quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
had je het Ajax wel gegund?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:34 schreef Erasmus het volgende:
Prima aankoop, gun Utrecht alleen dat geld niet.
Vind ik ook. Mentaal erg sterk als je bedenkt hoe snel hij terug bij de selectie is sinds zijn blessure. Hij weet wat hij moet doen: een Benita'tje.quote:
Toen ze nog 11 waren?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Quinten altijd al de meer talentvolle van de twee
Ajax heeft geld genoeg (ondanks de recente berichten in de media dat het op aan het raken is) dus daar sta ik niet bij stil tbh. Boeit mij ook niet echtquote:
Nice, wat snelheid op de flanken weer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270722
ook of misschien wel juist bij de media doen ze aan wishful thinkingquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajax heeft geld genoeg (ondanks de recente berichten in de media dat het op aan het raken is) dus daar sta ik niet bij stil tbh. Boeit mij ook niet echt
Tja. Los van alles is zijn rendement onder Slot gewoon top geweest in de Eredivisie. Heb hem een stuk liever dan slapzak Stengs. Weet alleen niet of ik blij ben met een huur als ie zonder optie tot koop is (toch?)quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270722
In mijn beleving was Idrissi helemaal niet zo snel maar zoiets als Jahanbaksh. Maar als ik zo beelden terug kijk is die toch een stuk rapper.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nice, wat snelheid op de flanken weer.
Idd, lijkt me verstandig dat Feyenoord hier nu flink wat alerter in is!quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:32 schreef Caland het volgende: [..] En nu maar hopen dat hij geen vet hart heeft zoals de meesten die daar vanaf komen.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook of misschien wel juist bij de media doen ze aan wishful thinking
Makkelijk 3e.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beoogde ploeg wordt dus:
Idrissi - Gimenez - Dilrosun
Kökcü - Szymanski- Timber
Iemand??? - Senesi (?) - Trauner - Geertruida
Bijlow
Zeg het maar.
Haps transfervrij terughalen voor op de bank en als plan B gebruiken mochten we geen degelijke LB kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zeg het maar.
Je hebt gewoon een sterke selectie nodig. Zonder huurspelers als Dessers, Til en ook Nelson was je elftal een stuk zwakker en had je ook geen CL finale gehaald en dus ook niet voor max 47 miljoen kunnen verkopen. En ook Aursnes zou geen 15+ opleveren. Alleen Ajax kan hun selectie versterken met eigen gelden. Feyenoord maar ook PSV kunnen dat (nog) niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja. Los van alles is zijn rendement onder Slot gewoon top geweest in de Eredivisie. Heb hem een stuk liever dan slapzak Stengs. Weet alleen niet of ik blij ben met een huur als ie zonder optie tot koop is (toch?)
Volgens mij volgen we die franse guy ook nog voor wat scorende vermogen vanuit het middenveld.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zeg het maar.
Die Algerijn, maar die zal ook wel duur zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij volgen we die franse guy ook nog voor wat scorende vermogen vanuit het middenveld.
Alireza gaat misschien naar de zandbak. Wålemark mist vooral intensiteit en ik vrees dat hij dat elders niet gaat leren eigenlijk. Denk niet dat verhuren zij heeft tenzij je hoopt dat ie het goed doet en je hem kan doorverkopenquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Idrissi en Dilrosun er zijn wat doen we met ali reza en Wallemark?
Denk dat je van een van de twee afscheid moet nemen twee matige backups voor rechts is onnodig en voor niemand plezierig zullen we dan Ali Reza verkopen of Walemark verhuren.
Gewoon bij Heerenveen/Groningen voor een seizoen stallen met zijn mede-Scandinaviërs, wellicht dat dat helpt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk niet dat verhuren zij heeft tenzij je hoopt dat ie het goed doet en je hem kan doorverkopen
Het probleem daarmee is dat hij bij die clubs op een trager tempo kan spelen. Denk dat hij voor beiden een uitstekende versterking dankzij zijn techniek, maar hij leert daar niet het spel wat wij voor ogen hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon bij Heerenveen/Groningen voor een seizoen stallen met zijn mede-Scandinaviërs, wellicht dat dat helpt.
Wel met de belofte dat hij verkocht gaat worden als er geen verbetering is gekomen.
Zet een prima aanval op loopt door loopt ie in de weg.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:16 schreef Qarrad het volgende:
Szymanski lijkt echt wat te zijn.
Mijn hart huilt voor Jahanbakhsh. Hij blijft het proberen maar mijn God wat tranentrekkend...
Daar moet je makkelijk 3e mee worden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zeg het maar.
Ja dat dus. Combi van pech en erdoorheen zitten mentaal en dat proberen te compenseren met keihard werken. Aan zijn instelling ligt het niet. Het is gewoon zielig om aan te zien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zet een prima aanval op loopt door loopt ie in de weg.
PSV heeft vooral met De Jong voor Nederlandse begrippen een goede spits gehaald. En ook hun buitenspelers zijn geweldig. Maar middenveld en verdediging doen wij daar voor hun onder? Ik weet het niet zo...quote:
Stel rattenquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap wel waarom Slot tegen goede tegenstanders wil spelen, die amateurs van NAC zijn ook alleen maar aan het schoppen
Jullie hebben niet eens een linksback.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV heeft vooral met De Jong voor Nederlandse begrippen een goede spits gehaald. En ook hun buitenspelers zijn geweldig. Maar middenveld en verdediging doen wij daar voor hun onder? Ik weet het niet zo...
zou best kunnen, mij interesseert eigenlijk alleen de top 3 en het Europese voetbal, hoe Emmen en Excelsior het gaan doen weer een stuk minderquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Maar ben Eredivisie-breed zeer benieuwd naar het aankomende seizoen, voor mijn gevoel lijken de clubs dicht tegen elkaar aan te zitten (heel kort door de bocht op basis van de zomertransfers). Met name het rechterrijtje lijkt erg spannend te worden.
De aanval van PSV vind ik wel erg goed ja. De rest is nog even afwachten eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV heeft vooral met De Jong voor Nederlandse begrippen een goede spits gehaald. En ook hun buitenspelers zijn geweldig. Maar middenveld en verdediging doen wij daar voor hun onder? Ik weet het niet zo...
Nee, heeft ook al een slap voorzetje gegeven en balverlies geledenquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:29 schreef Qarrad het volgende:
Eerste keer dat die Wålemark bij het spel betrokken is volgens mij
Oh my bad...quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, heeft ook al een slap voorzetje gegeven en balverlies geleden
Tegen het machtige NAC.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:29 schreef Qarrad het volgende:
Eerste keer dat die Wålemark bij het spel betrokken is volgens mij
Dit wordt een geweldig seizoenquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:35 schreef fetX het volgende:
Toornstra kan ook echt niet meer. Levert alles in.
Misschien iets voor jou danquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:37 schreef onlogisch het volgende:
Jezus die commentator snapt er niets van.
Hij krijgt het wel te verduren deze potquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:40 schreef bbuddybb het volgende:
Szymanski is een rasvoetballertje. Dat komt wel goed. Zie je meteen.
Idrissi blijft lekker op het bankie als het zo doorgaatquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de vervanging binnen gaan beide heren opeens voetballen
Voordat je dingen door hebt gaat er wel vaker een langere tijd overheen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat "NAC Breda" niet in de hoogste voetbalafdeling actief is.
Ik heb een pittige mening over ouders die hun zoon Quilindschy noemenquote:
Jaquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe spelen ze nu eigenlijk dat Dilrosun Ali en Walemark alle drie spelen.
Net alsof jij dit wel wist.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voordat je dingen door hebt gaat er wel vaker een langere tijd overheen.
Wij kijken hier niet raar van op.
4-3-3quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe spelen ze nu eigenlijk dat Dilrosun Ali en Walemark alle drie spelen.
Homo's mogen tegenwoordig ook trouwen in Nederland, dat was je wellicht ook ontgaanquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben er zojuist achter gekomen dat "NAC Breda" niet in de hoogste voetbalafdeling actief is.
Nee, dat was mij niet ontgaan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Homo's mogen tegenwoordig ook trouwen in Nederland, dat was je blijkbaar ook ontgaan
Met wie van de drie als spits?quote:
Weer een huur+koop. Voor een linksback zou ik toch gewoon een speler definitief willen halen.quote:
Die hebben ze voor 13 miljoen gekocht. Dus daar zal je volgend jaar dan ook flink voor moeten betalen als die wilt houden.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de vervanging binnen gaan beide heren opeens voetballen
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:16 schreef Caland het volgende:
Alireza omspeelt de keeper en schiet op doel
Ingooi voorkomen door de NAC rechtsback
Ja ik weet niet of Ali wel op het voetballen zitquote:
Dan heb je straks dus wel weer 3 gehuurde basispelers die na het seizoen vertrekken. Kan je volgende zomer weer je hele elftal vervangen.quote:
Feyenoord zal nooit veranderen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan heb je straks dus wel weer 3 gehuurde basispelers die na het seizoen vertrekt. Kan je volgende zomer weer je hele elftal vervangen.
Niet als je op allemaal een optie tot koop hebtquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan heb je straks dus wel weer 3 gehuurde basispelers die na het seizoen vertrekken. Kan je volgende zomer weer je hele elftal vervangen.
Wellicht niet op zijn best op Varkenoord.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja ik weet niet of Ali wel op het voetballen zit
Huur met koop is toch heel wat anders dan Nelson en Til zonder optie kopen? En met Dessers was er te veel twijfel. Uitgeven moet je alsnog of je ze nou koopt of huurt met optie. Ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan heb je straks dus wel weer 3 gehuurde basispelers die na het seizoen vertrekken. Kan je volgende zomer weer je hele elftal vervangen.
Idrissi heeft toch geen optie? En die optie van Szymanski is ook meer voor de show, geloof nooit dat Feyenoord daar 10 miljoen voor kan/wil betalen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet als je op allemaal een optie tot koop hebt
Een koopoptie op een zeer interessante speler is voor de show?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Idrissi heeft toch geen optie? En die optie van Szymanski is ook meer voor de show, geloof nooit dat Feyenoord daar 10 miljoen voor kan/wil betalen.
Nou, voor Timber leggen we het ook neer, dus het is niet onmogelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Idrissi heeft toch geen optie? En die optie van Szymanski is ook meer voor de show, geloof nooit dat Feyenoord daar 10 miljoen voor kan/wil betalen.
Natuurlijk wel. Als het een succes is legt Feyenoord dat gewoon neer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Want die max 10 miljoen van Timber betalen ze met pepernoten?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, snap je dat niet dan? Gewoon voor de lol joh, ja toch niet dan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Een koopoptie op een zeer interessante speler is voor de show?
Ik zal wel dom zijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, snap je dat niet dan? Gewoon voor de lol joh, ja toch niet dan.
Het gaat om de hoogte van die optie, Hans.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Een koopoptie op een zeer interessante speler is voor de show?
Tja, Feyenoord vond een zeer lage optie tot koop van slechts 4 miljoen al te veel voor een uitstekende spits. Dus een keer doorpakken zou dan wel lekker zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:03 schreef fetX het volgende:
3 gehuurde basisspelers waarvan 2 met optie tot koop. Al denk ik niet dat ze zowel Szymanski als Vina voor een miljoen of 10 overnemen (er vanuit gaande dat hij voor hetzelfde bedrag ongeveer komt).
Ik wil dat jij hier onmiddellijk mee stopt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:12 schreef Scrummie het volgende:
Basset met de 4-0.
Roze kameraad @:Lokale_notabele geniet.
Mimeirhel, Lutsharel, Javairo...quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over ouders die hun zoon Quilindschy noemen
Dessers een uitstekende spits?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, Feyenoord vond een zeer lage optie tot koop van slechts 4 miljoen al te veel voor een uitstekende spits. Dus een keer doorpakken zou dan wel lekker zijn.
Ja leuk. Snap je gedachtegang alsnog niet beste Pistolet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat om de hoogte van die optie, Hans.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat je dan spelers die al deel zijn van de basiself moet kopen met geld wat je nog niet hebt. Dat moet je dus verdienen met vertrekkende spelers voor wie je ook nog een vervanger moet halen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Huur met koop is toch heel wat anders dan Nelson en Til zonder optie kopen? En met Dessers was er te veel twijfel. Uitgeven moet je alsnog of je ze nou koopt of huurt met optie. Ik zie het verschil niet.
Dessers en Linssen ook niet heb ik hier gelezen.quote:
Welnee man.quote:
Op zich wel slim om je direct te versterken met spelers om pas volgend jaar een kooprekening te betalen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is volgend seizoen pas (als we dit seizoen Portugal voorblijven op de ranking)quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op zich wel slim om je direct te versterken met spelers om pas volgend jaar een kooprekening te betalen.
Er staan dit seizoen 2 directe CL-tickets op het spel Ipv één. Dan is een gecalculeerde gok om dit seizoen een sterke selectie op de been te brengen de gok wel waard.
Is top 2 de officiële doelstelling dit seizoen? Of zien we wel waar het schip strandt?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Op zich wel slim om je direct te versterken met spelers om pas volgend jaar een kooprekening te betalen.
Er staan dit seizoen 2 directe CL-tickets op het spel Ipv één. Dan is een gecalculeerde gok om dit seizoen een sterke selectie op de been te brengen de gok wel waard.
Nee joh, dat was ons koningskoppel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dessers en Linssen ook niet heb ik hier gelezen.
Fuck, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is volgend seizoen pas (als we dit seizoen Portugal voorblijven op de ranking)
Het waren in ieder geval wel ‘gangmakers’, dat heeft de groep natuurlijk wel nodig. Ik bedacht me net dat de groep toch wel redelijk vol is met ‘rustige jongens’. Zelfs Trauner en Senesi zijn redelijk introvert volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, dat was ons koningskoppel.
Alhoewel ik niet weet of je akkoord bent met een ‘koningskoppel’ bestaande uit twee mannen
Tja je kan ook niet voortborduren op het vorige seizoen en Toornstra op 10 zetten en Hartman op links. Dan gaat het zeker zwaar worden dit seizoen in de ED en zeker in de EL. Huren met optie tot koop lijkt mij de meest gunstige optie als je dit seizoen een serieuze rol wil spelen, waardoor je eigen spelers automatisch ook meer waard worden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je dan spelers die al deel zijn van de basiself moet kopen met geld wat je nog niet hebt. Dat moet je dus verdienen met vertrekkende spelers voor wie je ook nog een vervanger moet halen.
Stel je verdient komend seizoen 30 miljoen met de verkoop van Geertruida en Senesi (oid), dan ben je gelijk 20 miljoen kwijt als je je linksback en aanvallende middenvelder die je huurde wil kopen en hou je 10 miljoen over voor de vervangers van Senesi en Geertruida
Huren is een valide optie en zeker met koopoptie erbij een aardige strategie, maar als je dat teveel doet loop je steeds achter de feiten aan met je aan- en verkoopbeleid.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tja je kan ook niet voortborduren op het vorige seizoen en Toornstra op 10 zetten en Hartman op links. Dan gaat het zeker zwaar worden dit seizoen in de ED en zeker in de EL. Huren met optie tot koop lijkt mij de meest gunstige optie als je dit seizoen een serieuze rol wil spelen, waardoor je eigen spelers automatisch ook meer waard worden.
Tuurlijk wel. Kokcu voor 25 weg, dan koop je hem voor 10 en Basset is er dan ook klaar voor om basis te spelen. Hou je 10mln over voor je schulden en kan je 5mln investeren in andere spelers.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk dat je met Til en Linssen een hoop karakter in de groep verliest. Malacia en Sini waren ook ontzettend leuke jongens. De dynamiek van vorige groep was uitstekend, vrees dat je dat wel een beetje gaat missen inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het waren in ieder geval wel ‘gangmakers’, dat heeft de groep natuurlijk wel nodig. Ik bedacht me net dat de groep toch wel redelijk vol is met ‘rustige jongens’. Zelfs Trauner en Senesi zijn redelijk introvert volgens mij.
Wie gaat het vuurtje oplaaien als het een keer tegenzit? Kokcu gaat het niet doen en Toornstra zit straks gewoon op het bankje.
Kan jij zijn voornaam uitspreken dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:37 schreef Qarrad het volgende:
Wel irritant dat ze steeds expliciet "Mimi" Benita moeten noemen. Wat interesseert mij dat infantiele koosnaampje?
Dermanegod. Net ook weer twee spelers het bos in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:36 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij hebben we wel een uitstekende lichting jonge spelers die eraan komen
Benita, Hartjes, Kleijn, Dermane, Taabouni
Gewoon Benita en klaar, toch?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan jij zijn voornaam uitspreken dan?
Die zullen alleen wel allemaal weinig tot geen speeltijd gaan krijgen als het seizoen eenmaal begonnen is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:36 schreef hhh38 het volgende:
Volgens mij hebben we wel een uitstekende lichting jonge spelers die eraan komen
Hoe is het met Milamboquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:36 schreef hhh38 het volgende:
Nooit koosnaampjes gekregen van je vriendin (of oom)?quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon Benita en klaar, toch?
Mimeirhel is ook niet gek moeilijk
Weg ermee, nooit meer over hebben.quote:
Tr gezetquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar gaan onze Hartjes sneller van kloppen
Tering, wat is dit slecht.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar gaan onze Hartjes sneller van kloppen
Goedquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed ik heb het niet gezien helaas.
Hoe was onze Pool?
Ali al mondjes gesnoerd?
Fortuna Sittard niet in de top 5 hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:03 schreef GoldRushFrog het volgende:
Voorspelling voor de top 5 van aankomend seizoen mannen. Wat denken jullie?
Ik ga zonder twijfel voor
Feyenoord
PSV
Ajax
AZ
Twente
Kan niet missen.
Wel een beetje flegmatiek. Maar hij kan heel goed voetballenquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:57 schreef fetX het volgende:
Taabouni maakt wel een aardige indruk deze voorbereiding.
Want?quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:16 schreef Divje het volgende:
Wel jammer dat die optie tot koop puur voor de show is.
Oh okequote:Op woensdag 27 juli 2022 15:16 schreef Divje het volgende:
Wel jammer dat die optie tot koop puur voor de show is.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Users hierboven hebben een post van pistolero gemist.
Gewoon ook een groot talent, maar had de zachte snoeiharde hand van Slot nodigquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:57 schreef fetX het volgende:
Taabouni maakt wel een aardige indruk deze voorbereiding.
Je bedoelt Fotunaquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Fortuna Sittard niet in de top 5 hebben
Mijn laatste was Sandler dus ik pas ook.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Ik wil een Karim Dermane Dermane Karim topic maken maar de spelers van mijn spelerstopics mislukken eigenlijk altijd. Wie biedt zich aan?
Wat een geweldenaar
Klopt, die staat nog steeds op de negeerlijst.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Users hierboven hebben een post van pistolero gemist.
Het ontbeert hem aan voetbalintelligentie, maar bij hem heb ik wel het gevoel dat hij van waarde kan zijn wanneer hij zijn draai vindt.quote:
oke dankjewelquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Het ontbeert hem aan voetbalintelligentie, maar bij hem heb ik wel het gevoel dat hij van waarde kan zijn wanneer hij zijn draai vindt.
Arne leest Voetbalprimeurquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:54 schreef bbuddybb het volgende:
Interview met Slot: http://www.espn.nl/video/clip?id=10690282
Kokcu zal naar verwachting niet spelen tegen Vitesse.
Ik haat Hendrix.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:54 schreef bbuddybb het volgende:
Hendrix op het vliegtuig naar Rusland zetten, met zijn haar.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:54 schreef bbuddybb het volgende:
Interview met Slot: http://www.espn.nl/video/clip?id=10690282
Gewoon zeggen wat je denkt Pietjequote:Op woensdag 27 juli 2022 17:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan ik de 'gelijkwaardige selectie aan Ajax' berichten alweer uit de kast halen of is het daar nog te vroeg voor?
Al besproken.quote:
Kan niet vaak genoeg besproken worden. Lekker kutje in de clip. Zo ordinair dat het een Rotterdamse moet zijn.quote:
Moet er wel een goede linksback komen, moet het meevallen met blessures en moeten onze nieuwe aanvallers gaan overtuigen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timber komt in Oranje en Feyenoord draait mee om de titel dit seizoen.
Al meerdere malen besproken inmiddels.quote:
Ik sla deze post opquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timber komt in Oranje en Feyenoord draait mee om de titel dit seizoen.
Credit where credit's duequote:Op woensdag 27 juli 2022 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al meerdere malen besproken inmiddels.
Ik had het in de fipo al door
Ach ik chargeer een beetje omdat die transferperiode altijd een achtbaan is. Ben vooral heel benieuwd of Slot er weer zoveel rendement voorin uit haalt als vorig seizoen. Of hij er dus weer in slaagt om spelers veel meer te laten scoren dan ze hiervoor gedaan hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Moet er wel een goede linksback komen, moet het meevallen met blessures en moeten onze nieuwe aanvallers gaan overtuigen.
In dat geval kunnen we misschien lang aanhaken / bijblijven. Voor wat het waard is, want kampioen worden we toch niet.
Makkelijk 3e moet wel kunnen lukken.
Vrees nog steeds dat Feyenoord voorin te weinig goals heeft maar goed, hopen mag. En zie PSV ook wel weer choken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sla deze post op
(Vanwege dat titel-gebeuren, dat Timber in Oranje komt vind ik stiekem niet zo heel vreemd)
Dermane niet erkennenquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wel ruk dat Kokcu nu geblesseerd is en daarmee bijna de hele voorbereiding heeft gemist. Laat wel zien waarom je nog een middenvelder moet halen als Aursnes vertrekt. Toornstra, Wieffer (nog geblesseerd), Taabouni, Bassett is niet voldoende.
En ook nog Aursnes toch?quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ twitter ]
Das habe ich nicht gewußt.
Jij bent dan ook een slimme jongen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al meerdere malen besproken inmiddels.
Ik had het in de fipo al door
Nood breekt wet voor zo'n wedstrijd. Maar misschien dat het Toornstra - Timber - Szymanski wordt tegen Vitesse.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zit officieel bij de <21 selectie. Zelf ben ik erg fan van Dermane, evenals van Kleijn.
Wacht maar tot we op zijn visum moeten wachten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:00 schreef fetX het volgende:
Ik vind de transfer van Gimenez wel een beetje lang duren.
Maar dat is mijn enige (piep)kleine kritiekpuntje deze week
Ja die 2 weken op z’n minst kun je al incalculeren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wacht maar tot we op zijn visum moeten wachten.
Je ziet of je hoopt dat PSV gaat choken, sorry ik blijf het dubieus vinden dat je in beide topics voor beide clubs praat, ik kan dat niet gescheiden zien, komt misschien ook omdat ik een hekel aan PSV hebquote:Op woensdag 27 juli 2022 17:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrees nog steeds dat Feyenoord voorin te weinig goals heeft maar goed, hopen mag. En zie PSV ook wel weer choken.
Ik vind Danilo zo’n spits die er vier inlegt in de eerste twee wedstrijden waardoor die blijft staan en daarna niks meer doet behalve wat intikkers tegen RKC enzoquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die 2 weken op z’n minst kun je al incalculeren.
Inderdaad, morgen officiële presentatie Quinten Timber, vrijdag Santiago Gimenez en maandag hopelijk een nieuwe linksback.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:00 schreef Divje het volgende:
Ik gok op een #announce van Giménez komende vrijdag.
Klopt niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt niet.
ESPN en Fox sport in Mexico meldden vanmiddag dat Gimenez daar over enkele uren nog wat laatste details zou bespreken over zijn contract en dan 's avonds (bij ons dus al nacht of ochtend) naar Nederland vliegt. Dan arriveert hij hier dus donderdagmiddag of avond.
Maar die gast doet continu voorspellingen zag ik al (die allemaal niet kloppen).
Las ergens op fr12.nl (quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt niet.
ESPN en Fox sport in Mexico meldden vanmiddag dat Gimenez daar over enkele uren nog wat laatste details zou bespreken over zijn contract en dan 's avonds (bij ons dus al nacht of ochtend) naar Nederland vliegt. Dan arriveert hij hier dus donderdagmiddag of avond.
Maar die gast doet continu voorspellingen zag ik al (die allemaal niet kloppen).
Zoals? Volgens mij zit ie redelijk vaak goed eigenlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee joh, die tweet elke dag 40-45 dingen en dan is er soms wel eens iets goedquote:Op woensdag 27 juli 2022 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals? Volgens mij zit ie redelijk vaak goed eigenlijk.
Klinkt als Pietjequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh, die tweet elke dag 40-45 dingen en dan is er soms wel eens iets goed
Gaat ie nou meteen naar Ajax ipv Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Las ergens op fr12.nl () dat hij deze vlucht zou nemen.
[ afbeelding ]
Ik ook Hans.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, deze heeft soms wel eens iets goed.
Ja ze zijn boos om Timberquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:11 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Gaat ie nou meteen naar Ajax ipv Feyenoord?
Wat een topzomer was dat:quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60476
JAAAAAAAA IT’S HAPPENING
quote:Met de komst van Danny Buys en Angelos Charisteas heeft Feyenoord haar zoektocht naar versterkingen in de laatste week voltooid. Eerder werden al Dwight Tiendalli en Philippe Léonard aangetrokken.
Geklikt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAA IT’S HAPPENING
Touwtyfusquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:56 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAA IT’S HAPPENING
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:58 schreef PIETR het volgende:
Met de komst van Danny Buys en Angelos Charisteas heeft Feyenoord haar zoektocht naar versterkingen in de laatste week voltooid. Eerder werden al Dwight Tiendalli en Philippe Léonard aangetrokken.
Wat een armoede 😢
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |