SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Het probleem is dat die Biolabs worden geframed als super eng, terwijl Biolabs an sich niets bijzonders zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vind Baudet ook veel te ver doorgeschoten. Echter, feit is dat er "bio labs" zijn in Oekraïne en dat 46 daarvan steun van de VS ontvangen. Dan kun je natuurlijk een heel verhaal over chemische wapens, virussen en gemuteerde soldaten gaan ophangen en is het wat mij betreft volkomen terecht dat je dan niet meer zo serieus wordt genomen.
Dat neemt niet weg dat je gezien de handel en wandel van de Bidens (zeker recent) en Soros in Oekraïne niet zoveel geks zegt als het je niet zou verbazen als zij aan die "bio labs" gelinkt zijn. Als je gaat suggereren dat dat voor biologische oorlogsvoering is, snap ik de verontwaardiging. Want dat is nergens op gebaseerd. Dus als Baudet dat beweerd heeft (weet ik zo niet), gaat dat nergens over.
In Wuhan staat ook een biolabquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het probleem is dat die Biolabs worden geframed als super eng, terwijl Biolabs an sich niets bijzonders zijn.
Welke "kletspraat"?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ga weg met die Soros kletspraat
https://www.georgesoros.com/2001/03/02/step-aside-mr-kuchma/quote:The outside world cannot stand idly by. Western governments are already deeply involved in Ukraine. Among former Soviet republics, Ukraine has been the single biggest recipient of US aid. Between 1991 and 1997, the European Union and member states gave Ecu4.2bn, of which Ecu1.8bn was in grants. Since the early 1990s, the World Bank has approved more than $3bn in loans and grants and two guarantee operations totaling $220m.
This large-scale western involvement was motivated mainly by geopolitical considerations. I, too, have been deeply engaged in Ukraine but my aim has been to help it make the transition from a closed to an open society. I established the Ukrainian Renaissance Foundation in 1989, two years before Ukraine became an independent country. Since then I have given more than $100m to support Ukraine. I provided foreign experts who helped it gain access to the International Monetary Fund and the World Bank shortly after Mr Kuchma became president.
je denkt niet dat trollen fabriek een vpn gebruikt? Ik wie gewoon in NL zit, gebruik ook altijd een VPN als ik op mn mobiel zit. Wel een NL IP adres, maar dan toch.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:
Het zwerkbal topic is veel gezelliger dan dit topic.
Kunnen mods zien waar de ip adressen van mensen vandaan komen? Zo ja dan wil ik graag weten hoeveel er uit de regio Sint Petersburg komen. De trollenfabriek staat daar.
waarom hoor ik mensen als jou nooit over de koch broeders?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Welke "kletspraat"?
Over een man die al meer dan 30 jaar zeer diep betrokken is bij Oekraïne?
Leuke essay van de man zelf van 21 jaar geleden, getiteld "Step aside, Mr. Kuchma".
[..]
https://www.georgesoros.com/2001/03/02/step-aside-mr-kuchma/
Hij zit maar voor tientallen miljoenen aan donaties in Oekraïne en aan private equity investeringen nog veel meer. Maar nee, daar spelen echt totaal geen belangen mee hoor. Er is ook totaal geen westerse inmenging daar, dat zie je wel aan bovenstaand citaat.
Als de naam Soros valt, is dat alleen maar "kletspraat".
Toch knap van Soros dat ie Putin zo in de val heeft laten lopen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Welke "kletspraat"?
Over een man die al meer dan 30 jaar zeer diep betrokken is bij Oekraïne?
Leuke essay van de man zelf van 21 jaar geleden, getiteld "Step aside, Mr. Kuchma".
[..]
https://www.georgesoros.com/2001/03/02/step-aside-mr-kuchma/
Hij zit maar voor tientallen miljoenen aan donaties in Oekraïne en aan private equity investeringen nog veel meer. Maar nee, daar spelen echt totaal geen belangen mee hoor. Er is ook totaal geen westerse inmenging daar, dat zie je wel aan bovenstaand citaat.
Als de naam Soros valt, is dat alleen maar "kletspraat".
Dat ben ik ook met je eens, zoals ik al trachtte aan te geven. Zodra het over chemische wapens, mutantsoldaten e.d. gaat, gaat het nergens over. Echter, wanneer je slechts aangeeft dat het je niet verbaast als de Bidens en Soros gelinkt zijn aan die 46 Biolabs (dus belangen hebben), zeg je niet zoveel vreemds lijkt mij.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het probleem is dat die Biolabs worden geframed als super eng, terwijl Biolabs an sich niets bijzonders zijn.
Als al die officieren een fatsoenlijk uitvoerbaar plan inelkaar getimmerd hadden (dat is hun taak) dan hadden ze niet zo hoeven zeuren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog mooier is dat de Russische officieren inmiddels ook wel door hebben dat die hele inval in Oekraïne eigenlijk niet zo'n goed plan was.
Sommige denken nu dat Putin een westerse puppet is, aangesteld door het westen, met als doel de Russische Federatie te vernietigen..
Dan zou ik ten eerste moeten weten wat "mensen zoals ik" typeert en ten tweede wie de Koch broeders zijn, want dat weet ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:15 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waarom hoor ik mensen als jou nooit over de koch broeders?
Tja, wat suggereert hij ermee.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens, zoals ik al trachtte aan te geven. Zodra het over chemische wapens, mutantsoldaten e.d. gaat, gaat het nergens over. Echter, wanneer je slechts aangeeft dat het je niet verbaast als de Bidens en Soros gelinkt zijn aan die 46 Biolabs (dus belangen hebben), zeg je niet zoveel vreemds lijkt mij.
Volgens mij suggereert hij dat wel, geheel in lijn met de Russische propaganda dat de VS in Oekraïne Biolabs heeft om biologische wapens te maken, waardoor Rusland genoodzaakt was om Oekraïene binnen te vallen.quote:Ik snap ook wel dat het niet bedoeld is als iets positiefs en wellicht suggestief t.o.v. deze heerschappen. Maar wanneer Baudet niet full retard is gegaan over biologische oorlogsvoering etc. m.b.t. deze labs (dat weet ik dus niet), zegt hij niet echt iets vreemds in deze.
Ik denk sowieso dat de macht en invloed van lieden als Soros, WEF/Schwab en dergelijke schromelijk wordt overschat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:30 schreef Hatseflats22 het volgende:
Dat gelul over Soros is gewoon een achterlijke domrechts paradepaardje met antisemitisch sentimenten, heeft verder niks ook met de inval in Oekraïne te maken
Als je druk maakt over ivloeden op politiek, zou ik eens googlen op Koch broeders.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:30 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou ik ten eerste moeten weten wat "mensen zoals ik" typeert en ten tweede wie de Koch broeders zijn, want dat weet ik niet.
Maar het waren toch drugsverslaafden en nazi’s?quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wat suggereert hij ermee.
Alsof het erg sinister is dat Biden of Soros belangen hebben in Oekraïene.
[..]
Volgens mij suggereert hij dat wel, geheel in lijn met de Russische propaganda dat de VS in Oekraïne Biolabs heeft om biologische wapens te maken, waardoor Rusland genoodzaakt was om Oekraïene binnen te vallen.
Daar heb je precies het pijnlijke punt van nationalistisch dom-rechts te pakken. Soros voor en Soros na, maar de echte elite de mensen die echt hun kapitaal inzetten om macht te vergaren en macht vast te houden kennen ze helemaal niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:49 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Als je druk maakt over ivloeden op politiek, zou ik eens googlen op Koch broeders.
Punt is dat ze dat zelf ook pas 24h van te voren wisten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als al die officieren een fatsoenlijk uitvoerbaar plan inelkaar getimmerd hadden (dat is hun taak) dan hadden ze niet zo hoeven zeuren.
paar topics terug was de russisiche trol playbook gepost een aantal stappen, en het is letterlijk gewoon een stappen plan aangestuurd. je ziet op alle fora's ook internationaal de zelfde argumenten en 'talkingpoints' per dag naar voor komen. Echt heel bizar.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar het waren toch drugsverslaafden en nazi’s?
Inconsistente bejaardensoos daar in dat Kremlin. Verzinnen gewoon elke week wat anders
Wanneer je door je verkiezing opperbevelhebber wordt van de absolute supermacht met het sterkste leger ter wereld, wordt het wel wat dubieus wanneer jij en je zoon persoonlijke belangen hebben in een ander land dat wordt aangevallen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, wat suggereert hij ermee.
Alsof het erg sinister is dat Biden of Soros belangen hebben in Oekraïene.
Als hij dat suggereert, vind ik dat dus zoals gezegd ook debiel. Ik weet echter niet of hij dat ook gezegd heeft.quote:Volgens mij suggereert hij dat wel, geheel in lijn met de Russische propaganda dat de VS in Oekraïne Biolabs heeft om biologische wapens te maken, waardoor Rusland genoodzaakt was om Oekraïene binnen te vallen.
En dat is al sinds 1945 hetzelfde. Zat net een docu te kijken over de koude oorlog en je ziet gewoon dat de useful idiots precies dezelfde shit meekregen vanuit stalin.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
paar topics terug was de russisiche trol playbook gepost een aantal stappen, en het is letterlijk gewoon een stappen plan aangestuurd. je ziet op alle fora's ook internationaal de zelfde argumenten en 'talkingpoints' per dag naar voor komen. Echt heel bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |