SPOILER: Op verzoek de hearingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je nu niet lullen over je 'onwetendheid', dan ben je gewoon een hersenloze Trump-volgelingquote:A Georgia GOP elector, Cathy Latham, initially refused in late 2020 to say whether she would endorse sending alternative electors to Washington. “Bahahaha you think I’m going to respond to you?” she said in an email. “You don’t know GA law. Read the Constitution.”
When pressed, she replied, “I am [a] Republican elector for Trump. I serve at the pleasure of the President and the GAGOP. I will serve when called and directed to cast my vote for Trump.”
In elk geval heeft het Congres al in januari gevraagd om alle records te bewaren:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik las dat de IG al eerder om die berichten heeft gevraagd en dat ze pas daarna zijn gewist. Citizens for Ethics heeft daarom een aanklacht ingediend.
[..]
Als je moedwillig bewijs gaat vernietigen zal de inhoud wel explosief zijn geweest.
Dezelfde Ornato die het verhaal ontkende van de schermutseling tussen Trump en Bobby Engel in de auto dat hij aan Hutchinson heeft verteld. Hoog tijd dat hij zich ook eens (onder ede) komt verantwoordenquote:"I'm not getting in the car, Tim," Pence said. "I trust you, Tim, but you're not driving the car. If I get in that vehicle, you guys are taking off. I'm not getting in the car."
Nor was Pence the only one to feel the need to insist he not be removed. So, too, did Pence's national security adviser, Keith Kellogg -- even as an agent reportedly told him that was indeed the plan.
From The Post's excerpt of Leonnig's and Rucker's book:
Around this time, Kellogg ran into Tony Ornato in the West Wing. Ornato, who oversaw Secret Service movements, told him that Pence's detail was planning to move the vice president to Joint Base Andrews.
"You can't do that, Tony," Kellogg said. "Leave him where he's at. He's got a job to do. I know you guys too well. You'll fly him to Alaska if you have a chance. Don't do it."
Pence had made clear to Giebels the level of his determination and Kellogg said there was no changing it.
"He's going to stay there," Kellogg told Ornato. "If he has to wait there all night, he's going to do it."
Ornato denied the conversation. His role is also something that will be chewed over plenty moving forward, including by the Jan. 6 committee. That's because he was not only a senior Secret Service agent with oversight duties that day but also a political adviser to the White House -- an unprecedented setup.
In recent days, we've also learned that Ornato had informed White House chief of staff Mark Meadows shortly before Jan. 6 about the prospect of violence.
Bron
De stoerheid is hier de vijanden zeggen dat hij ze gaat 'beschadigen'.quote:Op woensdag 20 juli 2022 02:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het vnl allemaal populistische retoriek waar zijn aanhang wel gevoelig voor is. Natuurlijk zijn daar geen Commissieleden bij aanwezig, die zijn ook nuet gedagvaard maar weet het domvolk veel die vinden het vast een goed argument![]()
Letterlijk betekenen de woorden middeleeuws en wild oftewel hij is gewoon stoer aan het doen. Je weet wel zoals borstgeroffel bij gorilla's
Blijkbaar is het afschaffen van social security en medicare/medicaid zoals de GOP wil ook niet populair bij de ontvangers daarvan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:39 schreef speknek het volgende:
Dat is interessant, dat zijn toch degenen die het minst geraakt worden door de vrouwen en minderheden haat. Misschien toch nog een herinnering aan de tweede feministische golf?
ohja ook wel stom van mij om een altruistisch motief te zoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Blijkbaar is het afschaffen van social security en medicare/medicaid zoals de GOP wil ook niet populair bij de ontvangers daarvan.
Soms word je gevraagd je handen op je rug te doen zodat de agenten kunnen zien waar ze zijn en je geen verdachte bewegingen maakt, zonder dat ze je hoeven te boeien. Zoals je ziet houdt de politieagent haar vast op deze manier.quote:
De betrokkene van de coup rebellie op 6 januari zijn toch gewoon vervolgd? Dus dit klopt niet. Er zijn al verscheidene gevangenisstraffen uitgedeeld en daar zullen er ook nog wel meer bij gaan komen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:46 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Gewelddadige coup proberen te plegen, kunnen we niks aan doen. Vreemdzaam protesteren voor mensenrechten, hup hup allemaal de boevenwagen in.
En in hoeverre is dit bijzonder of noemenswaardig dan?quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:46 schreef speknek het volgende:
Let ook op dat er maar een mannelijk congreslid bijzit.
Zijn Cruz, Hawley, Boebert en dergelijke al opgepakt ja?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:04 schreef HowardRoark het volgende:
De betrokkene van de coup rebellie op 6 januari zijn toch gewoon vervolgd? Dus dit klopt niet. Er zijn al verscheidene gevangenisstraffen uitgedeeld en daar zullen er ook nog wel meer bij gaan komen.
Er wordt alleen voor vrouwenrechten geprotesteerd door vrouwen? Vertelt je alles.quote:En in hoeverre is dit bijzonder of noemenswaardig dan?
Zeker net zo fake als dezequote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
Zowel AOC als Ilhan zijn beroepsgrifters, eerder influencers dan politici. Zijn beiden al meerdere malen betrapt op leugens en fake persmomenten etc.
Het zijn dan ook de troetelkinderen van bepaalde media natuurlijk, dus genoeg journalisten die graag voor hen in de bres springen. Progressieve vrouwen die tot verscheidene minderheidsgroepen behoren, dat scoort natuurlijk uitstekend in bepaalde kringen. En ik vind de omschrijving van 'influencers' ook wel goed gevonden. Daadwerkelijke politici kun je dit niet noemen. Niet voor niets is AOC schijnbaar ook één van de minst effectieve leden van het Congres bleek uit onderzoek.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
Zowel AOC als Ilhan zijn beroepsgrifters, eerder influencers dan politici. Zijn beiden al meerdere malen betrapt op leugens en fake persmomenten etc.
Mmmmmmkay.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
Is ze gearresteerd of niet?quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch knap dat ze uit die state of the art onzichtbare handboeien kon breken.
Geen bewijs dus.quote:
Niks fakequote:
Met een score van 0.209 doet ze het waarschijnlijk nog altijd beter dan al jouw favoriete Republieken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zijn dan ook de troetelkinderen van bepaalde media natuurlijk, dus genoeg journalisten die graag voor hen in de bres springen. Progressieve vrouwen die tot verscheidene minderheidsgroepen behoren, dat scoort natuurlijk uitstekend in bepaalde kringen. En ik vind de omschrijving van 'influencers' ook wel goed gevonden. Daadwerkelijke politici kun je dit niet noemen. Niet voor niets is AOC schijnbaar ook één van de minst effectieve leden van het Congres bleek uit onderzoek.
Dit is een mooie whataboutism, ik zou niet eens weten wie mijn 'favoriete Republieken' zouden betreffen. Het haalt het punt verder ook niet onderuit, AOC blijft hoe dan ook een van de minst effectieve leden van het Congres.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Met een score van 0.209 doet ze het waarschijnlijk nog altijd beter dan al jouw favoriete Republieken.
https://thelawmakers.org/find-representatives
Maar het is dan ook logisch, dat je in het centrum moet zitten om wetten er doorheen te krijgen. Alleen Elise Stefanik springt er bovenuit als succesvolle extreme kandidaat.
puffff peanuts. Trump is de kampioen in liegen en misleiden... en dus zijn fans, de kampioenen dit te herhalen, steunen, gedogen, niet willen zien, goedpraten. GOP dusquote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
https://webcache.googleus(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:President Trump has made more than 10,000 false or misleading claims
Whataboutism, weet je wie ook fout was?quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
puffff peanuts. Trump is de kampioen in liegen en misleiden... en dus zijn fans, de kampioenen dit te herhalen, steunen, gedogen, niet willen zien, goedpraten. GOP dus
[..]
[url=https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:o2YlNHi21_sJ:https://www.washingtonpos(...)l]washingtonpost.com[/url]
Dit is geen whataboutism.quote:
Wat denk jij dat grifter betekent, eigenlijk? Want gezien de context schijn je het woord of niet te begrijpen of onjuist toe te passen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
Buiten dat ik 100% zeker weet dat ik WEL weet wat een grifter anno 2022 is zijn dit soort post wel vermoeiend. Alsof jij wel eens op tiktok of discordservers komtquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat denk jij dat grifter betekent, eigenlijk? Want gezien de context schijn je het woord of niet te begrijpen of onjuist toe te passen.
Ondertussen zie ik jou doen wat ik je in bijna elk topic zie doen waar ik je tegenkom: (quasi) verontwaardigd reageren zodat de inhoud steeds verder uit beeld raakt. Over vermoeiend gesproken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten dat ik 100% zeker weet dat ik WEL weet wat een grifter anno 2022 is zijn dit soort post wel vermoeiend. Alsof jij wel eens op tiktok of discordservers komt.
Als je het zo stellig beter weet dan ik, waarom post je dan niet meteen je "correctie"? Oh that's right, om de discussie op niet relevante semantiek te laten ontsporen.
Ja, ik doe ditquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ondertussen zie ik jou doen wat ik je in bijna elk topic zie doen waar ik je tegenkom: (quasi) verontwaardigd reageren zodat de inhoud steeds verder uit beeld raakt. Over vermoeiend gesproken.
Ja, dat doe je. We zouden dat jouw bekende tactiek kunnen noemen. Zo veel andere manieren om hier mee om te gaan.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik doe dit.
Hij reageert totaal niet op de inhoud maar wil een soort irrevante meta-discussie aangaan over de betekenis van een term. Als ik haar een dikke koe had genoemd had ie gezegd dat ze helemaal geen boerderijdier is.
Het is gewoon zijn bekende taktiek, op 1 onbetekenend ding "vallen" en daar de discussie mee vervuilen.
Hij kan ook gewoon inhoudelijk reageren en niet met een, overigens verkeerde, soort van correctie die hij dan ook nog eens niet post.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dat doe je. We zouden dat jouw bekende tactiek kunnen noemen. Zo veel andere manieren om hier mee om te gaan.
Niet reageren, hem "op z'n plek zetten" door te bewijzen dat hij er flink naast zit, ik noem maar wat. Mogelijkheden te over. Maar vooral verontwaardigd hout op het vuur gooien. Het is goed hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon inhoudelijk reageren en niet met een, overigens verkeerde, soort van correctie die hij dan ook nog eens niet post.
En zie je, door hem is dit hele topic nu alweer een paar posts totaal offtopic.
Nee het is niet goed, maar het is zoals het is en het is iig zeker niet 100% van mijn kant. Ik post gewoon mijn mening over iemand en daar kan nooit een correctie op volgen van een anderquote:Op woensdag 20 juli 2022 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet reageren, hem "op z'n plek zetten" door te bewijzen dat hij er flink naast zit, ik noem maar wat. Mogelijkheden te over. Maar vooral verontwaardigd hout op het vuur gooien. Het is goed hoor.
lijkt me ruslandquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten wie mijn 'favoriete Republieken' zouden betreffen.
Ik acht het inderdaad goed mogelijk dat ze meer kwaad dan goed doet. Die fixatie op haar begrijp ik alleen niet zo goed, ik vind haar duidelijk de minst erge van 'the squad'.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:13 schreef MoreDakka het volgende:
AOC is vooral effectief in het ondermijnen van haar eigen partij. Beetje zoals de Tea Party dad deed rond de tijd van Obama.
Rusland heb ik helemaal niets mee. Beetje een eng land met Poetin aan het roer.quote:
Dat zegt denk ik meer over 'The Squad' dan over haar. En de aandacht is een gevolg van haar online activiteit. Ze heeft een behoorlijke groep volgers natuurlijk en heeft ook van gerenommeerde media flink wat aandacht gekregen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik acht het inderdaad goed mogelijk dat ze meer kwaad dan goed doet. Die fixatie op haar begrijp ik alleen niet zo goed, ik vind haar duidelijk de minst erge van 'the squad'.
Gaan te gematigd om met vermeend linkse tegenstanders?quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rusland heb ik helemaal niets mee. Beetje een eng land met Poetin aan het roer.
Nee hoor, er mist natuurlijk alle ruimte voor een politiek tegengeluid in Rusland. Ik denk dat Navalny met z'n Russia of the Future partij een interessant alternatief was geweest. Maar ja, die wordt de komende jaren waarschijnlijk gemarteld ergens in een gevangenis achter de Oeral. Dat zegt genoeg over de staat van het land Rusland.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Gaan te gematigd om met vermeend linkse tegenstanders?
Was maar een geintje hoor Howard.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, er mist natuurlijk alle ruimte voor een politiek tegengeluid in Rusland. Ik denk dat Navalny met z'n Russia of the Future partij een interessant alternatief was geweest. Maar ja, die wordt de komende jaren waarschijnlijk gemarteld ergens in een gevangenis achter de Oeral. Dat zegt genoeg over de staat van het land Rusland.
De Tea Party heeft tot Trump en MAGA geleid, als dat hun voorbeeld is dan is het een hele logische aanpak.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:13 schreef MoreDakka het volgende:
AOC is vooral effectief in het ondermijnen van haar eigen partij. Beetje zoals de Tea Party dad deed rond de tijd van Obama.
Daar ben ik het mee eens, de Tea Party en Trumpisme hebben heel veel overeenkomsten. Het is de Democraten zeker aan te rekenen dat ze dat niet zagen aankomen in 2016.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Tea Party heeft tot Trump en MAGA geleid, als dat hun voorbeeld is dan is het een hele logische aanpak.
Sorry, maar ik wist niet wat « grifter » betekende en heb er een woordenboek bij gepakt. Daarin staat dat het « oplichter » betekent.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Buiten dat ik 100% zeker weet dat ik WEL weet wat een grifter anno 2022 is zijn dit soort post wel vermoeiend. Alsof jij wel eens op tiktok of discordservers komt.
Als je het zo stellig beter weet dan ik, waarom post je dan niet meteen je "correctie"? Oh that's right, om de discussie op niet relevante semantiek te laten ontsporen.
Ik denk dat je deze moet hebben: https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Grifterquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wist niet wat « grifter » betekende en heb er een woordenboek bij gepakt. Daarin staat dat het « oplichter » betekent.
Dus AOC en Ilhan zijn beroepsoplichters, begrijp ik? Of is er een betekenis die niet im mijn pocketwoordenboekje staat en die ik ergens had moeten oppikken? Zo ja: wat betekent het in deze context en hoe had ik dat kunnen weten?
Ik geef toe, ik moest het ook opzoekenquote:A Grifter, is somebody who can influence anybody, anywhere, at anytime, into doing whatever they choose to have them do, that will result in the grifter's personal gain. Usually monetary, but really anything that benefits him or her somehow.
https://letmegooglethat.com/?q=AOC+is+a+grifterquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wist niet wat « grifter » betekende en heb er een woordenboek bij gepakt. Daarin staat dat het « oplichter » betekent.
Dus AOC en Ilhan zijn beroepsoplichters, begrijp ik? Of is er een betekenis die niet im mijn pocketwoordenboekje staat en die ik ergens had moeten oppikken? Zo ja: wat betekent het in deze context en hoe had ik dat kunnen weten?
Die definitie is dan weer nergens te vinden...quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://letmegooglethat.com/?q=AOC+is+a+grifter
Gay was vroeger ook blij en groomer je haar kammen.
Grifter is echt de gangbare term voor aandachtzoekende, influencer-achtige types die alles doen voor de "likes" En zoals je in mijn heel handige link kan zien, wordt het dan ook zo gebruikt.
Kunnen we de zogenaamde halfgod genaamd trump dan betitelen als mega grifter? En zijn posse die graag door hem geliked worden als meeloop grifters?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Grifter is echt de gangbare term voor aandachtzoekende, influencer-achtige types die alles doen voor de "likes" En zoals je in mijn heel handige link kan zien, wordt het dan ook zo gebruikt.
Als jij dat wil, waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kunnen we de zogenaamde halfgod genaamd trump dan betitelen als mega grifter? En zijn posse die graag door hem geliked worden als meeloop grifters?
Als antwoord op Shays' Rebellionquote:Article IV Relationships Between the States
Section 4 Government
The United States shall guarantee to every State in this Union a Republican Form of Government, and shall protect each of them against Invasion; and on Application of the Legislature, or of the Executive (when the Legislature cannot be convened) against domestic Violence.
quote:Article III Judicial Branch
Section 3 Treason
Clause 1 Meaning
Treason against the United States, shall consist only in levying War against them, or in adhering to their Enemies, giving them Aid and Comfort. No Person shall be convicted of Treason unless on the Testimony of two Witnesses to the same overt Act, or on Confession in open Court.
quote:Article I Legislative Branch
Section 8 Enumerated Powers
Clause 15 To Call Militias
To provide for calling forth the Militia to execute the Laws of the Union, suppress Insurrections and repel Invasions;
quote:Article I Legislative Branch
Section 8 Enumerated Powers
Clause 16 Organization of Militias
To provide for organizing, arming, and disciplining, the Militia, and for governing such Part of them as may be employed in the Service of the United States, reserving to the States respectively, the Appointment of the Officers, and the Authority of training the Militia according to the discipline prescribed by Congress;
AOC werkt tenminste nog voor het volk itt échte beroepsgrifters als Cruz, Green e.d. die heel wat vaker op leugens zijn betrapt én de zaken waar het volk iets aan heeft (healthcare, social security, arbeidersrechten e.d.) het liefst met spoed afbreken.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2022 00:34 schreef Ulx het volgende:
De DoJ maakt korte metten met het doemverhaal van afgelopen dagen. Merrick Garland zegt dat 6/1 de grootste zaak is waaraan ze ooit hebben gewerkt èn dat Trump vervolgd kan worden. Beelden op C-Span.
Ik word op het moment alleen maar verdrietig van dit soort berichten.quote:
De militias waren niet anders dan Nederlandse schutterijen, inderdaad voor de bescherming van het land tegen buitenlandse legers, niet als bescherming tegen eigen despoten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 22:49 schreef Kijkertje het volgende:
Lesje in de Am. Grondwet van Raskin over het gebruik van wapens tegen de eigen regering:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Als antwoord op Shays' Rebellion
En:
[..]
Pro-authoritarianism.quote:Op donderdag 21 juli 2022 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word op het moment alleen maar verdrietig van dit soort berichten.
Ik vind het overigens helemaal niet onlogisch dat dezelfde mensen die anti-abortus zijn ook pro-doodstraf zijn. Het is precies dezelfde behoefte, namelijk de behoefte om over anderen te mogen beslissen en macht uit te oefenen.
Er staat hoes, niet hoors. En een thot is ook gewoon een afkoring voor That Ho Over There,quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:29 schreef Bluesdude het volgende:
Over Ziegler,
6 jan comité is bolsjewistisch en anti white in zijn bekrompen conservatisme, grenzend aan extreemrechts
Maar...ook nog sexistisch
hoors and toths ?
hoor = afgeleid van whore ?
wat is a toth?
Dus hij zegt: hoeren en die hoer daar ?quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er staat hoes, niet hoors. En een thot is ook gewoon een afkoring voor That Ho Over There,
Ik zei niet dat het netjes was, ik vertaalde het alleen evenquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dus hij zegt: hoeren en die hoer daar ?
Het is weer lekker lasterlijk kreten om de staatsgreep dood te zwijgen/goed te praten
Kan je ook zien als Nationale Reserve, in de VS noemen ze dat de National Guard. Maar goed, het is maar net hoe je het nogal summiere 2e Amendement uitlegt, natuurlijk en, for better or worse, dat is altijd nogal "liberaal" uitgelegd door het Supreme Court.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:36 schreef speknek het volgende:
[..]
De militias waren niet anders dan Nederlandse schutterijen, inderdaad voor de bescherming van het land tegen buitenlandse legers, niet als bescherming tegen eigen despoten.
'Liberaal' uitgelegd? Raskin toont (adhv andere artikelen in de Grondwet) aan wat de bedoeling was van het 2e Amendement? Nb besloten in de SC in het door Scalia (Republikein) geschreven opiniestuk in de zaak District of Columbia v. Hellerquote:Op donderdag 21 juli 2022 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan je ook zien als Nationale Reserve, in de VS noemen ze dat de National Guard. Maar goed, het is maar net hoe je het nogal summiere 2e Amendement uitlegt, natuurlijk en, for better or worse, dat is altijd nogal "liberaal" uitgelegd door het Supreme Court.
Met liberaal bedoelde ik dus niet de politieke stromingen die met liberalen wordt aangeduidquote:Op donderdag 21 juli 2022 15:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Liberaal' uitgelegd? Raskin toont (adhv andere artikelen in de Grondwet) aan wat de bedoeling was van het 2e Amendement? Nb besloten in de SC in het door Scalia (Republikein) geschreven opiniestuk in de zaak District of Columbia v. Heller
quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft iemand een link voor de hearing van zometeen?
quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft iemand een link voor de hearing van zometeen?
Of je kijkt gewoon naar CNN, MSNBC etc die het live uitzenden. De hearing begint wel pas om 2 uur vannacht onze tijd.quote:
Ik heb geen CNN of MSNBC, wel YouTube en PBS Newshour waar ik naar linkte levert imho doorgaans een beter journalistiek product en ze leveren ook een vooruitblik en terugblik als ik me niet vergis. Ik ga overigens morgen ergens een keer kijken denk ik, maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Of je kijkt gewoon naar CNN, MSNBC etc die het live uitzenden. De hearing begint wel pas om 2 uur vannacht onze tijd.
Om 1 uur de voorbeschouwing![]()
[ twitter ]
CNN en MSNBC kan je ook gewoon via een livestream kijken. Ieder zijn meug, ik vind MSNBC altijd wel prettig.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb geen CNN of MSNBC, wel YouTube en PBS Newshour waar ik naar linkte levert imho doorgaans een beter journalistiek product en ze leveren ook een vooruitblik en terugblik als ik me niet vergis. Ik ga overigens morgen ergens een keer kijken denk ik, maar dit terzijde.
Dit ga ik niet redden. Morgen wil ik het geheel terugzien. Waar kan dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
CNN en MSNBC kan je ook gewoon via een livestream kijken. Ieder zijn meug, ik vind MSNBC altijd wel prettig.
Kan me voorstellen dat je het wat aan de late kant vindt![]()
Ik denk dat je de hele hearing morgen gewoon op YT kan vinden. Plaats wel een linkje als ik het tegenkom.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 00:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit ga ik niet redden. Morgen wil ik het geheel terugzien. Waar kan dat?
Er is vast wel iemand, die dat weet en een link heeft.
Met soundbites is minder. Die zijn er de hele dag al.
Het is natuurlijk ook niet voor niets dat Murray ontslag nam:quote:
Dat zal het leuk doen als Josh zich herkiesbaar stelt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 03:31 schreef Kijkertje het volgende:
Ze lieten de beelden zien van een vluchtende Josh Hawley![]()
[ twitter ]
Josh Hawley voor de aavnval op het Capitool:
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is onderstaande feit toch godgeklaagd!
Hoe.verzinnen.ze.het? Ach.ter.lijk.
[ twitter ]
Die stemmen in Missouri iha niet op Republikeinen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.
Verderop in het draadje:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ik dan ook wel achterlijk vind is het feit dat ze alleen witte vrouwen aanspreekt. Net alsof de anders gekleurde vrouwen er niet toe doen.
Bizar.... Zelfs in sommige afrikaanse landen heb je zo meer vrouwenrechten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is onderstaande feit toch godgeklaagd!
Hoe.verzinnen.ze.het? Ach.ter.lijk.
[ twitter ]
Racisme is schering en inslag op twitter.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Republikeinen in het Congress zijn zich dus blijkbaar niet bewust van wat partijgenoten elders beweerd hebben en wat ook gememoreerd wordt door opperrechter Thomas.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Schijnbaar vinden veel Republikeinen het voorstel een soort wappermotie en stemmen daarom tegen:
[ twitter ]
Deze vrouw stelt dus dat geen staat in het land anticonceptie heeft verboden (geen idee of dat klopt overigens). En ze zegt ook dat ze het belangrijk vind dat toegang tot veilige en legale anticonceptie belangrijk is. Dus ik weet verder ook niet hoe en wat. Misschien dat zij en andere Republikeinen er echt iets achter zoeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Republikeinen in het Congress zijn zich dus blijkbaar niet bewust van wat partijgenoten elders beweerd hebben en wat ook gememoreerd wordt door opperrechter Thomas.
Maar mischien weet deze mevrouw niet beter. Van een Republikein uit Florida verwacht je niet veel beter.
Dat het nog niet gebeurt is betekent niet dat wetgeving onnodig is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze vrouw stelt dus dat geen staat in het land anticonceptie heeft verboden (geen idee of dat klopt overigens). En ze zegt ook dat ze het belangrijk vind dat toegang tot veilige en legale anticonceptie belangrijk is. Dus ik weet verder ook niet hoe en wat. Misschien dat zij en andere Republikeinen er echt iets achter zoeken.
Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden. Zoiets moet zelfs op veel plekken gratis beschikbaar zijn vind ik. Helemaal als je abortus wilt verbieden.
quote:For 13 minutes on Jan. 6, 2021, as smoke clouded the air and Vice President Mike Pence hid from rioters in his office adjacent to the Senate chamber, his Secret Service detail scrambled — in increasingly frantic radio messages — to clear a path for Pence to flee the Capitol.
On Thursday, the House committee investigating the Jan. 6 attack revealed harrowing video and audio that showed just how perilously close Pence and his protective detail came to danger, detailing how the protesters whom President Donald Trump had riled up turned their anger on the man he blamed for failing to overturn the results of the 2020 election.
“We need to move now,” an agent said, according to excerpts of radio traffic played by the committee. “If we lose any more time, we may lose the ability to do so.”
Pence’s Secret Service detail described smoke of unknown origin filling a hallway of the Capitol and protesters advancing on outnumbered police. “Harden that door up,” one agent said.
A White House security official who was monitoring the traffic told the committee that agents were “starting to fear for their own lives.”
“There were calls to say goodbye to family members, so on and so forth,” the security official said in audiotaped testimony. “For whatever the reason was on the ground, the VP detail thought that this was about to get very ugly.”
Kun je nagaan hoe dicht die idioten bij een kogel van de usss zijn geweest. Lijkt mij dat ze in de auto's wel wat zwaardere wapens hebben dan het dienstpistool en er ook mee om weten te gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
Typerend ook wel was de situatieschets mbt de veilgheid van Pence en SS-agenten zelf:
[ twitter ]
[..]
Genesis 9:1 En God zegende Noach en zijne zonen, en sprak: Zijtquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden.
Anticonceptie promoot seks voor het huwelijk dus zijn republikeinen daar niet zo blij mee, want een groot deel van hun achterban is zwaar evangelisch.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:04 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vraag mij ook af waarom je in hemelsnaam anticonceptie zou willen verbieden. Zoiets moet zelfs op veel plekken gratis beschikbaar zijn vind ik. Helemaal als je abortus wilt verbieden.
Nee, dat is niet de reden. Het is inderdaad eerder de 'vrijheid, blijheid' mentaliteit, het feit dat je zo met iedereen in bed kunt duiken.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Genesis 9:1 En God zegende Noach en zijne zonen, en sprak: Zijt
vruchtbaar en vermenigvuldigt u, en vervult de aarde.
Dus het is een opdracht van God. Slechts de heidense communisten en ander rabiaat marxistisch antifa-tuig wil neuken voor de lol.
En diezelfde agenten deleten vervolgens braaf alle berichtenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:08 schreef Kijkertje het volgende:
Typerend ook wel was de situatieschets mbt de veilgheid van Pence en SS-agenten zelf:
[ twitter ]
[..]
Proost.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
En diezelfde agenten deleten vervolgens braaf alle berichten
Ik vind het enorm zorgwekkend dat deze berichten verdwenen zijn, ik mag toch hopen dat hier nu een echt strafrechterlijk onderzoek naar gestart wordt en dat er veroordelingen komen hiervoor want dit lijkt mij obstruction of justice en het verdonkeremanen van bewijzen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Proost.
Vreemde machtsstrijd vond daar plaats idd.
We weten niet welke agenten de berichten vernietigden.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Want sex is vies en hoort alleen in het huwelijk onder de dekentjes door een mannetje en een vrouwtje?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden. Het is inderdaad eerder de 'vrijheid, blijheid' mentaliteit, het feit dat je zo met iedereen in bed kunt duiken.
Niet dat ik het met ze eens ben, trouwens. Al heb ik ook een hekel aan die mentaliteit.
Ze gaan daar echt in een rap tempo terug naar de jaren '50.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[ twitter ]
Binnenkort kunnen Suid-Afrikaanse boere verhuizen naar Texas.
Het swarte gevaar sal vinnig verdwyn.
Ik zeg niets over wat andere mensen moeten doen. Als mensen het mooiste wat ze hebben met jan en alleman willen delen (en daar vaak diepongelukkig van worden na die tijd, trouwens), moeten ze dat helemaal zelf weten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 19:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Want sex is vies en hoort alleen in het huwelijk onder de dekentjes door een mannetje en een vrouwtje?
Wat is dat toch dat mensen een mening denken te moeten hebben over wat anderen met hun leven doen?
De bepaling van een straf gaat aan de hand van strafverleden enzo. Ik weet niet of een zaak waar je een pardon voor hebt gekregen mee telt, maar het lijkt me sterk dat hij een jaar achter slot en grendel verdwijnt.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:05 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Strafbepaling is in oktober.
30 dagen of een jaar gevangenis ?
Geef die man toch een jaar...leuk ya
Kan Trump een subpoena krijgen voor de hearing?
En wat als hij weigert te komen
De lol van dwarsliggen als een kind en het systeem / de maatschappij uitputten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De bepaling van een straf gaat aan de hand van strafverleden enzo. Ik weet niet of een zaak waar je een pardon voor hebt gekregen mee telt, maar het lijkt me sterk dat hij een jaar achter slot en grendel verdwijnt.
Wat ik trouwens wel gek vind is dat hij er ook voor had kunnen kiezen wel te gaan en overal gewoon "the 5th" te pleiten zoals Flynn deed. Kennelijk was het hem wel wat waard om aan anderen te signaleren zeker niet te praten...
Die ton lijkt me ook wel wat de gedachte dat het verspild wordt door de democraten zal ondraaglijk voor hem zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:05 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Strafbepaling is in oktober.
30 dagen of een jaar gevangenis ?
Geef die man toch een jaar...leuk ya
Kan Trump een subpoena krijgen voor de hearing?
En wat als hij weigert te komen
Kan. Ik kan me ook indenken dat het voor een groep van hen (Bannon, Stone, Maedows) veiliger was niet te gaan, want zodra er eentje ging zou een ander kunnen denken dat die persoon gepraat heeft en de kans groter maken ook te gaan praten. Verklaart alleen niet hoe Flynn daar dan in past.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
De lol van dwarsliggen als een kind en het systeem / de maatschappij uitputten.
Een ton is toch niks? Een jaar lang nog goedkopere drank.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die ton lijkt me ook wel wat de gedachte dat het verspild wordt door de democraten zal ondraaglijk voor hem zijn.
Welke plannen? linkje?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie meegekregen, dat de plannen al klaarliggen als trump herkozen wordt in 2024? Alles gaat op de schop.
Blijkbaar speelt Ginny daar een grote rol in.
quote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:27 schreef AnneX het volgende:
Hebben jullie meegekregen, dat de plannen al klaarliggen als trump herkozen wordt in 2024? Alles gaat op de schop.
Blijkbaar speelt Ginny daar een grote rol in.
Geen idee wie je hiermee bedoeltquote:En verder vroeg ik mij af: n.a.v. de (jonge) Rep.staffers, die zijn gaan praten. De laatste twee getuigen, die ook ontslag namen.
Zouden ze de kabinetsleden, die ontslag namen ook gehoord hebben? zoals de vrouw van een rep. senator. ( naam vergeten) .
Gevonden: https://www.axios.com/202(...)m_campaign=editorialquote:Op vrijdag 22 juli 2022 23:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke plannen? linkje?
Je bedoelt Ginny Thomas, echtgenote van supreme court rechter Clarence Thomas, neem ik aan.
Ah op zo'n manier. Maar behalve dat ontslag nemen is Chao natuurlijk veel minder interessant itt die twee staffers die ter plekke in het WH aanwezig waren tijdens de couppoging en Trump sws veel van dichtbij hebben meegemaakt rond die tijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gevonden: https://www.axios.com/202(...)m_campaign=editorial
Haha.Kijkertje ook.
Man, wat ben je snel. Ja, die. De vrouw van MacConnell.
Nou ja, ik vroeg mij af of zij ook gehoord zou zijn…net als de twee laatste staffers.
Vanwege de overeenkomst van ‘ontslag nemen’ n.a.v. 6 januari.
Die hebben nu ook maar een 'private counsel' ingeschakeldquote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij vindt de leden van de J6 Commissie maar 'laf' dat ze niet kwamen getuigenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:02 schreef Perrin het volgende:
De jury in de Steve Bannon-zaak was sneller met hun oordeel dan die Josh Hawley die wegrende van de Trump horde.
Volgens mij is het vooral een ego-dingetje en vindt Bannon het wel passen in zijn imago als stoere revolutionaire strateeg. Hij heeft iig al allerlei plannen voor na november en de tweede termijn van Trump:quote:Op vrijdag 22 juli 2022 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De bepaling van een straf gaat aan de hand van strafverleden enzo. Ik weet niet of een zaak waar je een pardon voor hebt gekregen mee telt, maar het lijkt me sterk dat hij een jaar achter slot en grendel verdwijnt.
Wat ik trouwens wel gek vind is dat hij er ook voor had kunnen kiezen wel te gaan en overal gewoon "the 5th" te pleiten zoals Flynn deed. Kennelijk was het hem wel wat waard om aan anderen te signaleren zeker niet te praten...
En waarvan de religekkies dus ook uitgebreid profiterenquote:Op vrijdag 22 juli 2022 11:07 schreef speknek het volgende:
Das toch de eeuwige song and dance.
Abortus is niet in gevaar dus we gaan alle resoluties om het in de wet te verankeren torpederen. Abortus wordt afgeschaft. Dit is de schuld van de Democraten die het niet in de wet verankert hebben!
Anticonceptie is niet in gevaar dus we gaan de resolutie om het in de wet te verankeren torpederen..
Sinds Gingrich hebben de Republikeinen de tactiek aangenomen om de regering vleugellam te maken en het geloof in de instituties af te brokkelen, zodat er een machtsvaccuum ontstaat voor miljardairs.
Voor die mensen wel ze zullen ongetwijfeld geld uitgeven als water. Maar de wetenschap dat het naar iets gaat wat ze niet willen vinden ze vast niet leuk.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 22:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een ton is toch niks? Een jaar lang nog goedkopere drank.
Ze zullen toch niet echt zo stom zijn om part 2 te doen @AnneXquote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Geen idee wie je hiermee bedoelt
Oh mss Elaine Chao de vrouw van McConnell? Neu denk ook niet dat die gaat meewerken en zij was niet betrokken bij Trump's couppoging.
WTF heb ik nu zitten lezen hoe denken die lui dat het afloopt dan zodra je bij Trump uit de gratie bent heb je last van de regels die je zelf ingevoerd hebt. En laten we eerlijk wezen je valt sneller uit de gratie bij Trump dan je denkt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 00:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gevonden: https://www.axios.com/202(...)m_campaign=editorial
Haha.Kijkertje ook.
Man, wat ben je snel. Ja, die. De vrouw van MacConnell.
Nou ja, ik vroeg mij af of zij ook gehoord zou zijn…net als de twee laatste staffers.
Vanwege de overeenkomst van ‘ontslag nemen’ n.a.v. 6 januari.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2022 03:16 schreef Kijkertje het volgende:
Oh ja in het begin zijn presidentschap was er nog een groep Republikeinen die in eerste instantie dacht dat Trump 'would rise to the occasion'. George Conway was daar blijkbaar eentje van![]()
[ twitter ]
Nooit begrepen. Het is niet alsof het niet al decennia bekend was wat voor corrupte figuur hij is voor wie maar één ding telt, zijn eigen belang?
Ja, tenenkrommend en verbijsterend hoe tot de dag van vandaag een grote groep Republikeinen met Trump wegloopt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 03:16 schreef Kijkertje het volgende:
Oh ja in het begin zijn presidentschap was er nog een groep Republikeinen die in eerste instantie dacht dat Trump 'would rise to the occasion'. George Conway was daar blijkbaar eentje van![]()
[ twitter ]
Nooit begrepen. Het is niet alsof het niet al decennia bekend was wat voor corrupte figuur hij is voor wie maar één ding telt, zijn eigen belang?
Trump is een schoolvoorbeeld van een narcist, een persoonlijkheidsstoornis die echt niet overgaat met meer macht.quote:
Dat heeft hij toch flink gemolken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:15 schreef Ulx het volgende:
Devin Nunes heeft de rechtzaak tegen een man die beweerde met een van Nunes' niet bestaande koeien getrouwd te zijn gestopt.
Een goed presidentschap had ik niet verwacht hoor. Echter dacht ik dat zijn persoonlijkheid die hij tijdens de campagne liet zien voor een groot deel gespeeld was. Verkiezingsretoriek om rancuneuze Amerikanen aan te kunnen spreken. Zodra hij president zou worden zou hij vast wel meer naar adviseurs luisteren en redelijk capabele beleidsmakers aanstellen. De shock en paniekzaaierij toen hij werd gekozen vond ik dan ook behoorlijk overdreven. Behoorlijk wat discussies gehad met mensen die in mijn opinie zich behoorlijk aanstelden toendertijd.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump is een schoolvoorbeeld van een narcist, een persoonlijkheidsstoornis die echt niet overgaat met meer macht.
Integendeel....
Vandaar de beef van Nunes.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch flink gemolken.
Ja, of hij wilde zich echt niet te grazen laten nemen.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump is een schoolvoorbeeld van een narcist, een persoonlijkheidsstoornis die echt niet overgaat met meer macht.
Integendeel....
https://www.psyq.nl/perso(...)oonlijkheidsstoornisquote:Een aantal narcisme kenmerken op een rij:
Mensen met narcisme zijn ervan overtuigd dat zij meer ‘bijzonder’ zijn dan andere mensen. Dit laten zij ook graag aan anderen merken.
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis wil constant bewonderd worden. Hij of zij geniet daar enorm van.
Een gebrek aan empathie
Gespeeld charmant zijn
Verslaafd aan aandacht krijgen
Agressief gedrag vertonen
Gebrek aan emoties
Een groot ego
Macht willen hebben
Gebrek aan berouw of schuldgevoelens
Extreem jaloers zijn
trump-denies-throwing-plates-white-house-wall-ketchup-messquote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:53 schreef Ulx het volgende:
Heeft Trump op die rally van gisteren echt gezegd dat hij geen eten tegen de muur heeft gegooid?
Dan heeft hij dus echt eten tegen de muur gegooid.
https://www.huffingtonpos(...)5a12e4b094be76a946eaquote:Hutchinson testified:
I remember hearing noise coming from down the hallway, so I poked my head out of the office and I saw the valet walking towards our office. He had said, “Get the chief down to the dining room; the president wants him.” So Mark [Meadows] went down to the dining room [and] came back to the office a few minutes later.
After Mark had returned, I left the office and went down to the dining room, and I noticed that the door was propped open and the valet was inside the dining room changing the tablecloth off of the dining room table. He motioned for me to come in and then pointed towards the front of the room near the fireplace mantel on the TV, where I first noticed there was ketchup dripping down the wall, and there was a shattered porcelain plate on the floor.
The valet had articulated that the president was extremely angry at the attorney general’s AP interview and had thrown his lunch against the wall, which was causing them to have to clean up, so I grabbed a towel and started wiping the ketchup off of the wall to help the valet out. And he said something to the effect of, “He’s really ticked off about this, so I would stay clear of him for right now. He’s really, really ticked off about this right now.”
Badum Tsssquote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, of hij wilde zich echt niet te grazen laten nemen.
Deden ze dat ook maar eens met klimaatveranderingsgebagetelliseer.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:25 schreef Ulx het volgende:
Zowel de WSJ als de NY Post hebben Trump gedumpt in een editorial. Blijkbaar zijn de Murdochs hem zat.
De GOP grijpt dus weer terug op het oude motto van "Hou het volk dom" om haar macht te behouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:28 schreef Ulx het volgende:
De GOP in SC heeft een wetsvoorstel gemaakt om websites met abortusinformatie te verbieden.
Da's een aardig succes geweest, toch? Tenslotte heeft men indertijd Trump gekozen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De GOP grijpt dus weer terug op het oude motto van "Hou het volk dom" om haar macht te behouden.
Waarom staat hij daar zelfs. Hij heeft net zijn moeder begraven. Iemand had hem tegen zichzelf in bescherming moeten nemen, denk ik dan.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:19 schreef AnneX het volgende:
Zoonlief is uhm eh..like …ook goed van het pad af.
[ twitter ]
Waarom heeft ze daar als Comgresslid geen actie op ondernomen?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:07 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En ze heeft uiteraard volkomen gelijk, klassenjustitie, corruptie, wat het ook is de dubbele standaard is overduidelijk en dat is uiteindelijk zeer ondermijnend voor het vertrouwen in de overheid.
Je stelt de verkeerde vraag, waarom is het wenselijk dat de een veroordeeld word en de ander niet?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom heeft ze daar als Comgresslid geen actie op ondernomen?
Je kunt als congreslid meer doen dan alleen maar janken. Je kunt ook actie ondernemen. Dat laat ze blijkbaar na. Dan moet je niet grienen dat anderen dat werk voor je moeten doen.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag, waarom is het wenselijk dat de een veroordeeld word en de ander niet?
Aparte gedachtegang, dus de mensen die Bannon hebben beschuldigd hadden dat ook moeten doen bij Clapper? Waarom reken je het dan alleen Gabbard aan en niet de rest?quote:Op zondag 24 juli 2022 13:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt als congreslid meer doen dan alleen maar janken. Je kunt ook actie ondernemen. Dat laat ze blijkbaar na. Dan moet je niet grienen dat anderen dat werk voor je moeten doen.
Nee, dat is helemaal niet de verkeerde vraag.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je stelt de verkeerde vraag, waarom is het wenselijk dat de een veroordeeld word en de ander niet?
Domrechts lijkt te denken dat een congreslid iemand is die op twitter vertelt wat er allemaal niet goed is.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt als congreslid meer doen dan alleen maar janken. Je kunt ook actie ondernemen. Dat laat ze blijkbaar na. Dan moet je niet grienen dat anderen dat werk voor je moeten doen.
Als iemand schuldig is aan een wetsovertreding is het wenselijk dat de rechter die persoon veroordeelt.quote:Op zondag 24 juli 2022 13:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Liegen onder ede is toegestaan?quote:Op zondag 24 juli 2022 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als iemand schuldig is aan een wetsovertreding is het wenselijk dat de rechter die persoon veroordeelt.
Niet altijd, er zijn uitzonderingen, vastgelegd in wetten en jurisprudentie.
Als iemand niet schuldig is aan een wetsovertreding dan is het niet wenselijk dat die persoon gevonnist wordt.
Logisch toch ?
In het geval Bannon.... hij liegt regelmatig maar kan niet betrapt worden voor liegen onder ede voor het congresscomité. Hij weigert te praten.quote:
Maar dubbele standaard of niet even buiten beschouwing gelaten. Vind jij het terecht dat Bannon is veroordeeld?quote:
En ze geloven het nog steeds...dat is het meest verwonderlijke.quote:Op zondag 24 juli 2022 02:08 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft op TPUSA gezegd dat de muur klaar is! Dus er is geen crisis meer aan de grens!
En dit is waarom ik Trump niet mag.quote:
Tulsi Gabbardquote:Op zondag 24 juli 2022 13:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:
CIA Director John O. Brennan has apologized to leaders of the Senate Intelligence Committee after an agency investigation determined that its employees improperly searched computers used by committee staff to review classified files on interrogations of prisoners. {...}
A statement released by the CIA on Tuesday acknowledged that agency employees had searched areas of that computer network that were supposed to be accessible only to committee investigators. Agency employees were attempting to discover how congressional aides had obtained a secret CIA internal report on the interrogation program.
"Some employees acted in a manner inconsistent with the common understanding reached" between the CIA and lawmakers in 2009, when the committee investigation was launched, according to the agency statement, which cited a review by the CIA's inspector general. The CIA statement was first reported by McClatchy.
That committee's investigation is said to be sharply critical of the CIA, finding that it exaggerated the effectiveness of harsh interrogation measures and repeatedly misled members of Congress and the executive branch. The findings are expected to be released publicly within weeks.
After briefing committee leaders, Brennan "apologized to them for such actions by CIA officers as described in the [inspector general] report," the agency statement said. Brennan also ordered the creation of an internal personnel board, led by former Sen. Evan Bayh (D-Ind.), to review the agency employees' conduct and determine "potential disciplinary measures."
Bron
Welnee het is gewoon de grote boze wereld wil jullie pakken en ik ben jullie lord and savior. We zijn gewoon een hulpmiddel voor zijn zaak.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En dit is waarom ik Trump niet mag.
In Nederland komen we altijd wel tot een oplossing. Het poldermodel werkt voor ons al eeuwen. En dan komen lieden als Trump even de boel opstoken omdat hij er persoonlijk garen bij spint als de EU, of zelfs Nederland, chaotischer wordt.
Laat de amerikanen lekker zelf hun drama houden.
Van de Republikeinse Senatoren moet ik er van een aantal reflexmatig kokken. Daar is Hawley er 1 van. Hoe harder hij tegen porno is, hoe meer ik van zijn verslaving overtuigd raak...projecterende lamzak.quote:Op zondag 24 juli 2022 17:51 schreef AnneX het volgende:
Onbeschaamd:
Quote:” SHAMELESS SENATOR STOLE COPYRIGHTED PHOTOGRAPH
Chung’s photo of Hawley and his salute has become iconic. Taking a page from the Trump playbook, Hawley has co-opted the famous image, flagrantly violating copyright laws by slapping it on T-shirts and camouflage beer koozies for sale on his political campaign’s fundraising website.
Politico, owner of the image, sent a cease-and-desist demanding the merchandise be removed from sale. And duh, Hawley refused — a defiance shameful and shameless in equal measure.
Read more https://www.kansascity.com/article263718073.html
Het had inderdaad alleen nog een likje ketchup nodig (de zgn. finishing touch).quote:Op zondag 24 juli 2022 02:08 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft op TPUSA gezegd dat de muur klaar is!
Het mooie is dat Politico in het geval van foto's volgens de (ergens begin deze eeuw zo goed mogelijk gelijkgetrokken) auteurswetten en -regels, gewoon een nota kan sturen (er zijn zelfs standaardbedragen voor de diverse soorten schendingen), plus dat het "op eerste sommatie" verwjderen van het beschermde werk niet betekent dat je dan niet meer hoeft te betalen (wat de schender doorgaans niet weet, waardoor er nog lekker wat extra wettelijke rentes & boetes bijkomen).quote:Op zondag 24 juli 2022 17:51 schreef AnneX het volgende:
Politico, owner of the image, sent a cease-and-desist demanding the merchandise be removed from sale. And duh, Hawley refused — a defiance shameful and shameless in equal measure.
De ironie is dat de Republikeinen nu permanent met deze rancuneuze narcistische clown opgescheept zitten die verdeeldheid zaait binnen de GOP. Je merkt aan alle kanten dat ze proberen Trump af te stoten en DeSantis naar voren te schuiven. Persoonlijk denk ik ook dat het hem alleen maar verder aanmoedigt om zich juist wel weer kandidaat te stellen want grootmoedig een stapje opzij doen in het belang van de partij zit gewoon niet in zijn karakter. Desnoods stelt hij zich kandidaat als Independent.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Een goed presidentschap had ik niet verwacht hoor. Echter dacht ik dat zijn persoonlijkheid die hij tijdens de campagne liet zien voor een groot deel gespeeld was. Verkiezingsretoriek om rancuneuze Amerikanen aan te kunnen spreken. Zodra hij president zou worden zou hij vast wel meer naar adviseurs luisteren en redelijk capabele beleidsmakers aanstellen. De shock en paniekzaaierij toen hij werd gekozen vond ik dan ook behoorlijk overdreven. Behoorlijk wat discussies gehad met mensen die in mijn opinie zich behoorlijk aanstelden toendertijd.
.
.
.
Wat zat ik er gruwelijk naast
quote:Some years ago, Mr Trump invited me to lunch for a one-to-one meeting at his apartment in Manhattan. We had not met before and I accepted. Even before the starters arrived he began telling me about how he had asked a number of people for help after his latest bankruptcy and how five of them were unwilling to help. He told me he was going to spend the rest of his life destroying these five people.
Niet verbazend. Velen geloven immers in een "deep state" die erop uit is om hun soort te naaien.quote:
Hier komt heibel van..ze vreten elkaar op. En ik vreet de popcorn...quote:Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef Ulx het volgende:
Ik denk niet dat Trump een RINO als DeSantis zomaar accepteert.
Welke beweging? Een twitterachtige account nemen ?quote:Op maandag 25 juli 2022 16:16 schreef Ulx het volgende:
Gab-führer en Mastriano-helper Andrew Torba zegt dat joden als Ben Shapiro en Dave Rubin pas welkom zijn in de nieuwe beweging als ze hun geloof afzweren.
De GOP waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2022 17:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke beweging? Een twitterachtige account nemen ?
Kan dat in Amerika? Iemand zo'n account weigeren omdat die persoon niet de juiste religie heeft ?
Sue them !!
GOP?quote:
Maar wat hij zelf geschrapt heeft is ook veelzeggend:quote:Op maandag 25 juli 2022 17:54 schreef Bluesdude het volgende:
Speech Trump van 7 januari 2021
https://www.c-span.org/vi(...)on-breach-us-capitol
Trump liegt:
I immediately deployed the National Guard and federal law enforcement to secure the building and expel the intruders.
Maar die tekst is niet door hem geschreven. Hij ging akkoord met deze zin en sprak het uit.
Nou ja, tientallen miljoenen fans willen graag geloven dat het waar is.
Ze willen niet horen: Ik heb geen troepen gestuurd, niet direct, ook niet na 3 uur.
quote:Op maandag 25 juli 2022 21:56 schreef Ulx het volgende:
Pence stafchef Marc Short is vorige week bij de grand jury geweest om te praten over 6 januari.
Men moet kunnen bewijzen dat Trump en zijn staf het geweld te 6 januari gepland hebben.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:24 schreef Kijkertje het volgende:
Weer eentje die schuldig pleit:
[ twitter ]
Als al deze relschoppers veroordeeld en gestraft worden kan het DOJ het toch niet maken om de plotters ervan niet aan te klagen? In feite geven ze ze dan alsnog een pardon.
Er moet aangetoond worden dat Trump de meute heeft aangezet tot een opstand volgens 18 U.S. Code § 2383 en het lijkt mij dat de Commissie daaraan voldaan heeft.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men moet kunnen bewijzen dat Trump en zijn staf het geweld te 6 januari gepland hebben.
Ik vrees dat het niet te bewijzen is.
Maar dan kan men misschien een vervolging instellen wegens de massa maanden lang opfokken, op de ochtend van 6 januari ophitsende woorden gebruikten in de speeches.
Trump deed niks 3 uur lang... Kan hij aangeklaagd worden wegens plichtverzaken?
Of stiekem de bezetting van het Capitool wilde steunen... vanwege egocentrische doelen?
Deze afloop zou best weer kunnen: The little guys worden gepakt en de topdogs die de massa ophitsten, ontlopen veroordelingen.
Pence zal niet getuigen? Die doet mee aan de doofpot van deze verkiezingsfraude/staatsgreep ?
Wat bovendien aangetoond zou kunnen worden is:quote:Whoever incites, sets on foot, assists, or engages in any rebellion or insurrection against the authority of the United States or the laws thereof, or gives aid or comfort thereto, shall be fined under this title or imprisoned not more than ten years, or both; and shall be incapable of holding any office under the United States.
Vind DOJ dat ook... beginnen ze een vervolging en wat denken de rechters/jury ?quote:Op maandag 25 juli 2022 23:27 schreef Kijkertje het volgende:
Er moet aangetoond worden dat Trump de meute heeft aangezet tot een opstand volgens 18 U.S. Code § 2383 en het lijkt mij dat de Commissie daaraan voldaan heeft.
Ja er zijn toch meerdere getuigen geweest die bij het telefoongesprek met Pence aanwezig waren en daarover onder ede getuigd hebben? En wat denk je van Trump's eigen tweets daarover?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:32 schreef Bluesdude het volgende:
Het kan zijn dat Trump Pence gepushed heeft om de fake-electors te tellen als geldige stemmen.
Ik vind dat verkiezingsfraude en de VP aanzetten zijn grondwettelijke verplichting niet uit te voeren.
Maar hoe bewijs je dat... wat Trump allemaal zei tegen Pence ? En is het strafbaar?
Is het strafbaar fake-electors groep te formeren of lid ervan te zijn, met de bedoeling dat die valse stemmen versturen naar het Capitool en dat Pence die zou moeten beschouwen als de ware kiesmannenstemmen ?
Dat vinden alle experts op dit gebied en dat zal niet verschillen van de aanklagers in dienst van het DOJ maar die laten zich daar natuurlijk niet over uit zolang het onderzoek loopt. Anders zouden ze immers ook geen Grand Jury aangesteld hebben. Wat het oordeel van de Grand Jury zal zijn moet idd blijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Vind DOJ dat ook... beginnen ze een vervolging en wat denken de rechters/jury ?
Afwachten..
Zie post #220quote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:17 schreef Ulx het volgende:
Pence' WH Counsel Greg Jacob heeft ook met de Grand Jury gebabbeld.
Als je het leuk vindt moet je het ook posten!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:48 schreef Ulx het volgende:
Trump is nu ruzie aan het schoppen met Fox & Friends. Best leuk.
Ja dat weet ik, dat is nu juist het probleem!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:17 schreef Ulx het volgende:
Ik post geen tweets meer en ik lees ze ook niet als ze hier worden gepost.
quote:Op maandag 25 juli 2022 17:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Welke beweging? Een twitterachtige account nemen ?
Kan dat in Amerika? Iemand zo'n account weigeren omdat die persoon niet de juiste religie heeft ?
Sue them !!
Het is dus het 'Christian Nationalism' dat weer helemaal afgestoft wordtquote:
Lekker figuur is datquote:Earlier this year, HuffPost reported, Mastriano paid $5,000 in a "consulting" fee to Gab, a social network popular with extremists that was used by the man who murdered 11 Jews at the Tree of Life synagogue in Pittsburgh. Mastriano also sat down for an interview with the site's founder, Andrew Torba, a self-described Christian nationalist who has frequently posted antisemitic tirades.
"Jewish voters expect candidates to condemn antisemitism, whether it comes from the far left or the far right -- and to shun those who espouse it," Matt Brooks, executive director of the Republican Jewish Coalition, said in a statement reported by The Philadelphia Inquirer. "We strongly urge Doug Mastriano to end his association with Gab, a social network rightly seen by Jewish Americans as a cesspool of bigotry and antisemitism."
Bron
Ik denk dat Baubert en Greene hebben vastgesteld dat het meeste griftergeld via donaties te halen valt bij het streng-religieuze gedeelte van de MAGA-cult, vandaar dat ze nu ineens heel erg op de reli-toer gaan, niets meer niets minder.quote:
quote:“We failed”: Gay Republicans who fought for acceptance in Texas GOP see little progress
Gay Republicans who have fought for acceptance within the Texas GOP over the past three decades told The Texas Tribune progress has been excruciatingly slow. Many of them have left the party, even as the number of Log Cabin Republicans in Texas continues to grow.
quote:More than two decades later, this year’s Texas Republican convention made headlines again for its attitudes toward LGBTQ people. The party adopted a platform in June at its convention in Houston declaring that “homosexuality is an abnormal lifestyle choice.” That party position comes after similar language had been stripped from the platform just four years earlier, representing a backward step for Log Cabin members who have for years been fighting for acceptance within their ranks.
quote:"I do not believe that we made any progress. In fact, I think the party got worse," Carpenter, who is no longer involved in party politics, said of his time as the state's Log Cabin president.
quote:Beyond the official state party, which often represents the most hardline members and belief systems, mainstream conservatives in Texas have turned their attention in recent months toward anti-LGBTQ initiatives, oftentimes in the form of legislation related to school sports, curriculum and library books that address sexuality and gender identity.
Gov. Greg Abbott issued an order this year equating allowing minors to receive transgender care with child abuse. The Legislature also passed a bill last year banning transgender children from playing on public school sports teams that align with their gender identity.
And conservatives nationwide are taking aim at same-sex marriage. U.S. Sen. Ted Cruz said on his podcast last week that he believes the U.S. Supreme Court was "clearly wrong" when it legalized same-sex marriage in 2015. A majority of U.S. House Republicans last week voted against protecting the right to same-sex marriage. Only one Texas Republican voted for the measure.
State legislatures across the country have proposed more than 300 anti-LGBTQ bills this year, many of which target transgender youth.
"It saddens me that in a state where our biggest issues are infrastructure, development and education, we have child poverty everywhere, school shootings that are happening, that we're so focused on issues trying to limit the access to opportunities for trans youth," said Christopher Busby, a former Log Cabin member who left the party in 2016.
quote:Roberts, who is now the interim chair of the Texas Conservative Liberty Forum, said he thinks this year’s change happened because Log Cabin wasn’t as involved in the platform process.
But he also sees some Republicans hardening their anti-LGBTQ stances, as anti-trans rhetoric becomes mainstreamed in the Texas GOP.
“I do not believe that we made any progress. In fact, I think the party got worse,” Dale Carpenter, who is no longer involved in party politics, said of his time as the state’s Log Cabin president. Credit:
Shelby Tauber for The Texas Tribune
“Some of the events that were very prominently featured in the news upset people, and gay people are associated with that, unfortunately, which is unfair, but it just is the case,” Roberts said.
quote:Carpenter agreed that the Texas GOP’s views on LGBTQ issues are wildly out of touch.
“[The party’s] views have not changed, but the wider cultures have. That’s a very striking thing to me,” Carpenter said. “They are like a fossil from another age. And it’s on everything. I don’t believe they support a single thing that’s happened over the last 25 years.”
Ik pak de popcorn vast voor de republican primaries.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt moet je het ook posten!![]()
[ twitter ]
'The number two Republican' is natuurlijk DeSantis. Het begint behoorlijk te wringen![]()
DOJ is hier de federale Department of Justice? Diequote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:56 schreef Kijkertje het volgende:
En ja DOJ onderzoekt ook uitgebreid het alternatieve kiesmannen plan van Trump & Co dat de certificatie van de stemmen in het Congres had moeten stoppen/uitstellen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja Department of Justice is de federale overheid en in Georgia zijn de fake electors ook onderdeel van het onderzoek van Fani Willis (DA Fulton County) naar de bemoeienis van Trump met de uitslag van de verkiezing daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
DOJ is hier de federale Department of Justice? Die
In Georgia zijn het de staats-attorneys die nepkiesmannenplannen onderzoeken?
Geen andere staten kent zulke onderzoeken?
quote:The Justice Department is investigating President Donald Trump's actions as part of its criminal probe of efforts to overturn the 2020 election results, according to four people familiar with the matter.
Prosecutors who are questioning witnesses before a grand jury -- including two top aides to Vice President Mike Pence -- have asked in recent days about conversations with Trump, his lawyers, and others in his inner circle who sought to substitute Trump allies for certified electors from some states Joe Biden won, according to two people familiar with the matter. Both spoke on the condition of anonymity to discuss an ongoing investigation.
The prosecutors have asked hours of detailed questions about meetings Trump led in December 2020 and January 2021; his pressure campaign on Pence to overturn the election; and what instructions Trump gave his lawyers and advisers about fake electors and sending electors back to the states, the people said. Some of the questions focused directly on the extent of Trump's involvement in the fake-elector effort led by his outside lawyers, including John Eastman and Rudy Giuliani, these people said.
In addition, Justice Department investigators in April received phone records of key officials and aides in the Trump administration, including his former chief of staff, Mark Meadows, according to two people familiar with the matter. That effort is another indicator of how expansive the Jan. 6 probe had become, well before the high-profile, televised House hearings in June and July on the subject.
The Washington Post and other news organizations have previously written that the Justice Department is examining the conduct of Eastman, Giuliani and others in Trump's orbit. But the degree of prosecutors' interest in Trump's actions has not been previously reported, nor has the review of senior Trump aides' phone records.
A Trump spokesman did not immediately respond to a request for comment. A Justice Department spokesman and a lawyer for Meadows both declined to comment.
[..]
quote:There are two principal tracks of the investigation that could ultimately lead to additional scrutiny of Trump, two people familiar with the situation said, also speaking on the condition of anonymity to discuss an ongoing investigation.
The first centers on seditious conspiracy and conspiracy to obstruct a government proceeding, the type of charges already filed against individuals who stormed the Capitol on Jan. 6 and on two leaders of far-right groups, Stewart Rhodes and Henry "Enrique" Tarrio, who did not breach the Capitol but were allegedly involved in planning the day's events.
The second involves potential fraud associated with the false-electors scheme or with pressure Trump and his allies allegedly put on the Justice Department and others to falsely claim that the election was rigged and votes were fraudulently cast.
Maar dat had Trump mooi kunnen gebruiken om het land de 'martial law' op te leggen en dat zou hem verregaande bevoegdheden hebben gegeven zoals bv het in beslag nemen van de stemmachinesquote:Op woensdag 27 juli 2022 01:51 schreef Bluesdude het volgende:
Ideetje ? Fake elector is zo'n rotwoord.. Laten we voortaan alternative elector zeggen.
Ook niet meer trumps lies, maar trumps alternative facts .
Was een variant van het fake-electorplan soms dat congressleden op 6 jan de juistheid van de echte electors afwijzen en voorstellen dat Pence de stemmen van de fake-electors zou tellen ?
Zie plan Ken Chesboro.
Was dat het plan voor alle groepen fake electors? En was dat het plan van Trump en staf ca 8 december 2020 ?
Of alleen een idee wat leefde bij de arizona-alternative-electors ?
Het is niet te bewijzen dat het in december 2020 ook het plan van Trump was ?
Dan zou de opzet zijn dat congress in meerderheid zou besluiten verkiezingsfraude te ondersteunen.
Erg dom , want het congress en Pence zouden dit niet doen en alswel, dan breekt de pleuris uit in Amerika, want het is een staatsgreep.
En in die grote politieke, media, maatschappelijke ophef komen er rellen en hoeveel branden en doden ?
Mooi dat de 6/1-hoorzittingen jou naar eigen zeggen geen reet interesseren, maar dat je wel de tijd neemt om je op te winden over dit soort zinloze bullshit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 03:19 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Goed punt van Matt Walsh, ik wil daar bij wel aan toevoegen is het werkelijk nodig om tegen een blinde te zeggen dat je een blauw pak aan hebt?
Er van uit gaande dat ze heel hun leven blind zijn, hoe leg je dan in godsnaam een kleur uit?
Ik vind dat Kamala Harris daar in de toekomst veel meer rekening mee moet houden. Ze sluit nu onbedoeld mensen uit die al hun hele leven blind zijn en dat kan toch niet de bedoeling zijn van een inclusieve overheid.
Hij heeft wel zijn zin: jij gaat er op in.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi dat de 6/1-hoorzittingen jou naar eigen zeggen geen reet interesseren, maar dat je wel de tijd neemt om je op te winden over dit soort zinloze bullshit.
Man man man.
ahhhh .... die gedachtensprong naar martial law had ik nog niet gemaakt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 03:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat had Trump mooi kunnen gebruiken om het land de 'martial law' op te leggen en dat zou hem verregaande bevoegdheden hebben gegeven zoals bv het in beslag nemen van de stemmachines![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
Het heeft even geduurd voordat het DoJ bij Trump was, maar dat is omdat je onderaan begint en naar de top werkt. Dat doe je ook als je de mafia wil aanpakken.
Ja en het meest waarschijnlijke is dus dat die lekken afkomstig zijn van mensen die getuigd hebben voor de Grand Jury ergo Republikeinenquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:28 schreef AnneX het volgende:
Het zullen wel bewuste lekken zijn om de druk erop te zetten.
[ twitter ]
Ook een titel: my life with Faustquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:52 schreef Ulx het volgende:
Het boek van Pence gaat "So help me God" heten.
Beetje jammer dat het niet "Hangin' around the White House" is geworden.
Trump's little hands down my Pence.quote:
quote:The former president controls four political-action committees--Save America; Make America Great Again, Again! Inc.; Trump Make America Great Again PAC; and Make America Great Again Action. The PACs' cash on hand as of June 30 came, respectively, to $103.1 million, $10.3 million, $7.3 million and $700,000, giving Mr. Trump more than $121 million at his disposal.
In comparison, at the end of June, the Republican National Committee, the National Republican Senatorial Committee, and the National Republican Congressional Committee together had $174.8 million. Mr. Trump has assembled a war chest equivalent to 70% of that of these national GOP groups.
That won't surprise the many Republican small donors who are pummeled with requests from the former president's causes. In a 24-hour stretch this week, I received 25 fundraising pleas from Trump World beseeching me to help save America from the Democrats. In exchange for donations, I was offered a blue "Official 2022 Trump Card," then a gold one, "Limited Edition Trump Wine Glasses" (I don't drink), an "EXCLUSIVE Trump Rally Shirt," and a slot on the "Official 2022 Trump Donor Wall." Alongside gifts, the emails offered flattery: I was called a "Trump MVP," one of the former president's "Most Loyal Supporters," an "America First Trump Patriot" and "Patriot of the Month." I even got an invitation to join the "American Defense Task Force."
These requests have apparently produced a flood of contributions that donors think will help defeat Democrats. But it isn't clear that much of Mr. Trump's lucre is going to help in the midterms.Tja het goedgelovige volgvolk blijft hem nog steeds financieren. Hetzelfde volk dat hem zo'n fantastische zakenman vindt anders zou hij nl niet zo rijk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Kijkertje op 28-07-2022 04:53:19 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Omdat West Virginia blijkbaar wat minder hard zijn best hoeft te doen om van Joe's kolen af te stappen?quote:
Dat geeft dus weer meer waarde aan de theorie dat het lek aan de republikeinse kant zat.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:39 schreef Ulx het volgende:
Roberts zei deze week dat hij probeerde de Alito-5 over te halen Roe in stand te houden. Daarna kwam het lek en was er dus geen weg meer terug.
En waarom het nog niet bekend is gemaakt wie dat was.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat geeft dus weer meer waarde aan de theorie dat het lek aan de republikeinse kant zat.
Vergeet niet dat er ook een oproep is gedaan om hen op sociale media te controleren en de boekverbanningen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:04 schreef Ulx het volgende:
Er is een tekort van 9000 leraren in Florida vlak voor het begin van het nieuwe schooljaar.
Blijkbaar is het advies van de republikeinen dat leraren maar wat anders moeten gaan doen als ze het niet bevalt om te werken voor een hongerloontje terwijl ze zich niet tegen covid-19 mogen beschermen terwijl ze ook nog eens bang moeten zijn overhoop te worden geschoten èn ze te horen krijgen dat ze leerlingen trainen homoseksueel te worden opgevolgd.
Nu mogen mensen zonder training of bevoegdheid lesgeven. Dat zal een succes worden.
Geen idee maar als de Democraten dit voor elkaar krijgen (Sinema moet dan ook meewerken) krijgt McConnell eindelijk eens een koekje van eigen deegquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:25 schreef Sabata het volgende:
[..]
Omdat West Virginia blijkbaar wat minder hard zijn best hoeft te doen om van Joe's kolen af te stappen?
https://www.politico.com/(...)mate-change-00048371
McConnnell is woedend over dit geintje van de Dems. Hij zou zoiets tenslotte noooooooooooit flikken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:11 schreef Kijkertje het volgende:
In het Huis proberen Republikeinen nu alsnog de CHIPS bill tegen te houden maar dat gaat niet lukken![]()
[ twitter ]
Is al iets meer inmiddelsquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:18 schreef Ulx het volgende:
In de 48 uur sinds Matt Gaetz een 19-jarige studente beledigde heeft ze 168.000$ opgehaald voor een abortus-stichting.
Oh, en ze heeft meerdere keren verbaal de vloer aangeveegd met Matt Minorlover.
The cookie chips hit the fan 🤣quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:41 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee maar als de Democraten dit voor elkaar krijgen (Sinema moet dan ook meewerken) krijgt McConnell eindelijk eens een koekje van eigen deeg![]()
[ twitter ]
Het Huis aanzetten tegen te stemmen:quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:18 schreef Ulx het volgende:
Tom Cotton kan de doublecross van Manchin ook niet waarderen. Wat zal ik straks eens gaan eten?
Oh, ze willen geen high-tech banen creëren?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het Huis aanzetten tegen te stemmen:
[ twitter ]
Klopt en daar was Manchin zo op tegen omdat het inflatie in de hand zou werken. Blijkbaar hebben ze hem er eindelijk van overtuigd dat dat helemaal niet het geval is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees lijkt het vrij veel op het Build Back Better-plan
President Manchin.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt en daar was Manchin zo op tegen omdat het inflatie in de hand zou werken. Blijkbaar hebben ze hem er eindelijk van overtuigd dat dat helemaal niet het geval is.
[ twitter ]
Klopt. Al maanden achter de schermen inclusief Biden wordt overlegd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Klopt en daar was Manchin zo op tegen omdat het inflatie in de hand zou werken. Blijkbaar hebben ze hem er eindelijk van overtuigd dat dat helemaal niet het geval is.
[ twitter ]
Mee eens.. Sleep CNN voor de rechter.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
Trump dreigt CNN aan te klagen omdat ze hem een leugenaar noemen![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Mee eens.. Sleep CNN voor de rechter.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:42 schreef Kijkertje het volgende:
Trump dreigt CNN aan te klagen omdat ze hem een leugenaar noemen![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:One prominent House progressive said she could understand if Republicans were angry at Manchin. "We've all been there," Rep. Pramila Jayapal of Washington told reporters.
Dit lijkt me ook wel goed voor Nederland.quote:In victory for Democrats, Congress sends chip subsidy bill to Biden
The massive semiconductor subsidy bill was approved after House Democrats closed ranks to fend off a last-minute GOP revolt against the bill.
The bill, in the works for almost two years, is intended to decrease U.S. reliance on computer chips manufactured in China and other countries, as well as fund science and technology research to keep American industries competitive with foreign firms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |