nu heb ik geen auto meer dus weer opnieuw met de bus proberen. Ging goed vandaag vanochtend
Yeah, heb ik nu overigens, was net in slaap gedommeld in het zonnetje toen ze me kwamen halenquote:
Heb je wel verkoeling in je cabine?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, heb ik nu overigens, was net in slaap gedommeld in het zonnetje toen ze me kwamen halen![]()
Al is de term 'actie' ook weer een beetje overdreven
In deze wel.. die andere heb ik domweg stilgezet toen het boven de 40 kwam in de cabine.. klant en kraanverhuurder vet over de zeik, altijd leuk als ze denken je even te negerenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel verkoeling in je cabine?
Bovenste antwoord natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste antwoord natuurlijk.
Het is ALTIJD C, niets moeilijks aan.quote:
Parkeer jij jouw werkding ook wel eens zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste antwoord natuurlijk.
Durf zo'n test zonder filmpjes en zelfs zonder de vragen te maken.quote:
Das een aardbolkrabber, ik doe geen laag bij de gronds werk..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Parkeer jij jouw werkding ook wel eens zo?
[ afbeelding ]
Ja, weet dat die anders isquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das een aardbolkrabber, ik doe geen laag bij de gronds werk..
Voor een doosie gebak pluk ik hem er wel weer uit
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
Too Young !! We hebben goud U20 op de tienkamp
Die mag wel een beugeltjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:08 schreef pullup het volgende:
En een heel lelijke vis![]()
[ afbeelding ]
Die is UI-waardigquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:08 schreef pullup het volgende:
En een heel lelijke vis![]()
[ afbeelding ]
Nee, nog nooit gehad.. heb je ook niet snel met een hijskraan.. als het te zacht is laat je rijplaten of draglineschotten leggen.. als je erop rijdt en de banden zakken weg, is de ondergrond niet draagkrachtig genoeg om op 4 stempeltjes te gaan staan en dan vervolgens de druk op 2 te gaan zettenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet dat die anders is
Maar de vraag blijft, parkeer jij hem ook wel eens een verdieping lager?
nanannanannannananananannananannanananquote:
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nanannanannannananananannananannananan
Pas je een beetje op met je woordenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:09 schreef pullup het volgende:
Lol
Sukkels die Groningers
https://www.at5.nl/artike(...)voor-het-rijksmuseum
Iets terug eisen, als ze het eerst zelf gesloopt hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:09 schreef pullup het volgende:
Lol
Sukkels die Groningers
https://www.at5.nl/artike(...)voor-het-rijksmuseum
Tsja, laten ze om te beginnen dat hergebruikte materiaal maar eens bij elkaar scharrelen. Daarvoor moeten ze niet bij het Rijksmuseum zijn.quote:Nu zijn er enkele fragmenten van de originele poort bewaard gebleven, de rest werd na het afbreken verkocht aan Groningse bouwlieden die het materiaal hergebruikten.
Oh ja sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je een beetje op met je woorden
Done!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:23 schreef puzziepie het volgende:
Waarom heeft iemand de OP niet ff veranderd @:Maily
Ze doen in ieder geval alsofquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben vast een hele dag zonder eten gezeten ...
lol dat deden die van mij ook, ging ook vaak verkeerdquote:
Sloot je ze dan op en ging je luidruchtig de bakjes vullen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol dat deden die van mij ook, ging ook vaak verkeerd
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sloot je ze dan op en ging je luidruchtig de bakjes vullen ?
Ho ho natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sloot je ze dan op en ging je luidruchtig de bakjes vullen ?
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wisten jullie dit al?
[ afbeelding ]
Oh tofquote:
Het is nog maar net begonnen ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh tof
Even kijken of hij net zo mooi is als de vorige
Zelfde punt zie ikquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh tof
Even kijken of hij net zo mooi is als de vorige
Ja die vorige is ook een aantal keren gewisseld van hoofdkrater en zoquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent er geweest , maar tis een scheur door de lava van vorig jaar heen idd
Ik heb het gelezen, spannondquote:
Lagen wel allemaal in 1 lijn ....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die vorige is ook een aantal keren gewisseld van hoofdkrater en zo
Wat krijg je als je epstein besteldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wisten jullie dit al?
[ afbeelding ]
Een aanklacht wegens verkrachting?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat krijg je als je epstein besteld
Een gratis Metoo ervaringquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat krijg je als je epstein besteld
Verkrachte koffie?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een aanklacht wegens verkrachting?
Ow ik ga daar geen koffie halen danquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:09 schreef maily het volgende:
Ik zag deze rijden vanmorgen in Bergen op Zoom
[ afbeelding ]
Die krijg je bij een kratje bierquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Moeten die Belgen daar nu voor die custom nummerplaten betalen?
Hey Mario.quote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:31 schreef engine het volgende:
Bus meneer heeft minuutje langer gewacht zodat ik m'n aansluiting haalde![]()
Zou bijna fooi geven.
Een kusje mag ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:31 schreef engine het volgende:
Bus meneer heeft minuutje langer gewacht zodat ik m'n aansluiting haalde![]()
Zou bijna fooi geven.
quote:
Kom maar brengenquote:
Krijg ik dan ook een massage?quote:
Tuurlijk, je weet mijn tariefquote:
Hulloquote:
De oudjes tegenwoordig hebben wel smaakquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:45 schreef maily het volgende:
Die bejaarden
Rammstein vanavond in Oostende; meegenieten van op dak van woonzorgcentrum
Te dom om zelfstandig te poepenquote:
Hele huis kan wel affikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Die zal zijn bootje wel volgedaan hebben met 7 kleuren
Daar gebeurt niet veel ....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
Ik heb een webcam ontdekt van een kip. Ik vraag me alleen af of het wel klopt, deze staat n.l. op de zuidpool.
https://poules-cam.click2stream.com/
Australisch Antarctisch Territorium: POULES-CAM
Die kippen zijn even foetsiequote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
Ik heb een webcam ontdekt van een kip. Ik vraag me alleen af of het wel klopt, deze staat n.l. op de zuidpool.
De zuidpoolkipquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
Het is maar 99% ijs daar, de rest is landquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is daar hartje winter. Graadje of 30 onder nul zal het er zeker zijn.
Dat denk ik niet. Voorlopig niet in ieder geval.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is maar 99% ijs daar, de rest is land
Soort marslandschap
Binnenkort is het bewoonbaarder daar dan hier
Nog nooit gezienquote:
Nu is het daar winter en op de noordpool zomer.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens @:aloa is het daar -30°C
-50 is daar in de winter heel normaalquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens @:aloa is het daar -30°C
Laagste temp (officieel) is -89.2.quote:Waarom wonen er geen mensen op Antarctica? Dat komt omdat het op de zuidpool erg koud is. In de wintermaanden (van maart tot september) daalt de temperatuur er tot 50 ā 60°C onder het vriespunt.
Maar dat is niet op de zuidpool...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind deze site en daar staat -15 https://www.tameteo.nl/werlein-island.htm
zuidpoolkip 1 - mens 0quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
-50 is daar in de winter heel normaal
[..]
Laagste temp (officieel) is -89.2.
12 juli werd het bijna -80 in Vostok.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:29 schreef drakin het volgende:
https://www.accuweather.c(...)her-forecast/2258520
Het is er winter dusquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
12 juli werd het bijna -80 in Vostok.
[ afbeelding ]
Ja ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ah fijn, volgende crisis komt er hard aan
Wat nu weer dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ah fijn, volgende crisis komt er hard aan
China is met 27 vliegtuigen het luchtruim van Taiwan binnengedrongenquote:
Oeps...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
China is met 27 vliegtuigen het luchtruim van Taiwan binnengedrongen
Alles is een eiland of niets is een eilandquote:
Katla ook gezien?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
The Island is ook wel een goede film trouwens
Die zegt me niets.quote:
Beetje bizarre serie wel, maar wel goedquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zegt me niets.
Heb ook geen netflix.
Niets mis met bizar toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje bizarre serie wel, maar wel goed![]()
Gemaakt op IJsland.
Ja vorig jaar alquote:
Ik ook. Zat wel goed in elkaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb m ook helemaal uitgekeken....
Ben ik ook wel naar benieuwd eigenlijkquote:
OKquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het woord ‘pinguin’ werd oorspronkelijk gebruikt voor een vogel die wčl op IJsland voorkwam.
Maar die is inmiddels uitgeroeid.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het woord ‘pinguin’ werd oorspronkelijk gebruikt voor een vogel die wčl op IJsland voorkwam.
Maar die is inmiddels uitgeroeid.
[ afbeelding ]
Dan zijn kippen leuker denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij hadden vroeger kwartels in de volliere
Kwartels zijn erg grappig heel de dag in de weer met eitjes rollen en nestjes bouwenquote:
vroeger wel eens gegeten ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kwartels zijn erg grappig heel de dag in de weer met eitjes rollen en nestjes bouwen
Wel eens tijdens het stappen in Spanje midden in de nacht at random iets aangewezen op de kaart dat ik als tapas wilde hebben, codorniz heette het volgens mij, en toen kreeg ik daadwerkelijk een hele geroosterde kwartel op mijn bordje.quote:
Ja in Spanje was dat .. Kon ff niet op het woord komen maar codorniz was dat idd .. zat weinig vlees aan vond ikquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel eens tijdens het stappen in Spanje midden in de nacht at random iets aangewezen op de kaart dat ik als tapas wilde hebben, codorniz heette het volgens mij, en toen kreeg ik daadwerkelijk een hele geroosterde kwartel op mijn bordje.
Ik wilde een klein hapje...
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in Spanje was dat .. Kon ff niet op het woord komen maar codorniz was dat idd .. zat weinig vlees aan vond ik
Is dit echt? Die slang is wel heel erg groot.quote:
Oh ja ik had er een geluidswaarschuwing bij moeten zettenquote:
Das wel 10 meterquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit echt? Die slang is wel heel erg groot.
Nee dus, de langste slang is 10 meter.
Geen idee of het echt is, zal eens op onderzoek gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is meer dan 10 meter denk ik.
Ik zou maar oppassen ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee of het echt is, zal eens op onderzoek gaan
Ja die wil je niet boos makenquote:
Ik ga er wel met Chuck Norris op afquote:
Een zwaar bejaard iemand?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er wel met Chuck Norris op af
Yepquote:
Met Djimon in een strak pakjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
The Island is ook wel een goede film trouwens
Jij zocht gewoon iemand die langzamer is dan jij bent,quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep![]()
Jaartje of 82 ondertussen blijkt.
Maar het blijft Chuck Norris en als de nood aan de man komt en hij is net wat minder scherp dan vroeger dan duw ik hem wel richting de slang
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zocht gewoon iemand die langzamer is dan jij bent,
zo blijf jij veilig en is die ander voer
pullup staat vanaf een afstandje te schreeuwen door zo'n skreeuwtoeterquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zocht gewoon iemand die langzamer is dan jij bent,
zo blijf jij veilig en is die ander voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |