SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Philipsen. Heeft nu de smaak te pakken. En ik wil niet dat Wereldwonder Wout alles wint.
2. Van Aert. Doe in het restant van de Tour maar iedere keer een tweede plaats, dat lijkt me meer dan genoeg. Eikel.
3. Ewan. Na zijn val had ik niet veel meer van hem verwacht, maar hij ging in de bergen best vlotjes omhoog. Dan valt het met die blessures wel mee en kan hij gewoon gaan meesprinten. Waarbij ik een derde plaats wel meer dan genoeg vind, dichterbij moet hij niet komen.
4. Pedersen. Zo'n sprintje heuvelop moet hem wel liggen.
5. Van Poppel. Duidelijk de snelste Nederlandse sprinter.
Ik takte net 12quote:
Daar lijkt het op.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap niet dat Wout op kop gaat boren ipv Benoot. Of gaan ze Laporte uitspelen vandaag
Duidelijk geen rondewinnaarquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:02 schreef Sked het volgende:
Wout krijgt het niet dicht. Heb je echt geen flikker aan als knecht.
VDP had het makkelijk dicht gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:02 schreef Sked het volgende:
Wout krijgt het niet dicht. Heb je echt geen flikker aan als knecht.
Sparen voor de zege van morgen en overmorgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een rare rol voor Wout, hij leek ook niet eens voluit te gaan
Sparen voor de tijdrit.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
Wilde gewoon Vingi afleveren bij het 3km puntquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
BV Wout.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:03 schreef Mansjester het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |