quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het zou volgens voetbalprimeur inderdaad tussen de 1 en 2 miljoen liggen, voor een speler die in december uit zn contract loopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe je 1 miljoen ook kan omschrijvenBeetje duur doen
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het zou volgens voetbalprimeur inderdaad tussen de 1 en 2 miljoen liggen, voor een speler die in december uit zn contract loopt.
Of kampioen wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.
Feyenoord heeft nu wel weer een goed Europees seizoen nodig om nieuwe inkomsten te genereren
Het is ook prima dat ze betalen. Kan zelf niet inschatten hoe goed de speler is. Op basis van die filmpjes kan je mij zelfs als aardige voetballer neerzetten. We gaan het afwachten, maar krijg wel weer meer zin in de start van de competitie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.
Feyenoord heeft nu wel weer een goed Europees seizoen nodig om nieuwe inkomsten te genereren
Staat straks een compleet nieuw team. Krijg er wel zin in.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is wel echt de meest interessante transferzomer ooit denk.
En dan moet er eigenlijk nog wel flink wat bijkomenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
2007 is moeilijk te overtreffen. Maar dat heeft uiteindelijk geleid tot een schamel bekertje en een bijna faillissementquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waren wel vrijwel allemaal spelers zonder restwaarde. Maar hoop wel echt dat Aursnes nog goed verkocht wordt, dan houd je een vernieuwde selectie n een flinke plus op je transferbalans over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2007 is moeilijk te overtreffen. Maar dat heeft uiteindelijk geleid tot een schamel bekertje en een bijna faillissement
Nr. 29 en volgens mij gewoon Gimnez achteropquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is idd wel hilarisch dat er geen LB is terwijl dat eigenlijk al een zekerheidje was begin juni om dat te fixen.
Welk nr krijgt Santi en welke naam achterop?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nr. 29 en volgens mij gewoon Gimnez achterop
En hier met streepje, terwijl het dezelfde foto lijktquote:
Ga chips vreten dikkiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef KingRoland het volgende:
Je zal er maar om wakker liggen![]()
Ondertussen in Afrika..
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staats Vites er eigenlijk voor? Wel belangrijk om daar meteen 3 punten te pakken.
Een lekker programma om er in te komen dus. Dat heeft Feyenoord wel nodig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.
Verder wat spelers gehuurd die ik niet ken. Misschien kan @:Sked er meer over vertellen.
Tot 18-9 PSV uit is het allemaal niet heel spannend, al kan het spoken aan de VETKAMPSTRAAT.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een lekker programma om er in te komen dus. Dat heeft Feyenoord wel nodig.
Dasa als vertrekkende speler ook niet geheel onbelangrijk en gezien de onderhandelingen over de verkoop van de club nog niet zijn afgerond. Maar voor de vijf basisspelers die zijn vertrokken is in principe een vervanger gehaald, maar buiten Meulensteen natuurlijk zonder centen uit te geven. In de eerste potjes zullen ze wel wat zoekende zijn, maar ik denk dat de defensie best ok is nu. Zo'n Ferro heeft ook aardige bagage en Arcus was zo'n beetje de beste rechtsback van de Ligue 2.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.
Verder wat spelers gehuurd die ik niet ken. Misschien kan @:Sked er meer over vertellen.
Lastig potje wel ja. Vorig jaar begon het na een week of 3 ook goed te draaien dus ik heb er wel hoop op dat Slot het snel bij elkaar en op elkaar ingespeeld krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot 18-9 PSV uit is het allemaal niet heel spannend, al kan het spoken aan de VETKAMPSTRAAT.
Die Pool kan prima Engels joh. Ja, dan is het lastig voor Sjon de Wolff maar volgens mij kan Arend Martijn ook keurig Engels.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lastig potje wel ja. Vorig jaar begon het na een week of 3 ook goed te draaien dus ik heb er wel hoop op dat Slot het snel bij elkaar en op elkaar ingespeeld krijgt.
Lijkt me serieus wel wat lastiger om er weer een hecht team van te smeden met die culturen al is het alleen maar omdat je spaanstalige of Poolse jongens net even wat minder makkelijk instructies geeft. (Maar anderen vinden dit een bullshitargument)
Alleen enkele achterlijke figuren die in de middeleeuwen zijn blijven hangen en zichzelf pas stoer vinden als ze kuthomo roepen om hun eigen 'mannelijkheid' te benadrukken maken zich daar druk om.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lieve mensen, begrijp ik goed dat er binnen de Feyenoord achterban geen enkele weerstand bestaat tegen het Roze Kameraden Shirt en dat we dit daadwerkelijk gaan dragen tijdens officile wedstrijden?#HetLegioenIsMetPensioen
Ik hoop het van harte hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pool kan prima Engels joh. Ja, dan is het lastig voor Sjon de Wolff maar volgens mij kan Arend Martijn ook keurig Engels.
Trainingen, besprekingen, alles gaat in het Engels tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pool kan prima Engels joh. Ja, dan is het lastig voor Sjon de Wolff maar volgens mij kan Arend Martijn ook keurig Engels.
Wat dacht je van de acceptatie van oude neuzen Danilo Timber transfers hadden vroeger meer ophef veroorzaakt dan dat ze nu doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lieve mensen, begrijp ik goed dat er binnen de Feyenoord achterban geen enkele weerstand bestaat tegen het Roze Kameraden Shirt en dat we dit daadwerkelijk gaan dragen tijdens officile wedstrijden?#HetLegioenIsMetPensioen
Timber is een Feyenoorder.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat dacht je van de acceptatie van oude neuzen Danilo Timber transfers hadden vroeger meer ophef veroorzaakt dan dat ze nu doen.
Als Aursnes vertrekt vind ik eigenlijk wel dat je zo’n type nog erbij moet halenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:58 schreef bbuddybb het volgende:
Idrissi/Taabouni - Danilo/Jimenez - Dilrosun/Walemark/Ali
Szymanski/Toornstra - Kokcu/Wieffer - Timber
Lopez? - Trauner/Senesi/Ramussen - Geertruida/Benita/Pedersen
Voorin is het wel goed bezet al hoop ik dat we Ali nog kunnen slijten. Dat wordt niets meer natuurlijk.
Op het middenveld zal Geertruida dit seizoen ook wel vaak spelen, denk ik. Dat lijkt mij ook een goede optie voor in het centrum achterin wanneer er iemand wegvalt.
Achterin missen we nog twee linksbacks. Maar dat weten we al. Pedersen op die positie zou geen optie mogen zijn.
Verder lijkt de selectie mij verder wel best compleet. Ik vind dat we er op papier beter uitzien dan begin vorig seizoen. En nu maar hopen dat we goed beginnen.
Nee, die linksbuiten en reservekeeper gaan er ook sowieso wel komen lijkt mequote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:02 schreef bbuddybb het volgende:
Vijf spelers?
Zou mooi zijn, maar denk dat we na twee linksbacks (als die tweede er al komt...) wel zijn uitgeshopt.
Er zijn ook nog mensen die zelf nadenken en niet klakkeloos alles accepteren wat in de grachtengordel voorgekauwd wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen enkele achterlijke figuren die in de middeleeuwen zijn blijven hangen en zichzelf pas stoer vinden als ze kuthomo roepen om hun eigen 'mannelijkheid' te benadrukken maken zich daar druk om.
Oh wacht, je bent daadwerkelijk serieus ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die zelf nadenken en niet klakkeloos alles accepteren wat in de grachtengordel voorgekauwd wordt.
Dus whats next? Nu is het dus wachten op een "sfeeractie" van de roze kameraden in het stadion waarbij kinderen die een voetbalwedstrijd willen zien ongevraagd bij een gay pride manifestatie betrokken worden. Waar ligt de grens?
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die zelf nadenken en niet klakkeloos alles accepteren wat in de grachtengordel voorgekauwd wordt.
Dus whats next? Nu is het dus wachten op een "sfeeractie" van de roze kameraden in het stadion waarbij kinderen die een voetbalwedstrijd willen zien ongevraagd bij een gay pride manifestatie betrokken worden. Waar ligt de grens?
Ja dat is inderdaad het ergst denkbare wat kinderen in een voetbalstadion mee kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van je selectie op dit moment is NLtalig. Alireza verstaat en praat ook prima NL. Trauner en Pedersen, Walemark (en Aursnes) en Szymanski kunnen prima Engels. Bassett uiteraard ook.quote:
is het dit seizoen al 2 CL plekken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Tweede is ook prima natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte maar je meent het?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Want? Een belangrijker Feyenoord gerelateerd onderwerp is haast niet denkbaar want als de club definitief gekaapt wordt door de woke mob dan wil ik er in ieder geval niks meer mee te maken hebben en met mij ongetwijfeld vele anderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:28 schreef Sked het volgende:
Deze discussie gaan we dus niet weer opnieuw doen.
Ach het is ook niet zo'n ramp allemaal maar een sterke Nederlandse kern (zoals met het groepje Linssen, Til, Toornstra) is denk ik vaak wel een pluspunt. Ik denk dan ook aan eerdere groepjes zoals Paauwe, Van Wonderen, Pierre en Bosvelt. Dat soort dingen vind ik gewoon mooi.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van je selectie op dit moment is NLtalig. Alireza verstaat en praat ook prima NL. Trauner en Pedersen, Walemark (en Aursnes) en Szymanski kunnen prima Engels. Bassett uiteraard ook.
Dit is overigens excl Diemers, Hendrix etc
Het Legioen zou jou uit het stadion moeten zetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Want? Een belangrijker Feyenoord gerelateerd onderwerp is haast niet denkbaar want als de club definitief gekaapt wordt door de woke mob dan wil ik er in ieder geval niks meer mee te maken hebben en met mij ongetwijfeld vele anderen.
1 Ajax spelerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:00 schreef Divje het volgende:
19,08 miljoen uitgegeven dit transferwindow
(volgens transfermarkt)
Dilrosun en Idrissi zijn ook oud Ajacieden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat dacht je van de acceptatie van oude neuzen Danilo Timber transfers hadden vroeger meer ophef veroorzaakt dan dat ze nu doen.
Als dat gebeurt. Verder is de hele discussie een herhaling van zetten waarbij er veel te emotioneel gereageerd wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Want? Een belangrijker Feyenoord gerelateerd onderwerp is haast niet denkbaar want als de club definitief gekaapt wordt door de woke mob dan wil ik er in ieder geval niks meer mee te maken hebben en met mij ongetwijfeld vele anderen.
Ik dacht er aan die ook te benoemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Dilrosun en Idrissi zijn ook oud Ajacieden.
Fel ageren tegen homofobie = veel te emotioneel reageren. Oke dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat gebeurt. Verder is de hele discussie een herhaling van zetten waarbij er veel te emotioneel gereageerd wordt.
Ik denk het eigenlijk wel. Aursnes ga je voor richting de 20 verkopen en Taabouni, Wieffer en Toornstra als back-up is eigenlijk gewoon te matig. Geertruida heb je het liefst achterin. Dus ik verwacht, indien Aursnes vertrekt, ook nog een 6.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:02 schreef bbuddybb het volgende:
Vijf spelers?
Zou mooi zijn, maar denk dat we na twee linksbacks (als die tweede er al komt...) wel zijn uitgeshopt.
Dat zeg ik niet, het komt namelijk van beide kanten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fel ageren tegen homofobie = veel te emotioneel reageren. Oke dan.![]()
Vooral leuk voor de socialmedia-kanalenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach het is ook niet zo'n ramp allemaal maar een sterke Nederlandse kern (zoals met het groepje Linssen, Til, Toornstra) is denk ik vaak wel een pluspunt. Ik denk dan ook aan eerdere groepjes zoals Paauwe, Van Wonderen, Pierre en Bosvelt. Dat soort dingen vind ik gewoon mooi.
Ik verwacht alleen nog 2 linksbacks en een linksbuitenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Aursnes vertrekt vind ik eigenlijk wel dat je zo’n type nog erbij moet halen
Dus nog te gaan:
Reservekeeper
Twee linksbacks
Een 6
Een linksbuiten
Ik denk dat van de <21 van de vorig jaar alleen Benita een goede kans maakt om door te breken dit jaar. Hartjes is een goed aan de bal maar komt fysiek tekort op dit moment. Dermane komt, nog, tactisch tekort. Ik denk dat Dermane op den duur ook kan aansluiten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi dat Feyenoord nu doorpakt op de transfermarkt en dat moet ook. Het zal nog wel moeten blijken of ze ons echt sterker maken dus nog geen hoera stemming. En het is te hopen dat er minimaal 1 jeugdspeler echt gaat doorbreken dit seizoen. Die doorstroom valt me onder Slot nog wel erg tegen. Hij lijkt niet heel dol op het inpassen van jeugd. Kun je wel zeggen dat ze er niet klaar voor zijn, maar als ze die kansen niet of nauwelijks krijgen dan worden ze het ook nooit.
Na het zien van de promotie wedstrijd eind vorig seizoen snap ik heel goed dat er geen jeugd doorbreekt wat een zooitje was dat met als toppunt van t zand.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi dat Feyenoord nu doorpakt op de transfermarkt en dat moet ook. Het zal nog wel moeten blijken of ze ons echt sterker maken dus nog geen hoera stemming. En het is te hopen dat er minimaal 1 jeugdspeler echt gaat doorbreken dit seizoen. Die doorstroom valt me onder Slot nog wel erg tegen. Hij lijkt niet heel dol op het inpassen van jeugd. Kun je wel zeggen dat ze er niet klaar voor zijn, maar als ze die kansen niet of nauwelijks krijgen dan worden ze het ook nooit.
Die -21 was niks, nee. Gelukkig zit daar onder wel wat en daar hebben ze afgelopen 1,5 jaar ook wel in geinvesteerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na het zien van de promotie wedstrijd eind vorig seizoen snap ik heel goed dat er geen jeugd doorbreekt wat een zooitje was dat met als toppunt van t zand.
Mag toch hopen dat ze niet het seizoen ingaan met Marciano achter Bijlowquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen nog 2 linksbacks en een linksbuiten
Dat hoopte ik ook, maar ik heb nog geen enkel gerucht gehoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze niet het seizoen ingaan met Marciano achter Bijlow
Ah Lokale Homofoob is weer bezig geweest. Gadverdammequote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:01 schreef fetX het volgende:
Beetje onzin om mijn post weg te halen @:sked , maar goed. Verder top dat die andere posts zijn weggehaald
Komt wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar ik heb nog geen enkel gerucht gehoord.
Zou me niet verbazen als Jansen 2e doelman wordt achter Bijlow.quote:
Who gives a fuck. En jij bent zo mokerdom om niet in te zien dat Idrissi uit onze jeugd komt.quote:
Ik vind het altijd makkelijk gezegd dat een bepaalde speler of de jeugd geen kans krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
zka??quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uitgekomen Primeurtjes:
ZKA: 7
AD: 0
Telegraaf: 0
Rest: 0
@ZKA aka FeyenoordTM. Overigens hoop ik stiekem nog op Gnonto, maar dat is wellicht teveel gevraagdquote:
Bewijs?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uitgekomen Primeurtjes:
ZKA: 7
AD: 0
Telegraaf: 0
Rest: 0
Vreemde act dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oh die gast is niet goed in het hoofd toch? Zie 'm 24/7 ruzie zoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
@:ZKA aka FeyenoordTM. Overigens hoop ik stiekem nog op Gnonto, maar dat is wellicht teveel gevraagd
Klopt en das ook wel jammer maar goed. Laatste tijd heeft hij prima zijn feiten op orde, zijn meeste primeurtjes kloppen en zijn niet hinderlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh die gast is niet goed in het hoofd toch? Zie 'm 24/7 ruzie zoeken.
ZKA heeft continu gezegd dat volgens de informatie die hij krijgt er sowieso ook nog een buitenspeler gehaald wordt voor een beoogde basisplaats.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:20 schreef Max23 het volgende:
Ik verwacht alleen nog 1 linksback eigenlijk. En mocht Aursnes verkocht worden nog 1 middenvelder.
Feyenoord heeft een ongelofelijke transferzomer meegemaakt, dus waarom zou er van een hoera stemming geen sprake kunnen zijn? Timber, Szymanski en Idrissi zijn spelers waarvan ik nooit had gedacht dat ze naar Feyenoord zouden gaan, maar alleen naar Ajax of PSV.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi dat Feyenoord nu doorpakt op de transfermarkt en dat moet ook. Het zal nog wel moeten blijken of ze ons echt sterker maken dus nog geen hoera stemming.
Veel Mexicaanse media ook bij zijn perspresentatie. Hij is populair. Hopelijk komt dat mede omdat-ie net als Pelle zo'n goede spits is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:36 schreef Kerftminister het volgende:
Leuk gastje die Gimenez![]()
Alleen dat god gedoe ben ik niet zo van, maar ja Latijns Amerika he
Dennis van Bergen leest mee?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel Mexicaanse media ook bij zijn perspresentatie. Hij is populair. Hopelijk komt dat mede omdat-ie net als Pelle zo'n goede spits is.![]()
https://www.ad.nl/nederla(...)ben-beland~a20daa82/
Ongetwijfeld. Nu helemaal.quote:
Met een Ajax verleden. Feyenoord positioneert zich nu zo tussen Ajax 1 en Jong Ajax.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Who gives a fuck. En jij bent zo mokerdom om niet in te zien dat Idrissi uit onze jeugd komt.
Heel stoer. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Met een Ajax verleden. Feyenoord positioneert zich nu zo tussen Ajax 1 en Jong Ajax.
Deze take heb je al eens eerder geprobeerd, toen ook zonder succes.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Met een Ajax verleden. Feyenoord positioneert zich nu zo tussen Ajax 1 en Jong Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |