ZKA heeft continu gezegd dat volgens de informatie die hij krijgt er sowieso ook nog een buitenspeler gehaald wordt voor een beoogde basisplaats.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:20 schreef Max23 het volgende:
Ik verwacht alleen nog 1 linksback eigenlijk. En mocht Aursnes verkocht worden nog 1 middenvelder.
Feyenoord heeft een ongelofelijke transferzomer meegemaakt, dus waarom zou er van een hoera stemming geen sprake kunnen zijn? Timber, Szymanski en Idrissi zijn spelers waarvan ik nooit had gedacht dat ze naar Feyenoord zouden gaan, maar alleen naar Ajax of PSV.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:14 schreef F.M.D. het volgende:
Mooi dat Feyenoord nu doorpakt op de transfermarkt en dat moet ook. Het zal nog wel moeten blijken of ze ons echt sterker maken dus nog geen hoera stemming.
Veel Mexicaanse media ook bij zijn perspresentatie. Hij is populair. Hopelijk komt dat mede omdat-ie net als Pelle zo'n goede spits is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:36 schreef Kerftminister het volgende:
Leuk gastje die Gimenez![]()
Alleen dat god gedoe ben ik niet zo van, maar ja Latijns Amerika he
Dennis van Bergen leest mee?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel Mexicaanse media ook bij zijn perspresentatie. Hij is populair. Hopelijk komt dat mede omdat-ie net als Pelle zo'n goede spits is.![]()
https://www.ad.nl/nederla(...)ben-beland~a20daa82/
Ongetwijfeld. Nu helemaal.quote:
Met een Ajax verleden. Feyenoord positioneert zich nu zo tussen Ajax 1 en Jong Ajax.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Who gives a fuck. En jij bent zo mokerdom om niet in te zien dat Idrissi uit onze jeugd komt.
Heel stoer. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Met een Ajax verleden. Feyenoord positioneert zich nu zo tussen Ajax 1 en Jong Ajax.
Deze take heb je al eens eerder geprobeerd, toen ook zonder succes.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Met een Ajax verleden. Feyenoord positioneert zich nu zo tussen Ajax 1 en Jong Ajax.
Het is wachten tot van persie oud genoeg is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Die -21 was niks, nee. Gelukkig zit daar onder wel wat en daar hebben ze afgelopen 1,5 jaar ook wel in geinvesteerd.
Dat is volgens mij niet eens het grootste talent.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wachten tot van persie oud genoeg is.
Ik kan me nog een 'ongelofelijke' transferzomer herinneren, 2007 toen achter elkaar Gio, Makaay en Nuri Sahin werden gepresenteerd. Het kampioenschap en nodige CL miljoenen zouden even binnen geharkt gaan worden..liep even anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een ongelofelijke transferzomer meegemaakt, dus waarom zou er van een hoera stemming geen sprake kunnen zijn?
Nuri Sahin.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:35 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik kan me nog een 'ongelofelijke' transferzomer herinneren, 2007 toen achter elkaar Gio, Makaay en Nuri Sahin werden gepresenteerd. Het kampioenschap en nodige CL miljoenen zouden even binnen geharkt gaan worden..liep even anders.
Niet te vergelijken toch? Toen gingen ze voor gevestigde namen voor direct succes en dit zijn voornamelijk spelers met doorgroeimogelijkheden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:35 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik kan me nog een 'ongelofelijke' transferzomer herinneren, 2007 toen achter elkaar Gio, Makaay en Nuri Sahin werden gepresenteerd. Het kampioenschap en nodige CL miljoenen zouden even binnen geharkt gaan worden..liep even anders.
Die lopen een paar jaar voor qua beleid, maar dat kan niet in een rechte lijn omhoog blijven gaan. Schreuder of Van Nistelrooy zou ook best een foutje kunnen blijken als traineraanstelling.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te vergelijken toch? Toen gingen ze voor gevestigde namen voor direct succes en dit zijn voornamelijk spelers met doorgroeimogelijkheden.
En vrij spijtig dat de concurrentie nog harder aan het doorpakken is.
Hofland en De Cler toch ook in diezelfde zomer? Allemaal uit de pool van Rob Jansen. Liep inderdaad even anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:35 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Tomasson ook nog als de knvb toen niet zo aan Van Marwijk had getrokken was dat misschien anders afgelopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:35 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik voor dit nieuwe elftal wel meer gehyped ben dan vorig seizoen aan het begin. Buiten de lb positie dan. Maar toen wist je natuurlijk niet dat Aursnes, Trauner, Dessers, Til en in mindere mate Pedersen het zo goed zouden doen. Ook dat Malacia zo'n topseizoen en Sinisterra opeens zoveel zou scoren was een kleine verrassing. Laten we hopen dat dit nieuwe elftal dat ook kan halen. Al dan niet met wat dalen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:29 schreef fetX het volgende:
Wel leuk die transformatie in ons elftal met doorgaans aankopen waar je op het eerste gezicht best tevreden mee kunt zijn.
Ben vooral benieuwd hoe het uiteindelijk voorin gaat uitpakken met Giménez, Idrissi, Dilrosun, Szymanski op 10 en de eventuele nieuwe linksbuiten. Denk dat we in potentie (en dus ook in potentiële waarde) wel weer een uitstekend elftal hebben.
Mooi dit kan al niet meer stuk die gozer.quote:Santiago Gimenez kan niet wachten om bij Feyenoord samen te werken met Robin van Persie. De Mexicaan onthult dat de topscorer aller tijden van het Nederlands elftal zijn voorbeeld is.
Gimenez maakte al kort kennis met Van Persie, die onder meer spitsentrainer is bij Feyenoord. "Het was een heel bijzonder moment om Van Persie voor het eerst in levenden lijve te zien en als persoon te leren kennen", zegt de 21-jarige aanwinst. "Voor mij is hij een heel belangrijke referentie. Hij is een clubicoon, een idool. Om zo iemand naast me te hebben, is indrukwekkend en het is ontzettend belangrijk voor mij om met hem te mogen samenwerken."
Daar kan je nu nog weinig over zeggen, lijkt me. Het moet blijken wat het niveau is van deze spelers en hoe zij als team zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:29 schreef fetX het volgende:
Wel leuk die transformatie in ons elftal met doorgaans aankopen waar je op het eerste gezicht best tevreden mee kunt zijn.
Ben vooral benieuwd hoe het uiteindelijk voorin gaat uitpakken met Giménez, Idrissi, Dilrosun, Szymanski op 10 en de eventuele nieuwe linksbuiten. Denk dat we in potentie (en dus ook in potentiële waarde) wel weer een uitstekend elftal hebben.
Het baart me wel zorgen dat er zo weinig interesse in een transfervrije Diemers isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind dit echt leuker en sowieso interessanter dan 2007. Een gekke Mexicaan, paar aan lager wal geraakte huurlingen, paar jonkies en wat spelers op hun hoogtepunt verkocht. Wat brandhout gedumpt (Hendrix en Diemers ga ik al vanuit nu).
Leuk voor hem inderdaad.quote:
Hattrick in de Arena. Dan mag je van mij heel erg kut spelen hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk voor hem inderdaad.
Benieuwd hoe veel hij er daar gaat maken. Als hij zo speelt als bij ons in de eerste seizoenshelft is hij goud waard. Maar dat liet hij vanaf januari eigenlijk niet meer zien.
Van mij ook, maar ging de post ook niet over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hattrick in de Arena. Dan mag je van mij heel erg kut spelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |