SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Philipsen. Heeft nu de smaak te pakken. En ik wil niet dat Wereldwonder Wout alles wint.
2. Van Aert. Doe in het restant van de Tour maar iedere keer een tweede plaats, dat lijkt me meer dan genoeg. Eikel.
3. Ewan. Na zijn val had ik niet veel meer van hem verwacht, maar hij ging in de bergen best vlotjes omhoog. Dan valt het met die blessures wel mee en kan hij gewoon gaan meesprinten. Waarbij ik een derde plaats wel meer dan genoeg vind, dichterbij moet hij niet komen.
4. Pedersen. Zo'n sprintje heuvelop moet hem wel liggen.
5. Van Poppel. Duidelijk de snelste Nederlandse sprinter.
Ik takte net 12quote:
Daar lijkt het op.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet dat Wout op kop gaat boren ipv Benoot. Of gaan ze Laporte uitspelen vandaag
Duidelijk geen rondewinnaarquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:02 schreef Sked het volgende:
Wout krijgt het niet dicht. Heb je echt geen flikker aan als knecht.
VDP had het makkelijk dicht gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:02 schreef Sked het volgende:
Wout krijgt het niet dicht. Heb je echt geen flikker aan als knecht.
Sparen voor de zege van morgen en overmorgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een rare rol voor Wout, hij leek ook niet eens voluit te gaan
Sparen voor de tijdrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Wilde gewoon Vingi afleveren bij het 3km puntquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
BV Wout.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Er is altijd wel wat te vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die sprint was compleet ontregeld, heel slim gedaan van Laporte
Ik wil even mezelf van vanochtend citerenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:11 schreef DiegoFuser het volgende:
Laporte, om de Jumbo Tour nog wat geloofwaardigheid bij te zetten. Van Aert zal het risico niet willen lopen dat hem nog iets overkomt vlak voor Parijs, en Wout wint morgen en overmorgen nog natuurlijk.
Ik zat vanochtend al te denken dat het slim was om Laporte hier proberen te laten winnen (door bijvoorbeeld met een groepje weg te laten rijden op de laatste klim). Zo creëer je toch wat sympathie bij het Franse publiek.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Jumbonus speelt natuurlijk ook mee, dat ga ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat te vindenIk geloof hier helemaal niets van.
5...en Wout had er nog 10 kunnen winnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Ik ben de tel kwijt. Hoeveelste rit is dit van Jumbo?
5, stonden op 4 zei Jorisquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Mykonos het volgende:
Ik ben de tel kwijt. Hoeveelste rit is dit van Jumbo?
Sparen voor morgen wellicht.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
En perfect gebruik gemaakt van de vluchters. Al weet ik niet wat Stuyven precies dachtquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Akkoord.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen wint Van Hooydonck de tijdrit en op de Champs-Élysées wint Benoot na een late uitval.
Zeepkist wil ook iets winnenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Morgen wint Van Hooydonck de tijdrit en op de Champs-Élysées wint Benoot na een late uitval.
Stuyven zat compleet kapot. Die dacht niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En perfect gebruik gemaakt van de vluchters. Al weet ik niet wat Stuyven precies dacht
Dit scenario zou zijn charme wel weer hebben (en daarna allemaal voor het leven schorsen)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeepkist heeft al vaker een rit gewonnen.quote:
Precies. Als het een ander team was, okay, maar Jumbo pakt het natuurlijk weer. Deze tour is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Jumbonus speelt natuurlijk ook mee, dat ga ik niet ontkennen
De dood of de gladiolen, ik begrijp dat wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Stuyven zat compleet kapot. Die dacht niet zoveel meer.
Dit is niet de meest lachwekkende overwinning idd.quote:
Die heeft vorig jaar al een rit gewonnen.quote:
Maar reed Laporte met z'n laatste restje energie nog wel even naar Wrightquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Stuyven zat compleet kapot. Die dacht niet zoveel meer.
Misschien had ie niet eens door dat er iemand in z'n wiel zatquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar reed Laporte met z'n laatste restje energie nog wel even naar Wright
Het liep ook wel ideaal voor hem inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom trekt Stuyven aan voor Laporte?
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 13:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
De kans op een Franse ritzege is nu van 0,1% naar 0,01% gegaan.
Als driekwart van het penelton op apegapen ligt, tellen principes sowieso niet meer.quote:
La Cathédrale de la Notre Dame avec les big Jopèn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Een kathedraal met een boezem, heel geil
Het is dat het opnieuw Jumbo is die iedereen al naar huis rijdt deze dagen, maar vond eigenlijk dat Laporte dit perfect deed. Hij wist dat de sprintersploegen niemand meer over hadden door al het werk wat ze hadden geleverd, hij wist ook dat dat er nog een kopgroep voor zat die hij kon "gebruiken" om daarna door te gaan. Dan moet hij er alleen op hopen dat die vluchters de benen niet stil houden, maar die gingen juist volle bak door. En als je een goede sprinter met zo'n voorsprong laat beginnen als de laatste 400/500 meter, haal je hem niet meer in.quote:
Hij kopte de voorzet van Wout in volgens Renaatquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:13 schreef WAvanBuren het volgende:
Natuurlijk wel voor 90% de overwinning van Wout.
eigen merk pindakaas met nootjesquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De Jumbogoden rijden alles en iedereeen aan gort op een broodje pindakaas dames en heren.
Jumbot bonus verhoogt ook de kans op een val, dus ik vrees voor Keldermerckx.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar Van Baarle en keldermerckx met de jumbot bonus?
Denk dat Kelderman de bonus ergens kwijtraakt bij een valpartijquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:15 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar Van Baarle en keldermerckx met de jumbot bonus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |