Die komt serieus nog een keer voor een tribunaal.quote:
Ik ben vooral blij dat nu iedereen het ziet dat die volledig aan het radicaliseren is. Toen die bekent werd door het Oekrane referendum waren er al genoeg mensen met kritiek over hem. Maar toen was het nog een fris geluid enzovoort. Ik heb nooit gesnapt wat mensen in hem gezien hebben. Het was vanaf het begin al duidelijk dat hij niet bepaalt frisse ideen heeft.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die komt serieus nog een keer voor een tribunaal.
Op NSBers, heeft niemand het.
"Geregistreerd op woensdag 20 juli 2022 @ 17:13"quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:29 schreef DonaldThunberg2 het volgende:
[..]
Goede business die wapenhandel. Onder het mom van zielige mensen in Oekrane redden, uhuh.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn toch de lekkerste beelden jongens.
MEER! MEER! MEER!
Samen met m270's die het dubbele aan raketten kan verschieten zijn hete r straks al iets van 30.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"More than" dus kunnen er zelfs 21 zijn
Volgens mij zijn er al meer geleverd dan wij weten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]En dat terwijl de russen alle hirmars al uitgeschakeld hebben. Heb ik in dit topic geleerd
Helemaal mee eens al moet ik zeggen dat hij in het begin nog kon acteren dat hij normaal is. Sinds covid is dat echt helemaal weg.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:05 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat nu iedereen het ziet dat die volledig aan het radicaliseren is. Toen die bekent werd door het Oekrane referendum waren er al genoeg mensen met kritiek over hem. Maar toen was het nog een fris geluid enzovoort. Ik heb nooit gesnapt wat mensen in hem gezien hebben. Het was vanaf het begin al duidelijk dat hij niet bepaalt frisse ideen heeft.
Henk otten wilde een serieuze partij oprichten en zoals vaker nam hij het extremisme van baudet te koop. Dat zag je al over hun dubbele eu standpunt, wel voor maar referendum nu is hij (Baudet) vol pro rusland, dus tegen navo tegen de eu en voor meer macht en heerschappij in europa voor rusland.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:05 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat nu iedereen het ziet dat die volledig aan het radicaliseren is. Toen die bekent werd door het Oekrane referendum waren er al genoeg mensen met kritiek over hem. Maar toen was het nog een fris geluid enzovoort. Ik heb nooit gesnapt wat mensen in hem gezien hebben. Het was vanaf het begin al duidelijk dat hij niet bepaalt frisse ideen heeft.
Dat zou best kunnen. Al kost het trainen wel wat tijd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meer geleverd dan wij weten.![]()
Overigens is dit filmpje al een paar weken oud. Mag de pret niet drukken.
Mooie zin:quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oorlogstaal van ultra linkse Britse kranten, Guardian en Observer.
[..]
Maar toch snap ik zijn kritiek niet het is juist de VS die hier al ruim van te voren voor waarschuwde en de meeste wapens en training geeft.quote:For Europeans, as they are re-learning to their cost, all wars are local. For Americans, as ever, all wars are foreign.
Alle mensen die nog enigszins gematigd waren en Baudet nog een soort van in toom hielden, zijn vertrokken (Otten, maar ook Nanninga, Eerdmans etc) waardoor er een stel hardliners overbleven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:13 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Henk otten wilde een serieuze partij oprichten en zoals vaker nam hij het extremisme van baudet te koop. Dat zag je al over hun dubbele eu standpunt, wel voor maar referendum nu is hij (Baudet) vol pro rusland, dus tegen navo tegen de eu en voor meer macht en heerschappij in europa voor rusland.
Naviteit. Wij dachten hier dat een traditionele aanvalsoorlog iets van vroeger was. Ikzelf ook.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mooie zin:
[..]
Maar toch snap ik zijn kritiek niet het is juist de VS die hier al ruim van te voren voor waarschuwde en de meeste wapens en training geeft.
Ook zie ik niet in hoe een invasie van de Navo in Oekrane ons gaat helpen dan weet je zeker dat Rusland geen gas meer gaat leveren. Tenzij je wil doorstoten tot aan Moskou.
In mijn omgeving zie je Ik nu juist dat ze (hoog opgeleid en zelfstandigen) veel gematigder zujn geworden in hun rechts denken en juist veel progressiever geluid laten horen. Terwijl ik zelf weer wat conservatiever ben geworden op sommige vlakken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Alle mensen die nog enigszins gematigd waren en Baudet nog een soort van in toom hielden, zijn vertrokken (Otten, maar ook Nanninga, Eerdmans etc) waardoor er een stel hardliners overbleven.
Velen in mijn omgeving (vrijwel allemaal hoogopgeleiden) hebben op FvD gestemd in de hoop dat het zich zou ontwikkelen tot een realistisch-rechtse partij met conservatieve waarden. Daar is inmiddels niets meer van over. Wat er nu staat is een ranzige bruinhemdenclub waar geen weldenkend mens mee geassocieerd wil worden.
Het gaat dan ook niet om het gas maar om het verslaan van het Rode Leger in Ukraine. Omdat we Ukraine moeten helpen en voor onze eigen veiligheid, niet vanwege het gas.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ook zie ik niet in hoe een invasie van de Navo in Oekrane ons gaat helpen dan weet je zeker dat Rusland geen gas meer gaat leveren. Tenzij je wil doorstoten tot aan Moskou.
Nee hij heeft het specifiek over binnenvallen om de verschillende crisis in Europa te bezweren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het gas maar om het verslaan van het Rode Leger in Ukraine. Omdat we Ukraine moeten helpen en voor onze eigen veiligheid, niet vanwege het gas.
Ik vind Baudet ook veel te ver doorgeschoten. Echter, feit is dat er "bio labs" zijn in Oekrane en dat 46 daarvan steun van de VS ontvangen. Dan kun je natuurlijk een heel verhaal over chemische wapens, virussen en gemuteerde soldaten gaan ophangen en is het wat mij betreft volkomen terecht dat je dan niet meer zo serieus wordt genomen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die komt serieus nog een keer voor een tribunaal.
Op NSBers, heeft niemand het.
Rusland binnen vallen om een Corona-crisis te beheersen? Ik lees het echt anders.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee hij heeft het specifiek over binnenvallen om de verschillende crisis in Europa te bezweren.
Een inval gaat die echt niet helpen.
Ga weg met die Soros kletspraatquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik vind Baudet ook veel te ver doorgeschoten. Echter, feit is dat er "bio labs" zijn in Oekrane en dat 46 daarvan steun van de VS ontvangen. Dan kun je natuurlijk een heel verhaal over chemische wapens, virussen en gemuteerde soldaten gaan ophangen en is het wat mij betreft volkomen terecht dat je dan niet meer zo serieus wordt genomen.
Dat neemt niet weg dat je gezien de handel en wandel van de Bidens (zeker recent) en Soros in Oekrane niet zoveel geks zegt als het je niet zou verbazen als zij aan die "bio labs" gelinkt zijn. Als je gaat suggereren dat dat voor biologische oorlogsvoering is, snap ik de verontwaardiging. Want dat is nergens op gebaseerd. Dus als Baudet dat beweerd heeft (weet ik zo niet), gaat dat nergens over.
Het westen is vergeten hoe men nietsontziend kan (en moet) optreden wanneer een situatie daar om vraagt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 20:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Naviteit. Wij dachten hier dat een traditionele aanvalsoorlog iets van vroeger was. Ikzelf ook.
We zouden het allemaal wel aan tafel oplossen. En als er al een oorlog zou komen dan zou het digitaal zijn. Wij zijn hier zo gewend geraakt aan het sluiten van compromissen (de binnenlandse politiek maar dat is ook hoe de EU functioneert bijvoorbeeld), dat we zijn vergeten dat er ook nog een nuloptie bestaat. Dus fuck you roepen en weglopen van tafel.
Dat is toch wel een kapitale vergissing gebleken.
Nee de energiecrisis en de 5de kolonne.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland binnen vallen om een Corona-crisis te beheersen? Ik lees het echt anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |