quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Het zou volgens voetbalprimeur inderdaad tussen de 1 en 2 miljoen liggen, voor een speler die in december uit zn contract loopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe je 1 miljoen ook kan omschrijvenBeetje duur doen
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het zou volgens voetbalprimeur inderdaad tussen de 1 en 2 miljoen liggen, voor een speler die in december uit zn contract loopt.
Of kampioen wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.
Feyenoord heeft nu wel weer een goed Europees seizoen nodig om nieuwe inkomsten te genereren
Het is ook prima dat ze betalen. Kan zelf niet inschatten hoe goed de speler is. Op basis van die filmpjes kan je mij zelfs als aardige voetballer neerzetten. We gaan het afwachten, maar krijg wel weer meer zin in de start van de competitie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, als je enorme haast hebt en het heel erg nodig hebt dan zal je moeten dokken. Ze zijn ook niet gek.
Feyenoord heeft nu wel weer een goed Europees seizoen nodig om nieuwe inkomsten te genereren
Staat straks een compleet nieuw team. Krijg er wel zin in.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is wel echt de meest interessante transferzomer ooit denk.
En dan moet er eigenlijk nog wel flink wat bijkomenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
2007 is moeilijk te overtreffen. Maar dat heeft uiteindelijk geleid tot een schamel bekertje en een bijna faillissementquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waren wel vrijwel allemaal spelers zonder restwaarde. Maar hoop wel echt dat Aursnes nog goed verkocht wordt, dan houd je een vernieuwde selectie n een flinke plus op je transferbalans over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2007 is moeilijk te overtreffen. Maar dat heeft uiteindelijk geleid tot een schamel bekertje en een bijna faillissement
Nr. 29 en volgens mij gewoon Gimnez achteropquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is idd wel hilarisch dat er geen LB is terwijl dat eigenlijk al een zekerheidje was begin juni om dat te fixen.
Welk nr krijgt Santi en welke naam achterop?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Nr. 29 en volgens mij gewoon Gimnez achterop
En hier met streepje, terwijl het dezelfde foto lijktquote:
Ga chips vreten dikkiequote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef KingRoland het volgende:
Je zal er maar om wakker liggen![]()
Ondertussen in Afrika..
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe staats Vites er eigenlijk voor? Wel belangrijk om daar meteen 3 punten te pakken.
Een lekker programma om er in te komen dus. Dat heeft Feyenoord wel nodig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.
Verder wat spelers gehuurd die ik niet ken. Misschien kan @:Sked er meer over vertellen.
Tot 18-9 PSV uit is het allemaal niet heel spannend, al kan het spoken aan de VETKAMPSTRAAT.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een lekker programma om er in te komen dus. Dat heeft Feyenoord wel nodig.
Dasa als vertrekkende speler ook niet geheel onbelangrijk en gezien de onderhandelingen over de verkoop van de club nog niet zijn afgerond. Maar voor de vijf basisspelers die zijn vertrokken is in principe een vervanger gehaald, maar buiten Meulensteen natuurlijk zonder centen uit te geven. In de eerste potjes zullen ze wel wat zoekende zijn, maar ik denk dat de defensie best ok is nu. Zo'n Ferro heeft ook aardige bagage en Arcus was zo'n beetje de beste rechtsback van de Ligue 2.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vrij slecht. Er zijn allerlei sleutelspelers vertrokken (Bazoer, Doekhi, Rasmussen, Openda) en daar hebben ze geen cent aan over gehouden. En ze hebben 1 miljoen uitgegeven, aan Melle Meulensteen.
Verder wat spelers gehuurd die ik niet ken. Misschien kan @:Sked er meer over vertellen.
Lastig potje wel ja. Vorig jaar begon het na een week of 3 ook goed te draaien dus ik heb er wel hoop op dat Slot het snel bij elkaar en op elkaar ingespeeld krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot 18-9 PSV uit is het allemaal niet heel spannend, al kan het spoken aan de VETKAMPSTRAAT.
Die Pool kan prima Engels joh. Ja, dan is het lastig voor Sjon de Wolff maar volgens mij kan Arend Martijn ook keurig Engels.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lastig potje wel ja. Vorig jaar begon het na een week of 3 ook goed te draaien dus ik heb er wel hoop op dat Slot het snel bij elkaar en op elkaar ingespeeld krijgt.
Lijkt me serieus wel wat lastiger om er weer een hecht team van te smeden met die culturen al is het alleen maar omdat je spaanstalige of Poolse jongens net even wat minder makkelijk instructies geeft. (Maar anderen vinden dit een bullshitargument)
Alleen enkele achterlijke figuren die in de middeleeuwen zijn blijven hangen en zichzelf pas stoer vinden als ze kuthomo roepen om hun eigen 'mannelijkheid' te benadrukken maken zich daar druk om.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lieve mensen, begrijp ik goed dat er binnen de Feyenoord achterban geen enkele weerstand bestaat tegen het Roze Kameraden Shirt en dat we dit daadwerkelijk gaan dragen tijdens officile wedstrijden?#HetLegioenIsMetPensioen
Ik hoop het van harte hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pool kan prima Engels joh. Ja, dan is het lastig voor Sjon de Wolff maar volgens mij kan Arend Martijn ook keurig Engels.
Trainingen, besprekingen, alles gaat in het Engels tegenwoordigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Pool kan prima Engels joh. Ja, dan is het lastig voor Sjon de Wolff maar volgens mij kan Arend Martijn ook keurig Engels.
Wat dacht je van de acceptatie van oude neuzen Danilo Timber transfers hadden vroeger meer ophef veroorzaakt dan dat ze nu doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lieve mensen, begrijp ik goed dat er binnen de Feyenoord achterban geen enkele weerstand bestaat tegen het Roze Kameraden Shirt en dat we dit daadwerkelijk gaan dragen tijdens officile wedstrijden?#HetLegioenIsMetPensioen
Timber is een Feyenoorder.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat dacht je van de acceptatie van oude neuzen Danilo Timber transfers hadden vroeger meer ophef veroorzaakt dan dat ze nu doen.
Als Aursnes vertrekt vind ik eigenlijk wel dat je zo’n type nog erbij moet halenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:58 schreef bbuddybb het volgende:
Idrissi/Taabouni - Danilo/Jimenez - Dilrosun/Walemark/Ali
Szymanski/Toornstra - Kokcu/Wieffer - Timber
Lopez? - Trauner/Senesi/Ramussen - Geertruida/Benita/Pedersen
Voorin is het wel goed bezet al hoop ik dat we Ali nog kunnen slijten. Dat wordt niets meer natuurlijk.
Op het middenveld zal Geertruida dit seizoen ook wel vaak spelen, denk ik. Dat lijkt mij ook een goede optie voor in het centrum achterin wanneer er iemand wegvalt.
Achterin missen we nog twee linksbacks. Maar dat weten we al. Pedersen op die positie zou geen optie mogen zijn.
Verder lijkt de selectie mij verder wel best compleet. Ik vind dat we er op papier beter uitzien dan begin vorig seizoen. En nu maar hopen dat we goed beginnen.
Nee, die linksbuiten en reservekeeper gaan er ook sowieso wel komen lijkt mequote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:02 schreef bbuddybb het volgende:
Vijf spelers?
Zou mooi zijn, maar denk dat we na twee linksbacks (als die tweede er al komt...) wel zijn uitgeshopt.
Er zijn ook nog mensen die zelf nadenken en niet klakkeloos alles accepteren wat in de grachtengordel voorgekauwd wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen enkele achterlijke figuren die in de middeleeuwen zijn blijven hangen en zichzelf pas stoer vinden als ze kuthomo roepen om hun eigen 'mannelijkheid' te benadrukken maken zich daar druk om.
Oh wacht, je bent daadwerkelijk serieus ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die zelf nadenken en niet klakkeloos alles accepteren wat in de grachtengordel voorgekauwd wordt.
Dus whats next? Nu is het dus wachten op een "sfeeractie" van de roze kameraden in het stadion waarbij kinderen die een voetbalwedstrijd willen zien ongevraagd bij een gay pride manifestatie betrokken worden. Waar ligt de grens?
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die zelf nadenken en niet klakkeloos alles accepteren wat in de grachtengordel voorgekauwd wordt.
Dus whats next? Nu is het dus wachten op een "sfeeractie" van de roze kameraden in het stadion waarbij kinderen die een voetbalwedstrijd willen zien ongevraagd bij een gay pride manifestatie betrokken worden. Waar ligt de grens?
Ja dat is inderdaad het ergst denkbare wat kinderen in een voetbalstadion mee kunnen maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van je selectie op dit moment is NLtalig. Alireza verstaat en praat ook prima NL. Trauner en Pedersen, Walemark (en Aursnes) en Szymanski kunnen prima Engels. Bassett uiteraard ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |