abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2022 @ 18:40:55 #201
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205392294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 17:48 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Die zogenaamde "etnische Russen" hadden ook gewoon met hun horde kunnen wegtrekken uit dat verschrikkelijke Oekraïne om tussen hun soortgenoten in Rusland te gaan wonen, om maar eens wat te noemen.
Oekraïne is ook gewoon hun land.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 18:42:59 #203
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205392302
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:36 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Ook de veel kleiner bijgestelde doelen zijn een kaalslag op het Russische leger, en de demografie van het land.
Neh, ze gebruiken gedwongen conscriptie van de Donbas, dus het zijn geen echte Russen uit Moskou of St Petersburg die dood gaan dus het zal Rusland niet boeien.
pi_205392307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:19 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Kun je het niet bij de frontpage laten met je pro Rusland anti Oekraine geleuter de hele tijd?
Moet ie vooral niet doen, we hebben hier in zekere mate vvmu.
pi_205392311

quote:
Ob wohl der Kauf von russischen Rohöl ein Geschmäckle hat, finden sich genug Abnehmer. Russland wirft seine Ressourcen für einen Spottpreis auf den Markt, dass gerade ärmere Staaten aus Asien und Afrika zu greifen. Doch erstaunlicherweise kauft auch der superreiche Ölstaat Saudi-Arabien Erdöl aus Russland.
Ural $35 goedkoper dan Brent per vat, dat is een flinke korting. De sterk gestegen aardolieprijzen sinds de invasie in Oekraine compenseren echter dat verschil.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_205392383
_O- _O-

twitter
  dinsdag 19 juli 2022 @ 18:53:49 #207
117098 Hathor
Effe niet
pi_205392449
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 16:52 schreef speknek het volgende:

[..]
Het verschil is natuurlijk dat de VS nooit openlijk een oorlog is gestart voor genocide.

[ twitter ]
Kan er niet een keer een verdwaald kruisraketje vallen op het gebouw waar die soap word uitgezonden? Zou hilarische live beelden opleveren.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205392469
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:42 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Nadat de Oekraïners bij de holodomor in het oosten uitgemoord en vervangen zijn door Russen.
pi_205392471
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef polderturk het volgende:
_O- _O-

[ twitter ]
Rusland die zegt dat ze aan het verliezen zijn. Heel geloofwaardige tweet weer _O- _O-
pi_205392501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 17:27 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Rusland heeft het recht niet. Amerika had het recht niet.

Maar jouw betogen zien er altijd zo uit: "Amerika had het recht niet om Irak binnen te vallen, en daarom heeft Rusland nu wel het recht om Oekraïne binnen te vallen".

Lekkere logica.
Ey, wijs mij één berichtje aan waarop ik ooit gezegd heb dat Rusland wel het recht heeft om Oekraïne binnen te vallen.

Ééntje maar.

Het dichtst dat ik daar ooit bij ben geweest is te zeggen dat: Rusland zich het recht toeëigent omdat Amerika zich dat recht ook toeëigende. Poetin heeft dat namelijk letterlijk zo gezegd.

Alle keren dat ik Amerika erbij heb gesleept, was omdat mensen zeiden dat Rusland niet het recht had om Oekraïne binnen te vallen en dat wij daarom het recht hebben om [vul maar in] te doen. Waarbij wij exact eenzelfde illegaal argument gebruiken om ons wederrechtelijk met die oorlog te bemoeien als dat Rusland gebruikte om Oekraïne binnen te vallen

Dat Rusland Oekraïne is binnengevallen geeft ons net zo veel recht om Oekraïne wapens te leveren, als dat Rusland het recht had om Oekraïne binnen te vallen.

Het gaat om details hé. Dat ik zeg dat Amerika Rusland het recht heeft verschaft om Oekraïne binnen te vallen, betekent helemaal niet dat ik het met die inval eens ben. Ik ben het er helemaal niet mee eens. Maar ik ben het net zo min eens met de dingen die wij doen: hoe wij Oekraïne gebruiken om Rusland voor ons te grazen te nemen. En die hele inval had sowieso voorkomen kunnen worden als Oekraïne zich niet zo uitermate agressief tegen Rusland had gedragen.

Als ik iets niet noem, is het je eigen invulling die mijn woorden positief of negatief maken.

Dat jullie allemaal invullen dat ik Rusland's inval steun omdat ik Oekraïne niet steun, is jullie eigen invulling en zegt meer van jezelf dan van mij.

Ik steun namelijk beide niet. Ik vind dat beide het er naar gemaakt hebben, en dat wij (Amerika, EU, NAVO) het alleen maar erger maken. Niemand is bezig met een oplossing voor deze oorlog en de root cause ervan, letterlijk niemand.

Iedereen op politiek niveau is alleen maar de borderline-syndroomlijder aan het uithangen en probeert het randje van WW3 op te zoeken.
pi_205392531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 16:50 schreef RetepV het volgende:

[..]
Je ontkent dat 'precedent' bestaat. Amerika heeft het precedent gezet, Rusland heeft het precedent gebruikt.

Geen van beide had het recht om een ander land binnen te vallen. Maar omdat Amerika het precedent gezet heeft, is hun veroordeling van Rusland een ten hemel schreiende hypocrisie en is hun 'hulp' aan Oekraïne ook een ten hemel schreiende hypocrisie.

Dat is wat het argument betekent. Kaal of kammen.

Als Amerika nou gewoon zegt: "We helpen Oekraïne omdat we hen voor ons tegen Rusland willen laten vechten, omdat wij zelf niet tegen Rusland kunnen vechten.", dan was het geen ten hemel schreiende hypocrisie geweest. Dan was het gewoon de waarheid geweest, en hadden we op Amerika kunnen kotsen omdat ze Oekraïners tegen Rusland de dood in jagen voor hun eigen agenda.
Gewoon eindeloos je al meerdere keren ontkrachte onzin blijven herhalen en uiteindelijk stoppen mensen met reageren of noemen ze je dom, dus heb je gewonnen.

Nou bij deze GG! Echt iedere conversatie met een wappie gaat zo.
pi_205392643
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gewoon eindeloos je al meerdere keren ontkrachte onzin blijven herhalen en uiteindelijk stoppen mensen met reageren of noemen ze je dom, dus heb je gewonnen.
Winnen, verliezen, zwart, wit. Oekraïne, Rusland.

Binair denken is hier het grootste probleem.
pi_205392654
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:37 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, jeetje.
Duitsland is al eens vaker afhankelijk geweest vh gas. Paniek alom, dat geloof ik wel.
Toch een beetje dit idee.
Vakman pur sang
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:08:22 #214
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205392659
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Draadje waarom Rusland de S300 raketten inzet voor gronddoelen.
[ twitter ]
quote:
I don't think Russia using these missiles is a sign of desperation. It has a large stock of them, probably tens of thousands, and it's using all the assets at its disposal to win its war in Ukraine. If it has plentiful expendible missiles, why not use them? /19
Je hebt er nog steeds niets aan als je ze niet naar het front kan brengen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205392684
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:42 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Blijkbaar niet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205392716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:58 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ey, wijs mij één berichtje aan waarop ik ooit gezegd heb dat Rusland wel het recht heeft om Oekraïne binnen te vallen.

Ééntje maar.

Het dichtst dat ik daar ooit bij ben geweest is te zeggen dat: Rusland zich het recht toeëigent omdat Amerika zich dat recht ook toeëigende. Poetin heeft dat namelijk letterlijk zo gezegd.

Alle keren dat ik Amerika erbij heb gesleept, was omdat mensen zeiden dat Rusland niet het recht had om Oekraïne binnen te vallen en dat wij daarom het recht hebben om [vul maar in] te doen. Waarbij wij exact eenzelfde illegaal argument gebruiken om ons wederrechtelijk met die oorlog te bemoeien als dat Rusland gebruikte om Oekraïne binnen te vallen

Dat Rusland Oekraïne is binnengevallen geeft ons net zo veel recht om Oekraïne wapens te leveren, als dat Rusland het recht had om Oekraïne binnen te vallen.

Het gaat om details hé. Dat ik zeg dat Amerika Rusland het recht heeft verschaft om Oekraïne binnen te vallen, betekent helemaal niet dat ik het met die inval eens ben. Ik ben het er helemaal niet mee eens. Maar ik ben het net zo min eens met de dingen die wij doen: hoe wij Oekraïne gebruiken om Rusland voor ons te grazen te nemen. En die hele inval had sowieso voorkomen kunnen worden als Oekraïne zich niet zo uitermate agressief tegen Rusland had gedragen.

Als ik iets niet noem, is het je eigen invulling die mijn woorden positief of negatief maken.

Dat jullie allemaal invullen dat ik Rusland's inval steun omdat ik Oekraïne niet steun, is jullie eigen invulling en zegt meer van jezelf dan van mij.

Ik steun namelijk beide niet. Ik vind dat beide het er naar gemaakt hebben, en dat wij (Amerika, EU, NAVO) het alleen maar erger maken. Niemand is bezig met een oplossing voor deze oorlog en de root cause ervan, letterlijk niemand.

Iedereen op politiek niveau is alleen maar de borderline-syndroomlijder aan het uithangen en probeert het randje van WW3 op te zoeken.
Dus je bent al de hele middag bezig met ja maar hunnie doen het ook :'( :'( :'( :'( roepen, maar voor de rest bedoel je daar niks mee en is het niet je eigen mening.

En op de een of andere manier heb je het voor jezelf goedgepraat dat wapens geven aan een aangevallen land moreel of juridisch hetzelfde is als een land aanvallen en daar burgers op straat executeren.

En dan deze bizarre zin:
quote:
En die hele inval had sowieso voorkomen kunnen worden als Oekraïne zich niet zo uitermate agressief tegen Rusland had gedragen.
Gevolgd met deze extreem laffe uitweg:
quote:

Ik steun namelijk beide niet
Je bent niet neutraal. Je bent een mafketel die met de ene na de andere drogreden komt, extreem kromme vergelijkingen maakt, doet aan geschiedenisvervalsing die toevallig altijd goed uitkomen voor Rusland, maar je bent dan vervolgens te laf om expliciet kant te kiezen.
pi_205392722
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:55 schreef polderturk het volgende:

[..]
Nadat de Oekraïners bij de holodomor in het oosten uitgemoord en vervangen zijn door Russen.
Russen maakten al eeuwen onderdeel uit van wat nu Oekraïne is, lang voor de holodomor.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:14:44 #218
pi_205392725
quote:
Ik steun namelijk beide niet.
Waarom niet? Waarom heb je geen voorkeur?
quote:
Ik vind dat beide het er naar gemaakt hebben, en dat wij (Amerika, EU, NAVO) het alleen maar erger maken. Niemand is bezig met een oplossing voor deze oorlog en de root cause ervan, letterlijk niemand.
Hoezo maken we het erger? Omdat we niet toestaan dat Rusland Ukraine verkracht, op iedere en de meest letterlijke manier? Ik vind Putin zijn gang laten gaan erger dan niets doen, waarom jij niet? En waarom ben jij niet bang dat de Baltische staten, Polen en NL de volgende zijn? Putins patroon is net zo duidelijk als zijn onbetrouwbaarheid.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_205392727
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:10 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Blijkbaar niet.
Toch wel.
pi_205392740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dus je bent al de hele middag bezig met ja maar hunnie doen het ook :'( :'( :'( :'( roepen, maar voor de rest bedoel je daar niks mee en is het niet je eigen mening.

En op de een of andere manier heb je het voor jezelf goedgepraat dat wapens geven aan een aangevallen land moreel of juridisch hetzelfde is als een land aanvallen en daar burgers op straat executeren.

En dan deze bizarre zin:
[..]
Gevolgd met deze extreem laffe uitweg:
[..]
Je bent niet neutraal. Je bent een mafketel die met de ene na de andere drogreden komt, extreem kromme vergelijkingen maakt, doet aan geschiedenisvervalsing die toevallig altijd goed uitkomen voor Rusland, maar je bent dan vervolgens te laf om expliciet kant te kiezen.
Waarom een kant kiezen? Het is geen Ajax Feyenoord. Zoals eerder is getoond zijn alleen de wapenmakers die winnen verder niemand.
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:16:44 #221
pi_205392745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:14 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Russen maakten al eeuwen onderdeel uit van wat nu Oekraïne is, lang voor de holodomor.
Ukraine word dan ook al eeuwen in de kont genomen.
pi_205392750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:07 schreef RetepV het volgende:

[..]
Winnen, verliezen, zwart, wit. Oekraïne, Rusland.

Binair denken is hier het grootste probleem.
Big brain reactie hoor. Zet het in een meme en je maakt heel veel indruk op meisjes met een puberleeftijd.
pi_205392758
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ukraine word dan ook al eeuwen in de kont genomen.
Elk land zo'n beetje.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:20:07 #224
pi_205392774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:18 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Elk land zo'n beetje.
Oh, dat hoort er gewoon bij _O-

Ik stel een speciale militaire operatie in België voor, het is veel te lang rustig in deze buurt.
pi_205392786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:53 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kan er niet een keer een verdwaald kruisraketje vallen op het gebouw waar die soap word uitgezonden? Zou hilarische live beelden opleveren.
Propagandasekreet Skabeva heeft haar benen vast en zeker al weid gespreid om de kruisraket te in ontvangst te nemen. :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:21:34 #226
pi_205392794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Waarom een kant kiezen?
Omdat ik dat recht heb, omdat ik dat wil, omdat ik niet in Rusland leef en dus zelf mag kiezen en vooral omdat ik een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel heb en Ukraine ook een normaal democratisch land met mensen rechten gun. En jij gunt ze een dictatuur die je dagelijks in de kont neemt. En dat wens ik jou ook toe.
pi_205392817
quote:

[..]

Ééntje maar.

Jou argument is zo bizarre, want feitelijk komt het hier op neer: dat het slachtoffer van een groepsverkachting wie zich verweerd, net zoveel recht heeft dit te doen als de groepverkrachters die iemand verkracht en dat omstanders die helpen de gene wie verkracht wordt zich zelf te verweren, net zoveel recht heeft om dit te doen als de groepverkrachters het recht hebben iemand te verkrachten?

verder heb ik een oplossing:

oekraine krijgt 200kern wapens van rusland, rusland krijgt Krim en een deeltje om een landbrug te maken, alle grondstoffen in het gebied dat rusland annaxeert 75% gaat voor 50 jaar naar oekraine.
pi_205392823
quote:

[..]
Gezien het stelselmatig genocide plegen op hun Oekraïnse medeburgers is Oekraïne blijkbaar toch niet zo hun land.
pi_205392826
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Omdat ik dat recht heb, omdat ik dat wil, omdat ik niet in Rusland leef en dus zelf mag kiezen en vooral omdat ik een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel heb en Ukraine ook een normaal democratisch land met mensen rechten gun. En jij gunt ze een dictatuur die je dagelijks in de kont neemt. En dat wens ik jou ook toe.
:') :|W
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:26:40 #230
pi_205392846
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ben je uitgeluld? Wat een teleurstelling, ik had net zin in een discussie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205392855
quote:

[..]
Waarom een kant kiezen?
Enig moreel besef. Dat jij op internet kan posten dat de overheid superkut is zonder de Gestapo langs te krijgen komt enkel en alleen, omdat helden uit het verleden een kant kozen ook al waren ze zelf er niet direct bij betrokken.

Daarnaast puur eigenbelang. De invasie reden van Rusland is ook van toepassing op de halve EU en dan moeten we direct gaan meevechten wat veel kutter is. Daarnaast is een land dat zomaar oorlogen kan ontketenen in Europa funest voor de stabiliteit die onze economie nodig heeft.

quote:
Het is geen Ajax Feyenoord. Zoals eerder is getoond zijn alleen de wapenmakers die winnen verder niemand.
De mensen uit Oekraïne hebben al verloren ja, maar er is een verschil tussen de voetbalwedstrijd verliezen met 5-0 of met je halve team dood en je club die niet meer bestaat.

Voor mij redelijk open deuren allemaal.
pi_205392861
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Ben je uitgeluld? Wat een teleurstelling, ik had net zin in een discussie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent veel te emotioneel betrokken, misschien eens wat minder nieuws kijken.
pi_205392872
quote:

[..]
Andersom, Oekraïne is ouder dan rusland.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:31:16 #234
pi_205392892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Je bent veel te emotioneel betrokken, misschien eens wat minder nieuws kijken.
Dat zei die andere trol laatst ook, Repentless? Heb je die zin uit Moscow? Als je vastgeluld bent trek je de emo-kaart?

Hoe moeten we deze Godwin-achtige noemen? Gewoon Emo-kaart? Of Repentless-copout?
pi_205392902
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
waarom zou je geen partij kiezen, onze manier van leven wordt ernstig bedreigt door Rusland.

Ieder land wat niet doet rusland wil wordt bedreigt, en aangevallen. dus als je van nederland en diens cultuur houdt, dan voel je bedreigt door nazi lovers alle poetin. Nederlands cultuur is al heel lang een open en tollerant land. nederlanders staan aan de basis van de amerikaanse grondwet en hier door het vrije westen, nederland is Grondlegger van vrede van Utrecht, nato, eu, vn etc. Dus alles waar poetin voor staat is een bedreiging voor onze nederlandse cultuur en on nederlands.
pi_205392909
quote:

[..]

Niemand is bezig met een oplossing voor deze oorlog en de root cause ervan, letterlijk niemand.

[..]
De "root cause" van deze oorlog en alle voorgaande, door de Russen uitgevoerde veroveringsoorlogen en genocides is het bestaan van het land "Rusland". Dat land dient, net als Duitsland na de tweede wereldoorlog, opgedeeld te worden. Alleen al om het agressieve militarisme van Slavische/Europese deel - oftewel het Russische Pruissen - aan banden te leggen.
pi_205392919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:32 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
De "root cause" van deze oorlog en alle voorgaande, door de Russen uitgevoerde veroveringsoorlogen en genocides is het bestaan van het land "Rusland". Dat land dient, net als Duitsland na de tweede wereldoorlog, opgedeeld te worden. Alleen al om het agressieve militarisme van Slavische/Europese deel - oftewel het Russische Pruissen - aan banden te leggen.
ik stel voor kernwapens naar oekraine, en alle landen die aan rusland grenzen, en autonoom kunnen besluiten deze te gebruiken.
pi_205392926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:24 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Gezien het stelselmatig genocide plegen op hun Oekraïnse medeburgers is Oekraïne blijkbaar toch niet zo hun land.
"Stelselmatig"? Er is voor zover ik weet geen stelselmatig genocide gepleegd op Oekraïners door de Russen. Als je naar hun geschiedenis kijkt hebben Oekraïners zelf ook massaslachtingen en genocides onder de bevolking gepleegd. Of zeg dat anders ook tegen de Engelsen in Australië of in Amerika, tegen de Spanjaarden in Zuid, Midden en Noord-Amerika.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:36:32 #239
pi_205392937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef Tobias19xx het volgende:
Oekraïners zelf ook
*O* *O* *O* WHATABOUTISMS ZIJN LEUK!!! *O* *O* *O*
pi_205392954
quote:

[..]
Waarom een kant kiezen? Het is geen Ajax Feyenoord. Zoals eerder is getoond zijn alleen de wapenmakers die winnen verder niemand.
Bothsideism.

https://www.merriam-webst(...)-words-were-watching

Maar de kant die ongeprovoceerd de ander aanvalt, is niet gelijk aan de kant die aangevallen wordt.

En dat wapenindustrie argument wordt ik ook zo droevig van.

Laat me even weten of er ergens wapenmakers zijn die gratis wapens leveren.

Ow, zijn die er niet?

Mooi, dan zijn we het er over eens dat het feit dat wapenmakers iets verdienen gewoon geen argument is.

Doktoren verdienen ook. Immers hoop gewonde mensen. Mijnwerkers ook. Koper erts wat uit mijnen gehaald moet worden. En er vallen er meer te bedenken.

Maar we horen nooit:

quote:
Zoals eerder is getoond zijn alleen de doktoren/mijnwerkers die winnen verder niemand.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_205392958
quote:

[..]
"Stelselmatig"? Er is voor zover ik weet geen stelselmatig genocide gepleegd op Oekraïners door de Russen. Als je naar hun geschiedenis kijkt hebben Oekraïners zelf ook massaslachtingen en genocides onder de bevolking gepleegd. Of zeg dat anders ook tegen de Engelsen in Australië of in Amerika, tegen de Spanjaarden in Zuid, Midden en Noord-Amerika.
De Holodomor en de huidige racistische vernietigingsoorlog zijn toch wel aardig stelselmatig.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:39:25 #242
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205392959
quote:

[..]
Eens, ik kies ook geen kant, ik ben gewoon voor het land dat vredig wil leven en de algemeen erkende nationale grenzen respecteert . Rara, welk land van de twee vechtende partijen zou dat zijn?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_205392988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 17:06 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Valt mee, we hebben de opwerker/verrijker al in huis (Urenco). De Plutonium voor de pits zitten we nu te verstoken in Borcelle en dat is erg dom.

Aan nucleaire wapens beginnen is dom. Het levert Nederland niets op en kost een vermogen om te onderhouden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 19:42:45 #244
364681 over_hedge
pi_205392989
Oh ik kies ook een kant hoor. En die kant is Oekraïne. Betekent nog niet dat ik ook gewoon objectief kan kijken naar de inhoud. En er tegen in gaan als hier onzin gezegd wordt. Zoals gister dat alleen het westen high tech spul zou hebben bijvoorbeeld
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:44:11 #245
pi_205393016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Bothsideism.

https://www.merriam-webst(...)-words-were-watching

Maar de kant die ongeprovoceerd de ander aanvalt, is niet gelijk aan de kant die aangevallen wordt.

En dat wapenindustrie argument wordt ik ook zo droevig van.

Laat me even weten of er ergens wapenmakers zijn die gratis wapens leveren.

Ow, zijn die er niet?

Mooi, dan zijn we het er over eens dat het feit dat wapenmakers iets verdienen gewoon geen argument is.

Doktoren verdienen ook. Immers hoop gewonde mensen. Mijnwerkers ook. Koper erts wat uit mijnen gehaald moet worden. En er vallen er meer te bedenken.

Maar we horen nooit:
[..]

Rusland verdient heel veel geld met het verkopen van wapens.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:46:25 #246
pi_205393038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eens, ik kies ook geen kant, ik ben gewoon voor het land dat vredig wil leven en de algemeen erkende nationale grenzen respecteert . Rara, welk land van de twee vechtende partijen zou dat zijn?
De verdedigende partij natuurlijk. Of denk jij dat Rusland in een briljant Westers complot getrapt is?
  Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:46:38 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205393039
quote:

[..]
de Engelsen hebben weinig meer te zeggen in Australie of Amerika net als de Spanjaarden in Zuid, Midden en Noord Amerika atm

als die daar weer dingen beginnen te veroveren hebben mensen daar vast genoeg over te zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:48:38 #248
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205393059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef polderturk het volgende:
_O- _O-

[ twitter ]
Het begint zo oud te worden die Firehose of Falsehood truc om onzin te verspreiden om mensen in de war te brengen dat ik ze niet eens meer uitlach maar enkel nog een *gaaaaaap* :O doe

SPOILER
pi_205393078
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De verdedigende partij natuurlijk. Of denk jij dat Rusland in een briljant Westers complot getrapt is?
Ja maar Rusland verdedigt zich tegen de agressieve uitbreiding van de NAVO door de Nazi's!!! ;( :'( ;( :'(
  dinsdag 19 juli 2022 @ 19:50:37 #250
pi_205393085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:50 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ja maar Rusland verdedigt zich tegen de agressieve uitbreiding van de NAVO door de Nazi's!!! ;( :'( ;( :'(
Dat zeg ik, dat briljante complot _O-

Zo briljant dat we te weinig wapens voor Ukraine hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')