Hey Engine, waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:22 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Ik zit voor het eerst sinds tijden weer eens in de bus.
Oh gewoon naar het werk bij Venloquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, waar gaat de reis naartoe?
Werk ze.. wordt warm vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Oh gewoon naar het werk bij Venlo
Deed dat eerst wel vaker maar had vaak problemen met overstappen. Was dat zo zat dat ik een auto gekocht heb....maar nu heb ik geen auto meer dus weer opnieuw met de bus proberen. Ging goed vandaag vanochtend
Yeah, heb ik nu overigens, was net in slaap gedommeld in het zonnetje toen ze me kwamen halenquote:
Heb je wel verkoeling in je cabine?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, heb ik nu overigens, was net in slaap gedommeld in het zonnetje toen ze me kwamen halen![]()
Al is de term 'actie' ook weer een beetje overdreven
In deze wel.. die andere heb ik domweg stilgezet toen het boven de 40 kwam in de cabine.. klant en kraanverhuurder vet over de zeik, altijd leuk als ze denken je even te negerenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je wel verkoeling in je cabine?
Bovenste antwoord natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste antwoord natuurlijk.
Het is ALTIJD C, niets moeilijks aan.quote:
Parkeer jij jouw werkding ook wel eens zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenste antwoord natuurlijk.
Durf zo'n test zonder filmpjes en zelfs zonder de vragen te maken.quote:
Das een aardbolkrabber, ik doe geen laag bij de gronds werk..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Parkeer jij jouw werkding ook wel eens zo?
[ afbeelding ]
Ja, weet dat die anders isquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das een aardbolkrabber, ik doe geen laag bij de gronds werk..
Voor een doosie gebak pluk ik hem er wel weer uit
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
Too Young !! We hebben goud U20 op de tienkamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |