Ze doen in ieder geval alsofquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben vast een hele dag zonder eten gezeten ...
lol dat deden die van mij ook, ging ook vaak verkeerdquote:
Sloot je ze dan op en ging je luidruchtig de bakjes vullen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol dat deden die van mij ook, ging ook vaak verkeerd
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sloot je ze dan op en ging je luidruchtig de bakjes vullen ?
Ho ho natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Sloot je ze dan op en ging je luidruchtig de bakjes vullen ?
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wisten jullie dit al?
[ afbeelding ]
Oh tofquote:
Het is nog maar net begonnen ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh tof
Even kijken of hij net zo mooi is als de vorige
Nog niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh tof
Even kijken of hij net zo mooi is als de vorige
Ja die vorige is ook een aantal keren gewisseld van hoofdkrater en zoquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent er geweest , maar tis een scheur door de lava van vorig jaar heen idd
Ik heb het gelezen, spannondquote:
Lagen wel allemaal in 1 lijn ....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die vorige is ook een aantal keren gewisseld van hoofdkrater en zo
Wat krijg je als je epstein besteldquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wisten jullie dit al?
[ afbeelding ]
Een aanklacht wegens verkrachting?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat krijg je als je epstein besteld
Een gratis Metoo ervaringquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat krijg je als je epstein besteld
Verkrachte koffie?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een aanklacht wegens verkrachting?
Ow ik ga daar geen koffie halen danquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:09 schreef maily het volgende:
Ik zag deze rijden vanmorgen in Bergen op Zoom
[ afbeelding ]
Die krijg je bij een kratje bierquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:10 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Moeten die Belgen daar nu voor die custom nummerplaten betalen?
Hey Mario.quote:
Zo hoort hetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:31 schreef engine het volgende:
Bus meneer heeft minuutje langer gewacht zodat ik m'n aansluiting haalde![]()
Zou bijna fooi geven.
Een kusje mag ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:31 schreef engine het volgende:
Bus meneer heeft minuutje langer gewacht zodat ik m'n aansluiting haalde![]()
Zou bijna fooi geven.
quote:
Kom maar brengenquote:
Krijg ik dan ook een massage?quote:
Tuurlijk, je weet mijn tariefquote:
De oudjes tegenwoordig hebben wel smaakquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:45 schreef maily het volgende:
Die bejaarden
Rammstein vanavond in Oostende; meegenieten van op dak van woonzorgcentrum
Te dom om zelfstandig te poepenquote:
Hele huis kan wel affikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Die zal zijn bootje wel volgedaan hebben met 7 kleuren
Daar gebeurt niet veel ....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
Ik heb een webcam ontdekt van een kip. Ik vraag me alleen af of het wel klopt, deze staat n.l. op de zuidpool.
https://poules-cam.click2stream.com/
Australisch Antarctisch Territorium: POULES-CAM
Die kippen zijn even foetsiequote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
Ik heb een webcam ontdekt van een kip. Ik vraag me alleen af of het wel klopt, deze staat n.l. op de zuidpool.
De zuidpoolkipquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:01 schreef aloa het volgende:
Het is maar 99% ijs daar, de rest is landquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is daar hartje winter. Graadje of 30 onder nul zal het er zeker zijn.
Dat denk ik niet. Voorlopig niet in ieder geval.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is maar 99% ijs daar, de rest is land
Soort marslandschap
Binnenkort is het bewoonbaarder daar dan hier
Nog nooit gezienquote:
Nu is het daar winter en op de noordpool zomer.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens @:aloa is het daar -30°C
-50 is daar in de winter heel normaalquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar volgens @:aloa is het daar -30°C
Laagste temp (officieel) is -89.2.quote:Waarom wonen er geen mensen op Antarctica? Dat komt omdat het op de zuidpool erg koud is. In de wintermaanden (van maart tot september) daalt de temperatuur er tot 50 à 60°C onder het vriespunt.
Maar dat is niet op de zuidpool...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind deze site en daar staat -15 https://www.tameteo.nl/werlein-island.htm
zuidpoolkip 1 - mens 0quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
-50 is daar in de winter heel normaal
[..]
Laagste temp (officieel) is -89.2.
12 juli werd het bijna -80 in Vostok.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:29 schreef drakin het volgende:
https://www.accuweather.c(...)her-forecast/2258520
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |