abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 31 juli 2022 @ 13:32:08 #2
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_205510450
Zijn ze weer aan het demonstreren?
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_205510455
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:09 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Wat klopt er wel bij Blckbx?

Maargoed, wat klopt er niet;
Ik plaats er eentje, anders ben ik vannacht nog bezig.

[ twitter ]
Ik heb het bericht erbij gezocht maar klopt wel aarig toch?
Het is wat suggestief maar dat geldt voor alle media

https://www.blckbx.tv/cor(...)tart-boostercampagne
pi_205510535
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb het bericht erbij gezocht maar klopt wel aarig toch?
Het is wat suggestief maar dat geldt voor alle media

https://www.blckbx.tv/cor(...)tart-boostercampagne
Gast. Er klopt geen moer van dat artikel. De overlijdens zijn totaal niet te linken aan de vaccinatie.

Ik denk dat je een beetje te vast zit in de fabeltjesfuik. Begin maar eens met dit handboek:
https://www.iamzero.nl/ar(...)boek-voor-ontkenners
https://www.iamzero.nl/ar(...)boek-voor-ontkenners

Als ik voor elk bericht van Blckbx dat onwaar blijkt 10 euro zou krijgen, dan kon ik nu een nette middenklasser kopen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205510621
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Gast. Er klopt geen moer van dat artikel. De overlijdens zijn totaal niet te linken aan de vaccinatie.

Ik denk dat je een beetje te vast zit in de fabeltjesfuik. Begin maar eens met dit handboek:
https://www.iamzero.nl/ar(...)boek-voor-ontkenners
https://www.iamzero.nl/ar(...)boek-voor-ontkenners

Als ik voor elk bericht van Blckbx dat onwaar blijkt 10 euro zou krijgen, dan kon ik nu een nette middenklasser kopen.
Heb je nou niet het idee dat je erg vast zit in je eigen waarheid?
Net zoals die wappies.
pi_205510643
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heb je nou niet het idee dat je erg vast zit in je eigen waarheid?
Net zoals die wappies.
Ja. Ik zit vast in de waarheid die NOS, AD, NRC, Volkskrant, Telegraaf, RTL, SBS, Veronica, Radio1 en Radio3 brengen.
Allemaal hebben ze een geheim lijntje met elkaar en ze brengen alleen berichten uit op goedkeuring van de overheid.

Alleen Blckbx brengt de echte waarheid naar buiten. :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 31 juli 2022 @ 14:17:53 #7
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205510882
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heb je nou niet het idee dat je erg vast zit in je eigen waarheid?
Net zoals die wappies.
Oja, 'de wappies' kunnen 'begrijpend lezen'... :')
pi_205510896
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:56 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja. Ik zit vast in de waarheid die NOS, AD, NRC, Volkskrant, Telegraaf, RTL, SBS, Veronica, Radio1 en Radio3 brengen.
Allemaal hebben ze een geheim lijntje met elkaar en ze brengen alleen berichten uit op goedkeuring van de overheid.

Alleen Blckbx brengt de echte waarheid naar buiten. :')
Het amateurkanaal van een bekende oplichter moeten we op een lijn zetten met, laten we zeggen, de New York Times, Frankfurter Algemeine, le Monde, Volkskrant, el Pais en eigenlijk ook met de wetenschappelijke consensus. Anders zit je vast in je eigen waarheid. En daar moet je ook nog eens mee in gesprek blijven.
anonieme razernist
pi_205510933
Wel een goede tip voor mensen die niet in hun eigen waarheid vast willen zitten:
anonieme razernist
  zondag 31 juli 2022 @ 14:30:25 #10
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205511035
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2022 14:22 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goede tip voor mensen die niet in hun eigen waarheid vast willen zitten: [ afbeelding ]
Lijkt me niet echt handig dat je aankopen publiceert, maar het zal wel wat met het rebelse karakter van die mensen te maken hebben.

en ze verspillen het geld ook niet aan reiskosten door bushokjes te bezetten oid.
pi_205511111
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Lijkt me niet echt handig dat je aankopen publiceert, maar het zal wel wat met het rebelse karakter van die mensen te maken hebben.

en ze verspillen het geld ook niet aan reiskosten door bushokjes te bezetten oid.
Ik vond het bijzonder dat hij hem thuisbezorgd krijgt.
anonieme razernist
  zondag 31 juli 2022 @ 14:39:57 #12
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205511130
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 14:38 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik vond het bijzonder dat hij hem thuisbezorgd krijgt.
Denk dat je op AliExpress wel een 'bitcoin' kunt vinden.
pi_205511419
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:54 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heb je nou niet het idee dat je erg vast zit in je eigen waarheid?
Net zoals die wappies.
:')
pi_205511513
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 14:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Denk dat je op AliExpress wel een 'bitcoin' kunt vinden.
Yep

Dan heeft ie zich wel mooi laten oplichten. _O-
pi_205514846
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2022 14:22 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goede tip voor mensen die niet in hun eigen waarheid vast willen zitten: [ afbeelding ]
_O- _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205514914
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:56 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja. Ik zit vast in de waarheid die NOS, AD, NRC, Volkskrant, Telegraaf, RTL, SBS, Veronica, Radio1 en Radio3 brengen.
Allemaal hebben ze een geheim lijntje met elkaar en ze brengen alleen berichten uit op goedkeuring van de overheid.

Alleen Blckbx brengt de echte waarheid naar buiten. :')
Al het internationale nieuws van die kanalen komt van Reuters dus zo divers is dat lijstje niet.
pi_205514965
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 18:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Al het internationale nieuws van die kanalen komt van Reuters dus zo divers is dat lijstje niet.
maar natuurlijk. Al die NOS correspondenten zijn er alleen maar voor het plaatje.
https://over.nos.nl/onze-mensen

zal het doorgeven aan Olaf Koens.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205517141
twitter


Niet geloven hoor. Allemaal propaganda van Soros en het communistische WEF. Ze willen een werelddictatuur vestigen
pi_205517361
Zojuist in Zomergasten gehoord: allerlei bestaande en verzonnen kleine groepjes worden ervan beschuldigd de macht te grijpen.

De Mike-update van vandaag: niet gehinderd door enige jurisprudentie stond hij van de week een vriendin bij, die in de clinch ligt met Menzis. Het bekende verhaal, wat versus wie, natte inkt, contracten. De rechter vraagt of Mike een geluidsopname maakt, wat hij ontkent, want er is ook beeld bij. Hij noemt zich Mike Vrij.
De rechter struikelt echter over UVRM artikel x lid y sub zoveel. Aangezien ze al niet wilde aantonen dat ze officieel beėdigd is en geen KVK-registratie kon tonen (jazeker), was dit de ultieme test. Helaas kan de rechter niet alles woordelijk opdreunen, dus wordt ze beschuldigd van fraude en een valse naam. De pot verwijt de ketel...
Later deze week heeft Mike nog iets ontdekt: er worden allemaal nepaccounts gemaakt van hem, want er zijn wel honderden accounts op Facebook met de naam Mike King...

[ Bericht 77% gewijzigd door Magister_Artium op 31-07-2022 21:41:05 ]
  zondag 31 juli 2022 @ 23:26:53 #20
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205518472
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 13:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Gast. Er klopt geen moer van dat artikel. De overlijdens zijn totaal niet te linken aan de vaccinatie.

Ik denk dat je een beetje te vast zit in de fabeltjesfuik. Begin maar eens met dit handboek:
https://www.iamzero.nl/ar(...)boek-voor-ontkenners
https://www.iamzero.nl/ar(...)boek-voor-ontkenners

Als ik voor elk bericht van Blckbx dat onwaar blijkt 10 euro zou krijgen, dan kon ik nu een nette middenklasser kopen.
Weet jij dan waaraan ze zijn overleden? Volgens mij wordt dat namelijk niet verteld.

Niet dat ik direct geloof dat het van het boosteren komt, maar ik vraag me af waar jij je stelligheid vandaan haalt.

Dat media een bericht herhaald vind Ik trouwens niet vreemd, dat betekend niet ook dat ze allemaal eigen onderzoek hebben gedaan. Dat wekt al zo sinds jaar en dag en daar is niets raars of slechts aan.
Maar het betekend wel dat het weinig betekend dat meerdere media bronnen iets brengen. Iig niet zonder dat er eigen onderzoek is gedaan.
Meestal is dat helemaal niet nodig en is het overnemen van een gedegen bron prima.

Maar als er geen doodsoorzaak wordt vrij gegeven is stelligheid wat lastig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cause_Mayhem op 31-07-2022 23:33:23 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205518663
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Weet jij dan waaraan ze zijn overleden? Volgens mij wordt dat namelijk niet verteld.

Niet dat ik direct geloof dat het van het boosteren komt, maar ik vraag me af waar jij je stelligheid vandaan haalt.

Dat media een bericht herhaald vind Ik trouwens niet vreemd, dat betekend niet ook dat ze allemaal eigen onderzoek hebben gedaan. Dat wekt al zo sinds jaar en dag en daar is niets raars of slechts aan.
Maar het betekend wel dat het weinig betekend dat meerdere media bronnen iets brengen. Iig niet zonder dat er eigen onderzoek is gedaan.
Meestal is dat helemaal niet nodig en is het overnemen van een gedegen bron prima.

Maar als er geen doodsoorzaak wordt vrij gegeven is stelligheid wat lastig.
Even een gok, ze zijn zo beschermd geweest tegen ziekten door de lockdowns dat ouderen langer geleefd hebben maar alsnog dood gaan, tig meer zelfmoorden, tig meer verkeersongevallen en uitgestelde zorg. Onderschat ook niet de stress bij mensen vanwege de lockdowns en de financiėle shit ik schat in ook wel wat meer hartaanvallen met dodelijke afloop.

Maar 3400 extra doden, ik vind het nog meevallen.
pi_205518729
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Zojuist in Zomergasten gehoord: allerlei bestaande en verzonnen kleine groepjes worden ervan beschuldigd de macht te grijpen.

De Mike-update van vandaag: niet gehinderd door enige jurisprudentie stond hij van de week een vriendin bij, die in de clinch ligt met Menzis. Het bekende verhaal, wat versus wie, natte inkt, contracten. De rechter vraagt of Mike een geluidsopname maakt, wat hij ontkent, want er is ook beeld bij. Hij noemt zich Mike Vrij.
De rechter struikelt echter over UVRM artikel x lid y sub zoveel. Aangezien ze al niet wilde aantonen dat ze officieel beėdigd is en geen KVK-registratie kon tonen (jazeker), was dit de ultieme test. Helaas kan de rechter niet alles woordelijk opdreunen, dus wordt ze beschuldigd van fraude en een valse naam. De pot verwijt de ketel...
Later deze week heeft Mike nog iets ontdekt: er worden allemaal nepaccounts gemaakt van hem, want er zijn wel honderden accounts op Facebook met de naam Mike King...
Ik kijk al weer uit naar een nieuwe week Mike Otte belevenissen :7
pi_205520031
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Weet jij dan waaraan ze zijn overleden? Volgens mij wordt dat namelijk niet verteld.

Niet dat ik direct geloof dat het van het boosteren komt, maar ik vraag me af waar jij je stelligheid vandaan haalt.

Dat media een bericht herhaald vind Ik trouwens niet vreemd, dat betekend niet ook dat ze allemaal eigen onderzoek hebben gedaan. Dat wekt al zo sinds jaar en dag en daar is niets raars of slechts aan.
Maar het betekend wel dat het weinig betekend dat meerdere media bronnen iets brengen. Iig niet zonder dat er eigen onderzoek is gedaan.
Meestal is dat helemaal niet nodig en is het overnemen van een gedegen bron prima.

Maar als er geen doodsoorzaak wordt vrij gegeven is stelligheid wat lastig.
Welja joh. Voor jou is het allemaal klip en klaar. Blckbx is een zeer gerespecteerde bron van waardevolle informatie en Rudy Bouma is dat niet. Het vaccin is vreselijk slecht hoor. ik ga zelf ook snel dood denk ik dan, heb de vaccinaties genomen. Die nare Bill Gates he? wat een nare man is dat. en het WEF en en en zonnebrandcreme!

als je dit artikel niet leest dan kun je vrolijk doorgaan met claimen dat het vaccin de doodsoorzaak is geweest.
https://apnews.com/articl(...)accines-352319081218
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:33:36 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205520106
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Welja joh. Voor jou is het allemaal klip en klaar. Blckbx is een zeer gerespecteerde bron van waardevolle informatie en Rudy Bouma is dat niet. Het vaccin is vreselijk slecht hoor. ik ga zelf ook snel dood denk ik dan, heb de vaccinaties genomen. Die nare Bill Gates he? wat een nare man is dat. en het WEF en en en zonnebrandcreme!

als je dit artikel niet leest dan kun je vrolijk doorgaan met claimen dat het vaccin de doodsoorzaak is geweest.
https://apnews.com/articl(...)accines-352319081218
Euhm nee, dat vind ik geen gerespecteerde bron. En het is niet klip en klaar voor me.

Misschien proberen iets minder defensief te zijn. Dat zit een fatsoenlijke discussie in de weg.
Ik zei juist dat zolang er door een gerespecteerde bron geen onderzoek is gedaan verder het niet klip en klaar is. Nu dat wel het geval blijkt te zijn is dat anders.
Ik zeg daarbij dat wel gerespecteerde bronnen veelal een enkele of een paar originele bronnen kennen, dat ze berichten van elkaar overnemen. Dat het dus niet zo is dat 10 wel gerespecteerde bronnen allemaal onderzoek hebben gedaan, maar ze leunen op een enkele bron.

Ik ben ook gewoon gevaccineerd hoor trouwens. En geen complot denker.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cause_Mayhem op 01-08-2022 10:39:17 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205520121
Onrechttv is live vanuit Almelo. Het eerste wat ik hoor is dat er op drones van de politie 5g zit :D

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/772156490635722/

Donna ook trouwens:
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:38:05 #26
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205520143
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Even een gok, ze zijn zo beschermd geweest tegen ziekten door de lockdowns dat ouderen langer geleefd hebben maar alsnog dood gaan, tig meer zelfmoorden, tig meer verkeersongevallen en uitgestelde zorg. Onderschat ook niet de stress bij mensen vanwege de lockdowns en de financiėle shit ik schat in ook wel wat meer hartaanvallen met dodelijke afloop.

Maar 3400 extra doden, ik vind het nog meevallen.
Dat zijn opzich redelijke mogelijke verklaringen idd.
3400 extra doden vind ik niet echt meevallen, dat is echt wel iets dat het bekijken waard is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205520181
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Euhm nee, dat vind ik geen gerespecteerde bron. En het is niet klip en klaar voor me.

Misschien proberen iets minder defensief te zijn. Dat zit een fatsoenlijke discussie in de weg.
Ik zei juist dat zolang er door een gerespecteerde bron geen onderzoek is gedaan verder het niet klip en klaar is. Nu dat wel het geval blijkt te zijn is dat anders.
Ik zeg daarbij dat wel gerespecteerde bronnen veelal een enkele of een paar originele bronnen kennen, dat ze berichten van elkaar overnemen. Dat het dus niet zo is dat 10 wel gerespecteerde bronnen allemaal onderzoek hebben gedaan, maar ze leunen op een enkele bron.
je komt noga aluhoedje over. The Associated Press is geen klein nieuwbureautje. Reuters heeft ook een factcheck gedaan en komt tot dezelfde conclusie als APNews:
https://www.reuters.com/a(...)deaths-idUSL1N2Z9296
maar ik heb het idee dat ook dit niet goed genoeg voor je is.

we kunnen het ook omdraaien hoor.
bij Blckbx is elke dode er eentje die door het coronavaccin om het leven is gekomen.
Flavio Pasquino, complotdenker van het eerste uur, is met geld van de KNWU een complotkanaal begonnen en heeft in interviews gezegd dat de waarheid voor hem niet zo belangrijk is. het gaat bij hem meer om 'gevoel'.

als ik voor elk Blckbx-bericht wat onwaar blijkt 10 euro zou krijgen dan kon ik nu een nieuwe middenklasser kopen. laatste tip; ga eens kijken wie die onzin allemaal retweet. allemaal anonieme accounts met een getal erachter.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:53:19 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205520242
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:44 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
je komt noga aluhoedje over. The Associated Press is geen klein nieuwbureautje. Reuters heeft ook een factcheck gedaan en komt tot dezelfde conclusie als APNews:
https://www.reuters.com/a(...)deaths-idUSL1N2Z9296
maar ik heb het idee dat ook dit niet goed genoeg voor je is.

we kunnen het ook omdraaien hoor.
bij Blckbx is elke dode er eentje die door het coronavaccin om het leven is gekomen.
Flavio Pasquino, complotdenker van het eerste uur, is met geld van de KNWU een complotkanaal begonnen en heeft in interviews gezegd dat de waarheid voor hem niet zo belangrijk is. het gaat bij hem meer om 'gevoel'.

als ik voor elk Blckbx-bericht wat onwaar blijkt 10 euro zou krijgen dan kon ik nu een nieuwe middenklasser kopen. laatste tip; ga eens kijken wie die onzin allemaal retweet. allemaal anonieme accounts met een getal erachter.
Ik kom aluhoedje over als ik zeg dat nieuwsbronnen van elkaar over nemen?
En als ik zeg dat zolang je niet weet hoe en wat je op moet passen met stelligheden?

Het is wel goed genoeg voor me, de doodsoorzaak staat er toch?
Hou eens op met zo defensief reageren, nogmaals, dat komt een fatsoenlijke discussie niet ten goede.

Ik ben helemaal geen blckbx fan en Twitter mijd ik als de pest. Als in ik gebruik het niet dus.
Ik heb alleen wel vaker informatie zien veranderen (toevoegingen, andere nuance, veranderingen, voortschrijdend inzicht dus). Daardoor wacht ik af met stellig zijn tot de informatie volledig is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205520267
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik kom aluhoedje over als ik zeg dat nieuwsbronnen van elkaar over nemen?
En als ik zeg dat zolang je niet weet hoe en wat je op moet passen met stelligheden?

Het is wel goed genoeg voor me, de doodsoorzaak staat er toch?
Hou eens op met zo defensief reageren, nogmaals, dat komt een fatsoenlijke discussie niet ten goede.

Ik ben helemaal geen blckbx fan en Twitter mijd ik als de pest. Als in ik gebruik het niet dus.
Ik heb alleen wel vaker informatie zien veranderen (toevoegingen, andere nuance, veranderingen, voortschrijdend inzicht dus). Daardoor wacht ik af met stellig zijn tot de informatie volledig is.
wat is dan die wapperigheid? heb je een reden om twijfelen aan de berichtgeving van APnews en Reuters?
als er een nieuwskanaal is wat dan gaat beweren dat het toch wel corona gerelateerd is, geloof je dat dan wel?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 1 augustus 2022 @ 11:03:43 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205520296
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
wat is dan die wapperigheid? heb je een reden om twijfelen aan de berichtgeving van APnews en Reuters?
als er een nieuwskanaal is wat dan gaat beweren dat het toch wel corona gerelateerd is, geloof je dat dan wel?
Nee, ik geloof ook niet gelijk dat het wel Corona doden zijn.
Door je defensief lezen lees je dingen die er niet staan.

Ik zeg enkel dat meerdere wel gerespecteerde nieuwsbronnen niet betekend dat ze allemaal zelf tot die conclusie zijn gekomen, dat ze van een enkele bron overnemen.
En dat als er staat dat er geen uitspraak wordt gedaan over de doodsoorzaak (in deze dus) je niet stellig kan zijn nog.
Zodra dat wel wordt gedaan (wat het geval nu is) kan je wel stellig zijn.

Altijd wachten tot de informatie compleet is voordat je stellig bent. Dat zeg ik. Dat advies is niet enkel waardevol voor wappie’s.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205520723
Hopelijk ben je het er mee eens dat het desinformatie is, al die lui die nu verkondigen dat het door het vaccin komt.
Pijnlijk voor de nabestaanden, als ze moeten lezen dat ze door het vaccin zijn omgekomen, terwijl het ziekenhuis aangeeft dat dit niet zo is.
Walgelijk, die wappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 01-08-2022 12:07:39 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205520823
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hopelijk ben je het er mee eens dat het desinformatie, al die lui die nu verkondigen dat het door het vaccin komt.
Pijnlijk voor de nabestaanden, als ze moeten lezen dat ze door het vaccin zijn omgekomen, terwijl het ziekenhuis aangeeft dat dit niet zo is.
Walgelijk, die wappen.
Dat zal wel meevallen zeker, er is zo veel gerommeld met cijfers dat ik de informatie van het ziekenhuis ook niet 100% serieus kan nemen.
pi_205520850
Ja, nou. ziekenhuizen hebben gerommeld met cijfers, in opdracht van Bill Gates en het World Economic Forum.
Laatst had ik ondekt dat Sean Paul al in 2005 wist van Bill Gates en de Pentium 5.
quote:
Bill Gates, Donald Trump
Them a require you
Inna the Pentium five, them waan wire you
in 2005 wisten ze het al!!!111!!!111
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205520916
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, nou. ziekenhuizen hebben gerommeld met cijfers, in opdracht van Bill Gates en het World Economic Forum.
Laatst had ik ondekt dat Sean Paul al in 2005 wist van Bill Gates en de Pentium 5.
[..]
in 2005 wisten ze het al!!!111!!!111

Waarom nou zo'n overdreven reactie?
Het is toch algemeen bekend dat mensen die werden opgenomen voor iets wat niks met corona te maken had toch als corona patient werden genoteerd als ze positief testen op corona?
pi_205520965
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, nou. ziekenhuizen hebben gerommeld met cijfers, in opdracht van Bill Gates en het World Economic Forum.

Himmler, Soros en Lenin zitten ook in dit complot.
Foei toch.... wel alles vertellen
Oja... en ze drinken babybloed

Onderwijl dit over die complotwappies:
twitter
pi_205520972
Als iemand in het ziekenhuis komt en diegene heeft corona, dan telt dat als corona, ja. ookal heb je een gebroken been.
want als je corona hebt, dan heb je corona. maargoed, ik moet gaan, mijn flesje babybloed wacht op mij. tijd voor wat satanische rituelen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205521113
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als iemand in het ziekenhuis komt en diegene heeft corona, dan telt dat als corona, ja. ookal heb je een gebroken been.
want als je corona hebt, dan heb je corona. maargoed, ik moet gaan, mijn flesje babybloed wacht op mij. tijd voor wat satanische rituelen.
Maar je komt niet in het ziekenhuis vanwege corona maar zo wordt het wel geregistreerd dus krijg je hele onbetrouwbare statistieken.
Maar als iemand zegt dat iemand niet met een vaccinatie maar door een vaccinatie in het ziekenhuis komt is het ineens een levensgevaarlijke babybloeddrinkende wappie.
Terwijl het omgedraaid gewoon de norm is geweest.
pi_205521131
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Himmler, Soros en Lenin zitten ook in dit complot.
Foei toch.... wel alles vertellen
Oja... en ze drinken babybloed

Onderwijl dit over die complotwappies:
[ twitter ]
Het is toch te bizar voor woorden dat mensen zelfmoord plegen omdat een stel mentaal gehandicapte idioten vrolijk gaan bedreigen. Zou me niks verbazen als ze dit ook nog toejuichen :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205521148
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Himmler, Soros en Lenin zitten ook in dit complot.
Foei toch.... wel alles vertellen
Oja... en ze drinken babybloed

Onderwijl dit over die complotwappies:
[ twitter ]
Geklikt om de ziedende reacties van wappies te lezen. Werd niet teleurgesteld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205521165
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geklikt om de ziedende reacties van wappies te lezen. Werd niet teleurgesteld.
Om mezelf kalm te houden heb ik niet geklikt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205521219
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 1 augustus 2022 @ 12:57:34 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205521220
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 11:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hopelijk ben je het er mee eens dat het desinformatie is, al die lui die nu verkondigen dat het door het vaccin komt.
Pijnlijk voor de nabestaanden, als ze moeten lezen dat ze door het vaccin zijn omgekomen, terwijl het ziekenhuis aangeeft dat dit niet zo is.
Walgelijk, die wappen.
Natuurlijk is dat desinformatie. Ze zijn stellig waar ze dat niet kunnen zijn.

Nu ken ik ook wel wat gevallen van dichtbij waarbij de dienstdoende arts een dode gelijk onder COVID (gevolg van eerdere besmetting zonder klachten) schaarde zonder autopsie. Wat ook pijnlijk was voor de nabestaanden.
Dit gebeurd dus aan alle kanten, ik zal dus niet zo snel walgelijk roepen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205521246
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Het is toch te bizar voor woorden dat mensen zelfmoord plegen omdat een stel mentaal gehandicapte idioten vrolijk gaan bedreigen. Zou me niks verbazen als ze dit ook nog toejuichen :r
Willem Engel spreekt vooral schande van dat de overheid en MSM deze propaganda voert tegen het stellen van kritische vragen.
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:03:54 #44
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 1 augustus 2022 @ 13:12:47 #45
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205521357
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 23:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Weet jij dan waaraan ze zijn overleden? Volgens mij wordt dat namelijk niet verteld.

...
Dat is ook een beetje het probleem , ze zeggen niet waardoor het dan wel komt.
In Alberta (Canada) stond het Sudden Death Syndrome in 2019 op plek 10 van de meestvoorkomende doodsoorzaken. In 2021 op plek 1. En Canada is er een soort van vaccinatieplicht.
Je hoeft echt geen wappie te zijn om dit wel erg toevallig te vinden.
Ik ben inmiddels overleden
pi_205521404
Het ziekenhuis geeft aan dat de doodsoorzaken niet gerelateerd zijn aan corona.
Hoe werkt dat als je zelf in het ziekenhuis terecht komt, ga je dan ook de dokter corrigeren? "Nee, ik heb dat niet wat jij zegt, ik wil meer onderzoek"
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205521420
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het ziekenhuis geeft aan dat de doodsoorzaken niet gerelateerd zijn aan corona.
Hoe werkt dat als je zelf in het ziekenhuis terecht komt, ga je dan ook de dokter corrigeren? "Nee, ik heb dat niet wat jij zegt, ik wil meer onderzoek" heb me eige onderzoek gedaan!!11!! :(
FTFY
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205521431
Op de FP gaan ze ook al los onder het artikel van de Pfizer Papers :') ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205521451
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
Op de FP gaan ze ook al los onder het artikel van de Pfizer Papers :') ;(
Van die giftige poel moet je ook ver vandaan blijven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205521476
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Van die giftige poel moet je ook ver vandaan blijven.
Mag wel beter gemod worden daar.

Hint hint
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 augustus 2022 @ 14:16:00 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205521897
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het ziekenhuis geeft aan dat de doodsoorzaken niet gerelateerd zijn aan corona.
Hoe werkt dat als je zelf in het ziekenhuis terecht komt, ga je dan ook de dokter corrigeren? "Nee, ik heb dat niet wat jij zegt, ik wil meer onderzoek"
Zoals gezegd ken ik dus een paar gevallen van overlijden waarbij de arts heel direct als gevolg van covid zei en het ook als zodanig wilde registreren.
Bij 1 ervan stond ik ernaast toen dat gezegd werd. Dood door hartaanval, had drie maanden daarvoor een positieve test gehad, wist dat enkel omdat hij voor een kanker behandeling naar het ziekenhuis moest, geen klachten gehad.

Bij de ander twee gevallen gebeurde vrijwel hetzelfde, ook mensen die overleden zijn aan een hartstilstand en andere ernstige ziektes hadden.
Mijn biologische vader is (ruim 40 jaar geleden) overleden omdat de arts zei dat het maar een griepje was en hij maar thuis uit moest zieken. Bleek hersenvliesontsteking te zijn, waarbij er ook nog paniek bij kwam omdat ik het mogelijk ook had gekregen als baby zijnde. Dat laatste bleek gelukkig niet het geval te zijn.
De vader die me opgevoed heeft van kleins afaan is in de maanden voor zijn dood (jaren voor COVID) ook bij de arts geweest zonder dat de klachten herkend of erkend werden.

Vergeef me als ik zeg dat zeggen dat je meer onderzoek wil soms erg verstandig is. Fijn dat jij blind wil varen, maar ik niet.
Ik heb geleerd dat je erg op moet passen met te snel aannames doen. Gedegen onderzoek is belangrijk.
Is dat er dan accepteer ik dat ook als waarheid.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cause_Mayhem op 01-08-2022 14:23:02 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 1 augustus 2022 @ 14:22:34 #52
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205521934
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
Op de FP gaan ze ook al los onder het artikel van de Pfizer Papers :') ;(
Daar kom ik nooit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205522024
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef Candymannetje het volgende:

quote:
is het ineens een levensgevaarlijke babybloeddrinkende wappie.
verhip zijn er ook al babybloeddrinkende wappies ? Moet niet gekker worden hee ?
pi_205522035
Is adrenochroom weer hip tegenwoordig?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205522186
Wappies zijn boos want politie is er :P

pi_205522356
Almelo
natuurlijk willen relbeluste lieden het boerenprotest kapen

https://www.destentor.nl/(...)rgemeester~a062dacc/
pi_205522366
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
Almelo
natuurlijk willen relbeluste lieden het boerenprotest kapen
[ afbeelding ]
Wie betaald dat figuur eigenlijk? Want ik heb niet het idee dat hij nou zo druk bezig is met dansles geven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205522423
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 12:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als iemand in het ziekenhuis komt en diegene heeft corona, dan telt dat als corona, ja. ookal heb je een gebroken been.
want als je corona hebt, dan heb je corona. maargoed, ik moet gaan, mijn flesje babybloed wacht op mij. tijd voor wat satanische rituelen.
Ik vraag me steeds vaker af wie nou de echte wappies zijn.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 1 augustus 2022 @ 15:40:48 #59
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205522489
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Zoals gezegd ken ik dus een paar gevallen van overlijden waarbij de arts heel direct als gevolg van covid zei en het ook als zodanig wilde registreren.
Bij 1 ervan stond ik ernaast toen dat gezegd werd. Dood door hartaanval, had drie maanden daarvoor een positieve test gehad, wist dat enkel omdat hij voor een kanker behandeling naar het ziekenhuis moest, geen klachten gehad.

Bij de ander twee gevallen gebeurde vrijwel hetzelfde, ook mensen die overleden zijn aan een hartstilstand en andere ernstige ziektes hadden.
Mijn biologische vader is (ruim 40 jaar geleden) overleden omdat de arts zei dat het maar een griepje was en hij maar thuis uit moest zieken. Bleek hersenvliesontsteking te zijn, waarbij er ook nog paniek bij kwam omdat ik het mogelijk ook had gekregen als baby zijnde. Dat laatste bleek gelukkig niet het geval te zijn.
De vader die me opgevoed heeft van kleins afaan is in de maanden voor zijn dood (jaren voor COVID) ook bij de arts geweest zonder dat de klachten herkend of erkend werden.

Vergeef me als ik zeg dat zeggen dat je meer onderzoek wil soms erg verstandig is. Fijn dat jij blind wil varen, maar ik niet.
Ik heb geleerd dat je erg op moet passen met te snel aannames doen. Gedegen onderzoek is belangrijk.
Is dat er dan accepteer ik dat ook als waarheid.
Kijk! ik kan heel goed begrijpen dat je twee stappen terug zet op het moment dat dmv een persoonlijke ervaring andere bronnen wilt onderzoeken, maar veel van de gasten waar het doorgaans in dit topic over gaat, zijn het vanaf het begin al niet eens geweest met noodwetten en haalden dergelijke theorieen zelfs voor de eerste lockdown al aan.

Gedegen onderzoek kost ook tijd en moeite, het gaat niet eens om blind varen en als je dan wilt varen zorg dan tenminste dat er een baken is wat een doel aanduidt.

Ik heb een week of 3-4 geleden nog positief getest op corona, ookal heb ik 3 inentingen gehad maar je kunt in dat opzicht er ook gewoon voor kiezen om je werkgever te bellen ipv te denken dat het allemaal niet zoveel uitmaakt, is ook een persoonlijke ervaring(die ik waarschijnlijk niet eens ervaren had als een van mn kennissen niet gebeld had dat deze positief getest had en ik ws niet eens door had gehad omdat ik dit seizoen in droge periodes last heb van hooikoorts), maar dan nog kies ik er nog liever voor om thuis te blijven om er voor te zorgen dat ik mn collegas aan te steken, dan dat ik op een plein ga demonstreren dat ik in mn vrijheid beperkt word.
pi_205522683
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 14:37 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 1 augustus 2022 12:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
verhip zijn er ook al babybloeddrinkende wappies ? Moet niet gekker worden hee ?

Weet ik het, kan niet al die modetrends bijhouden.
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:22:56 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205522788
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2022 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Kijk! ik kan heel goed begrijpen dat je twee stappen terug zet op het moment dat dmv een persoonlijke ervaring andere bronnen wilt onderzoeken, maar veel van de gasten waar het doorgaans in dit topic over gaat, zijn het vanaf het begin al niet eens geweest met noodwetten en haalden dergelijke theorieen zelfs voor de eerste lockdown al aan.

Gedegen onderzoek kost ook tijd en moeite, het gaat niet eens om blind varen en als je dan wilt varen zorg dan tenminste dat er een baken is wat een doel aanduidt.

Ik heb een week of 3-4 geleden nog positief getest op corona, ookal heb ik 3 inentingen gehad maar je kunt in dat opzicht er ook gewoon voor kiezen om je werkgever te bellen ipv te denken dat het allemaal niet zoveel uitmaakt, is ook een persoonlijke ervaring(die ik waarschijnlijk niet eens ervaren had als een van mn kennissen niet gebeld had dat deze positief getest had en ik ws niet eens door had gehad omdat ik dit seizoen in droge periodes last heb van hooikoorts), maar dan nog kies ik er nog liever voor om thuis te blijven om er voor te zorgen dat ik mn collegas aan te steken, dan dat ik op een plein ga demonstreren dat ik in mn vrijheid beperkt word.
Je zal mij echt niet zien demonstreren, alhoewel ik ook echt niet alle maatregelen goed vond en het idee om ongevaccineerde, maar geteste mensen te weigeren zelfs abject vond (mensen die bewezen geen Corona hebben op dat moment dus).

Dat netjes thuis blijven vind ik ook vrij normaal, maar heb ook de ervaring dat werkgevers daar lang niet altijd zo makkelijk in zijn.
Heb bv zelf omdat ik tussen twee banen in zat even schoonmaakwerk gedaan. Leek handig, kon de volgende dag al aan de gang en het was afgesproken dat het maar voor twee maanden was omdat ik al een andere baan had dan. Helaas kreeg ik Covid, heb echt op mijn strepen moeten staan om thuis te blijven, werd echt over gezeurd.
Bij de werkgever daarvoor, echt midden in de covid tijd, delta variant, liep er een collega met covid rond (wel thuis gebleven toen ze echt ziek was, maar niet de gehele isolatie periode). Die ook onder druk was gezet om te komen. En dan hebben we het over een plek waar 1000 mensen die langs komen op een dag niet vreemd is.
Gelukkig konden we met elkaar het zo regelen dat dat persoon achter de schermen bleef en afstand hield, maar fijn was het niet.

Mijn huidige werkgever houdt zich keurig aan de regels/afspraken. Vraagt wel om bewijs, zeker bij twijfel, maar dat vind ik redelijk.
Heb veel vaker gehoord van druk vanuit werkgevers. Vriend die in de productie werkt liep er ook tegenaan. Ken gevallen die vermoeden dat het contract niet verlengd is doordat ze op hun strepen gingen staan en niet uit isolatie wilde komen. Valt niet te bewijzen, maar is wel erg toevallig te noemen.

Aan de andere kant heb ik ook gezien hoe iemand zelfs geen thuiswerk mocht doen tijdens de isolatie. Wat complete onzin is.

Het probleem is vaak dat mensen dingen tegen komen die maken dat ze werkzaamheid en nuttigheid betwijfelen. Die gevolgen moeten dragen die eigenlijk niet echt eerlijk zijn.
Dat maakt mensen bokkig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 augustus 2022 @ 16:38:01 #62
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205522888
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 16:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Het probleem is vaak dat mensen dingen tegen komen die maken dat ze werkzaamheid en nuttigheid betwijfelen. Die gevolgen moeten dragen die eigenlijk niet echt eerlijk zijn.
Dat maakt mensen bokkig.
True, maar dan moet je moreel gezien wel kunnen bepalen wat 'eerlijk' is en politiek gezien niet thuisblijven omdat stemmen 'toch geen zin heeft' ipv 'liefde, vrijheid geen dictatuur' roepen en vinden dat alles wat je niet leuk vind oost-indisch doof te behandelen.

Nou weet ik ook dat het voornamelijk mensen zijn die in een hoogconjuctuur ws niet eens de straat op zullen gaan omdat er genoeg subsidiepotjes open te breken zijn, en mocht dat niet lukken er tenminste een vangnet was(ala de GGZ of de vroegere SW) maar die bende is al zo doorbezuinigd, dat als je al voor je recht op wilt komen, je meteen een stuk of 8 medestanders hebt omdat deze toch niks beters te doen hebben en dat is waar mensen als Engel al voor de crisis hun zieltjes vandaan weten te krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 01-08-2022 17:16:13 ]
pi_205523262
dit topic gaat juist over de figuren die elke demonstratie af gaan. zoals vandaag in Almelo waar het voor de zoveelste keer uit de hand gelopen is. Nadat boeren voedselpakketten hadden uitgedeeld, schijnt het misgegaan te zijn, hoorde ik op de radio. was in de garage bezig, heb het niet gevolgd.

ik weet alleen dat het ging om een stuk graffiti (rood-wit-blauw) waarvan de gemeente heeft aangegeven dat het weg gaat. Dat accepteren de wappies niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205523311
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit topic gaat juist over de figuren die elke demonstratie af gaan. zoals vandaag in Almelo waar het voor de zoveelste keer uit de hand gelopen is. Nadat boeren voedselpakketten hadden uitgedeeld, schijnt het misgegaan te zijn, hoorde ik op de radio. was in de garage bezig, heb het niet gevolgd.

ik weet alleen dat het ging om een stuk graffiti (rood-wit-blauw) waarvan de gemeente heeft aangegeven dat het weg gaat. Dat accepteren de wappies niet.
Ach, dat doen ze toch, lekker andermans problemen kapen voor hun eigen doeleinden onder het mom van samenwerken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205523334
twitter

De Duivel: "....de hoofdredacteuren die de krant regeren krijgen direct opdracht van de NCTV over wat wel of niet in mag... "
pi_205523469
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:49 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
De Duivel: "....de hoofdredacteuren die de krant regeren krijgen direct opdracht van de NCTV over wat wel of niet in mag... "
:D wtf megaver heen die vent
pi_205523575
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:12 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
:D wtf megaver heen die vent
Geloof hij zelf in dit soort verhalen ?
Of lult hij maar wat om medestanders te activeren

Bij Trump heb ik soms het idee dat hij zelf graag wil geloven in zijn leugen.
Van tijd tot tijd weet hij ineens weer.....het is niet waar dat een complot van democrats grote verkiezingsfraude heeft gedaan.
Bij de Duivel denk ik eerder..... hij weet heel goed dat hij kletst
  maandag 1 augustus 2022 @ 19:14:16 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205523870
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 18:30 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Geloof hij zelf in dit soort verhalen ?
Of lult hij maar wat om medestanders te activeren

Bij Trump heb ik soms het idee dat hij zelf graag wil geloven in zijn leugen.
Van tijd tot tijd weet hij ineens weer.....het is niet waar dat een complot van democrats grote verkiezingsfraude heeft gedaan.
Bij de Duivel denk ik eerder..... hij weet heel goed dat hij kletst
Trump heeft verzonnen geld en advocaten genoeg om in zijn eigen leugen te geloven en zal er ook tot zn dood mee wegkomen, aangezien hem dat de afgelopen 40-60 jaar ook al lukt.

De gasten die hier met ondersteboven vlaggetjes lopen, vinden dat ze politie/cameramensen op elk moment mogen provoceren op het moment dat het niet uitkomt of denken dat ze 40 op de snelweg mogen rijden als er geen file staat, of denken dat ze zomaar een gebiedsverbod kunnen overtreden , zullen hoe dan ook niet het loon van een van de advocaten van Trump kunnen betalen, als deze sws al kaas gegeten heeft van de Nederlandse wet...
pi_205524330
Herinner je je nog de aflevering van Filemon en de complotten?
Willem Engel in Filemon en de Complotten: ‘Ik heb overal gelijk in gekregen’
proest ;)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205524396
De duivel is zijn eigen advocaat.... de onschuld zelve.
Niet hij en soortgelijken hebben die arts de dood ingedreven, maar zij zelf door mensen te mishandelen
twitter


Is hij al bij ON geweest? Of willen zij hun handen niet branden aan hem.
Baudet wel
pi_205524497
misschien krijgen we naast anti-virus en anti-malware dadelijk wel anti-complot software.
met browser-extension, die websites zoals blckbx.tv en artsencollectief.nl redirecten naar kanariepiet.com
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 20:42:36 #72
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205524551
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 20:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
misschien krijgen we naast anti-virus en anti-malware dadelijk wel anti-complot software.
met browser-extension, die websites zoals blckbx.tv en artsencollectief.nl redirecten naar kanariepiet.com
Helaas zul je dan zien dat de mensen die dat soort filters het hardst nodig hebben ze zullen mijden als de pest.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205524641
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 20:30 schreef Bluesdude het volgende:
De duivel is zijn eigen advocaat.... de onschuld zelve.
Niet hij en soortgelijken hebben die arts de dood ingedreven, maar zij zelf door mensen te mishandelen
[ twitter ]

Is hij al bij ON geweest? Of willen zij hun handen niet branden aan hem.
Baudet wel
Nog niet gezien bij ON en ik heb bijna alle afleveringen gezien.
pi_205524866
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 20:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nog niet gezien bij ON en ik heb bijna alle afleveringen gezien.
heb je ook de door YouTube verwijderde afleveringen ook gezien, voordat de tvzender er was?
hydroxychloroquine werd door ON als geneesmiddel voor corona aangeprezen, zonder enig bewijs.

ON is ook zo leuk als ze kritiek krijgen. Harry Hol heeft een video op zijn YouTubekanaal waarin hij ON bespreekt.
vervolgens kreeg Harry een e-mail van Ybeltje met het verzoek om de video te verwijderen wegens smaad en laster. meteen maar een dreiging van 5000 euro per dag erbij, als de video niet zou worden verwijderd.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205524951
Weer een kritische, onafhankelijke denker:
twitter
anonieme razernist
pi_205525158
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
heb je ook de door YouTube verwijderde afleveringen ook gezien, voordat de tvzender er was?
hydroxychloroquine werd door ON als geneesmiddel voor corona aangeprezen, zonder enig bewijs.

ON is ook zo leuk als ze kritiek krijgen. Harry Hol heeft een video op zijn YouTubekanaal waarin hij ON bespreekt.
vervolgens kreeg Harry een e-mail van Ybeltje met het verzoek om de video te verwijderen wegens smaad en laster. meteen maar een dreiging van 5000 euro per dag erbij, als de video niet zou worden verwijderd.

[ twitter ]
Misschien zie jij op een dag ook wel wat een smerige spelletjes er gespeeld worden en hoe mensen gehersenspoeld worden.
En dan heb ik het niet alleen over mensen zoals jij maar ook over figuren die achter Willen Engels aan huppelen.
pi_205525212
Ik wil ook Engels *;
pi_205525231
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:37 schreef mootie het volgende:
Ik wil ook Engels *;
Haha my bad, stom woordenboek.
pi_205525480
Zucht....
Verhalen over de broer van de tante van een collega die winkelt in een supermarkt daar de filiaalchef van die kent iemand die hij niet kent - dat soort verhalen doen mij niets.

Ik zou niet weten waarom je zou twijfelen aan de berichtgeving van NOS, RTL, SBS, Telegraaf, AD, NRC, Volkskrant. Allemaal zouden die dan onder een hoedje spelen. Hoe kan je die vermoedens onderbouwen over die lijntjes. Het is hier geen Rusland of Hongarije. we hebben vrije pers hier.
NOS heeft een herstelrubriek waar regelmatig correcties op eerdere berichten komen. Complotkanalen daarentegen..... tjee, hebben die OOIT iets gerectificeerd? of uberhaupt ooit toegegeven ergens naast te zitten?

er is een groep mensen die het eigen gevoel/geloof boven berichtgeving van de wetenschap en media stelt. daar spelen blckbx/artsen collectief/ON handig op in. Hun volgelingen verwijzen doodleuk naar blckbx voor als je 'op de hoogte' wilt blijven van 'betrouwbaar nieuws'. "de wetenschap is ook maar een mening". for fuck sake.

deze figuren zijn nog elke dag bang voor het coronavaccin. Maar zonder die twee prikjes is er kans dat je op de IC komt. Ga maar kijken wat je dan allemaal toegedient krijgt, echt een hele hoop.

angst voor het World Economic Forum. Alsof dat allemaal enge mensen zijn die vanuit Davos wel even het complete regeringsbeleid voor Nederland gaan bepalen.

en als je dit dan vertelt dan krijg je het verwijt dat ik voor de overheid werk. ik werk in de ICT. Als er een server is vastgelopen dan voer ik THE GREAT RESET uit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205525510
Ik moet hier toch wel een traan om laten ;(

https://www.ad.nl/buitenl(...)d-bedreigd~a0639608/
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205525519
Ook uit de WOB documenten komen steeds meer malafide praktijken tevoorschijn.
Heeft niet zo veel met de neef van de melkboer te maken maar gewoon met feiten.
Net zoals die zogenaamde fact checkers op Facebook die gewoon een goedgekeurde mening opdringen.
pi_205525687
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
Ik moet hier toch wel een traan om laten ;(

https://www.ad.nl/buitenl(...)d-bedreigd~a0639608/
Ja, gedaan door mensen die niet in hun eigen waarheid vastzitten. Die de spelletjes doorzien en verder durven te denken.
anonieme razernist
pi_205525855
Al ben je het alleen al oneens met de wappie-mening dan kan je bedreigingen verwachten via DM.
Er had zelfs iemand een foto van z'n drol ingestuurd. :{
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205525874
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Helaas zul je dan zien dat de mensen die dat soort filters het hardst nodig hebben ze zullen mijden als de pest.
Dan doen we het via de ISP en de routerinstellingen. Bill Gates staat achter ons! *O* :s)
pi_205525894
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Al ben je het alleen al oneens met de wappie-mening dan kan je bedreigingen verwachten via DM.
Er had zelfs iemand een foto van z'n drol ingestuurd. :{
Maar ook echt. Ze gaan nog jagen ook.. Het zijn gewoon een soort Videre's van de verkeerde kant.
pi_205525974
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Misschien zie jij op een dag ook wel wat een smerige spelletjes er gespeeld worden en hoe mensen gehersenspoeld worden.
En dan heb ik het niet alleen over mensen zoals jij maar ook over figuren die achter Willen Engels aan huppelen.
Ja dus wegwezen. Naar krimpgebieden, Denemarken of noord Duitsland.

Wij zitten hier heerlijk, en zet ik internet uit dan zal het me een reet hoesten wat er in Almelo gebeurt.
Of in Den Haag.
pi_205526351
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 20:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Herinner je je nog de aflevering van Filemon en de complotten?
Willem Engel in Filemon en de Complotten: ‘Ik heb overal gelijk in gekregen’
proest ;)
In mijn studietijd (rond 2010) liep er ook zo iemand rond in mijn stamcafé, had in al zijn voorspellingen gelijk gekregen. Hij zei dat alleen achteraf, overigens. Ik moet op zijn woorden letten, want voor 2020 zouden de EU, de VN en de NAVO zijn opgeheven, omdat elk land zijn soevereiniteit zou terugclaimen. We zijn inmiddels een paar jaar verder en buiten VK is er niet veranderd. Sindsdien geloof ik niet meer in profeten.
pi_205527014
Pepijn, niet de hobbit, maar de booswichtige wappie
twitter


of ga naar de bron.

De genoemde video is door youtube verwijderd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 02-08-2022 10:00:41 ]
pi_205527067
Ja dat Forum voor Democratie is alleen voor de wappies.
In Thierry z'n laatste tweet waarschuwt hij dat onze regering de bevolking afhankelijk wil maken van Bill Gates en het World Economic Forum. Waarom? Nou...... omdat in Frankrijk in de Supermarkt op de borden staat dat de producten uit Frankrijk komen en hier is dat niet zo :')

wappie-logica. 8)7
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205527649
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 09:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja dat Forum voor Democratie is alleen voor de wappies.
In Thierry z'n laatste tweet waarschuwt hij dat onze regering de bevolking afhankelijk wil maken van Bill Gates en het World Economic Forum. Waarom? Nou...... omdat in Frankrijk in de Supermarkt op de borden staat dat de producten uit Frankrijk komen en hier is dat niet zo :')

wappie-logica. 8)7
Secondant Pepijn van Houwelingen opent intussen het vuur op het onderwijs, want er is een link gevonden met het WEF. Nou is dat niet de eerste keer dat uit die hoek beschuldigingen komen van indoctrinatie, maar de ironie is dat Thierrygod en zijn vier discipelen allemaal afgestudeerd zijn.

Wappielogica:
NOS: Mark Rutte is de langstzittende premier, sinds 2010, met nu zijn vierde kabinet (dit zijn alleen maar feitelijke opmerkingen, zonder waardeoordeel). Volgens sommigen is dit framing of zelfs fakenews.
Een dolle stier maakt een filmpje: Mark Rutte zit veel te lang, moet voor een tribunaal komen en zijn geaardheid want ik kan mijn burgemeester niet kiezen worden voor te veel geld getrokken dennenappelthee tegen het virus is verzonnen blablablabla. Eigen wensen, aannames en anekdotisch bewijs. En dat is dan ‘het echte nieuws’.
pi_205527753
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 09:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja dat Forum voor Democratie is alleen voor de wappies.
In Thierry z'n laatste tweet waarschuwt hij dat onze regering de bevolking afhankelijk wil maken van Bill Gates en het World Economic Forum. Waarom? Nou...... omdat in Frankrijk in de Supermarkt op de borden staat dat de producten uit Frankrijk komen en hier is dat niet zo :')

wappie-logica. 8)7
Maar zit hij zelf ook niet in de regering? :?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205528662
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Maar zit hij zelf ook niet in de regering? :?
Maar dat hebben de wappies niet door 8-)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205528821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 11:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Maar zit hij zelf ook niet in de regering? :?
Nee, de regering bestaat formeel uit de koning en de ministers (al wordt soms met ‘regering’ ook de coalitie bedoeld). Het parlement (waar fvd wel in zit) maakt daar geen onderdeel van uit.

pi_205528830
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 13:43 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Nee, de regering bestaat formeel uit de koning en de ministers (soms wordt met regering ook de coalitie bedoeld). Het parlement (waar fvd wel in zit) maakt daar geen onderdeel van uit.
Ik had het moeten weten :@ Thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:47:31 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205528851
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 09:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja dat Forum voor Democratie is alleen voor de wappies.
In Thierry z'n laatste tweet waarschuwt hij dat onze regering de bevolking afhankelijk wil maken van Bill Gates en het World Economic Forum. Waarom? Nou...... omdat in Frankrijk in de Supermarkt op de borden staat dat de producten uit Frankrijk komen en hier is dat niet zo :')

wappie-logica. 8)7
Inderdaad is dat wappie logica want bij mij stond er bij de kersen in de AH een groot bord met "Nederlandse kersen" maar goed, mischien is dat ook een WEF complot?

En voor zover mij bekend staat er in de hele EU op producten wat hun land van herkomst is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205530036
Niemand die het zooitje schorum een halt toeroept. Tuig, wat zich blijft verschuilen achter de vrijheid van meningsuiting. Neem alleen al die zaak tegen Engel, het duurt veel te lang. Een signaal dat 't nog weleens mee kon vallen voor die horlepiep-idioot.

Ben geschokt over de situatie van de Oostenrijkse arts. Mensen die zich als patient lieten registreren kwamen naar haar praktijk en bleken messen bij zich te hebben. Lisa-Maria Kellermayr is 36 jaar oud geworden. Bizar genoeg gaat de discussie alleen maar over corona en niet over het verlies van deze vrouw Lisa-Maria, haar eventuele partner die nu ineens weduwe is, eventuele kinderen die nu geen moeder meer hebben.

Geen kamervragen in Nederland naar aanleiding van deze vreselijke gebeurtenis.

Zou niet weten wat ik zelf zou kunnen doen, behalve dan minder aandacht geven aan complotidioten. Als mijn werkgever een site zou hosten waar complotheorie op staat dan zou ik de keuze geven offline halen of een andere werknemer zoeken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205530514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 16:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niemand die het zooitje schorum een halt toeroept. Tuig, wat zich blijft verschuilen achter de vrijheid van meningsuiting. Neem alleen al die zaak tegen Engel, het duurt veel te lang. Een signaal dat 't nog weleens mee kon vallen voor die horlepiep-idioot.

Ben geschokt over de situatie van de Oostenrijkse arts. Mensen die zich als patient lieten registreren kwamen naar haar praktijk en bleken messen bij zich te hebben. Lisa-Maria Kellermayr is 36 jaar oud geworden. Bizar genoeg gaat de discussie alleen maar over corona en niet over het verlies van deze vrouw Lisa-Maria, haar eventuele partner die nu ineens weduwe is, eventuele kinderen die nu geen moeder meer hebben.

Geen kamervragen in Nederland naar aanleiding van deze vreselijke gebeurtenis.

Zou niet weten wat ik zelf zou kunnen doen, behalve dan minder aandacht geven aan complotidioten. Als mijn werkgever een site zou hosten waar complotheorie op staat dan zou ik de keuze geven offline halen of een andere werknemer zoeken.
Ze vinden die zelfmoord allemaal geweldig, zie ook dat topic hierover. Wat zijn het toch een superieure wezens, die originele en onafhankelijke denkers met hun eigen moraliteit.
anonieme razernist
pi_205531563
Wat een intens treurige tragedie, moeder en dochter: https://www.ed.nl/binnenl(...)yhDEl9d4ETGsp351RJxc
anonieme razernist
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:32:41 #99
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205531582
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 19:30 schreef NoCigar het volgende:
Wat een intens treurige tragedie, moeder en dochter: https://www.ed.nl/binnenl(...)yhDEl9d4ETGsp351RJxc
Rechters die iemand een wappie noemen, zie hier de staat van onze rechtstaat :').

Ik zeg niet dat ze geen wappie was, maar sinds wanneer bezigen rechters dat soort taal?

Die straatrat krijgt 20 jaar! Deze kech moet de bak in. Opsluiten deze naffer!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205531676
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 19:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Rechters die iemand een wappie noemen, zie hier de staat van onze rechtstaat :').

Ik zeg niet dat ze geen wappie was, maar sinds wanneer bezigen rechters dat soort taal?

Die straatrat krijgt 20 jaar! Deze kech moet de bak in. Opsluiten deze naffer!!
Persoon met een psychische stoornis is misschien wel beter ja.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_205531730
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Misschien zie jij op een dag ook wel wat een smerige spelletjes er gespeeld worden en hoe mensen gehersenspoeld worden.
En dan heb ik het niet alleen over mensen zoals jij maar ook over figuren die achter Willen Engels aan huppelen.
We komen hier pas uit als doorgeslagen wappies en kritiekloze burgerlulletjes een keer uit hun torens van het eigen gelijk kruipen en elkaar halverwege willen ontmoeten. Gaat niet gebeuren ben ik bang.
pi_205531755
Rijkswaterstaat maakte zich al langer zorgen over de mensen die op viaducten rondhangen. Rws heeft zelf honderden vlaggen van viaducten verwijderd. Helaas kan RWS niets doen tegen de mensen die staan te vlaggen op viaducten. Of ruzie maken, zoals in dit geval.

Er is maar 1 iemand wel blij met dat gekloot met vlaggen; De Dokkumer Vlaggen Centrale. Ze hebben een topomzet gedraaid en hebben erg gelachen om de vraag 'hebben jullie ook een omgekeerde Nederlandse vlag'.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205531773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rijkswaterstaat maakte zich al langer zorgen over de mensen die op viaducten rondhangen. Rws heeft zelf honderden vlaggen van viaducten verwijderd. Helaas kan RWS niets doen tegen de mensen die staan te vlaggen op viaducten. Of ruzie maken, zoals in dit geval.

Er is maar 1 iemand wel blij met dat gekloot met vlaggen; De Dokkumer Vlaggen Centrale. Ze hebben een topomzet gedraaid en hebben erg gelachen om de vraag 'hebben jullie ook een omgekeerde Nederlandse vlag'.
Dat mensen zo dom zijn om te vragen om een omgekeerde vlag zegt ook wel wat over de verstandelijke vermogens :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205531808
Binnenkort gaan Nasa en The flat earth society elkaar halverwege ontmoeten. Ook zullen gebedsgenezers lezingen gaan houden op oncologen-congressen. De NVU gaat overleggen met de laatste holocaustoverlevers. Wat moet dat moet.
anonieme razernist
pi_205534165
Members of the Flat Earth Society are all around the globe. |:)
De leden van het Platte Aarde genootschap bevinden zich over de gehele aardbol. :s)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205534418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 22:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
Members of the Flat Earth Society are all around the globe. |:)
De leden van het Platte Aarde genootschap bevinden zich over de gehele aardbol. :s)
_O- Kostelijk!

Waar is het volgende feestje van die club? Gaan we around the world draaien :s)
pi_205537864
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Binnenkort gaan Nasa en The flat earth society elkaar halverwege ontmoeten. Ook zullen gebedsgenezers lezingen gaan houden op oncologen-congressen. De NVU gaat overleggen met de laatste holocaustoverlevers. Wat moet dat moet.
Willem Engel schijnt bereid te zijn om te accepteren dat er een half virus was.
Oppergek doet de concessie dat twee dagen per week wordt toegegeven dat fasenantennes naakt scannen; de overige dagen vangen ze gewoon geluiden van de radar op.
En mocht puberwappie Esther nog eens opduiken, dan blijft ze voor 50% heel.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:36:30 #108
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205538127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rijkswaterstaat maakte zich al langer zorgen over de mensen die op viaducten rondhangen. Rws heeft zelf honderden vlaggen van viaducten verwijderd. Helaas kan RWS niets doen tegen de mensen die staan te vlaggen op viaducten. Of ruzie maken, zoals in dit geval.

Er is maar 1 iemand wel blij met dat gekloot met vlaggen; De Dokkumer Vlaggen Centrale. Ze hebben een topomzet gedraaid en hebben erg gelachen om de vraag 'hebben jullie ook een omgekeerde Nederlandse vlag'.
Die hebben we wel, maar ze kosten 15 euro meer...
pi_205538562
Begint vermakelijk te worden nu de boeren zich meer en meer tegen de wappies keren.. Gok dat er straks geen ME meer nodig is voor het NK Wappie werpen, de boeren gaan dat zelf wel doen...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205538577
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Die hebben we wel, maar ze kosten 15 euro meer...
En doneren aan een of andere milieu club dat extra geld of D66 ook lachen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205538589
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
Begint vermakelijk te worden nu de boeren zich meer en meer tegen de wappies keren.. Gok dat er straks geen ME meer nodig is voor het NK Wappie werpen, de boeren gaan dat zelf wel doen...
Zijn hier al voorbeelden van?
pi_205538592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
Begint vermakelijk te worden nu de boeren zich meer en meer tegen de wappies keren.. Gok dat er straks geen ME meer nodig is voor het NK Wappie werpen, de boeren gaan dat zelf wel doen...
Tja die boeren komen er echr wel achter dat je met types van FDF niet om tafel kunt zitten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205538604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
Begint vermakelijk te worden nu de boeren zich meer en meer tegen de wappies keren.. Gok dat er straks geen ME meer nodig is voor het NK Wappie werpen, de boeren gaan dat zelf wel doen...
Maar worden wappies dan ook anti-boer? Of krijgen ze misschien wel een mental breakdown?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205538607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:36 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Zijn hier al voorbeelden van?
Nee.. afspreken voor demo's gaat natuurlijk via app/telegram groepen. Ze proberen daar zoveel mogelijk "wappies" te filteren... Maar ja de boeren die het echt netjes willen doen melden natuurlijk dat ze een demo gaan houden en dan kan iedereen erop af komen.

Schijnbaar was er een demo in Almelo waarbij het uit de klauwen liep toen wappies met de politie ging lopen klooien.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205538616
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar worden wappies dan ook anti-boer? Of krijgen ze misschien wel een mental breakdown?
"Ja maar dat zijn de elite/wef/cda/linkse/vegan etc boeren!"
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_205538650
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:36 schreef vipergts het volgende:

[..]
Tja die boeren komen er echr wel achter dat je met types van FDF niet om tafel kunt zitten.
Daar waren de meeste al wel achter, en volgens mij begint de FDF ook wat minder agressief te worden.

Probleem blijven natuurlijk de beroepsactivisten die nog de straat op gaan als we allemaal een extraatje van 1000 euro krijgen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 3 augustus 2022 @ 14:51:44 #117
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205538703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:41 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
"Ja maar dat zijn de elite/wef/cda/linkse/vegan etc boeren!"
MSM boeren.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 14:55:17 #118
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205538730
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
Begint vermakelijk te worden nu de boeren zich meer en meer tegen de wappies keren.. Gok dat er straks geen ME meer nodig is voor het NK Wappie werpen, de boeren gaan dat zelf wel doen...
Merk je vaker. Zag je zelfs bij Occupy toen. Was een redelijk goede beweging totdat wappies opeens aankwamen met allemaal conspiracies enzo. Toen is het doodgebloed omdat veel mensen zich er niet meer mee wouden associėren.

Je zou bijna denken dat wappies worden ingezet om demonstraties te laten ontsporen *insert x-files theme*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205538803
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Merk je vaker. Zag je zelfs bij Occupy toen. Was een redelijk goede beweging totdat wappies opeens aankwamen met allemaal conspiracies enzo. Toen is het doodgebloed omdat veel mensen zich er niet meer mee wouden associėren.

Je zou bijna denken dat wappies worden ingezet om demonstraties te laten ontsporen *insert x-files theme*
Daar zijn ze te opportunistisch voor denk ik. Als je als beroepsdemonstrant de kans hebt te demonstreren en rellen tegen de roverheid pak je die kans met beide handen aan natuurlijk. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205538902
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar zijn ze te opportunistisch voor denk ik. Als je als beroepsdemonstrant de kans hebt te demonstreren en rellen tegen de roverheid pak je die kans met beide handen aan natuurlijk. ;)
Het zijn allemaal Cthulhu cultists!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205538932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 15:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Het zijn allemaal Cthulhu cultists!
Pph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205539437
Vroeger waren de notoire klagers en beroepsdemonstranten nog relatief ongevaarlijk.
Gebruikten gewoon een camera van de NPO:
Werden hooguit wat geļrriteerd als je ze bleef lastigvallen:
Tegenwoordig krijg je een leger smartphones op je af en ben je gedoxt voor je er erg in hebt.
pi_205540577
Mike Otte is een groot inspirator binnen de gelederen van de wappies.
Hier iemand die hetzelfde recept volgt als Mike, compleet met natte handtekening, 'niet de wat maar de wie' , etc
Tevens worden de wappies er niet mooier op :')

Meer over deze bijzondere persoon: https://www.facebook.com/profile.php?id=100077870991686

[ Bericht 6% gewijzigd door Dutch_view op 03-08-2022 19:11:07 ]
pi_205543550
Mike Otte als inspiratiebron _O-

"De Mens Jeroen" :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:16:29 #125
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205558293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 23:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mike Otte als inspiratiebron _O-

"De Mens Jeroen" :')
Een jaar of 10 geleden waren dat van die mensen die 'gewoon' ipv 'de mens' heette en zo nu en dan een beetje bij konden verdienen door plagiaat te plegen door een jaren 70 discohit te verneuken.
pi_205558496
Is dit nog steeds een ding
You need to be cold to be queen.
pi_205559241
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:43 schreef Waldorf22 het volgende:
Is dit nog steeds een ding
Zolang er wappies zijn, is er dit topic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205559435
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zolang er wappies zijn, is er dit topic.
Hebben we daar geen subforum voor?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205559516
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hebben we daar geen subforum voor?
Daar wordt ook maar een beetje fel tegen wappies ingaan niet bepaald geapprecieerd. En voor je het weet heb je weer een ban aan je broek hangen. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205559535
Kijk complotwappies bij de NOS / Nieuwsuur

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)keerde-vlaggendrager
pi_205559625
Ik stel alleen maar vragen!

twitter
Be curious, not judgmental
pi_205559780
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:05 schreef StephanL het volgende:
Kijk complotwappies bij de NOS / Nieuwsuur

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)keerde-vlaggendrager
Oh, die laatste scčne! _O-

Man: "Die vlag ondersteboven? Ja, voor Oekraļne."
Vrouw: "Nee, stikstof!"
Man: "Stikstof?!"

_O-
pi_205559792
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:35 schreef DW457 het volgende:

[..]
Oh, die laatste scčne! _O-

Man: "Die vlag ondersteboven? Ja, voor Oekraļne."
Vrouw: "Nee, stikstof!"
Man: "Stikstof?!"

_O-
zie hier de gemiddelde boomer met die omgekeerde vlaggen. Het zou je vader maar zijn :D
pi_205559816
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:36 schreef Malavita het volgende:

[..]
zie hier de gemiddelde boomer met die omgekeerde vlaggen. Het zou je vader maar zijn :D
Dan schaam je je toch kapot.

"Schaam?!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205559957
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:36 schreef Malavita het volgende:

[..]
zie hier de gemiddelde boomer met die omgekeerde vlaggen. Het zou je vader maar zijn :D
"Hoezo, ondersteboven?"
Be curious, not judgmental
pi_205561242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Zolang er wappies zijn, is er dit topic.
Gelukkig, ik kijk met veel vermaak naar de livestreams.
You need to be cold to be queen.
pi_205566257
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hebben we daar geen subforum voor?
Ik heb vorige week een poging gedaan, maar men blijft liever hier. Zonder enige rancune hoor, dan blijven we gewoon hier delen. :)
Het wordt binnenkort leuk op Videre als mijn troetelwappie Oppergek Erik wat vaker wordt uitgelicht. Vandaag een update van Videre over hem. Benieuwd of hij vandaag op de pride is geweest en morgen naar Groningen afreist om de demonstreren voor zijn geflipte wereldbeeld. Zal vast wel Tartaria zijn op de Martinitoren, de Korenbeurs en het Academiegebouw (no spoiler intended).
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 7 augustus 2022 @ 13:17:10 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205572572
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 augustus 2022 @ 13:18:14 #140
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205572639
Een bordje met UHP = trauma

Ik: :?

Bedoelen ze waarschijnlijk Uithuisplaatsing mee. Als toeschouwer zou ik echt niet weten wat ze bedoelen.
pi_205572757
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:24 schreef StephanL het volgende:
Een bordje met UHP = trauma

Ik: :?

Bedoelen ze waarschijnlijk Uithuisplaatsing mee. Als toeschouwer zou ik echt niet weten wat ze bedoelen.
Uniform Heel Problematisch.
pi_205590080
De berichtgeving over afgelopen zondag valt tegen. Oppergek is al bijna een week stil, de traditionele streamers hadden geen kaartje naar Groningen gekocht. Alleen een foto die de Vismarkt moest voorstellen, veroorzaakte wat discussie op Twitter. Het was een foto van een massale opkomst van iets op een veel groter plein, maar de wappiehand is natuurlijk gauw gevuld. Toch zijn er, ondanks de twintig miljard toegestroomde demonstranten, geen veranderingen in het kabinetsbeleid waarneembaar.
pi_205590125
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 16:58 schreef Magister_Artium het volgende:
De berichtgeving over afgelopen zondag valt tegen. Oppergek is al bijna een week stil, de traditionele streamers hadden geen kaartje naar Groningen gekocht. Alleen een foto die de Vismarkt moest voorstellen, veroorzaakte wat discussie op Twitter. Het was een foto van een massale opkomst van iets op een veel groter plein, maar de wappiehand is natuurlijk gauw gevuld. Toch zijn er, ondanks de twintig miljard toegestroomde demonstranten, geen veranderingen in het kabinetsbeleid waarneembaar.
Vakantieperiode.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205599881
Het Tribunaal slaat weer toe: Albert Zantbergen is veroordeeld tot een taakstraf plus 4 maanden celstraf voorwaardelijk. 'Dit is mij mening' zei de rechter olijk tijdens de uitspraak tegen Albert.

Ter herinnering:
twitter


[ Bericht 37% gewijzigd door NoCigar op 10-08-2022 15:15:54 ]
anonieme razernist
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 10 augustus 2022 @ 15:32:43 #146
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205600276
quote:
80s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 14:40 schreef NoCigar het volgende:
Het Tribunaal slaat weer toe: Albert Zantbergen is veroordeeld tot een taakstraf plus 4 maanden celstraf voorwaardelijk. 'Dit is mij mening' zei de rechter olijk tijdens de uitspraak tegen Albert.

Ter herinnering: [ twitter ]
Kwalbert _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205600332
quote:
80s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 14:40 schreef NoCigar het volgende:
Even voor de volledigheid een link naar Kwalberts Facebookpagina, met daar ook de tenlastelegging: https://www.facebook.com/(...)RZvFq7nrKAnfeCo6xdTl
anonieme razernist
pi_205605292
Kennelijk heb ik de nepwetenschapper wat vervelende, ongemakkelijke gevoelens gegeven:


_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205609216
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
Kennelijk heb ik de nepwetenschapper wat vervelende, ongemakkelijke gevoelens gegeven:
[ afbeelding ]

_O-
Of je maakt je gewoon niet druk over zn uitspraken en laat het hem maar uitzoeken met de rechter oid.

Het is bekend dat dergelijke mensen bestaan, het is bekend dat men het niet eens is met gevoerd beleid(alhoewel dat elke aanpassing op beleid voor het soort mensen dat tot de aanhang behoort op elke manier negatief uit zal pakken)

Het lijkt mij handiger om je te focussen op mensen die wel een onderbouwd verhaal te vertellen hebben, dan een dansleraar die in spanje zit als het weer hem niet uitkomt.
pi_205609248
quote:
80s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 14:40 schreef NoCigar het volgende:
Het Tribunaal slaat weer toe: Albert Zantbergen is veroordeeld tot een taakstraf plus 4 maanden celstraf voorwaardelijk. 'Dit is mij mening' zei de rechter olijk tijdens de uitspraak tegen Albert.

Ter herinnering: [ twitter ]
Mssn dat ie vlaggen mag weven oid.
pi_205609300
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
Kennelijk heb ik de nepwetenschapper wat vervelende, ongemakkelijke gevoelens gegeven:
[ afbeelding ]

_O-
CENSUUR :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205611578
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Mssn dat ie vlaggen mag weven oid.
Omgedraaide vlaggen zeker. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205612317
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Of je maakt je gewoon niet druk over zn uitspraken en laat het hem maar uitzoeken met de rechter oid.

Het is bekend dat dergelijke mensen bestaan, het is bekend dat men het niet eens is met gevoerd beleid(alhoewel dat elke aanpassing op beleid voor het soort mensen dat tot de aanhang behoort op elke manier negatief uit zal pakken)

Het lijkt mij handiger om je te focussen op mensen die wel een onderbouwd verhaal te vertellen hebben, dan een dansleraar die in spanje zit als het weer hem niet uitkomt.
Dat laatste dus inderdaad. Ik snap het niet dat je op Twitter überhaupt de discussie aan zou proberen te gaan met zulke mensen. Bijzonder om te zien dat sommigen daar blijkbaar hun tijd aan willen besteden en het dan als een soort van prestatie als je na flink wat trollen vervolgens geblokkeerd wordt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205613658
Mike Otte die weer eens iemand juridisch komt 'bijstaan' :7
In dit geval een vriendin wiens kind uit huis wordt geplaatst of is geplaatst. Samen gaan ze bij de advocaat langs om te bespreken hoe het allemaal gaat.
Mike braakt weer een hele trits wetsartikelen uit en trekt natuurlijk de kennis van de advocaat in twijfel :')
Weer iemand die Mike mee de afgrond in trekt
Mike's vriendin ontslaat de advocaat en wil alle stukken. Je kunt ook starten op 42:50, dat is Mike weer in optima forma. Mike beschuldigd dan de advocaat van strafbare feiten en kinderhandel :')

Duurt 47 minuten, dus leuk voor onderweg naar het werk.
pi_205613801
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat laatste dus inderdaad. Ik snap het niet dat je op Twitter überhaupt de discussie aan zou proberen te gaan met zulke mensen. Bijzonder om te zien dat sommigen daar blijkbaar hun tijd aan willen besteden en het dan als een soort van prestatie als je na flink wat trollen vervolgens geblokkeerd wordt.
Vroeger wilde ik op Facebook wel eens een onbekende een vraag stellen, vaak gevolgd door een persoonlijke aanval of een honende reactie over zelf onderzoek doen.
De bekende figuren heb ik nooit bevraagd; anderen waren me voor en die kregen net zulke reacties of werden direct geblokkeerd. Sindsdien kijk ik en reageer ik niet. Een jehova’s getuige die bij je aanbelt wordt ook geen atheļst in een gesprek van vijf minuten. Bovendien vind ik veel antireacties op zulke tweets net zo inhoudsloos als de tweet zelf.
pi_205613816
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:11 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte die weer eens iemand juridisch komt 'bijstaan' :7
In dit geval een vriendin wiens kind uit huis wordt geplaatst of is geplaatst. Samen gaan ze bij de advocaat langs om te bespreken hoe het allemaal gaat.
Mike braakt weer een hele trits wetsartikelen uit en trekt natuurlijk de kennis van de advocaat in twijfel :')
Weer iemand die Mike mee de afgrond in trekt
Mike's vriendin ontslaat de advocaat en wil alle stukken. Je kunt ook starten op 42:50, dat is Mike weer in optima forma. Mike beschuldigd dan de advocaat van strafbare feiten en kinderhandel :')

Duurt 47 minuten, dus leuk voor onderweg naar het werk.
Je vraagt je af wat iemand bezielt om zijn eigen gelijk te halen. Ik zie mezelf bij mijn werkgever (als ik een nieuwe zou zoeken) al zo schreeuwen, als die een salarisschaal voorstelt en Mike naast mij begint over UVRM, natte-inktversie van de akte waarmee het bedrijf is opgericht en het tonen van de Cito-score van de medewerker tegenover mij - niet kunnen tonen betekent nooit de basisschool gevolgd.
Dat mens is wel zo wanhopig, naļef of dom dat ze denkt hiermee een stap dichter bij de oplossing te komen. De advocaat zegt natuurlijk meteen: ‘o sorry, ja ik ben in gebreke, deze zaak is ongeldig en dat beslissen we gelijk maar namens de rechter.’ Je zou toch meteen beslissen om zo’n kind voorgoed onder te brengen bij gezinnen die wel lief zijn.
pi_205613864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:59 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Je vraagt je af wat iemand bezielt om zijn eigen gelijk te halen. Ik zie mezelf bij mijn werkgever (als ik een nieuwe zou zoeken) al zo schreeuwen, als die een salarisschaal voorstelt en Mike naast mij begint over UVRM, natte-inktversie van de akte waarmee het bedrijf is opgericht en het tonen van de Cito-score van de medewerker tegenover mij - niet kunnen tonen betekent nooit de basisschool gevolgd.
Dat mens is wel zo wanhopig, naļef of dom dat ze denkt hiermee een stap dichter bij de oplossing te komen. De advocaat zegt natuurlijk meteen: ‘o sorry, ja ik ben in gebreke, deze zaak is ongeldig en dat beslissen we gelijk maar namens de rechter.’ Je zou toch meteen beslissen om zo’n kind voorgoed onder te brengen bij gezinnen die wel lief zijn.
Ze verkeren allemaal in dezelfde kringen en zullen niet beter weten. Die vrouw zal op de een of andere manier wel tegen Mike op kijken. Klinkt wel soort van deskundig al die wetsartikelen. Dat je ze dan verkeerd toepast als Mike zijnde, tja dat kun je die vrouw niet kwalijk nemen dat ze dat niet ziet :P
En dan nog die derde, juridisch adviseur Lisa, de vrouwelijke variant van Youri, ook met het zelfde sop overgoten als Mike. Het is iedere keer weer hetzelfde, Mike is relatief rustig tot dat het niet gaat zoals hij wil.
Dan komen steeds dezelfde beschuldigen van strafbare feiten :lijstje:
pi_205613871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:59 schreef Magister_Artium het volgende:
Je vraagt je af wat iemand bezielt om zijn eigen gelijk te halen.
Ook echt bij de advocaat. Er zitten twee mensen (drie inclusief de hulplijn) die het "beter" menen te weten dan de advocaat. Wat doe je daar dan? Ga zonder advocaat naar de rechter en behartig je belangen dan gewoon zelf als je het toch allemaal zo goed weet.
pi_205615101
Lol, ben het Mike filmpje aan het luisteren, hilarisch weer, zoals het dus altijd gaat. _O- Ze kennen het rechtssysteem totaal niet, maar zitten altijd naar artikeltjes te zoeken die eventueel (en als puntje bij paaltje komt totaal niet) in hun voordeel zou werken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 01:18 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ook echt bij de advocaat. Er zitten twee mensen (drie inclusief de hulplijn) die het "beter" menen te weten dan de advocaat. Wat doe je daar dan? Ga zonder advocaat naar de rechter en behartig je belangen dan gewoon zelf als je het toch allemaal zo goed weet.
Idd, dit dus, op 6.20 overhandigt hij de advocaat een boek / wettenbundel o.i.d.: "Hier staan de wetten in, leer ze!". Alsof je (om in Mikes woorden verder te gaan) een timmerman een hamer geeft en zegt: dit is een hamer, leer er mee om te gaan! 8)7 :')

Edit: jezus dat mens dat vanaf minuut 25 op zo'n betweterige toon al die artikeltjes op gaat dreunen (behalve als haar kindje even iets komt vragen die ze weg snauwt). :')

Peter de Koning vind ik trouwens wel een held. Hij zet even alle wappies zoals Youri en Jeroen de Mens op zijn plaats. ^O^


[ Bericht 13% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 12-08-2022 10:13:44 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205615596
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 01:18 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ook echt bij de advocaat. Er zitten twee mensen (drie inclusief de hulplijn) die het "beter" menen te weten dan de advocaat. Wat doe je daar dan? Ga zonder advocaat naar de rechter en behartig je belangen dan gewoon zelf als je het toch allemaal zo goed weet.
haha inderdaad dat dacht ik ook, ga er dan lekker zelf zitten om jezelf te verdedigen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Peter de Koning vind ik trouwens wel een held. Hij zet even alle wappies zoals Youri en Jeroen de Mens op zijn plaats. ^O^
Haha hij slaat de spijker op z'n kop :D Toeslagen ontvangen ze maar al te graag rechtstreeks via de bank, dan hoeft het opeens niet meer persoonlijk in een envelopje op een kantoor ver weg :7
pi_205619019
Mike Otte wordt gebeld door T-mobile (Mike is klant) voor een verlenging.
Alle ingrediėnten zijn aanwezig voor weer een hilarisch gesprek :D :B

twitter

:D

[ Bericht 22% gewijzigd door Dutch_view op 12-08-2022 17:28:05 ]
pi_205619184
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 17:22 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte wordt gebeld door T-mobile (Mike is klant) voor een verlenging.
Alle ingrediėnten zijn aanwezig voor weer een hilarisch gesprek :D :B

[ twitter ]
:D
Pfff...die gozer heeft te veel tijd en te weinig hersenen. Kan iemand alsjeblieft zijn uitkering stopzetten.
pi_205622748
Jezus die Mike toch. _O- Dat dat meisje het nog 13 minuten heeft vol gehouden. Oke, ietsje korter, want daarna volgt natuurlijk nog een preekje van hemzelf.
Dat tweetje is een goed idee ja. Ik heb nog een optie: blokkeer zijn hele nummer, zodat hij niet meer alle instanties kan lastig vallen per telefoon. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205625011
twitter
Be curious, not judgmental
pi_205625562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jezus die Mike toch. _O- Dat dat meisje het nog 13 minuten heeft vol gehouden. Oke, ietsje korter, want daarna volgt natuurlijk nog een preekje van hemzelf.
Dat tweetje is een goed idee ja. Ik heb nog een optie: blokkeer zijn hele nummer, zodat hij niet meer alle instanties kan lastig vallen per telefoon. ^O^
Maar ondertussen betalen wij met z'n allen wel het inkomen van deze zwakzinnige...
pi_205625934
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:33 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar ondertussen betalen wij met z'n allen wel het inkomen van deze zwakzinnige...
Jaa, dan vraagt hij niet om de machtiging om geld naar zijn rekening over te maken en wie hun zijn gegevens heeft gegeven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205625938
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 22:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Jezus die Mike toch. _O- Dat dat meisje het nog 13 minuten heeft vol gehouden. Oke, ietsje korter, want daarna volgt natuurlijk nog een preekje van hemzelf.
Dat tweetje is een goed idee ja. Ik heb nog een optie: blokkeer zijn hele nummer, zodat hij niet meer alle instanties kan lastig vallen per telefoon. ^O^
Oh, dat callcenter heeft dat inmiddels gedaan...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205625945
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 10:33 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar ondertussen betalen wij met z'n allen wel het inkomen van deze zwakzinnige...
Hij gaat er steeds doder uitzien, wat ziet die er ongelukkig uit.
pi_205626050
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 00:11 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte die weer eens iemand juridisch komt 'bijstaan' :7
In dit geval een vriendin wiens kind uit huis wordt geplaatst of is geplaatst. Samen gaan ze bij de advocaat langs om te bespreken hoe het allemaal gaat.
Mike braakt weer een hele trits wetsartikelen uit en trekt natuurlijk de kennis van de advocaat in twijfel :')
Weer iemand die Mike mee de afgrond in trekt
Mike's vriendin ontslaat de advocaat en wil alle stukken. Je kunt ook starten op 42:50, dat is Mike weer in optima forma. Mike beschuldigd dan de advocaat van strafbare feiten en kinderhandel :')

Duurt 47 minuten, dus leuk voor onderweg naar het werk.
Gelukkig zijn/gaan de kinderen weg bij haar.
pi_205626414
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij gaat er steeds doder uitzien, wat ziet die er ongelukkig uit.
Hopelijk zet dat door.
pi_205626899
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 11:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jaa, dan vraagt hij niet om de machtiging om geld naar zijn rekening over te maken en wie hun zijn gegevens heeft gegeven...
Maandag ff naar het UWV bellen. "Ik wil graag weten, WIE de uitkering van Mike Otte overmaakt naar zijn rekening, en ik wil het contract met zijn natte handtekening hebben, anders maken jullie misbruik van zijn gegevens en is dat valsheid in geschrifte!" :+
Idd, indirect betalen wij deze kneuzen ons belastinggeld, maja dat zien zij niet. Allemaal zeggen dat ze niet meer mee willen doen aan het systeem, terwijl het systeem ze nog financieel steunt ook. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205627111
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Maandag ff naar het UWV bellen. "Ik wil graag weten, WIE de uitkering van Mike Otte overmaakt naar zijn rekening, en ik wil het contract met zijn natte handtekening hebben, anders maken jullie misbruik van zijn gegevens en is dat valsheid in geschrifte!" :+
Idd, indirect betalen wij deze kneuzen ons belastinggeld, maja dat zien zij niet. Allemaal zeggen dat ze niet meer mee willen doen aan het systeem, terwijl het systeem ze nog financieel steunt ook. :')
Dit! Dat maakt zo'n knuppel zo hypocriet als de nete. Prima als hij moeilijk gaat doen, maar dan geven we hem toch zijn zin: geen zorgverzekering meer en geen uitkering meer. Kijken hoe lang hij het dan uithoudt en bijvoorbeeld zijn woning behoudt. Hypocriete lafbek dat het is.
pi_205627443
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 13:54 schreef DW457 het volgende:

[..]
Dit! Dat maakt zo'n knuppel zo hypocriet als de nete. Prima als hij moeilijk gaat doen, maar dan geven we hem toch zijn zin: geen zorgverzekering meer en geen uitkering meer. Kijken hoe lang hij het dan uithoudt en bijvoorbeeld zijn woning behoudt. Hypocriete lafbek dat het is.
Het UWV heeft hem al gekort. Was per post aangekondigd, maar aangezien Zijne Majesteit Mike de Vrije alleen op zijn initiatief fysiek bezoek ontvangt, heeft hij zijn brievenbus verwijderd, de postbode bedreigd en alle pogingen tot contact met hem onmogelijk gemaakt.
Ook het ophalen van de documentaire bij de advocaat ging weer mis. Geschreeuw over advocaat die misstanden begaat, natuurlijk een overhoring van een artikel uit de krochten van het burgerlijk wetboek, waarna bij niet volledig juist antwoord de opleiding in twijfel wordt getrokken. De externe adviseur van Mike had ook weer wat moois: aangezien er geen dienstverband is, kan de advocaat ook niet ontslagen worden, want de advocaat staat niet op de loonlijst van Mike en die vriendin. |:( De stukken aannemen betekent dat je een dienstverband erkent, dus gauw teruggooien door de brievenbus!
pi_205628370
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:38 schreef El_Thijs het volgende:
Dan schaam je je toch kapot.

"Schaam?!"
Ho, wacht even... die omgekeerde vlag (TIP voor dhummies: eerst Belgische of Franse vlaggen proberen!) was toch tegen de anti-stikstofvaccinatie van genderdysforische en/of statushoudende Zwarte Veegpieten? Of was het vóór? En/of onteigenen i.v.m. ingezakte Romeogasveld-toeslagen door pro-stikstof QR-booster-affaires? En er was volgens mij iets voor of tegen energietekorten bij dansscholen van brandend asbesthooi? Want dat is onze cultuur en wel nu meteen!

Ingewikkeld hoor, dom zijn. :P
pi_205634410
https://www.dumpert.nl/item/100038620_3cbd4fba

_O-
De melding bij de politie zal wel geweest zijn dat er een verwarde vrouw bij de strandtent liep…
pi_205634548
quote:
Haha zo'n vrouw die waarschijnlijk de afgelopen 2 jaar bij elke protest heeft meegelopen, die nu gaat janken dat je niet mag demonstreren in Nederland _O-
pi_205635110
Mevrouw Karin-maria Keiser, oftewel 'Kakvrijdenhaag'. Dit figuur begon voor corona ook al met demonstreren, tegen hondepoep op straat. Ze spoot de hondendrol in een felle kleur met een spuitbus.

een vlogger ging eens langs bij Karin-maria. Dat vond ze minder leuk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205636438
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 13:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mevrouw Karin-maria Keiser, oftewel 'Kakvrijdenhaag'. Dit figuur begon voor corona ook al met demonstreren, tegen hondepoep op straat. Ze spoot de hondendrol in een felle kleur met een spuitbus.

een vlogger ging eens langs bij Karin-maria. Dat vond ze minder leuk.
Dat moet je ook niet doen. Mensen thuis lastig vallen is gewoon not done. Dat werkt twee kanten op. Het is not done bij een minister, maar het is net zo goed not done bij een wappie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2022 15:44:06 ]
pi_205639079
Mike Otte heeft zijn woning verkocht en gaat naar de notaris die de kopende partij heeft gekozen.
Uiteraard gaat het over allerlei rechten en plichten en zaken die geschonden worden.
De medewerker van de notaris is op een zeker moment wel klaar met Mike wanneer hij het maar niet wil snappen.
Waarop Mike tegen de dame zegt "Je hebt bestuursrecht en privaatrecht, mijn excuses ervoor als u ze niet begrijpt" _O- Waarop de medewerkster gevat antwoord "Ik denk dat het andersom is" :D
Volgens Mike zou de notaris de wet niet begrijpen _O-
Ik vraag me af of hij zijn woning überhaupt wel wil verkopen wanneer hij werkelijk bij iedereen het werk onmogelijk maakt :')
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/797457674948851/
pi_205639843
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:24 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft zijn woning verkocht en gaat naar de notaris die de kopende partij heeft gekozen.
Uiteraard gaat het over allerlei rechten en plichten en zaken die geschonden worden.
De medewerker van de notaris is op een zeker moment wel klaar met Mike wanneer hij het maar niet wil snappen.
Waarop Mike tegen de dame zegt "Je hebt bestuursrecht en privaatrecht, mijn excuses ervoor als u ze niet begrijpt" _O- Waarop de medewerkster gevat antwoord "Ik denk dat het andersom is" :D
Volgens Mike zou de notaris de wet niet begrijpen _O-
Ik vraag me af of hij zijn woning überhaupt wel wil verkopen wanneer hij werkelijk bij iedereen het werk onmogelijk maakt :')
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/797457674948851/
Je zou die vent toch over je bureau trekken en een dreun tussen z'n ogen verkopen. :( Dat toontje dat hij aanslaat tegen die notaris zou ik zeer allergisch van worden. _O-
pi_205640023
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 21:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Je zou die vent toch over je bureau trekken en een dreun tussen z'n ogen verkopen. :( Dat toontje dat hij aanslaat tegen die notaris zou ik zeer allergisch van worden. _O-
En dan speel je recht in zijn val. Nee, deze mensen moet je niet meer willen helpen, en dit doorspelen naar andere notarissen. Wordt ie nergens meer geholpen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 22:03:43 #183
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205640032
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 22:04:07 #184
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205640039
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 22:06:12 #185
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205640064
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205640480
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:06 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
Videre verwart nu wel een wetsovertreding met een misdrijf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 14 augustus 2022 @ 23:46:41 #187
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205641139
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Videre verwart nu wel een wetsovertreding met een misdrijf.
Okay
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205641297
Pa Engel is overleden.
pi_205641301
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Pa Engel is overleden.
Was hij gevaccineerd?
pi_205641311
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Was hij gevaccineerd?
Denk het niet
pi_205642380
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 20:24 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte heeft zijn woning verkocht en gaat naar de notaris die de kopende partij heeft gekozen.
Uiteraard gaat het over allerlei rechten en plichten en zaken die geschonden worden.
De medewerker van de notaris is op een zeker moment wel klaar met Mike wanneer hij het maar niet wil snappen.
Waarop Mike tegen de dame zegt "Je hebt bestuursrecht en privaatrecht, mijn excuses ervoor als u ze niet begrijpt" _O- Waarop de medewerkster gevat antwoord "Ik denk dat het andersom is" :D
Volgens Mike zou de notaris de wet niet begrijpen _O-
Ik vraag me af of hij zijn woning überhaupt wel wil verkopen wanneer hij werkelijk bij iedereen het werk onmogelijk maakt :')
https://www.facebook.com/100074735310502/videos/797457674948851/
Omg _O-
Mike zou eens een studie rechtsgeleerdheid moeten gaan volgen (kan niet, is hij te dom voor en kan hij niet betalen, hij zou ook eerst willen weten naar WIE hij het geld overmaakt en dat de school zijn privé gegevens naar derden mag doorgeven :') ) om het eens écht goed te gaan begrijpen. Wellicht wil hij het niet begrijpen en ligt hij al vanaf de eerste les met de docent in de clinch. :z
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205642536
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 09:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Omg _O-
Mike zou eens een studie rechtsgeleerdheid moeten gaan volgen (kan niet, is hij te dom voor en kan hij niet betalen, hij zou ook eerst willen weten naar WIE hij het geld overmaakt en dat de school zijn privé gegevens naar derden mag doorgeven :') ) om het eens écht goed te gaan begrijpen. Wellicht wil hij het niet begrijpen en ligt hij al vanaf de eerste les met de docent in de clinch. :z
Haha zo'n studie afsluiten zal al op 100 bezwaren stuiten idd, gaat niet lukken :P
Bizar aan deze zaak is dat Mike de woning destijds bij aankoop nota bene heeft laten passeren bij dit Notariskantoor.
Maar nu opeens komt meneer met allerlei vragen en eisen :z
Wat mij ook opviel was dat de waarborgsom van de koper ¤27.000 is. Dan zou zijn woning voor ¤270.000 verkocht zou zijn?
pi_205642555
Tja, weer een pareltje, Mike valt er kennelijk over dat de notaris zijn gegevens heeft opgevraagd bij het kadaster, wat volgens hem niet mag, en dan is het strafbaar.
Tja Mike, dan moet je aangifte doen bij de politie tegen het kadaster, die jou gegevens aan derden geeft....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205642580
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:14 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Haha zo'n studie afsluiten zal al op 100 bezwaren stuiten idd, gaat niet lukken :P
Bizar aan deze zaak is dat Mike de woning destijds bij aankoop nota bene heeft laten passeren bij dit Notariskantoor.
Maar nu opeens komt meneer met allerlei vragen en eisen :z
Wat mij ook opviel was dat de waarborgsom van de koper ¤27.000 is. Dan zou zijn woning voor ¤270.000 verkocht zou zijn?
Ja, kennelijk.
In deze tijd niet veel, en voor iemand die zo gebrand is op zijn privégegevens best wel een grote openbaring.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205642708
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, kennelijk.
In deze tijd niet veel, en voor iemand die zo gebrand is op zijn privégegevens best wel een grote openbaring.
Hij slingert al zijn gegevens adres, BSN nr etc online op Facebook. Maar zijn volgers vertrouwt hij wel :7
Zijn woning toch 15K minder dan vraagprijs. Terwijl hij eerder liep te blaten dat hij wel 4 ton kon krijgen :')
quote:
Vraagprijs ¤ 285.000 kosten koper
Oorspronkelijke vraagprijs ¤ 375.000 kosten koper
~O>
pi_205642804
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:30 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Hij slingert al zijn gegevens adres, BSN nr etc online op Facebook. Maar zijn volgers vertrouwt hij wel :7
Zijn woning toch 15K minder dan vraagprijs. Terwijl hij eerder liep te blaten dat hij wel 4 ton kon krijgen :')
[..]
~O>
Waar gaat hij zelf dan wonen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205642983
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar gaat hij zelf dan wonen?
Goede vraag! Hij wil ergens gaan wonen waar hij niet geregistreerd hoeft te worden. Hij heeft eerder wel eens door laten schemeren dat het mogelijk ergens in het buitenland zou moeten.
Maar ieder weldenkend mens weet dat in ieder EU land een basisregistratie noodzakelijk is.
Dus ik denk dat we hier wel de nodige filmpjes van gaan krijgen.
pi_205645666
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:58 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Goede vraag! Hij wil ergens gaan wonen waar hij niet geregistreerd hoeft te worden. Hij heeft eerder wel eens door laten schemeren dat het mogelijk ergens in het buitenland zou moeten.
Maar ieder weldenkend mens weet dat in ieder EU land een basisregistratie noodzakelijk is.
Dus ik denk dat we hier wel de nodige filmpjes van gaan krijgen.
Desnoods op een camping in een stacaravan. Zo zijn Beo en Bea in 2014 ook gevaren. Door de soevereine beweging was Bea (nieuwe naam: Magda Wel) overtuigd dat haar hypotheek, omdat het niet contant aan haar is gegeven, niet rechtsgeldig was en dus niet eens bestond. Sterker nog, zij zou niet alleen vrijgesteld zijn van woonlasten, maar ook nog een grote som toegezegd geld krijgen van de bank. Vriend Beo (echte naam Michel, soevereine naam Angelo della Luce) stond in plat Utregs te krijsen dat zij gelijk hadden en niet de kerrupte overheid. Het verbaze niemand dat de deurwaarder met een ontruimingsploeg op de stoep stond en dat het gewenste bedrag door de bank nooit is uitgekeerd.
Enfin, ze kwamen eerst bij Micha Kat terecht, tot ook die werd uitgezet wegens maandenlange huurachterstand, waarna hij de benen nam en Beo en Bea de zaken liet afhandelen. Daarna hebben ze ergens een lullig kamertje gevonden in Hardinxveld, waarna ze langzaam uit elkaar groeiden. Bea woont weer in Uden, geloof ik, maar niet meer op de stand waarop ze gewend was te wonen.
pi_205645771
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:58 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Desnoods op een camping in een stacaravan. Zo zijn Beo en Bea in 2014 ook gevaren. Door de soevereine beweging was Bea (nieuwe naam: Magda Wel) overtuigd dat haar hypotheek, omdat het niet contant aan haar is gegeven, niet rechtsgeldig was en dus niet eens bestond. Sterker nog, zij zou niet alleen vrijgesteld zijn van woonlasten, maar ook nog een grote som toegezegd geld krijgen van de bank. Vriend Beo (echte naam Michel, soevereine naam Angelo della Luce) stond in plat Utregs te krijsen dat zij gelijk hadden en niet de kerrupte overheid. Het verbaze niemand dat de deurwaarder met een ontruimingsploeg op de stoep stond en dat het gewenste bedrag door de bank nooit is uitgekeerd.
Enfin, ze kwamen eerst bij Micha Kat terecht, tot ook die werd uitgezet wegens maandenlange huurachterstand, waarna hij de benen nam en Beo en Bea de zaken liet afhandelen. Daarna hebben ze ergens een lullig kamertje gevonden in Hardinxveld, waarna ze langzaam uit elkaar groeiden. Bea woont weer in Uden, geloof ik, maar niet meer op de stand waarop ze gewend was te wonen.
Ze stellen zich een droomwereld voor waarin alleen hun regels en idealen gelden. Jammer voor hun, goed voor ons, dat die wereld niet bestaat. Zo zie je dus dat via allerlei omzwervingen ze alsnog in de goot belanden.
Zou mij niets verbazen dat Mike ook zo'n pad gaat bewandelen. Een huis verkopen en over een jaar onder een brug slapen
pi_205645792
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:09 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Ze stellen zich een droomwereld voor waarin alleen hun regels en idealen gelden. Jammer voor hun, goed voor ons, dat die wereld niet bestaat. Zo zie je dus dat via allerlei omzwervingen ze alsnog in de goot belanden.
Zou mij niets verbazen dat Mike ook zo'n pad gaat bewandelen. Een huis verkopen en over een jaar onder een brug slapen
Fort Oranje zoekt een nieuwe beheerder…
pi_205645877
twitter




Erg jammer. @Lenny_Leonard @Coco @Caland
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:23:37 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205645888
Terecht.
Huilen dan.
pi_205645896
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Erg jammer. @:lenny_leonard @:coco @:caland
Zeer teleurstellend.
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 16:38:25 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_205646024
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Erg jammer. @:lenny_leonard @:coco @:caland
quote:
naar eigen zeggen per ongeluk in verzeild
|:)
What can change the nature of a man?
pi_205646049
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:38 schreef Coco het volgende:

[..]
[..]
|:)
pi_205646052
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Erg jammer. @:lenny_leonard @:coco @:caland
Jammer, was mooi gedaan.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:43:08 #207
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205646074
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Zeer teleurstellend.
Neuh, wmb mag een politieambtenaar ook naar de wet beoordeeld worden als de tegenpartij vind dat deze excessief geweld gebruikt, niet dat ik denk dat het veel zin heeft want mevrouw stond op een plek die al schoongeveegd werd en er al meerdere waarschuwingen gegeven waren,maar laat dat maar uitzoeken door een rechter, al is het alleen maar om er voor te zorgen dat het voor dergelijke mensen ook duidelijk is dat je wel dan niet tegen een gebroken neus op kunt lopen op het moment dat het je ws niet zoveel uitmaakt.
pi_205646082
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 00:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Was hij gevaccineerd?
_O-
pi_205646085
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]

Erg jammer. @:lenny_leonard @:coco @:caland
Zeer terecht.
pi_205646663
dramaqueen stond vanaf een dak toe te kijken naar de coronademonstratie. vervolgens klom ze van dat dak af en loopt dat o zo lieve stel langs het waterkanon.

mja, en dan vervolgens aan komen zetten met het argument dat ze er 'per ongeluk in verzeild is geraakt'.
het is niet bepaald een onopvallend ding, zo'n waterkanon. ook lijkt het mij sterk dat je daar kunt komen zonder honderden waarschuwingen te hebben gekregen/gehoord.

een waterkanon is geen toeristische attractie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 18:01:59 #211
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205646671
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:44 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Zeer terecht.
Enorm betreurenswaardig.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205646684
Fakkeldrager Max van den Berg zit weer achter slot en grendel.
wappies komen meteen met het bekende reut-verhaal. Echter heeft Max zelf eerder al aangekondigd dat hij weer de cel in moet. Vermoedelijk overschrijden van de gestelde voorwaarden, en dat waren er een hele hoop voor Max.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205646710
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
dramaqueen stond vanaf een dak toe te kijken naar de coronademonstratie. vervolgens klom ze van dat dak af en loopt dat o zo lieve stel langs het waterkanon.

mja, en dan vervolgens aan komen zetten met het argument dat ze er 'per ongeluk in verzeild is geraakt'.
het is niet bepaald een onopvallend ding, zo'n waterkanon. ook lijkt het mij sterk dat je daar kunt komen zonder honderden waarschuwingen te hebben gekregen/gehoord.

een waterkanon is geen toeristische attractie.
En daarom moet zo'n watwrkanon nu in 4k filmen dan wordt duidelijk dat ze de boel heeft geprovoceerd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:07:20 #214
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205646721
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
dramaqueen stond vanaf een dak toe te kijken naar de coronademonstratie. vervolgens klom ze van dat dak af en loopt dat o zo lieve stel langs het waterkanon.

mja, en dan vervolgens aan komen zetten met het argument dat ze er 'per ongeluk in verzeild is geraakt'.
het is niet bepaald een onopvallend ding, zo'n waterkanon. ook lijkt het mij sterk dat je daar kunt komen zonder honderden waarschuwingen te hebben gekregen/gehoord.

een waterkanon is geen toeristische attractie.
Ik heb onderhand meer te doen met de ambtenaar die de spuit op haar gezet heeft en onderhand al een jaar of anderhalf zit te wachten op een afhandeling van de procedure.

En miepie moet niet janken, het was al twee uur bekend dat je daar niet mocht wezen vw de lockdown en het gebiedsverbod, als je dan een stoere demonstrant bent ga je niet achteraf lopen procederen omdeater excessief geweld gebruikt is, maar zorg je er voor dat je je op voorhand ingedekt hebt.
pi_205646756
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik heb onderhand meer te doen met de ambtenaar die de spuit op haar gezet heeft en onderhand al een jaar of anderhalf zit te wachten op een afhandeling van de procedure.
Inderdaad. Als agent kan je niet meer een waterkanon of wapen gebruiken of je kan een zaak aan je broek krijgen.

Maar heb ook te doen met de ondernemers die met de gebakken peren zitten.
Uit onderzoek van RTL Nieuws bleek dat er geen euro aan schade is vergoed door de daders omdat het wettelijk niet mogelijk blijkt een schadefonds op te richten.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)len-schadevergoeding
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205647588
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:01 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Enorm betreurenswaardig.
Vrije wereld, dat mag je vinden. Ik vond het toen al een totaal debiele actie.
pi_205647711
Het OM kan dit niet uit eigen beweging, die trut heeft aangifte gedaan met een onjuiste voorstelling van wat er gebeurd is.

Nu is het waterkanon een voertuig dat hoort bij de ME. Dat meisje mag de eerste letter van ME gaan bestuderen voordat ze denkt gezellig thee te kunnen gaan drinken.

Telkens weer de figuren die de politie vergissen met tuinkabouters. In Nederland moet er eerst thee gedronken worden met tuig. In Spanje krijg je van de Guardia Civil meteen een klap met de wapenstok.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205647892
Onbegrijpelijk dat rechtszaken worden aangespannen door figuren die niet luisteren naar een bevel van politie/ME.

Het hele doel van de politie/ME was om dat plein leeg te vegen. Dat wicht had al lang daar weg moeten zijn.
Wat is de inzet nu dan. Schadevergoeding? Dan ga je mensen krijgen die bewust de ME zullen uitdagen.

De ME gaat niet eerst allemaal informatie, flyers en A4tjes uitdelen met pen om een natte handtekening te hebben zodat de mensen akkoord gaan met de voorwaarden dat ze zelf aansprakelijk zijn voor letsel als ze niet voldoen aan het bevel van de politie/ME.
Het argument 'ik wist het niet' slaat nergens op.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 augustus 2022 @ 21:00:56 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205648592
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het OM kan dit niet uit eigen beweging, die trut heeft aangifte gedaan met een onjuiste voorstelling van wat er gebeurd is.

Nu is het waterkanon een voertuig dat hoort bij de ME. Dat meisje mag de eerste letter van ME gaan bestuderen voordat ze denkt gezellig thee te kunnen gaan drinken.

Telkens weer de figuren die de politie vergissen met tuinkabouters. In Nederland moet er eerst thee gedronken worden met tuig. In Spanje krijg je van de Guardia Civil meteen een klap met de wapenstok.
Ik heb niks met wappies, maar wappie of geen wappie: het op deze manier inzetten van een waterkanon is met de beste wil van de wereld niet proportioneel te noemen.
Huilen dan.
pi_205648927
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 20:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Onbegrijpelijk dat rechtszaken worden aangespannen door figuren die niet luisteren naar een bevel van politie/ME.

Het hele doel van de politie/ME was om dat plein leeg te vegen. Dat wicht had al lang daar weg moeten zijn.
Wat is de inzet nu dan. Schadevergoeding? Dan ga je mensen krijgen die bewust de ME zullen uitdagen.

De ME gaat niet eerst allemaal informatie, flyers en A4tjes uitdelen met pen om een natte handtekening te hebben zodat de mensen akkoord gaan met de voorwaarden dat ze zelf aansprakelijk zijn voor letsel als ze niet voldoen aan het bevel van de politie/ME.
Het argument 'ik wist het niet' slaat nergens op.
Er was op dat moment geen reden om het waterkanon te gebruiken. Bovendien wist hij (of had moeten beseffen) dat in die situatie (korte afstand, muur achter haar) het risico op ernstige verwondingen (bvb schedelbreuk) groot was.
Politie gaat bij betogingen vaak te ver. Wanneer dat in "het heetst van de strijd" gebeurt kan ik er begrip voor opbrengen, maar dat was hier niet het geval.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205649220
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Er was op dat moment geen reden om het waterkanon te gebruiken. Bovendien wist hij (of had moeten beseffen) dat in die situatie (korte afstand, muur achter haar) het risico op ernstige verwondingen (bvb schedelbreuk) groot was.
Politie gaat bij betogingen vaak te ver. Wanneer dat in "het heetst van de strijd" gebeurt kan ik er begrip voor opbrengen, maar dat was hier niet het geval.
Ben het ermee eens dat een waterkanon niet het meest vriendelijke is.
Echter gaat het te ver om te doen alsof het allemaal de schuld is van de politie.

Of het pijnlijk kan zijn? Ja natuurlijk. Maar daar neemt die persoon dan het risico, niet de politie.
Zodra je een politie linie doorbreekt, krijg je te maken met weerstand. Klaar. Dat zag je ook met de tractor.

Ben het zat dat er achteraf zogenaamd tranen zijn.
Als de politie ergens met getrokken wapens staat dan loop je ook niet door de vuurlinie. toch?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205649295
Heb er geen moeite mee. Zodra je daar staat als de ME komt, of het waterkanon, dan heb je al TIEN keer gehoord dat je weg moet gaan.

Maar ja, niet luisteren hč.
Ahhhhh Heeft ze nu heel haar hoofd onder het bloed? Hindert niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205649354
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 21:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Er was op dat moment geen reden om het waterkanon te gebruiken. Bovendien wist hij (of had moeten beseffen) dat in die situatie (korte afstand, muur achter haar) het risico op ernstige verwondingen (bvb schedelbreuk) groot was.
Politie gaat bij betogingen vaak te ver. Wanneer dat in "het heetst van de strijd" gebeurt kan ik er begrip voor opbrengen, maar dat was hier niet het geval.
Hij is een zij.

En dat ding stond gewoon te hard, daar ben ik het wel mee eens. Dat die mensen weg moesten, ook. Maar volle pijp dat waterkanon op zo'n afstand.. dat is ook de reden waarom het OM gaat vervolgen.
pi_205649482
Goed. Het is dus de politie die bij betogingen "te ver gaat" ?

De stad Eindhoven vakkundig gesloopt, volledig afgebrande ProRail auto, geplunderd Jumbo filiaal en heftig geschrokken personeel. Het gesprek gaat nu over 1 politieagent of politieagente, die een inschattingsfout maakte voor wat betreft een te heftige reactie op een persoon die door de linie heen loopt.

Er was geen ruit meer heel van station Eindhoven hč? Zelfs de stationspiano moest het ontgelden.

Geen terughoudend optreden van de politie, alstublieft niet zeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 22:09:07 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205649528
Dus als politie kan je niet meer normaal je werk doen :') Wat een tyfusland is dit toch ook.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205649557
Mooi
Terecht dat die eikel vervolgd wordt. Buiten alle proporties dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205649576
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed. Het is dus de politie die bij betogingen "te ver gaat" ?

De stad Eindhoven vakkundig gesloopt, volledig afgebrande ProRail auto, geplunderd Jumbo filiaal en heftig geschrokken personeel. Het gesprek gaat nu over 1 politieagent of politieagente, die een inschattingsfout maakte voor wat betreft een te heftige reactie op een persoon die door de linie heen loopt.

Er was geen ruit meer heel van station Eindhoven hč? Zelfs de stationspiano moest het ontgelden.

Geen terughoudend optreden van de politie, alstublieft niet zeg.
Moet ie daar gaan spuiten op de muitende menigte. Niet op een vrouw op 6 meter afstand.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205649639
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Moet ie daar gaan spuiten op de muitende menigte. Niet op een vrouw op 6 meter afstand.
Ze had hem op sproeistand moeten zetten.

Dat mensen nu gaan zeggen dat de politie niets meer mag is natuurlijk ook onzin. Tuurlijk moest er opgetreden worden en dat is ook gebeurd, zal ook altijd gebeuren. Maar bij geweldsmiddelen hoort ook geweldbeheersing en dat is wat er hier niet goed ging. Zo is dat ook getoetst. Dat het slachtoffer en de advocaat er nu poging tot doodslag of zo van willen maken is ook weer een beetje zielig of te veel, maar het is gewoon een feit dat dit buitenproportioneel was.
pi_205649694
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:16 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze had hem op sproeistand moeten zetten.

Dat mensen nu gaan zeggen dat de politie niets meer mag is natuurlijk ook onzin. Tuurlijk moest er opgetreden worden en dat is ook gebeurd, zal ook altijd gebeuren. Maar bij geweldsmiddelen hoort ook geweldbeheersing en dat is wat er hier niet goed ging. Zo is dat ook getoetst. Dat het slachtoffer en de advocaat er nu poging tot doodslag of zo van willen maken is ook weer een beetje zielig of te veel, maar het is gewoon een feit dat dit buitenproportioneel was.
Dit.
Rest is hier totaal zwart-wit maar mooi omschreven grijs gebied waarom het goed is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205649706
Ja, het is buitenproportioneel.
Nee, er is geen schuld.

Een andere gek had één van de banden van een ander waterkanon lek gekregen door er een fiets onder te gooien.
De bestuurder van het waterkanon kan niets worden verweten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 15 augustus 2022 @ 22:27:57 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205649823
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:16 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze had hem op sproeistand moeten zetten.

Dat mensen nu gaan zeggen dat de politie niets meer mag is natuurlijk ook onzin. Tuurlijk moest er opgetreden worden en dat is ook gebeurd, zal ook altijd gebeuren. Maar bij geweldsmiddelen hoort ook geweldbeheersing en dat is wat er hier niet goed ging. Zo is dat ook getoetst. Dat het slachtoffer en de advocaat er nu poging tot doodslag of zo van willen maken is ook weer een beetje zielig of te veel, maar het is gewoon een feit dat dit buitenproportioneel was.
Op sproeistand waren er ook 3 demonstranten 'bijna overleden' omdat ze tegen elkaar opliepen om 'het gif' van Rutte ontwijken.
pi_205650029
mevrouw Neusbel kreeg de volle lading van het waterkanon, waarna ze het op een janken zet en de agenten nog even iets toewenst in de livestream. Die mevrouw ging de bak in voor die ene verwensing.

voor zover ik weet was dat ook heel dichtbij het waterkanon. de wappies hadden het briljante idee om op de grond te gaan zitten. Goed idee was dat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205650320
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]

het is niet bepaald een onopvallend ding, zo'n waterkanon. ook lijkt het mij sterk dat je daar kunt komen zonder honderden waarschuwingen te hebben gekregen/gehoord.

een waterkanon is geen toeristische attractie.
Heb heel wat betogingen in Leuven meegemaakt, en er werd nooit gespoten op wie zich naast of enkele meters voor het waterkanon bevond. Vaak liepen of stonden daar toeschouwers, en af en toe een kletsnatte betoger. Als daar tegen opgetreden moest worden was dat een taak voor de rijkswachters te voet die het waterkanon vergezelden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205650586
Als neusbel en aanverwanten al hun boetes betaalt kunnen laten krijgen dmv tikkies en crowdfunding moet het lukken om ook deze brave ambtenaar financieel niet te laden lijden.
anonieme razernist
pi_205650742
quote:
Man die met brandende fakkel bij huis van Kaag stond opnieuw opgepakt

De man die begin dit jaar werd veroordeeld tot een half jaar cel omdat hij met een brandende fakkel bij het huis van D66-leider Sigrid Kaag stond, is opnieuw vastgezet. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie na berichtgeving van Het Parool.

De Amsterdammer Max van der B. had nog niet zijn volledige straf uitgezeten toen hij in juni vrijkwam. Hij werd geschorst in afwachting van zijn hoger beroep. Aan zijn vrijlating zaten voorwaarden verbonden, maar daar heeft hij zich meermaals niet aan gehouden, zegt het OM zonder dat toe te lichten. Daarom is hij vorige week opnieuw opgepakt.

Kort na zijn vrijlating liet de 29-jarige man in een video weten niet met zijn "activisme" te stoppen. In een van zijn andere video's suggereerde hij dat hij zich op dat moment niet hield aan de voorwaarden. "Ik hoor nu eigenlijk thuis te zijn", zei hij volgens Het Parool in die video.

Verder demonstreerde hij nog op verschillende plekken in Amsterdam. Ook ging hij naar een Amsterdams hotel toen hij had gehoord dat de directeur van het World Economic Forum, Klaus Schwab, daar zou verblijven. Op het Mediapark in Hilversum ging hij op zoek naar Nieuwsuur-journalist Rudy Bouma, die veel verslag doet over complottheorieėn en nepnieuws.

Van der B. schreeuwde in januari met een fakkel in zijn hand dreigende teksten bij de woning van Kaag. Zij deed aangifte tegen hem vanwege de intimiderende en bedreigende situatie. Eerder had de man ook voor de deur gestaan bij toenmalig coronaminister Hugo de Jonge. Hij was een vaste demonstrant bij betogingen tegen het coronabeleid.
https://nos.nl/artikel/24(...)ond-opnieuw-opgepakt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205650772
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:16 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze had hem op sproeistand moeten zetten.

Dat mensen nu gaan zeggen dat de politie niets meer mag is natuurlijk ook onzin. Tuurlijk moest er opgetreden worden en dat is ook gebeurd, zal ook altijd gebeuren. Maar bij geweldsmiddelen hoort ook geweldbeheersing en dat is wat er hier niet goed ging. Zo is dat ook getoetst. Dat het slachtoffer en de advocaat er nu poging tot doodslag of zo van willen maken is ook weer een beetje zielig of te veel, maar het is gewoon een feit dat dit buitenproportioneel was.
Goede post. Het gaat niet om de inzet van geweld, maar de inzet van disproportioneel geweld. De waterwerper is niet bedoeld om van dichtbij op individuen te richten. Ze hadden die vrouw ook gewoon op kunnen pakken want er stonden genoeg agenten omheen. Dan was er niks aan de hand geweest.

“Had je maar thuis moeten blijven” en “waar gehakt wordt vallen spaanders” vind ik bullshitgelul. Als je zo gaat redeneren kan je ook zeggen dat als George Floyd gewoon was gaan netflixen ipv een winkel overvallen, hij nu nog had geleefd. Dat hij is gestikt vanwege de poot van een agent in z’n nek is bedrijfsrisico, moet je maar thuisblijven. Zo werkt het geweldsmonopolie niet helemaal hč.
pi_205650816
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gente-van-waterkanon

quote:
Desastreus voor beeldvorming

Zo zou het besluit desastreus zijn voor de beeldvorming rond de politie, zegt Groeneweg tegen de lokale omroep: "Agenten worden toch al steeds vaker de kop van Jut voor beleid vanuit de overheid. Of het nu gaat om coronabeperkingen, zoals bij de rellen in Eindhoven vorig jaar, of recent met het stikstofbeleid. Politiemensen gaan 's ochtends echt niet van huis om iemand te verwonden, in tegenstelling tot die mensen tegen wie ze moeten optreden, trouwens."
En zo is het maar net. Ook deze vrouw lag eerst op een dak te kijken naar de demonstratie. Van het 'per ongeluk verzield raken' is geen sprake. Wappen zien de politie als een soort speelgoed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205650846
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gente-van-waterkanon
[..]
En zo is het maar net. Ook deze vrouw lag eerst op een dak te kijken naar de demonstratie. Van het 'per ongeluk verzield raken' is geen sprake. Wappen zien de politie als een soort speelgoed.
Dat het geen kwade opzet is maakt nog niet dat het niet verwijtbaar is. En daar mag de rechter zich nu over uitspreken.
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:39:19 #239
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205650848
quote:
84s.gif Op maandag 15 augustus 2022 22:09 schreef Starhopper het volgende:
Dus als politie kan je niet meer normaal je werk doen :') Wat een tyfusland is dit toch ook.
Iemand op zo een manier verwonden met het risico op erger is in deze situatie verre van normaal, gelukkig.

(Leverde wel mooie beelden op :P)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205650874
Ach die wapperigheid altijd met het doen van aangiftes, starten van rechtszaken....
Het is een incident. waar gewerkt wordt vallen spaanders.

Als je naar zulke beelden kijkt dan zie je duidelijk dat die wapperigheden nonstop de confrontatie met de politie opzoeken. Zelfs Dad's army, het nepveteranenpeleton, staat richting de politie, en niet richting de demonstranten om ze zogenaamd "te beschermen" :')

Vind het niet meer dan normaal dat als je altijd maar rotzooi staat te scheppen voor het oog van de politie/ME dat er dan eens wat kan gebeuren. Is niet de bedoeling, niet de opzet, maar kan gebeuren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205650934
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 07:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ach die wapperigheid altijd met het doen van aangiftes, starten van rechtszaken....
Het is een incident. waar gewerkt wordt vallen spaanders.
Je bent bekend met het principe van een rechtsstaat? Zeg maar het idee dat als je vindt dat een ander (of in dit geval de overheid) jou onterecht heeft benadeeld, je daarmee naar de rechter kan stappen?

De rechter mag nu gaan oordelen of “een foutje moet kunnen” of dat dit gewoon mishandeling/poging doodslag is.
pi_205650948
Wel mooi, die dubbele standaard van al die law & order-roepers hier. Als een wappie een waterkanon kopt dan is het lekker voor je had je maar thuis moeten blijven, maar als er met scherp wordt geschoten op een wegrijdende trekker, dan is het land te klein en moet de agent in kwestie levenslang krijgen.

Wat is het nou?
pi_205650975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:04 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Je bent bekend met het principe van een rechtsstaat? Zeg maar het idee dat als je vindt dat een ander (of in dit geval de overheid) jou onterecht heeft benadeeld, je daarmee naar de rechter kan stappen?

De rechter mag nu gaan oordelen of “een foutje moet kunnen” of dat dit gewoon mishandeling/poging doodslag is.
ga eens kijken hoeveel van die figuren er aangiftes doen, rechtszaken opstarten omdat ze vinden dat ze onrecht is aangedaan.

door dit te legitimeren staan er komende week nog meer figuren die ook aangifte willen doen tegen agent X die ze gefilmd hebben. en artikel 12 procedures opstarten als ze hun gelijk niet krijgen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205650993
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
ga eens kijken hoeveel van die figuren er aangiftes doen, rechtszaken opstarten omdat ze vinden dat ze onrecht is aangedaan.

door dit te legitimeren staan er komende week nog meer figuren die ook aangifte willen doen tegen agent X die ze gefilmd hebben. en artikel 12 procedures opstarten als ze hun gelijk niet krijgen.
Ja nou en? Nogmaals: dat is hoe een rechtsstaat werkt. Het beschermt jou tegen de overheid.

Vraag het anders eens aan de ouders van de toeslagenaffaire. Jammer joh. Had je maar geen komma verkeerd moeten zetten. Foutje moet kunnen!

:')
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 08:50:30 #245
8781 crew  Frutsel
pi_205651258
Als je tegenwoordig agent wil worden (of leraar) moet je toch wel hartstikke gek zijn.
Een van de meest ondankbare beroepen momenteel.
pi_205651612
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:50 schreef Frutsel het volgende:
Als je tegenwoordig agent wil worden (of leraar) moet je toch wel hartstikke gek zijn.
Een van de meest ondankbare beroepen momenteel.
Het betaalt ook nog eens ronduit kut.
pi_205651739
Ja en dan moet je je dus voorstellen dat je met dat salaris en die stempel gewoon erop uit moet om een reanimatie op te starten op een figuur die jou een week geleden nog uitmaakte voor NSB'er, hoer van justitie, etc..
pi_205651775
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:42 schreef JohnWickPic het volgende:
Ja en dan moet je je dus voorstellen dat je met dat salaris en die stempel gewoon erop uit moet om een reanimatie op te starten op een figuur die jou een week geleden nog uitmaakte voor NSB'er, hoer van justitie, etc..
Je hoeft je best niet te doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205651862
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Wel mooi, die dubbele standaard van al die law & order-roepers hier. Als een wappie een waterkanon kopt dan is het lekker voor je had je maar thuis moeten blijven, maar als er met scherp wordt geschoten op een wegrijdende trekker, dan is het land te klein en moet de agent in kwestie levenslang krijgen.

Wat is het nou?
Beide hadden thuis moeten blijven imho :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 16 augustus 2022 @ 09:57:29 #250
8781 crew  Frutsel
pi_205651865
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:22 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het betaalt ook nog eens ronduit kut.
Dat ook. En dan moeten we ook nog eens zuinig zijn met water.
Minder demonstranten wegspuiten, minder branden blussen dus :)
pi_205652025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 09:42 schreef JohnWickPic het volgende:
Ja en dan moet je je dus voorstellen dat je met dat salaris en die stempel gewoon erop uit moet om een reanimatie op te starten op een figuur die jou een week geleden nog uitmaakte voor NSB'er, hoer van justitie, etc..
Kan mij zomaar voorstellen dat ze dan iets harder op de borstkas drukken, kraken die ribben onder de handen.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_205653124
Zijspoortje: Oppergek Erik is nu wel heel lang weg. Laatste post bijna twee weken geleden. Hij was in voorgaande jaren wel vaker op vakantie (tentje bij de boer opzetten of anders een middagje in z’n blote kont aan het Gooimeer), maar dan uploadde hij zelfs tussendoor nog iets, al was het maar een inhoudsloos filmpje over een voorbijvliegende hommel.
Weet iemand meer?
pi_205654738
Max is weer opgepakt las ik in het AD.

Ze weten de reden niet maar hij zei van de week zelfde dat ze hem meteen kwamen opzoeken omdat zijn trein door Den Haag reed en hij daar niet mag komen.

[ Bericht 68% gewijzigd door ootjekatootje op 16-08-2022 15:20:40 ]
pi_205655390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:28 schreef Magister_Artium het volgende:
Zijspoortje: Oppergek Erik is nu wel heel lang weg. Laatste post bijna twee weken geleden. Hij was in voorgaande jaren wel vaker op vakantie (tentje bij de boer opzetten of anders een middagje in z’n blote kont aan het Gooimeer), maar dan uploadde hij zelfs tussendoor nog iets, al was het maar een inhoudsloos filmpje over een voorbijvliegende hommel.
Weet iemand meer?
Wat vervelend voor je. Is er niemand anders die je leven kan opvullen?
pi_205655394
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 16:17 schreef Nober het volgende:

[..]
Wat vervelend voor je. Is er niemand anders die je leven kan opvullen?
Vast wel. Heb je tips?
pi_205655753
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 08:16 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja nou en? Nogmaals: dat is hoe een rechtsstaat werkt. Het beschermt jou tegen de overheid.

Vraag het anders eens aan de ouders van de toeslagenaffaire. Jammer joh. Had je maar geen komma verkeerd moeten zetten. Foutje moet kunnen!

:')
Dit. Zo werkt een rechtsstaat.
pi_205655887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:28 schreef Magister_Artium het volgende:
Zijspoortje: Oppergek Erik is nu wel heel lang weg. Laatste post bijna twee weken geleden. Hij was in voorgaande jaren wel vaker op vakantie (tentje bij de boer opzetten of anders een middagje in z’n blote kont aan het Gooimeer), maar dan uploadde hij zelfs tussendoor nog iets, al was het maar een inhoudsloos filmpje over een voorbijvliegende hommel.
Weet iemand meer?
Geen idee, maar zie dat de laatste post op z'n blog ook al een tijdje geleden is (4 augustus).

De 5G controlastraling zal 'm toch niet fataal zijn geworden? ;(
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:45:38 #258
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_205656024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:28 schreef Magister_Artium het volgende:
Zijspoortje: Oppergek Erik is nu wel heel lang weg. Laatste post bijna twee weken geleden. Hij was in voorgaande jaren wel vaker op vakantie (tentje bij de boer opzetten of anders een middagje in z’n blote kont aan het Gooimeer), maar dan uploadde hij zelfs tussendoor nog iets, al was het maar een inhoudsloos filmpje over een voorbijvliegende hommel.
Weet iemand meer?
Zilverstrand en Naarderbos zijn sinds de renovatie van het naarderbos en de verbinding A1/A6 ook geen plekken meer waar een verkapte homosexueel zn holletje kan vullen.
pi_205656158
Nee, de politie is nog altijd een uitdagend beroep. Een olifantenhuid heb je nodig.
Verder krijg je degelijke trainingen, uitrusting en ondersteuning.

Juist dit gedoe zorgt voor het rare beeld van de politie wat je nu schetst.
Agenten redden ook mensen in nood, een van de primaire taken.

Leraar .... phoe, dat weet ik echt even niet. in mijn tijd was de leraar al de klos.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205656484
quote:
Trending in Nederland
#TeamWaterKanon
1.150 Tweets
JeSuisWaterkanon. @Caland
pi_205657822
Mike Otte is weer lekker aan het zuigen onder pseudoniem Mike Vrij :')
De dame is wel erg kalm en lijkt overbluft.
Mag hopen dat alle schulden bij de notaris bekend zijn en worden verrekend als op 12 september de keet van Mike wordt verkocht.
pi_205657838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 18:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee, de politie is nog altijd een uitdagend beroep. Een olifantenhuid heb je nodig.
Verder krijg je degelijke trainingen, uitrusting en ondersteuning.

Juist dit gedoe zorgt voor het rare beeld van de politie wat je nu schetst.
Agenten redden ook mensen in nood, een van de primaire taken.

Leraar .... phoe, dat weet ik echt even niet. in mijn tijd was de leraar al de klos.
Mijn zus is lerares op de basisschool, onderbouw. En daar valt het an sich nog mee. Ze doet het werk met veel plezier.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:48:26 #263
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_205657907
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 06:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is dat die ene die zich op Jezus beriep voor zijn actie?
pi_205657921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otte is weer lekker aan het zuigen onder pseudoniem Mike Vrij :')
De dame is wel erg kalm en lijkt overbluft.
Mag hopen dat alle schulden bij de notaris bekend zijn en worden verrekend als op 12 september de keet van Mike wordt verkocht.
Echt zo'n typisch zwakbegaafd wappiehoofd. Je haalt die debielen er zo uit op straat.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205657928
We zijn trouwens uitgenodigd door Mike om bij hem thuis een lezing te komen bijwonen *O*
Wel zelf drinken en een stoel meenemen, daar is geen geld voor ;(
twitter
pi_205660098
twitter


Militant verzet promoten?
Doet me denken aan : " If you don't fight like hell you're not going to have a country anymore."
pi_205661670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 22:26 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

Militant verzet promoten?
Doet me denken aan : " If you don't fight like hell you're not going to have a country anymore."
De bijstelling ‘zonder geweld’ verschoont hem van oproepen tot strafbare feiten. Kan je dus niets mee, dit valt nu eenmaal onder de normale uitingen, al vind ik het verwerpelijk om zo te polariseren. Maar polarisatie is niet strafbaar.
pi_205662098
geweldloos militant verzet doet mij toch weer denken aan Dad's army, het clubje nep-veteranen wat elke demonstratie opduikt. Tegenwoordig zelfs in korte broek _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205662135
Leuk voor Raisa dat ze een nieuwe baan heeft :)
pi_205662190
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:15 schreef StephanL het volgende:
Leuk voor Raisa dat ze een nieuwe baan heeft :)
Als Juf van groep 3 van de Wappieschool in Almere zou zo nog kunnen bijbeunen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205662203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:26 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Als Juf van groep 3 van de Wappieschool in Almere zou zo nog kunnen bijbeunen.
Of colleges geven daar. Zie het zo voor mij.
pi_205662326
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:15 schreef StephanL het volgende:
Leuk voor Raisa dat ze een nieuwe baan heeft :)
Ze is daar toch niet terecht gekomen via het baantjescarroussel hoop ik? Want anders worden FvD'erts boos.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205662337
quote:
6s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ze is daar toch niet terecht gekomen via het baantjescarroussel hoop ik? Want anders worden FvD'erts boos.
Vast niet. Ze is gewoon geschikt als presentator. Heeft ook verder niks met kleur en diversiteit te maken want ze lost een allochtoon af :P
pi_205663071
Ze wordt vast uitbetaald in Decupré-matrassen.
anonieme razernist
pi_205663124
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:08 schreef NoCigar het volgende:
Ze wordt vast uitbetaald in Decupré-matrassen.
Is dat diezelfde wijf? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205663147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 08:50 schreef StephanL het volgende:

[..]
Vast niet. Ze is gewoon geschikt als presentator. Heeft ook verder niks met kleur en diversiteit te maken want ze lost een allochtoon af :P
Het valt me op dat zenders van een dergelijke kleur altijd wel erg dol zijn op hoogblonde troela's. Kijk voor de grap maar eens wat er bij hun Amerikaanse voorbeelden rondloopt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205663206
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2022 12:28 schreef Magister_Artium het volgende:
Zijspoortje: Oppergek Erik is nu wel heel lang weg. Laatste post bijna twee weken geleden. Hij was in voorgaande jaren wel vaker op vakantie (tentje bij de boer opzetten of anders een middagje in z’n blote kont aan het Gooimeer), maar dan uploadde hij zelfs tussendoor nog iets, al was het maar een inhoudsloos filmpje over een voorbijvliegende hommel.
Weet iemand meer?
Er zijn weer updates: Tartaria gebouwen in Den Helder op 8 augustus! :')
Maar Erik is voor mij inmiddels voorbij gestreefd door Mike w.b. mijn favo wappie, dat gesprek met Flandrijn ook, 18 minuten lang zuigen :') arme Nina.
Heb laatst langs zijn huis gelopen, wat een krot. :') Naast een klein fabriekje, nooit wat aan gedaan, kapotte kozijnen, en uiteraard een Great Reset poster achter de ruit. 8)7 Als je ook soms de achtergrond in zijn filmpjes ziet is het binnen ook niks.
En wat gaat er na 12 september gebeuren? Onder een brug slapen? Zo te zien is er nog een afscheidsfeestje in Tegelen 10 september. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205663307
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Heb laatst langs zijn huis gelopen, wat een krot. :') Naast een klein fabriekje, nooit wat aan gedaan, kapotte kozijnen, en uiteraard een Great Reset poster achter de ruit. 8)7 Als je ook soms de achtergrond in zijn filmpjes ziet is het binnen ook niks.
Op Funda staat dat omschreven als "karakteristiek" :7
Het was een oplettende kijker van zijn filmpje ook opgevallen dat t niet veel is :D

twitter
pi_205663441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Er zijn weer updates: Tartaria gebouwen in Den Helder op 8 augustus! :')
Maar Erik is voor mij inmiddels voorbij gestreefd door Mike w.b. mijn favo wappie, dat gesprek met Flandrijn ook, 18 minuten lang zuigen :') arme Nina.
Heb laatst langs zijn huis gelopen, wat een krot. :') Naast een klein fabriekje, nooit wat aan gedaan, kapotte kozijnen, en uiteraard een Great Reset poster achter de ruit. 8)7 Als je ook soms de achtergrond in zijn filmpjes ziet is het binnen ook niks.
En wat gaat er na 12 september gebeuren? Onder een brug slapen? Zo te zien is er nog een afscheidsfeestje in Tegelen 10 september. :+
Soms heb je de ijdele hoop dat iemand zelf tot inzicht komt dat hij zijn oorspronkelijke (misschien wel zeer terechte) doel ver voorbij is. Ooit begonnen met gedoe over de omgangsregeling, wat vaker gebeurt in Nederland en daarbuiten. Daarna een beschuldiging van fouten door de rechter, wat ook kan gebeuren. Daarna spijkers op laag water zoeken om te winnen, wat niet lukte, gelijkgestemden vinden binnen de gele hesjes en nu het leven zoals het is ontkennen.
Maar helaas, geen Ggz die zich om hem bekommert, geen Leger des Heils dat gewoon eens een kopje thee met hem drinkt voor de gezelligheid, geen zelfinzicht, dus we gaan weer door. Den Helder is wel vrij nieuw, dus als dat Tartaria is weggevaagd rond 1850, dan zal er niet veel zijn. Wanneer volgt de aflevering van Almere, waarin wordt verteld dat het een duizenden jaren oude stad is, die verbouwd is omdat u niet mag weten hoe oud de stad werkelijk is?
pi_205663531
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Er zijn weer updates: Tartaria gebouwen in Den Helder op 8 augustus! :')
Maar Erik is voor mij inmiddels voorbij gestreefd door Mike w.b. mijn favo wappie, dat gesprek met Flandrijn ook, 18 minuten lang zuigen :') arme Nina.
Heb laatst langs zijn huis gelopen, wat een krot. :') Naast een klein fabriekje, nooit wat aan gedaan, kapotte kozijnen, en uiteraard een Great Reset poster achter de ruit. 8)7 Als je ook soms de achtergrond in zijn filmpjes ziet is het binnen ook niks.
En wat gaat er na 12 september gebeuren? Onder een brug slapen? Zo te zien is er nog een afscheidsfeestje in Tegelen 10 september. :+
Ik zit de foto’s op funda te bekijken. Keuken en sanitair zien er prima uit. Woonkamer nog best aardig ingericht. Playboy-dekbedovertrek in de grote slaapkamer :') Maar dat speeltoestel met glijbanen die meters boven de grond eindigen? Wil hij zijn kinderen leren schansspringen of zo?
En hebben die kinderen een moeder? Wat vindt die ervan?
pi_205663568
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik zit de foto’s op funda te bekijken. Keuken en sanitair zien er prima uit. Woonkamer nog best aardig ingericht. Playboy-dekbedovertrek in de grote slaapkamer :') Maar dat speeltoestel met glijbanen die meters boven de grond eindigen? Wil hij zijn kinderen leren schansspringen of zo?
En hebben die kinderen een moeder? Wat vindt die ervan?
Moest nog iets onder maar het geld is op denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205663922
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 10:56 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik zit de foto’s op funda te bekijken. Keuken en sanitair zien er prima uit. Woonkamer nog best aardig ingericht. Playboy-dekbedovertrek in de grote slaapkamer :') Maar dat speeltoestel met glijbanen die meters boven de grond eindigen? Wil hij zijn kinderen leren schansspringen of zo?
En hebben die kinderen een moeder? Wat vindt die ervan?
Binnen ziet t er op zich prima uit idd, al vraag ik me af hoe het wordt bijgehouden qua schoonmaak allemaal.
Buiten ziet t er vervallen uit. Kozijnen afgebladderd, een rolgordijn aan de buitenkant :') Energielabel G is ook lekker :7
De schuur lijkt rijp voor de sloop. Die glijbanen zijn wel bizar _O-
Heb verder in al zijn filmpjes nooit iets gehoord over een biologische moeder
Of ze ook wappie is? Geen enkel idee
pi_205664214
"Ik wil weten wie jij bent, ik wil een machtiging hebben dat dit kind samen door ons verwekt is, met een contract en een natte kut... ehehm handtekening eronder!" _O-

Foto's op Funda laatst ook bekeken, binnen zag het er idd wel prima uit, maja is wel momentopname uiteraard.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205666665
Oppergek is terug van het schapen bekeren op Texel. En weer wat geleerd: kerkorgels waren het ziekenhuis van de Tartariėrs en hun reuzen! _O-

https://www.brighteon.com/57a03fae-6065-443d-9cbc-d7f8384c4c8c
pi_205666727
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:40 schreef Magister_Artium het volgende:
Oppergek is terug van het schapen bekeren op Texel. En weer wat geleerd: kerkorgels waren het ziekenhuis van de Tartariėrs en hun reuzen! _O-

https://www.brighteon.com/57a03fae-6065-443d-9cbc-d7f8384c4c8c
Wel apart dat die site 'bright' in de naam heeft, terwijl de clips van niet zulke 'brighte' mensen zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205666984
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:40 schreef Magister_Artium het volgende:
Oppergek is terug van het schapen bekeren op Texel. En weer wat geleerd: kerkorgels waren het ziekenhuis van de Tartariėrs en hun reuzen! _O-

https://www.brighteon.com/57a03fae-6065-443d-9cbc-d7f8384c4c8c
De koster staat ook gewoon bij hem wanneer Erik in de kerk zijn waanideeėn uitspuwt _O-
Wat zal die man wel niet denken, wat heb ik hier voor een totaalidioot :D
pi_205671762
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 17:17 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
De koster staat ook gewoon bij hem wanneer Erik in de kerk zijn waanideeėn uitspuwt _O-
Wat zal die man wel niet denken, wat heb ik hier voor een totaalidioot :D
En dan ook nog met dat stemmetje, zoals jongens op de basisschool napraten over de seksuele voorlichting.
pi_205672607
New antibody neutralizes all known SARS-CoV-2 variants in lab tests
https://hms.harvard.edu/news/one-all
Be curious, not judgmental
pi_205673320
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
New antibody neutralizes all known SARS-CoV-2 variants in lab tests
https://hms.harvard.edu/news/one-all
Oh maar die heb ik al. Nooit rona gehad.
pi_205673487
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
New antibody neutralizes all known SARS-CoV-2 variants in lab tests
https://hms.harvard.edu/news/one-all
Wat weten ze er nou op de Harvard Medical School van? Kennen ze de grondwet wel en de Nuremberg code?
pi_205673588
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 08:51 schreef Aether het volgende:
New antibody neutralizes all known SARS-CoV-2 variants in lab tests
https://hms.harvard.edu/news/one-all
Gaaf!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205674244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:23 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wat weten ze er nou op de Harvard Medical School van? Kennen ze de grondwet wel en de Nuremberg code?
Dit wisten ze in 2020 al, maar Obama en Hugo de Jonge hebben het geheim gehouden om het pfizer vaccin te verkopen
pi_205679165
quote:
8s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 11:36 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Dit wisten ze in 2020 al, maar Obama en Hugo de Jonge hebben het geheim gehouden om het pfizer vaccin te verkopen
Wat slim dat jij dit door heb.
Maar je vergeet nog te vertellen dat Bill Gates en Schwab meededen in dit complot
pi_205680332
En de Pentium 5!!!!
en het zit ook in de zonnebrandcreme!!!!!111!!11
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205680896
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2022 16:40 schreef Magister_Artium het volgende:
Oppergek is terug van het schapen bekeren op Texel. En weer wat geleerd: kerkorgels waren het ziekenhuis van de Tartariėrs en hun reuzen! _O-

https://www.brighteon.com/57a03fae-6065-443d-9cbc-d7f8384c4c8c
Wel bijzonder dat het nu allemaal niet meer werkt, en waarom moest die energieverdeling zo stiekem gebeuren?

Blijft een bijzonder figuur.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205681153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 10:23 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wat weten ze er nou op de Harvard Medical School van? Kennen ze de grondwet wel en de Nuremberg code?
Die studenten stellen alleen maar vragen!
Be curious, not judgmental
pi_205681209
Terug van weg (?) geweest

twitter


Ik stel alleen maar vragen

twitter
Be curious, not judgmental
pi_205683936
de complotcarrousel. om de zoveel weken popt er zo een woord op zoals tribunaal of Ivermectine.
de kinderen op de Forumschool zullen het allemaal als lesmateriaal krijgen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205684355
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 10:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
de complotcarrousel. om de zoveel weken popt er zo een woord op zoals tribunaal of Ivermectine.
de kinderen op de Forumschool zullen het allemaal als lesmateriaal krijgen.
Zag een grappige comment onder een filmpje van "Jeroen de vrije mens", dat-ie maar leraar maatschappijleer daar moet worden. :') _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_205703916
Stille tocht in Albergen.Via Teunslivestreams https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/632677865120408

Allemaal omgekeerde vlaggen :D

En vol
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')