vroeger wel eens gegeten ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kwartels zijn erg grappig heel de dag in de weer met eitjes rollen en nestjes bouwen

Wel eens tijdens het stappen in Spanje midden in de nacht at random iets aangewezen op de kaart dat ik als tapas wilde hebben, codorniz heette het volgens mij, en toen kreeg ik daadwerkelijk een hele geroosterde kwartel op mijn bordje.quote:

Ja in Spanje was dat .. Kon ff niet op het woord komen maar codorniz was dat idd .. zat weinig vlees aan vond ikquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel eens tijdens het stappen in Spanje midden in de nacht at random iets aangewezen op de kaart dat ik als tapas wilde hebben, codorniz heette het volgens mij, en toen kreeg ik daadwerkelijk een hele geroosterde kwartel op mijn bordje.
Ik wilde een klein hapje...

Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in Spanje was dat .. Kon ff niet op het woord komen maar codorniz was dat idd .. zat weinig vlees aan vond ik
 Uiteindelijk was het groter dan er vlees aan zat. ik meende ongeveer een hele kip te krijgen qua volume
 Uiteindelijk was het groter dan er vlees aan zat. ik meende ongeveer een hele kip te krijgen qua volume

Is dit echt? Die slang is wel heel erg groot.quote:

Oh ja ik had er een geluidswaarschuwing bij moeten zettenquote:

Das wel 10 meterquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit echt? Die slang is wel heel erg groot.
Nee dus, de langste slang is 10 meter.

Geen idee of het echt is, zal eens op onderzoek gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is meer dan 10 meter denk ik.

Ik zou maar oppassen ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee of het echt is, zal eens op onderzoek gaan

Ja die wil je niet boos makenquote:

Ik ga er wel met Chuck Norris op afquote:

Een zwaar bejaard iemand?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er wel met Chuck Norris op af

Yepquote:

Met Djimon in een strak pakjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
The Island is ook wel een goede film trouwens

Jij zocht gewoon iemand die langzamer is dan jij bent,quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep
Jaartje of 82 ondertussen blijkt.
Maar het blijft Chuck Norris en als de nood aan de man komt en hij is net wat minder scherp dan vroeger dan duw ik hem wel richting de slang

quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zocht gewoon iemand die langzamer is dan jij bent,
zo blijf jij veilig en is die ander voer

pullup staat vanaf een afstandje te schreeuwen door zo'n skreeuwtoeterquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij zocht gewoon iemand die langzamer is dan jij bent,
zo blijf jij veilig en is die ander voer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |