Hey Engine, waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Ik zit voor het eerst sinds tijden weer eens in de bus.

Oh gewoon naar het werk bij Venloquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, waar gaat de reis naartoe?

Werk ze.. wordt warm vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Oh gewoon naar het werk bij Venlo
Deed dat eerst wel vaker maar had vaak problemen met overstappen. Was dat zo zat dat ik een auto gekocht heb....maar nu heb ik geen auto meer dus weer opnieuw met de bus proberen. Ging goed vandaag vanochtend

Yeah, heb ik nu overigens, was net in slaap gedommeld in het zonnetje toen ze me kwamen halenquote:

Heb je wel verkoeling in je cabine?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, heb ik nu overigens, was net in slaap gedommeld in het zonnetje toen ze me kwamen halen![]()
Al is de term 'actie' ook weer een beetje overdreven

In deze wel.. die andere heb ik domweg stilgezet toen het boven de 40 kwam in de cabine.. klant en kraanverhuurder vet over de zeik, altijd leuk als ze denken je even te negerenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel verkoeling in je cabine?

Bovenste antwoord natuurlijk.quote:

quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste antwoord natuurlijk.

Het is ALTIJD C, niets moeilijks aan.quote:

Parkeer jij jouw werkding ook wel eens zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste antwoord natuurlijk.

Durf zo'n test zonder filmpjes en zelfs zonder de vragen te maken.quote:

Das een aardbolkrabber, ik doe geen laag bij de gronds werk..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Parkeer jij jouw werkding ook wel eens zo?
[ afbeelding ]

Ja, weet dat die anders isquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das een aardbolkrabber, ik doe geen laag bij de gronds werk..
Voor een doosie gebak pluk ik hem er wel weer uit

quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
Too Young !! We hebben goud U20 op de tienkamp

Die mag wel een beugeltjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:08 schreef pullup het volgende:
En een heel lelijke vis![]()
[ afbeelding ]

Die is UI-waardigquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:08 schreef pullup het volgende:
En een heel lelijke vis![]()
[ afbeelding ]

Nee, nog nooit gehad.. heb je ook niet snel met een hijskraan.. als het te zacht is laat je rijplaten of draglineschotten leggen.. als je erop rijdt en de banden zakken weg, is de ondergrond niet draagkrachtig genoeg om op 4 stempeltjes te gaan staan en dan vervolgens de druk op 2 te gaan zettenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, weet dat die anders is
Maar de vraag blijft, parkeer jij hem ook wel eens een verdieping lager?

Dat doen de mijne ookquote:

nanannanannannananananannananannanananquote:

Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nanannanannannananananannananannananan

Pas je een beetje op met je woordenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:09 schreef pullup het volgende:
Lol
Sukkels die Groningers
https://www.at5.nl/artike(...)voor-het-rijksmuseum

Iets terug eisen, als ze het eerst zelf gesloopt hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:09 schreef pullup het volgende:
Lol
Sukkels die Groningers
https://www.at5.nl/artike(...)voor-het-rijksmuseum

Tsja, laten ze om te beginnen dat hergebruikte materiaal maar eens bij elkaar scharrelen. Daarvoor moeten ze niet bij het Rijksmuseum zijn.quote:Nu zijn er enkele fragmenten van de originele poort bewaard gebleven, de rest werd na het afbreken verkocht aan Groningse bouwlieden die het materiaal hergebruikten.

Oh ja sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je een beetje op met je woorden

Jou kennende: alleen Groningers die boer zijn, en boeren die geen Groningers zijn.quote:

Done!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:23 schreef puzziepie het volgende:
Waarom heeft iemand de OP niet ff veranderd @:Maily

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |