Dat is mijn maag. Trek in het ontbijtbuffetquote:
Oh, was het dat.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is mijn maag. Trek in het ontbijtbuffet![]()
We gaan er zo naartoe!
Hier was het vannacht ook niet koeler buiten dan binnenquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:32 schreef Cyan9 het volgende:
Prima geslapen weer, maar de warmte blijft lekker hangen in huis, ondanks de hele nacht alles open.
Het lijkt erop dat het flink gaat regenen vanaf een uur of 9, hopelijk staat de wind niet op zuidoost of noordwest, m'n twee ramenkanten. Dat kan alles lekker open blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier was het vannacht ook niet koeler buiten dan binnenWij gooien vanavond alles open, hopelijk kan de warmte dan goed ontsnappen.
Dit is de juiste instellingquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zooooo volgevreten worden hier. Ontbijtbuffet was heel erg goed, beter nog dan het diner.
Gelukkig gaan we zo een eind over de boulevard lopen en later vanmiddag zwemmen.
Ik vind je vakantie-belevenissen best leuk om zo te lezenquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef Arizona het volgende:
Ik ga zooooo volgevreten worden hier. Ontbijtbuffet was heel erg goed, beter nog dan het diner.
Gelukkig gaan we zo een eind over de boulevard lopen en later vanmiddag zwemmen.
Stuur je even wat op? M'n ontbijt was vrij karig.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:00 schreef Arizona het volgende:
Is heel vaak ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik er nauwelijks wat van versta wanneer mensen handsfree bellen?
Lukt mij ook moeilijk ja.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meisje Miedemaquote:
Tuurlijk, regel ik gewoon voor jouquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:29 schreef Arizona het volgende:
@:strani complimenten voor de ontvangst trouwens!![]()
Je hebt het top geregeld! Vriendelijke mensen, mooi appartement met zelfs zijdelings zeezicht, lekkere cocktails langs de boulevard, heerlijk weertje, zeewater prima, zwembad top! En zelfs snelle service
Hoe je dát voor elkaar gekregen hebt
Nee, je bent op tijdquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:35 schreef Strani het volgende:
Oh gefeliciteerd @:ijs_beer maar dan wel een dag te laat? Of niet?
Had je daarbij wel of niet een broek aan?quote:
Was idd niet te verstaan en ik heb toch echt goed geluisterd.quote:
Dat zou legs-free zijn, niet hands-free.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je daarbij wel of niet een broek aan?
Niet als hij zijn middelste been gebruiktquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat zou legs-free zijn, niet hands-free.
Boxers, meer niet. Veel te warm hier.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Had je daarbij wel of niet een broek aan?
Bloedirritant als je jezelf dan terughoort in de auto. Dat leidt mij ook altijd af.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Ik heb mijn competitieschema voor komend seizoen, dus ik heb mijn wanneer kan ik wel en net even bijgewerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 14:23 schreef Meridiaan het volgende:
ESF / [ESF-MEETS] Waar iedereen in spanning afwacht..
Voor mensen die mee zouden willen naar een escape roommeet.
#vieswarmquote:
Is dat nou het beroemde dak waar alle mussen vanaf vallen?quote:
Dit is mijn uitzichtquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat nou het beroemde dak waar alle mussen vanaf vallen?
Dat linkse lijkt me vrij irritant de hele tijd.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat linkse lijkt me vrij irritant de hele tijd.
Oh, nice.quote:
Summerquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:37 schreef summer52 het volgende:
@:ijs_beer van harte gefeliciteerd!![]()
@:Arizona fijne vakantie!🏖️☀️
Nee. Sowieso geen mussen hier, denk dat de lokale al eerder allemáál van deze parasol zijn gedonderd en inmiddels uitgestorven zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, nice.![]()
Dus jij ziet die mussen ook echt live vallen dan?
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Jullie hebben mij echt aangestoken met die Son Mieux enthousiasme. Nu zit ik er over na te denken om een concertkaartje te kopen voor volgend jaar in de Oosterpoort
IK WIL DIT.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:11 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie ik als ik mijn ogen open nu![]()
Kom hier naartoe dan!quote:
Precies op tijdquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:35 schreef Strani het volgende:
Oh gefeliciteerd @:ijs_beer maar dan wel een dag te laat? Of niet?
En nu hang je bungelend aan een boom?quote:
Die follow up snap ik niet.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu hang je bungelend aan een boom?
Ik weet niet of het klimaat zoveel heeft aan slechts alleen een steentje.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:57 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens! Draagt u alleen steentje bij aan het klimaat, leef bewust.
Klinker danquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klimaat zoveel heeft aan slechts alleen een steentje.
Gat graven, er in stoppen, alleen met hoofd boven de grond, hek eromheen, tot losloopgebied verklaren en dan 12 vechthonden erbij plus 6 bouviers met diarree. 24 uur laten rondrazen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:18 schreef GeorgeM het volgende:
‘Mensen’ die hun hond vastbinden en achterlaten, mogen van mij levenslang wegrotten in een gevangenis in Guadeloupe en de eeuwige jeuk-en-schimmelziekte krijgen met overal uitslag
@:Cee kan dit veel beter verwoorden![]()
Dat had ik ooit een keer bij duolingo.quote:
Een muzikale val: ik luister uit nieuwsgierigheid een K-pop nummer, en voor je het weet kijk je een halve dag naar allerlei top 100 K-pop lijsten die elk ruim een half uur duren. Het werkt hypnotiserend. Al die bands functioneren als (sexy) machines.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik ooit een keer bij duolingo.
De zin was: "Det er en trapp!" en ik dacht natuurlijk nooit aan een echte trap (staircase). Wat voor val kwam jij tegen?
Dat lijkt me wel zo vriendelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
In ander nieuws, m'n overburen hebben een vlag van Sleeswijk-Holstein opgehangen. Betekent dit dat ik ze voortaan moet groeten in het Duits?
Das ist ja supertoll.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo vriendelijk.
Voortaan ook er maar op staan dat alle gesprekken met hun ook in het Duits gaan.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gat graven, er in stoppen, alleen met hoofd boven de grond, hek eromheen, tot losloopgebied verklaren en dan 12 vechthonden erbij plus 6 bouviers met diarree. 24 uur laten rondrazen.
Aber natürlich.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:05 schreef Cyan9 het volgende:
In ander nieuws, m'n overburen hebben een vlag van Sleeswijk-Holstein opgehangen. Betekent dit dat ik ze voortaan moet groeten in het Duits?
De Equote:
Ow, dat kllinkt niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een muzikale val: ik luister uit nieuwsgierigheid een K-pop nummer, en voor je het weet kijk je een halve dag naar allerlei top 100 K-pop lijsten die elk ruim een half uur duren. Het werkt hypnotiserend. Al die bands functioneren als (sexy) machines.
Nee, want dan ga ik ook 7 toetjes eten en dan gaat het helemaal foutquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kom hier naartoe dan!![]()
Gaan jullie nog op vakantie?
hoop dat iemand op haar gaat zitten als ze in zee ligt te spartelenquote:
Als straf die walvis ook op haar laten klimmenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:46 schreef Meridiaan het volgende:
Die vrouw hè.. Was ze onder invloed ofzo? Hoe haalt ze het in haar harses.
Lekker de deuren en ramen openquote:
Ik ook. Met 2 dipjesquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:17 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Een grap van het niveau dat je in deze SC ook vaak ziet
Hier nog 25grquote:
Ik ga voor kaasblokjes naturelquote:Op woensdag 20 juli 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook. Met 2 dipjes
En Engeland-Spanje. Genieton![]()
Welke heb je?quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga voor kaasblokjes naturelMijn voorraad gaat overigens wel met rasse schreden achteruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |