Want het is normaal dat China bepaalt wie wel en wie niet naar Taiwan mag reizen...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ze houden nog al van provoceren lijkt het.
Kan ook een buitenaardse aanval geweest zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou neem ik die Robert Bor niet direct heel serieus natuurlijk...
https://opiniez.com/author/robertbor101/
En dat dat kamp maar 6km van het front ligt zegt natuurlijk niks over de afstand waarop feitelijk geschoten is. Want wel de bruggen met HIMARS (nog dichterbij het cront) bestoken maar dit zou niet kunnen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, anders dan andere mensen heeft ze het recht niet om te gaan en staan waar ze wil ..
Het is off-topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja gewoon doen want andere mensen gaan daar ook op vakantie.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:36 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja gewoon doen want andere mensen gaan daar ook op vakantie.
Klopt, maar de rode draad is wel dat uiteindelijk Amerika overal de schuld van krijgt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is off-topic.
Daarnaast gaat China niet over wat Taiwan aan bezoek ontvangt.
Enige echte red flag die ik zie is dat die gevangenen een paar dagen geleden zijn verplaatst naar 6km van het feitquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou neem ik die Robert Bor niet direct heel serieus natuurlijk...
https://opiniez.com/author/robertbor101/
En dat dat kamp maar 6km van het front ligt zegt natuurlijk niks over de afstand waarop feitelijk geschoten is. Want wel de bruggen met HIMARS (nog dichterbij het front) bestoken maar dit zou niet kunnen?
Nu iedereen toch aan het gissen is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
Enige echte red flag die ik zie is dat die gevangenen een paar dagen geleden zijn verplaatst naar 6km van het feit
Waarom?
Maar dat lijkt hij te missen
Ik ben niet aan het gissen, dat kamp was te dicht bij het frontquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu iedereen toch aan het gissen is.
Rusland heeft de hal gebruikt voor munitieopslag en dat laten lekken.
Na intel over een aanval (veel corruptie dus ook omkoping) hebben ze de Azov gevangenen daarheen verplaatst. En Oekraïne heeft het beschoten denkende dat het een militair doel was.
Menselijk schild?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het gissen, dat kamp was te dicht bij het front
Vraag is waarom
Eens. Maar deze opmerking van hem ook:quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:51 schreef sp3c het volgende:
Enige echte red flag die ik zie is dat die gevangenen een paar dagen geleden zijn verplaatst naar 6km van het feit
Waarom?
Maar dat lijkt hij te missen
Dus een HIMARS die door het dak slaat en binnen explodeert kan niet? Ze slaan per slot van rekening ook dwars door het wegdek van de bruggen... En verder als er een raket naast je bed landt heb je vast wel de tijd om in dekking te gaan...quote:During the explosion, some of the victims were still on their beds. Since most of them were hardened veterans from Azovstal, they must have known how to react to an artillery barrage and immediatly seek cover. Why did they not?
Unless the explosion came from the inside.
Matig schil danquote:
Ja en waar ga je dekking zoekenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens. Maar deze opmerking van hem ook:
[..]
Dus een HIMARS die door het dak slaat en binnen explodeert kan niet? Ze slaan per slot van rekening ook dwars door het wegdek van de bruggen... En verder als er een raket naast je bed landt heb je vast wel de tijd om in dekking te gaan...
Mag dat niet dan? Wat hebben die kutchinezen daar mee te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom moet dat mens dan perse naar Taiwan?
Heb je al antwoord op mijn eerdere vragen over jouw opmerkelijke observaties?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 05:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die Duitsers moeten nu koud douchen en de lichten uit doen.
Nou wij (het westen) vinden dat dat moet kunnen, de Chinezen niet. (Anders dreig je niet haar uit de lucht te schieten.)quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Wat hebben die kutchinezen daar mee te maken?
De VS en China zijn inderdaad handelspartners, en meer dan dat. Als een vertegenwoordiger van de VS een zakenpartner wil bezoeken lijkt het me niet dat China zich daarmee hoeft te bemoeien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wij (het westen) vinden dat dat moet kunnen, de Chinezen niet. (Anders dreig je niet haar uit de lucht te schieten.)
Maar wat moet ze er dan? Vakantie? Handel?
Voor het verstevigen van de politieke band. Maar wat is het probleem eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou wij (het westen) vinden dat dat moet kunnen, de Chinezen niet. (Anders dreig je niet haar uit de lucht te schieten.)
Maar wat moet ze er dan? Vakantie? Handel?
Nou ja het verstevigt de politieke band met China niet. Met Thaiwan wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor het verstevigen van de politieke band. Maar wat is het probleem eigenlijk?
China wil iets niet, dus hebben we maar te gehoorzamen. Zoiets?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het verstevigt de politieke band met China niet. Met Thaiwan wel.
Ik ken het probleem niet, China dreigt haar uit de lucht te schieten en dan is het inval in Taiwan denk ik zo.
Als je even terug bladert zie je dat ik daar eerder al op gereageerd had.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Heb je al antwoord op mijn eerdere vragen over jouw opmerkelijke observaties?
Je weet wel over Zelensky en vrienden en over Trump als president?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens. Maar deze opmerking van hem ook:
[..]
Dus een HIMARS die door het dak slaat en binnen explodeert kan niet? Ze slaan per slot van rekening ook dwars door het wegdek van de bruggen... En verder als er een raket naast je bed landt heb je vast wel de tijd om in dekking te gaan...
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja en waar ga je dekking zoeken
Onder je bedje?
Waar lees je dat China haar uit de lucht dreigt te schieten?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het verstevigt de politieke band met China niet. Met Thaiwan wel.
Ik ken het probleem niet, China dreigt haar uit de lucht te schieten en dan is het inval in Taiwan denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |