Ik had het gesubmit terwijl de boordradio nog liep en toen ging ie wéér los, dus wat ik had getypt klopte toch niet.quote:
vond het ook al vreemdquote:Op maandag 25 juli 2022 11:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik had het gesubmit terwijl de boordradio nog liep en toen ging ie wéér los, dus wat ik had getypt klopte toch niet.
Jawel hoor. Het ging over de dnfs van Ferrari die het kampioenschap weggooien. Daar rijdt Perez helemaal niet....quote:
Het ging over dat Max belang zou hebben bij een teammaat die hem bij kon houden.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het ging over de dnfs van Ferrari die het kampioenschap weggooien. Daar rijdt Perez helemaal niet....
Mja, als je je bedenkt dat die richtlijnen zijn gecommuniceerd omdat er zo geklaagd werd over de inconsistentie in beslissingen van de wedstrijdleiding, dan snap ik wel dat Russell graag wil dat die richtlijnen gevolgd worden.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is een beetje dat Russell begon te schreeuwen over regels dit dat maar het dan over de richtlijnen gaat, dat vind ik wel een beetje kwalijk voor de director van de GPDA
Hij hoeft hem niet bij te houden. Maar hij moet in een race waar Ferrari meedoet wel minimaal P4 eindigen. Oftewel, moeiteloos voor de Mercedessen blijven.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het ging over dat Max belang zou hebben bij een teammaat die hem bij kon houden.
Maat goed dan hebben we het inderdaad over Leclerc. Wat jij wil
dat is nou net het punt, hij legt de richtlijnen naar zijn voordeel uit terwijl hij een torpedopoging doet, daarom zijn het dus ook richtlijnen en geen regelsquote:Op maandag 25 juli 2022 11:34 schreef TagForce het volgende:
[..]
Mja, als je je bedenkt dat die richtlijnen zijn gecommuniceerd omdat er zo geklaagd werd over de inconsistentie in beslissingen van de wedstrijdleiding, dan snap ik wel dat Russell graag wil dat die richtlijnen gevolgd worden.
En volgens de richtlijnen had Russell gelijk, en had Perez die plek terug moeten geven.
Maar aangezien de stewards vonden dat er 'no investigation necessary' was komt daar ook geen beslissingsdocument voor, dus we zullen nooit weten wat de stewards gebruikt hebben om tot een beslissing te komen.
Dit. Pure divebomb van het ergste soort wat Russell deed. Zelfs Toto vond dat Perez niet fout zat, dus waar hebben we het in godvredesnaam nog over.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nou net het punt, hij legt de richtlijnen naar zijn voordeel uit terwijl hij een torpedopoging doet, daarom zijn het dus ook richtlijnen en geen regels
Dat is wat ik uit de quotes haal, maar idd Perez staat wel 2e door gekloot vaan Ferrari dat is waar.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het ging over dat Max belang zou hebben bij een teammaat die hem bij kon houden.
Maat goed dan hebben we het inderdaad over Leclerc. Wat jij wil
Volgens de wedstrijdleiding niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:34 schreef TagForce het volgende:
[..]
Mja, als je je bedenkt dat die richtlijnen zijn gecommuniceerd omdat er zo geklaagd werd over de inconsistentie in beslissingen van de wedstrijdleiding, dan snap ik wel dat Russell graag wil dat die richtlijnen gevolgd worden.
En volgens de richtlijnen had Russell gelijk, en had Perez die plek terug moeten geven.
Maar aangezien de stewards vonden dat er 'no investigation necessary' was komt daar ook geen beslissingsdocument voor, dus we zullen nooit weten wat de stewards gebruikt hebben om tot een beslissing te komen.
Hij staat 3equote:Op maandag 25 juli 2022 11:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is wat ik uit de quotes haal, maar idd Perez staat wel 2e door gekloot vaan Ferrari dat is waar.
Dit kan ook gewoonweg niet, omdat je van de coureur die voorop rijdt ook niet kunt verwachten dat hij middenin een snelle bocht exact kan anticiperen op een divebomb en precies weet waar het voorwiel van de tegenstander zich bevindt.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens de wedstrijdleiding niet.
Maar vind het wel een gekke regel.
Als je dus op de Apex jouw voorwiel voorbij zijn achterwiel hebt moet ie je de bocht geven.
Dus je kan er dus alles aan doen om dat te doen, dat is een stuk makkelijker dan heel je auto er naast zetten en dan moet ie je maar die plek geven, iets zegt me dat het zo niet is.
Deed me denken aan zijn reactie op zijn akkefietje met Bottas. Russell heeft goeie awareness van waar zijn auto is tov anderen en hoeveel ruimte hij gaat innemen, maar het grotere verband ziet hij weer heel slecht. Het is ook niet bepaald een James Hunt, deze generatie coureurs is een ander soort mens, nerdy eigenlijk. Russell lijkt soms wel op het autistische af.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Pure divebomb van het ergste soort wat Russell deed. Zelfs Toto vond dat Perez niet fout zat, dus waar hebben we het in godvredesnaam nog over.
[even een persoonlijke rant richting de FIA]quote:Op maandag 25 juli 2022 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit kan ook gewoonweg niet, omdat je van de coureur die voorop rijdt ook niet kunt verwachten dat hij middenin een snelle bocht exact kan anticiperen op een divebomb en precies weet waar het voorwiel van de tegenstander zich bevindt.
Die regel wordt echt verkeerd geïnterpreteerd door Russell en daar was Toto ook duidelijk over over de boordradio.
Perez richting (onderstuur) maakt de auto niet sneller, Max richting wel, dus logisch dat ze die kant op gaan.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar wellicht Perez wel. Als je teamgenoot van Max zou zijn, dan zou je hem willen evenaren. Ik denk dat Perez dat best wel kan, maar omdat de ontwikkeling van de wagen nu richting de voorkeur van Max gaat ipv die van Perez, zal dat lastiger zijn.
Stond *quote:
Daarom zijn het ook richtlijnen en geen regels. Een divebomb oid is een "justifiable reason" om van de richtlijn af te wijken (gezien de definitie van een richtlijn/guideline). Alleen zullen we dus niet weten wat die reden is omdat het niet verder onderzocht is.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens de wedstrijdleiding niet.
Maar vind het wel een gekke regel.
Als je dus op de Apex jouw voorwiel voorbij zijn achterwiel hebt moet ie je de bocht geven.
Dus je kan er dus alles aan doen om dat te doen, dat is een stuk makkelijker dan heel je auto er naast zetten en dan moet ie je maar die plek geven, iets zegt me dat het zo niet is.
Net als vorig jaar dus. Eigenlijk is het hele middenveld nog slechter geworden, want die kan hij eindelijk achter zich laten. De top is nog een paar levels te hoog voor hem. Geen top 3 auto waard dus.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Verstappen niet had gecruised dan was hij per ronde ruim een seconde sneller geweest deze race, dat kan echt niet als je in dezelfde auto rijdt.
De regel is niet nieuw, alleen dit jaar (opnieuw) gepubliceerd om de verwijten over inconsistentie van de stewards weg te nemen. Het is alleen wat verduidelijkt met wat een significante deel is (voorwielen voorbij achterwielen).quote:Op maandag 25 juli 2022 11:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
[even een persoonlijke rant richting de FIA]
Dan klopt die hele regel niet... Hij was ook nieuw voor mij moet ik toegeven.
Heb altijd begrepen als je ervoor zit (op de apex) is voor jou de bocht... bij wie dat dan ook is.
Dus dat betekend voor vleugel voor die van de ander en in deze situatie was het voor Perez.
Want als de regel wel klopt is een divebomb doen en dan maar janken dat ie je voorbij het moeten laten.
Dan had Max dat ook wel kunnen proberen bij Charles.
Iets zegt me dat als die regel er is niet klopt. En als ie er inderdaad wel is erg verwarrend wordt uitgelegd want dan had George de bocht. Maar toch was er geen actie nodig voor de FIA.
En toen was hij de verdedigende partij, nu de aanvallende. Naar mijn weten maakt de FIA daar ook onderscheid in.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom zijn het ook richtlijnen en geen regels. Een divebomb oid is een "justifiable reason" om van de richtlijn af te wijken (gezien de definitie van een richtlijn/guideline). Alleen zullen we dus niet weten wat die reden is omdat het niet verder onderzocht is.
Russell kijkt er iets te zwart/wit naar, waarschijnlijk vanwege het akkefietje met Perez in Oostenrijk toen hij de straf kreeg.
Het is maar net hoe je het bekijkt, dit weekend 3- 5 punten minder dan hij had moeten hebben, sommige races heeft hij het wel goed gedaan dus al met al een prima 2e rijder, maar dat geleuter van hem en ook de pers dat hij kampioenskandidaat is/was kunnen we wel met een grote korrel brits zout nemen.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net als vorig jaar dus. Eigenlijk is het hele middenveld nog slechter geworden, want die kan hij eindelijk achter zich laten. De top is nog een paar levels te hoog voor hem. Geen top 3 auto waard dus.
Dat zou mij ook geweldig lijken - Norris naast Max. Of überhaupt Norris in een auto die er toe doet.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt, dit weekend 3- 5 punten minder dan hij had moeten hebben, sommige races heeft hij het wel goed gedaan dus al met al een prima 2e rijder, maar dat geleuter van hem en ook de pers dat hij kampioenskandidaat is/was kunnen we wel met een grote korrel brits zout nemen.
Ik zou Norris zijn stoeltje wel gunnen maar dat ligt uiteraard moeilijk.
mwa onder druk maakt hij ook fouten, dus dat vraag ik me wel afquote:Op maandag 25 juli 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
Het gat tussen Sainz en Leclerc is nu trouwens nog maar 19 punten. Kheb het idee dat Sainz eindelijk z’n draai aan het vinden is. En hij maakt lang niet zoveel fouten.
Wat is het verschil tussen Sainz en Leclerc eigenlijk qua uitvallers door pech/fouten?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
Het gat tussen Sainz en Leclerc is nu trouwens nog maar 19 punten. Kheb het idee dat Sainz eindelijk z’n draai aan het vinden is. En hij maakt lang niet zoveel fouten.
170-144= 26?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:15 schreef Tijn het volgende:
Het gat tussen Sainz en Leclerc is nu trouwens nog maar 19 punten. Kheb het idee dat Sainz eindelijk z’n draai aan het vinden is. En hij maakt lang niet zoveel fouten.
Het mooiste zou zijn als McLaren zich terug naar een toppositie weet te vechten.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat zou mij ook geweldig lijken - Norris naast Max. Of überhaupt Norris in een auto die er toe doet.
dit ja, toch jammer in een jaar met nieuwe regels en een redelijk falend Mercedes dat zij er niet dichterbij zitten, als het je dit jaar niet lukt zal het de komende paar jaar ook weer niet lukkenquote:Op maandag 25 juli 2022 12:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat zou mij ook geweldig lijken - Norris naast Max. Of überhaupt Norris in een auto die er toe doet.
Ah shit, je hebt gelijk. Ik keek scheef.quote:
Da gebeurdquote:Op maandag 25 juli 2022 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah shit, je hebt gelijk. Ik keek scheef.
Zolang hij in de bocht in controle is over zijn auto (dus geen blokkerende wielen, geen drifts en dat soort ongein), dan zeggen de richtlijnen ook dat ze in zijn voordeel zijn. Russell deed hier niets fout, de enige reden dat dit als 'divebomb' gezien wordt is omdat Perez hem in de remzone afkneep. In essentie was het dat echter niet, en haalde Russell gewoon netjes de bocht. Dan moet Perez hem volgens de richtlijn gewoon ruimte geven, wat hij niet deed. De reden dat Perez geen penalty kreeg was omdat Perez zichzelf elimineerde en niet Russell, en waarschijnlijk vonden de stewards dat Perez het voordeel ook weer teruggegeven heeft (en dat ben ik niet met ze eens, maar soit).quote:Op maandag 25 juli 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is nou net het punt, hij legt de richtlijnen naar zijn voordeel uit terwijl hij een torpedopoging doet, daarom zijn het dus ook richtlijnen en geen regels
Het is niet alleen maar je voorwiel naast de ander hebben. Je moet ook in controle van je wagen zijn, zoals ik hierboven zeg. Maar dat was Russell ook.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens de wedstrijdleiding niet.
Maar vind het wel een gekke regel.
Als je dus op de Apex jouw voorwiel voorbij zijn achterwiel hebt moet ie je de bocht geven.
Dus je kan er dus alles aan doen om dat te doen, dat is een stuk makkelijker dan heel je auto er naast zetten en dan moet ie je maar die plek geven, iets zegt me dat het zo niet is.
Ik ben eerder benieuwd hoe Red Bull het hier gaat doen. Volgens mij is het niet al te best, de ervaringen die ze hebben.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hungaroring lijkt me wel weer zo'n baan waar Sainz hem in de bandenstapel gaat hangen.
Dus als je maar in controle van ja auto bent op het moment dat je iemand van de baan duwt dan moet het maar goed zijn? Je krijgt alleen een straf als je het eigenlijk niet wilde? Ik vind het zeer dubieus en ik vind dat aangezien Russell er niet voor zit, hij ruimte moet laten voor Perez, wat hij niet deed. Als Perez niet was weggestuurd waren ze er samen afgeknikkerd. Ik vind het een domme actie. Race incident? Mwah, voor zover domme divebomb daaronder valt wel, dan. Als het alles grind was naast de baan, had hij het dan ook geprobeerd? En was de conclusie van de stewards dan hetzelfde?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Zolang hij in de bocht in controle is over zijn auto (dus geen blokkerende wielen, geen drifts en dat soort ongein), dan zeggen de richtlijnen ook dat ze in zijn voordeel zijn. Russell deed hier niets fout, de enige reden dat dit als 'divebomb' gezien wordt is omdat Perez hem in de remzone afkneep. In essentie was het dat echter niet, en haalde Russell gewoon netjes de bocht. Dan moet Perez hem volgens de richtlijn gewoon ruimte geven, wat hij niet deed. De reden dat Perez geen penalty kreeg was omdat Perez zichzelf elimineerde en niet Russell, en waarschijnlijk vonden de stewards dat Perez het voordeel ook weer teruggegeven heeft (en dat ben ik niet met ze eens, maar soit).
Ik snap wel dat Russell hier over klaagt, en dat dit wel inconsistent is t.o.v. andere beslissingen mbt inhalen die wel bestraft zijn.
[..]
Het is niet alleen maar je voorwiel naast de ander hebben. Je moet ook in controle van je wagen zijn, zoals ik hierboven zeg. Maar dat was Russell ook.
De richtlijnen zijn geschreven met het oog op het zicht van de ingehaalde coureur. Zit jij als inhalende coureur aan de binnenkant, dan kijkt de ingehaalde coureur aan de buitenkant van nature naar de spiegel waar jij zichtbaar bent (hij kijkt naar de apex, die aan de binnenkant ligt, en dus ziet ie jou in de spiegel). Dus hoef je alleen je voorwiel naast hem te hebben om ruimte te moeten krijgen.
Haal jij in aan de buitenkant, dan ziet de ingehaalde coureur je pas als jouw voorwiel in zijn zicht komt, dus als die gelijk met jou is. Hij kijkt immers naar de binnenkant van de bocht, en daar zit jij niet, jij zit aan de buitenkant waar hij niet heen kijkt.
"De uitkomst is geen onderdeel van de beslissing/straf".quote:Op maandag 25 juli 2022 15:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Dus als je maar in controle van ja auto bent op het moment dat je iemand van de baan duwt dan moet het maar goed zijn? Je krijgt alleen een straf als je het eigenlijk niet wilde? Ik vind het zeer dubieus en ik vind dat aangezien Russell er niet voor zit, hij ruimte moet laten voor Perez, wat hij niet deed. Als Perez niet was weggestuurd waren ze er samen afgeknikkerd. Ik vind het een domme actie. Race incident? Mwah, voor zover domme divebomb daaronder valt wel, dan. Als het alles grind was naast de baan, had hij het dan ook geprobeerd? En was de conclusie van de stewards dan hetzelfde?
Banden van Perez.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, niet op Verstappen. Maar ze waren wel beide sneller dan Perez. En ik heb daar nog geen verklaring voor gezien.
Was het een divebomb? Kwam hij van een onmogelijke positie waar Perez hem niet verwachtte? Nee. Perez ziet hem komen en knijpt hem bewust af in de remzone. Hij blokkeert niets, en neemt een lijn waarmee hij de bocht haalt.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Dus als je maar in controle van ja auto bent op het moment dat je iemand van de baan duwt dan moet het maar goed zijn? Je krijgt alleen een straf als je het eigenlijk niet wilde? Ik vind het zeer dubieus en ik vind dat aangezien Russell er niet voor zit, hij ruimte moet laten voor Perez, wat hij niet deed. Als Perez niet was weggestuurd waren ze er samen afgeknikkerd. Ik vind het een domme actie. Race incident? Mwah, voor zover domme divebomb daaronder valt wel, dan. Als het alles grind was naast de baan, had hij het dan ook geprobeerd? En was de conclusie van de stewards dan hetzelfde?
Wat dan een 'significant portion' is wordt in de volgende paragraaf uitgelegd:quote:In order for a car being overtaken to be required to give sufficient room to an overtaking car, the overtaking car needs to have a significant portion of the car alongside the car being overtaken and the overtaking manoeuvre must be done in a safe and controlled manner, while enabling the car to clearly remain within the limits of the track.
quote:When considering what is a ‘significant portion’ for an overtaking on the inside of a corner, among the various factors that will be looked at by the stewards when exercising their discretion, the stewards will consider if the overtaking car’s front tyres are alongside the other car by no later than the apex of the corner.
Komt Verstappen weer goed weg van een DNF dusquote:Op maandag 25 juli 2022 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy shit. Kwam er pas net achter dat het maar 2 seconden scheelde dat Verstappen voor Hamilton uitkwam nadat Hamilton pitte
was geen enkel probleem geweest, dat verschil was veel te grootquote:Op maandag 25 juli 2022 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy shit. Kwam er pas net achter dat het maar 2 seconden scheelde dat Verstappen voor Hamilton uitkwam nadat Hamilton pitte
Blablabla, veel tekst met onzin.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Zolang hij in de bocht in controle is over zijn auto (dus geen blokkerende wielen, geen drifts en dat soort ongein), dan zeggen de richtlijnen ook dat ze in zijn voordeel zijn. Russell deed hier niets fout, de enige reden dat dit als 'divebomb' gezien wordt is omdat Perez hem in de remzone afkneep. In essentie was het dat echter niet, en haalde Russell gewoon netjes de bocht. Dan moet Perez hem volgens de richtlijn gewoon ruimte geven, wat hij niet deed. De reden dat Perez geen penalty kreeg was omdat Perez zichzelf elimineerde en niet Russell, en waarschijnlijk vonden de stewards dat Perez het voordeel ook weer teruggegeven heeft (en dat ben ik niet met ze eens, maar soit).
Ik snap wel dat Russell hier over klaagt, en dat dit wel inconsistent is t.o.v. andere beslissingen mbt inhalen die wel bestraft zijn.
[..]
Het is niet alleen maar je voorwiel naast de ander hebben. Je moet ook in controle van je wagen zijn, zoals ik hierboven zeg. Maar dat was Russell ook.
De richtlijnen zijn geschreven met het oog op het zicht van de ingehaalde coureur. Zit jij als inhalende coureur aan de binnenkant, dan kijkt de ingehaalde coureur aan de buitenkant van nature naar de spiegel waar jij zichtbaar bent (hij kijkt naar de apex, die aan de binnenkant ligt, en dus ziet ie jou in de spiegel). Dus hoef je alleen je voorwiel naast hem te hebben om ruimte te moeten krijgen.
Haal jij in aan de buitenkant, dan ziet de ingehaalde coureur je pas als jouw voorwiel in zijn zicht komt, dus als die gelijk met jou is. Hij kijkt immers naar de binnenkant van de bocht, en daar zit jij niet, jij zit aan de buitenkant waar hij niet heen kijkt.
De enige onzin is de jouwe...quote:Op maandag 25 juli 2022 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blablabla, veel tekst met onzin.
Feit is dat Perez er nog steeds voor zat op de apex en dat hij dus alle recht had om te zitten waar hij zat. Dat maakt het niet alleen een kansloze divebomb, maar ook een actie waarbij Perez van de baan werd gedwongen, en laten we dat nou al best vaak gezien hebben in het recente verleden. En gezien faalhazen als Stroll keer op keer de ander een straf weten aan te smeren als ze eens blind insturen terwijl iemand een divebomb doet, is het niet geheel ondenkbaar dat Russell een straf had gekregen als het fout was afgelopen.
Volgens jouw logica had Stroll gestraft moeten worden voor de tig keer dat ie als een blinde instuurt. Heeft ie niet, dus jouw hele verhaal valt uit elkaar.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:43 schreef TagForce het volgende:
[..]
De enige onzin is de jouwe...
Lees even een paar posts boven je, waarin ik de richtlijn citeer.
in betrouwbaarheid zijn ze wel #1 maar ze zijn helemaal niets opgeschoten qua snelheid, noch over 1 rondje noch op racepacequote:Op maandag 25 juli 2022 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het grappig vinden hoe Mercedes denkt dat ze mee kunnen strijden, om vervolgens het stof voor de ogen te worden gereden en op zeer ruime achterstand achter hun concurrenten finishen.
quote:The Mercs were 0.9s off in qualifying, around 0.6s off in the race, still a very distant third-fastest.
En wanneer was dat?quote:Op maandag 25 juli 2022 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens jouw logica had Stroll gestraft moeten worden voor de tig keer dat ie als een blinde instuurt. Heeft ie niet, dus jouw hele verhaal valt uit elkaar.
Wat jij vindt is niet relevant.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Dus als je maar in controle van ja auto bent op het moment dat je iemand van de baan duwt dan moet het maar goed zijn? Je krijgt alleen een straf als je het eigenlijk niet wilde? Ik vind het zeer dubieus en ik vind dat aangezien Russell er niet voor zit, hij ruimte moet laten voor Perez, wat hij niet deed. Als Perez niet was weggestuurd waren ze er samen afgeknikkerd. Ik vind het een domme actie. Race incident? Mwah, voor zover domme divebomb daaronder valt wel, dan. Als het alles grind was naast de baan, had hij het dan ook geprobeerd? En was de conclusie van de stewards dan hetzelfde?
Verstappen zou op zich gewoon zonder risico naar een P2 moeten kunnen rijden als er geen gekke dingen gebeuren. Het is niet echt een RB-circuit historisch gezien nee.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd hoe Red Bull het hier gaat doen. Volgens mij is het niet al te best, de ervaringen die ze hebben.
Stroll is 0 keer bestraft voor de twee keer dat ie als een blinde instuurt tegen iemand die aan de binnenkant zit. In 2022.quote:Op maandag 25 juli 2022 15:47 schreef TagForce het volgende:
[..]
En wanneer was dat?
En hoevaak is Stroll bestraft?
Heb je de richtlijn al gelezen? De richtlijn die sinds de start van DIT seizoen wordt gehanteerd, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |