Omdat oraal en injectie net verschillende stofjes zijn, die dezelfde werking hebben, dus de ene spiegel moet opgebouwd worden en de ander afgebouwd.quote:
Ik lees ook mee, heb alleen niet zoveel te melden. Mag ik vragen waarom sommigen hier die lijstjes plaatsen? Is dat een soort van accountability post, of inspiratie voor anderen, of heeft dat nog een andere reden?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:15 schreef GoldRushFrog het volgende:
Wat weinig mannen in het dieet-topic! Nou, dan post ik als eerste man van deze reeks maar eens wat. Ik ben niet op dieet, maar lees dit topic altijd met plezier mee
Waarom lees je mee dan?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:15 schreef GoldRushFrog het volgende:
Wat weinig mannen in het dieet-topic! Nou, dan post ik als eerste man van deze reeks maar eens wat. Ik ben niet op dieet, maar lees dit topic altijd met plezier mee
Gisteren goed doorgekomen dusquote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:35 schreef Lonaa het volgende:
JONGONS!
Ik at gisteren inderdaad: kwark met blauwe bessen, boterham rosbief en roomkaas en kaasschnitzels met broccoli.
Daarna ook nog een bakje chocoladedruppels want MAD zin in chocola en wat kaas.![]()
Vandaag:
S: zware backsquats
O: iets met eiwitten.
L: champignons op toast
daarna wordt het ingewikkeld want ik ga om 16:00 de kroeg in voor een borrel.De intentie is:
D: biertjes, wat snacks. Thuis een restje shortribstoof met groente.
Maar ja
Heeft jouw fysio ook nooit tips gegeven? Of in ieder geval gezegd dat dat eh 'slijt' of over gaat? Iets hoopvols?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook zo'n dikke zak.In mijn knie. Al uh 8 jaar. Ofzo.
Geen pijn meer aan, ik kan tegenwoordig gewoon op m'n knieeen, hoewel de massa dan nog wel eens in de weg zit en dat is ongemakkelijk.
Ik heb er een handvol artsen voor gezien en het is somewhat onduidelijk wat er nu eigenlijk aan de hand is. Ben er toen mokerhard op gevallen. Er zat enorm vocht in de slijmbeurs en dat hebben ze 2x afgetapt (a 250 mlquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft jouw fysio ook nooit tips gegeven? Of in ieder geval gezegd dat dat eh 'slijt' of over gaat? Iets hoopvols?
Wat geweldigquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:37 schreef BE het volgende:
@:Isabeau We zijn op roadtrip in de VS. Door de staten Oregon en Washington.Supergaaf en nog veel mooier dan van te voren gedacht!
Ja. Ehm. Ok.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:32 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb er een handvol artsen voor gezien en het is somewhat onduidelijk wat er nu eigenlijk aan de hand is. Ben er toen mokerhard op gevallen. Er zat enorm vocht in de slijmbeurs en dat hebben ze 2x afgetapt (a 250 ml) maar dat hielp niks. Uiteindelijk is het vocht wel gewoon grotendeels vertrokken.
Nu is de zak "uitgerekt".
Ja, dat dus idd! Echt adembenemend mooi!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat geweldigMijn nichtje woont in Oregon! Haar foto's van de meren, bergen en bossen zijn altijd fantastisch.
De ene keer dat ik de moeite deed om voor een slijmbeursontsteking naar de huisarts te gaan werd ik op 10 dagen ibu gezet. Dat hielp wonderbaarlijk goed eifenlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja. Ehm. Ok.
Ik (en mijn boeken) weet iets over spieren, pezen, banden....maar niets over zakkenVolgens mij is er weinig onderzoek naar de chronische situatie. Vooral over de ontstekingsfase.
Ik ben die ontstekingsfase al lang voorbijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:13 schreef Vanyel het volgende:
De ene keer dat ik de moeite deed om voor een slijmbeursontsteking naar de huisarts te gaan werd ik op 10 dagen ibu gezet. Dat hielp wonderbaarlijk goed eifenlijk.
Inmiddels herken ik (of de fysio) de symptomen wel en bespaar ik me de moeite van een consult maar prop ik me gewoon weer anderhalve week lekker vol met roze pilletjes.
Gaat niet per se over over, maar wordt wel weer een hele tijd stukken minder gevoelig.
Ooh, ik las het als er is vooral weinig onderzoek over de ontstekingsfase. Maar je bedoelt dat daar juist wel onderzoek naar is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben die ontstekingsfase al lang voorbij
quote:
De nieuwste inzichten voor nierdonoren met betrekking tot NSAID: in overleg met huisarts is kortdurende behandeling mogelijk.quote:
Dat is mooi. Er was anders niet heel veel keus in pijnstilling.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:29 schreef Leintjeuh het volgende:
De nieuwste inzichten voor nierdonoren met betrekking tot NSAID: in overleg met huisarts is kortdurende behandeling mogelijk.
Is het niet logischer om die extra eiwitten te eten op je rustdagen, wanneer je spieren aan het herstellen zijn en zo? Je gaat toch niet beter sporten van een kipfilet (of 4) in je maag?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:10 schreef djv88 het volgende:
Jouw berekening klopt, I stand corrected. Dit is wat ik eet op de drie dagen in de week dat ik CrossFit. Dat is dan wel direct alles voor de hele dag.
Dat is nog best een end. Waar heb je gewandeld?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:17 schreef SQ het volgende:
Ik heb vandaag zo'n 20 kilometer gewandeld, ben ik niet gewend maar ging echt super
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |