Kersenvlaai?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Limburgwe hebben het "smalste stukje Nederland" gedaan met een kleine omweg. En dus zowel Duitsland als België ff aangeraakt.
En een vlaai meegenomen.
Dat klinkt wel heel erg tof. Sowieso is Limburg een prachtige provincie. Alleen een beetje ver weg voor mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Limburgwe hebben het "smalste stukje Nederland" gedaan met een kleine omweg. En dus zowel Duitsland als België ff aangeraakt.
En een vlaai meegenomen.
Kersen verkeerdquote:
He jakkes.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kersen verkeerd![]()
![]()
Ik vroeg me gisterochtend al af waarom ik opeens zo zwaar was. De gierende migraine vannacht was het antwoord. Altijd duizend miljard vocht
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kersen verkeerd![]()
![]()
Ik vroeg me gisterochtend al af waarom ik opeens zo zwaar was. De gierende migraine vannacht was het antwoord. Altijd duizend miljard vocht
Het werd bier. Geen snacks, geen avondeten. En nog wat bier, daarna.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:35 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag:
S: zware backsquats
O: iets met eiwitten.
L: champignons op toast
daarna wordt het ingewikkeld want ik ga om 16:00 de kroeg in voor een borrel. De intentie is:
D: biertjes, wat snacks. Thuis een restje shortribstoof met groente.
Zo zonde.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik kocht trouwens een half-om-half vlaai, want niet iedereen lustte kersen...
https://www.utbruedje.nl/(...)ersen-verkeerd-vlaaiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:16 schreef Cathmar het volgende:
Ooohhhh vlaai. Perfecte reden om een dagtripje naar ergens in Limburg te gaan doen met de kinderen vd zomer. Ze hebben nog nooit vlaai op
Hier nu 10 kilo kwijt in 20 weken. Blij mee.
FTFYquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:21 schreef Nanuke het volgende:
Gister werd sushi en bier want klote dus topdag. Vandaag beter.
L: 2 boterhammen met kaas en gebakken ei, paar aardbeien
B: moestuin
A: spaghetti bolognese
T: appeltaart, koffie met suiker
B: sportprogramma
En go.
Een week duurt toch vijf minutenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:16 schreef Nanuke het volgende:
Ik zou willen dat mij week net zo snel ging als die van jou, CotS.
Potdorie, niet alleen een matige dag maar doordat ik me meh voelde net een berg mentos opgevrotenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FTFY
SQ 20 km lopen rechtvaardigt wel vlaai toch
Vandaag een matige dag voel me ook een beetje meh, en morgen een vastdag
Maandag word ik in de avond opgehaald door vriendinnen, ivm verjaardag woensdagdus vasten is wel nodig
Volgende week zaterdag op vakantie
Een vierde kleintje?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 22:04 schreef SQ het volgende:
Ik insinueer toch ook geen zwangerschappen als jullie even wat minder lekker gaan?
Nee. Geen vierde kleintje.
En bedorven vis is wel echt nasty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goed opgelost! En wat schattig, een hapje uit iedere donut.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zat nog steeds met de Dunkin donuts in m'n hoofd, dus toch maar gehaald zodat ik er voorlopig weer vanaf ben.
L: klein hapje van alle donuts. Lekkerste 3 donuts opgegeten.
Toen had ik genoeg![]()
D: beetje saté met beetje rijst
T: lekkerste vd overgebleven donuts
B: huishouden, naar bouwmarkt, supermarkt en Action, spullen schuiven in slaapkamer, 2 lagen van 4 verschillende kleurtesters op de muur smeren incl tussendoor heen en weer lopen om bakjes schoon te maken enzo want ik had er maar twee en dus vier kleuren verf.
Laatste twee donuts weggegooid, want opzich wel lekker, maar niet heel erg lekker. Best trots op. Eerder zou ik die (al dan niet morgenochtend) opgegeten hebben want zonde. Nu vind ik het zonde om ze wel op te eten. En alles bij elkaar heb ik denk ik zelfs ongeveer evenveel verbrand als gegeten nu, dus dat is best wel acceptabel voor zo'n dag.
En ik heb nu zin in groente en fruit morgen en in sporten, en voorlopig niet meer in Dunkin donutsdus dat is opzich ook positief.
Ja, ik wilde wel eerst weten hoe ze allemaal smaakten, zodat ik van lekkerst naar minder lekker kon etenquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Goed opgelost! En wat schattig, een hapje uit iedere donut.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:17 schreef SilverEyes het volgende:
(Dat er 4000 zijn geteld toen ik m'n haren stond te wassen zijn details)
Ja slim! En dit:quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:20 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wel eerst weten hoe ze allemaal smaakten, zodat ik van lekkerst naar minder lekker kon eten
Die omslag heb ik een tijdje terug ook gemaakt.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Eerder zou ik die (al dan niet morgenochtend) opgegeten hebben want zonde. Nu vind ik het zonde om ze wel op te eten.
Die risotto klinkt erg lekker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb tegenwoordig na boodschappen doen het trotse gevoel dat mijn koelkast tot de nok toe gevuld is met groente, fruit, en andere gezonde dingen. Voelt zo goed!
O. 2 boterhammen sandwichspread, glas melk
L. Risotto met bietjes en nootjes, likje crčme fraîse (of hoe je het ook schrijft)
T. Appel
D. 2 boterhammen kaas en een glas melk
T. Appel
Is het ook! Beetje rucola erbij voor de pit is ook wel lekker trouwens, niet aan gedachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die risotto klinkt erg lekker.
Ons voorgerecht gisteren in het hotel was ook met bietjes
Je gaat nu juist hartstikke goed dus dit is zeker niet waar. En volhouden en geduld is het moeilijkste van afvallen. Maar wel uiteindelijk het enige wat resultaat gaat geven.quote:
8 kg in een maand?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:42 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hoi,
Ik ben vorige maand begonnen met trainen (3x 1 uur, +- 50 minuten krachttrainig, +-10 high minuten intensity training) en flink terugschroeven van calorieën.
Resultaat -8kg
Ben er nog lang niet maar gaat vrij snel, hopelijk blijft het snel gaan.
Tot over 2 weken
Zie het niet als een korte afvalperiode, maar de start van een nieuwe begin. En elke dag dat je een gezond eetpatroon hebt gehouden is een overwinning.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik voel me een beetje hopeloos
Ik weet het... Geduld... Doorzetten... Moet veel afvallen en kost tijd... Maar het voelt eindeloos en verdrietig en een komt nooit meer goed.
We denderen gewoon door. Opgeven is geen optie... Maar pfffft
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Als je echt heel veel overgewicht hebt en net begint, en dan ook nog eens koolhydraatarm eet dan kan het op zich best, vooral het overgrote deel vocht… maar dan nog wel erg veel.
Zou wel uitkijken dat je niet meteen in een te groot calorietekort eer, beter slow but steady, anders schiet je jezelf alsnog straks in de voet.
Een restje, is dat dan wel echt een maaltijd? Anders wat groente toevoegen? Klinkt als wat weinig...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie welvandaag voel ik me weer prima. Geduld geduld geduld
O. 2 boterhammen sandwichspread en glas melk
L. Restje risotto
T. Appel
D. 2 boterhammen kaas of sandwichspread en glas melk
T. Appel
Ja hoor. Had voor twee keer gekookt. Zit bietjes en ui doorheen. Nootjes erbij. Beetje creme fraîse. Een bordje volquote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Een restje, is dat dan wel echt een maaltijd? Anders wat groente toevoegen? Klinkt als wat weinig...
Ik moet vanavond sporten en werkte vandaag thuis dus dan lekker optijd eten. Gisteren was ik half 7 thuis, moest toen nog koken en om 7 weer de deur uitquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:29 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het zo knap hé, 10 voor 6 al het eten gekookt en gegeten hebben.
Dat ligt natuurlijk wel aan je dagindeling, he. Op een werkdag lukt mij dat ook niet, nu heb ik vakantie dus kan dat prima. Als ik dat wil.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:29 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het zo knap hé, 10 voor 6 al het eten gekookt en gegeten hebben.Ik ben amper 10 minuten thuis.
Trots op jou!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:16 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk wel aan je dagindeling, he. Op een werkdag lukt mij dat ook niet, nu heb ik vakantie dus kan dat prima. Als ik dat wil.![]()
Ik heb me aan mijn lijstje gehouden vandaaghet lijkt weer makkelijker te worden
Dat is zeker zo. Op mijn vrije dagen eten we ook wel iets eerder, maar uiteindelijk is het vaak nog tussen half 6 en half 7. Of soms in het weekend om 4 uur en dan daarna niks meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:16 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk wel aan je dagindeling, he. Op een werkdag lukt mij dat ook niet, nu heb ik vakantie dus kan dat prima. Als ik dat wil.![]()
Ik heb me aan mijn lijstje gehouden vandaaghet lijkt weer makkelijker te worden
Dat is fijn!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:49 schreef BE het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal nagenoeg hetzelfde gewicht als voor 3 weken vakantie.
Ik teken er voor!
En nu weer doorrrrrr!
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Gisterenochtend miraculeus licht. Vandaag gewoon weer dik.![]()
Het wordt een lastig weekend want 2 dagen "werken" op een bierfestival. Dus ik voorzie uh, bier. En weinig groente. En meer koolhydraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |