quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
had je het Ajax wel gegund?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:34 schreef Erasmus het volgende:
Prima aankoop, gun Utrecht alleen dat geld niet.
Vind ik ook. Mentaal erg sterk als je bedenkt hoe snel hij terug bij de selectie is sinds zijn blessure. Hij weet wat hij moet doen: een Benita'tje.quote:
Toen ze nog 11 waren?quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Quinten altijd al de meer talentvolle van de twee
Ajax heeft geld genoeg (ondanks de recente berichten in de media dat het op aan het raken is) dus daar sta ik niet bij stil tbh. Boeit mij ook niet echtquote:
Nice, wat snelheid op de flanken weer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270722
ook of misschien wel juist bij de media doen ze aan wishful thinkingquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajax heeft geld genoeg (ondanks de recente berichten in de media dat het op aan het raken is) dus daar sta ik niet bij stil tbh. Boeit mij ook niet echt
Tja. Los van alles is zijn rendement onder Slot gewoon top geweest in de Eredivisie. Heb hem een stuk liever dan slapzak Stengs. Weet alleen niet of ik blij ben met een huur als ie zonder optie tot koop is (toch?)quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:54 schreef Scrummie het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)j-feyenoord---270722
In mijn beleving was Idrissi helemaal niet zo snel maar zoiets als Jahanbaksh. Maar als ik zo beelden terug kijk is die toch een stuk rapper.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nice, wat snelheid op de flanken weer.
Idd, lijkt me verstandig dat Feyenoord hier nu flink wat alerter in is!quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:32 schreef Caland het volgende: [..] En nu maar hopen dat hij geen vet hart heeft zoals de meesten die daar vanaf komen.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook of misschien wel juist bij de media doen ze aan wishful thinking
Makkelijk 3e.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beoogde ploeg wordt dus:
Idrissi - Gimenez - Dilrosun
Kökcü - Szymanski- Timber
Iemand??? - Senesi (?) - Trauner - Geertruida
Bijlow
Zeg het maar.
Haps transfervrij terughalen voor op de bank en als plan B gebruiken mochten we geen degelijke LB kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zeg het maar.
Je hebt gewoon een sterke selectie nodig. Zonder huurspelers als Dessers, Til en ook Nelson was je elftal een stuk zwakker en had je ook geen CL finale gehaald en dus ook niet voor max 47 miljoen kunnen verkopen. En ook Aursnes zou geen 15+ opleveren. Alleen Ajax kan hun selectie versterken met eigen gelden. Feyenoord maar ook PSV kunnen dat (nog) niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja. Los van alles is zijn rendement onder Slot gewoon top geweest in de Eredivisie. Heb hem een stuk liever dan slapzak Stengs. Weet alleen niet of ik blij ben met een huur als ie zonder optie tot koop is (toch?)
Volgens mij volgen we die franse guy ook nog voor wat scorende vermogen vanuit het middenveld.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zeg het maar.
Die Algerijn, maar die zal ook wel duur zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij volgen we die franse guy ook nog voor wat scorende vermogen vanuit het middenveld.
Alireza gaat misschien naar de zandbak. Wålemark mist vooral intensiteit en ik vrees dat hij dat elders niet gaat leren eigenlijk. Denk niet dat verhuren zij heeft tenzij je hoopt dat ie het goed doet en je hem kan doorverkopenquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Idrissi en Dilrosun er zijn wat doen we met ali reza en Wallemark?
Denk dat je van een van de twee afscheid moet nemen twee matige backups voor rechts is onnodig en voor niemand plezierig zullen we dan Ali Reza verkopen of Walemark verhuren.
Gewoon bij Heerenveen/Groningen voor een seizoen stallen met zijn mede-Scandinaviërs, wellicht dat dat helpt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk niet dat verhuren zij heeft tenzij je hoopt dat ie het goed doet en je hem kan doorverkopen
Het probleem daarmee is dat hij bij die clubs op een trager tempo kan spelen. Denk dat hij voor beiden een uitstekende versterking dankzij zijn techniek, maar hij leert daar niet het spel wat wij voor ogen hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon bij Heerenveen/Groningen voor een seizoen stallen met zijn mede-Scandinaviërs, wellicht dat dat helpt.
Wel met de belofte dat hij verkocht gaat worden als er geen verbetering is gekomen.
Zet een prima aanval op loopt door loopt ie in de weg.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:16 schreef Qarrad het volgende:
Szymanski lijkt echt wat te zijn.
Mijn hart huilt voor Jahanbakhsh. Hij blijft het proberen maar mijn God wat tranentrekkend...
Daar moet je makkelijk 3e mee worden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bijlow
Zeg het maar.
Ja dat dus. Combi van pech en erdoorheen zitten mentaal en dat proberen te compenseren met keihard werken. Aan zijn instelling ligt het niet. Het is gewoon zielig om aan te zien.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zet een prima aanval op loopt door loopt ie in de weg.
PSV heeft vooral met De Jong voor Nederlandse begrippen een goede spits gehaald. En ook hun buitenspelers zijn geweldig. Maar middenveld en verdediging doen wij daar voor hun onder? Ik weet het niet zo...quote:
Stel rattenquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:19 schreef hhh38 het volgende:
Ik snap wel waarom Slot tegen goede tegenstanders wil spelen, die amateurs van NAC zijn ook alleen maar aan het schoppen
Jullie hebben niet eens een linksback.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV heeft vooral met De Jong voor Nederlandse begrippen een goede spits gehaald. En ook hun buitenspelers zijn geweldig. Maar middenveld en verdediging doen wij daar voor hun onder? Ik weet het niet zo...
zou best kunnen, mij interesseert eigenlijk alleen de top 3 en het Europese voetbal, hoe Emmen en Excelsior het gaan doen weer een stuk minderquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Maar ben Eredivisie-breed zeer benieuwd naar het aankomende seizoen, voor mijn gevoel lijken de clubs dicht tegen elkaar aan te zitten (heel kort door de bocht op basis van de zomertransfers). Met name het rechterrijtje lijkt erg spannend te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |