abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2022 @ 11:59:49 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_205479770
Waarom een maand dubbel?
disclaimer
  donderdag 28 juli 2022 @ 12:01:47 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_205479782
Eetplan, laat ik me er vandaag eens aan houden :')

O: 3 boterhammen, kaas, pindakaas, kipfilet (minus enkele hapjes van mijn hongerige zoons). 3 koffie met suiker
L: 2 bietenwraps met avocado, light philadelphia en komkommer
T: appeltje
D: broodje homemade shoarma om mijn vega lunch te compenseren. :')
disclaimer
pi_205479798
Goed lijstje :9

Ik heb besloten om de dag goed te beginnen before it will all turn to shit anyway, dus ik nam kwark met een shitfuckton blauwe bessen en wat vlokken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205479820
Succes @Lonaa! Herken het gevoel wel (maar dan dus altijd als er niet iemand komt eten :+ )

Lijst gisteren werd:
S: uur proefles personal training. Roeien, 4 supersets squats en lat pulldown en 4 supersets walking lunges en dumbbell flat bench press. Toen was ik wel dood.
L: restje Griekse yoghurt, banaan, tasty basics muesli
L2: twee volkoren boterhammen, 100g gerookte zalm, beetje dille-mosterd saus
D: salade komkommer, tomaat, feta, gerookte kip
B: 1.5u hockeyen
T: klein zakje paprika chips

Planning vandaag:
L: Griekse yoghurt, banaan, tasty basics muesli
T: smoothie eiwitpoeder, skyr, diepvriesfruit
D: volkoren couscous, tomaat, komkommer, feta
T: bakje watermeloen
pi_205479832
O: griekse yoghurt gemengd met Optimel bosbes
L: shakshuka
D: Kipfilet vd bbq, boontjes en airfryer friet

En covid en voel me heel rot. Dus even kijken wat er van terecht komt.
Met een meidenkwartet
pi_205479844
Quote ipv edit
pi_205480097
Vandaag eet ik alles want mega ongesteld dus dat wordt iets als:

T: ontbijtkoek, plakje cake
L: 4 crackers met filet americain
T: appel en oploskoffie latte caramel
A: pasta bolognese met strooikaas
T: bier en chips :+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_205480225
Beterschap @Cathmar!
En @Nanuke ook sterkte met de ongesteldheid. Nog best oké lijstje toch voor zo'n dag :)
pi_205481979
Wat weinig mannen in het dieet-topic! Nou, dan post ik als eerste man van deze reeks maar eens wat :D. Ik ben niet op dieet, maar lees dit topic altijd met plezier mee :lijstje:
pi_205482187
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 11:59 schreef SQ het volgende:
Waarom een maand dubbel?
Omdat oraal en injectie net verschillende stofjes zijn, die dezelfde werking hebben, dus de ene spiegel moet opgebouwd worden en de ander afgebouwd.

En extra honger komt door hormonen die je dan aanmaakt
  donderdag 28 juli 2022 @ 16:49:59 #61
500609 djv88
Hold on, let me overthink this
pi_205482276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 16:15 schreef GoldRushFrog het volgende:
Wat weinig mannen in het dieet-topic! Nou, dan post ik als eerste man van deze reeks maar eens wat :D. Ik ben niet op dieet, maar lees dit topic altijd met plezier mee :lijstje:
Ik lees ook mee, heb alleen niet zoveel te melden. Mag ik vragen waarom sommigen hier die lijstjes plaatsen? Is dat een soort van accountability post, of inspiratie voor anderen, of heeft dat nog een andere reden?

Enkele maanden geleden begonnen met CrossFit, vanavond een eerste Yoga/Pilates combi proefles als aanvulling op de CrossFit.
pi_205482465
CrossFit O+

Voor sommige helpt het posten van lijstjes als een soort "stok achter de deur" om dat ook daadwerkelijk te doen en sommige posten inderdaad als "inspiratie" :)
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:18:45 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_205482487
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 16:15 schreef GoldRushFrog het volgende:
Waarom lees je mee dan? :D
En er zijn hier wel vaker mannen (geweest) hoor, maar die voelen zich vaak elders beter thuis.
disclaimer
pi_205482499
Voor mij is het idd accountability. En als iemand wat opvalt aan m'n lijstjes (wel heel veel suiker/vet/eiwit of juist weinig fruit/groente oid) dan is dat ook fijn om te horen.

En ik lees andere lijstjes als inspiratie.

Ik had heeeel veel zin in sushi vandaag, maar in plaats daarvan braaf m'n volkoren couscous salade gemaakt. En die is toch eigenlijk ook wel lekker. :Y
pi_205482524
Hier ook als stok achter de deur. Met een lijstje beloof ik mezelf en anderen om goed te eten
En als er feedback is vind ik dat fijn
pi_205486432
JONGONS!
Ik at gisteren inderdaad: kwark met blauwe bessen, boterham rosbief en roomkaas en kaasschnitzels met broccoli.
Daarna ook nog een bakje chocoladedruppels want MAD zin in chocola en wat kaas. :7

Vandaag:
S: zware backsquats
O: iets met eiwitten.
L: champignons op toast
daarna wordt het ingewikkeld want ik ga om 16:00 de kroeg in voor een borrel. :7 De intentie is:
D: biertjes, wat snacks. Thuis een restje shortribstoof met groente.

Maar ja :')
  vrijdag 29 juli 2022 @ 07:52:54 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205486490
Wij gaan onze derde en laatste vakantieweek in.

Laisje maar weer eens:
O: (10.00) yoghurt met een halve appel en granola
S: stuk trail in 33gr met net even te weinig water :')
L: (14.20) 2x 2 boterhammen met ham en kaas
D: Pizza

Waar de groente is? Ehm.. in een zak in de koelkast. Hij is kant en klaar, hoef alleen de dressing er nog door te roeren en toch te lui om te gaan maken. :') (Het is nu 23.00 mss ook een tikkie laat :+ )

Vakantie is suuuuuupertof maar heel ergens in het achterhoofd begint een klein stemmetje door te klinken die denkt 'Zo, en dan volgende week thuis weer lekker in het gareel en ritme en wat minder koolhydraten en wat meer groente.' En alles is hier echt BIZAR duur. :o 1 volkoren brood is gewoon $3,99 :o

En lopen, heeeeeel veel lopen. Mijn nieuwe pata's die ik in februari gekocht heb hebben gewoon slijtageplekken op de zolen van al die km's powerwalken en dus heb ik net online al even gekeken welke ik wil gaan kopen en daar ga ik mezelf bij thuiskomst eens op trakteren. :Y
pi_205486638
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 07:35 schreef Lonaa het volgende:
JONGONS!
Ik at gisteren inderdaad: kwark met blauwe bessen, boterham rosbief en roomkaas en kaasschnitzels met broccoli.
Daarna ook nog een bakje chocoladedruppels want MAD zin in chocola en wat kaas. :7

Vandaag:
S: zware backsquats
O: iets met eiwitten.
L: champignons op toast
daarna wordt het ingewikkeld want ik ga om 16:00 de kroeg in voor een borrel. :7 De intentie is:
D: biertjes, wat snacks. Thuis een restje shortribstoof met groente.

Maar ja :')
Gisteren goed doorgekomen dus _O_

Wáár ben je, BE? Dat is best duur voor een brood. Jeetje. Zoveel bewegen is goede compensatie voor het wat minder goed eten joh, maak je niet druk ;)

Ik zou willen dat ik zoveel kon lopen. Ik heb dinsdag 2x40 min gewandeld en heb er nog last van. Slijmbeursontsteking heup van november. November! Wat ik zo kan vinden is dat de 'zak' van de slijmbeurs door de ontsteking verdikt kan zijn. Maar ik vind dus nergens wat je daar tegen kan doen :') Websites hebben het over rust. En bewegen. Ja, wat is het nou. Rust lijkt me verder niet handig. Bewegen doet na een korte tijd al pijn :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205486646
Ik heb ook zo'n dikke zak. :7 In mijn knie. Al uh 8 jaar. Ofzo. ;( Geen pijn meer aan, ik kan tegenwoordig gewoon op m'n knieeen, hoewel de massa dan nog wel eens in de weg zit en dat is ongemakkelijk.
pi_205486649
Dat is geen helpende post he, @Isabeau ;(
pi_205486662
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook zo'n dikke zak. :7 In mijn knie. Al uh 8 jaar. Ofzo. ;( Geen pijn meer aan, ik kan tegenwoordig gewoon op m'n knieeen, hoewel de massa dan nog wel eens in de weg zit en dat is ongemakkelijk.
Heeft jouw fysio ook nooit tips gegeven? Of in ieder geval gezegd dat dat eh 'slijt' of over gaat? Iets hoopvols?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205486671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heeft jouw fysio ook nooit tips gegeven? Of in ieder geval gezegd dat dat eh 'slijt' of over gaat? Iets hoopvols?
Ik heb er een handvol artsen voor gezien en het is somewhat onduidelijk wat er nu eigenlijk aan de hand is. Ben er toen mokerhard op gevallen. Er zat enorm vocht in de slijmbeurs en dat hebben ze 2x afgetapt (a 250 ml :') ) maar dat hielp niks. Uiteindelijk is het vocht wel gewoon grotendeels vertrokken.

Nu is de zak "uitgerekt".
  vrijdag 29 juli 2022 @ 08:37:19 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205486699
@Isabeau We zijn op roadtrip in de VS. Door de staten Oregon en Washington. O+ Supergaaf en nog veel mooier dan van te voren gedacht!
  vrijdag 29 juli 2022 @ 08:37:39 #74
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_205486702
Uitgerekte zakken, hmm...

Ik zag van de week de 88 weer op de weegschaal, dus het schommelt in ieder geval de goede kant op. Dit weekend wordt weer crap, dus ik verwacht weinig drops. :+ (Twee verjaardagen en een vrijgezellenfeest. Al ben ik zaterdag de bob, dus dát scheelt alweer. Vrijgezellenfeest is toch alcoholloos.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205486707
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 08:37 schreef BE het volgende:
@:Isabeau We zijn op roadtrip in de VS. Door de staten Oregon en Washington. O+ Supergaaf en nog veel mooier dan van te voren gedacht!
Wat geweldig O+ Mijn nichtje woont in Oregon! Haar foto's van de meren, bergen en bossen zijn altijd fantastisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')