Heb ik nooit begrepen waarom je een gitaar kapot slaat. Geef dat ding dan wegquote:
Drank drugs beetje show op voeren ik snap het welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik nooit begrepen waarom je een gitaar kapot slaat. Geef dat ding dan weg
Ok ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Drank drugs beetje show op voeren ik snap het wel
Ook een act die daarbij hoort.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Drank drugs beetje show op voeren ik snap het wel
Zo is dat.quote:
Goeie vraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In welk jaar was je laatste douche?![]()
Ja die had ik al gepost. Slomequote:
Idemquote:
Wandelschoenen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb ANWB schoenen gekocht[ link | afbeelding ]
Ja klopt. Kilometers makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Wandelschoenen?
Zien er wel netjes uit. Zwart
Volgend jaar vierdaagse?quote:
quote:
Succesquote:
Wat loop jij dan gekquote:
quote:
quote:
Wat heb je met de eerste gedaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas die film weer op dvd gekocht
Denk dat dat nog een videoband was, die is verloren gegaan in een apparaat dat videobanden atquote:
Als jij dat denkt, dan zal dat welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog een videoband was, die is verloren gegaan in een apparaat dat videobanden at
Videodromequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk dat dat nog een videoband was, die is verloren gegaan in een apparaat dat videobanden at
Dat is een oude kadobon ... val nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze vrijdag indoor skydiven in Roosendaal.
Cadeau van 13 jaar geleden hihi.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Deze vrijdag indoor skydiven in Roosendaal.
Cadeau van 13 jaar geleden hihi.
quote:
Was jij vroeger ook padvinder?quote:
Das net wat anders, dat zijn pussiesquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das net wat anders, dat zijn pussies
Greta of de marines?quote:
Greta natuurlijk, die post jequote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Greta of de marines?![]()
Maandag wordt je 'besneden' las ik?
In ieder geval vast veel sterkte!
Gretchen in reactie op 'de marines', vandaar dat ik het niet -zeker- wist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Greta natuurlijk, die post je
Thx
Ja, ik mag die watjes geen pussies noemenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gretchen in reactie op 'de marines', vandaar dat ik het niet -zeker- wist.
Zie je er erg tegenop?
Hoe laat melden in het ziekenhuis maandag?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik mag die watjes geen pussies noemen
Nee, nog totaal niet. Maar dan kan prima nog komen, zondag ofzo.
T is zeker een bijzonder kind ja. Al vind ik haar niet altijd even leuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind Greta trouwens een leuk en bijzonder kind. Docu ook gezien en vond haar nog sympathieker.
half 9 geloof ik. Gelukkig maar, moet nuchter blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe laat melden in het ziekenhuis maandag?
Erg gedreven ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:05 schreef sly-nl het volgende:
Ik vind Greta trouwens een leuk en bijzonder kind. Docu ook gezien en vond haar nog sympathieker.
Ja zegt niets... Ik heb zo wel eens tot 16 uur zitten wachten ....quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
half 9 geloof ik. Gelukkig maar, moet nuchter blijven.
Das best lang dan jaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zegt niets... Ik heb zo wel eens tot 16 uur zitten wachten ....
Mooie tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
half 9 geloof ik. Gelukkig maar, moet nuchter blijven.
Goed punt. Haar gedrevenheid bevalt me wel. "Leuk" is bijvangstquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zeker een bijzonder kind ja. Al vind ik haar niet altijd even leuk.
Ze heeft wel een heel goed punt
Oh, een aantal wel hoor, die weten het ook al welquote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooie tijd.
Las er zojuist wat over, ablatie. Kan het hier plaatsen voor de lurkertjes.. Wat denk jij, zijn ze benieuwd wat hun compadre v Fok gaat ondervinden? Nahhh![]()
![]()
https://www.hartstichting(...)ehandelingen/ablatie
Okequote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, een aantal wel hoor, die weten het ook al wel
En een boel niet, maar lekker boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |