abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205400224
Misschien heb ik een van jullie gezien.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 14:40:40 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef Rewimo het volgende:
qltel en DJMO zijn net Weurt voorbij, lopen nog steeds samen *O*
Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:42:20 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205400464
Dan ben je ongeveer in het Waterkwartier. Hoe is je kennis van de Hollandse Hits?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_205400498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Nog in een dixie gepoept?
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:56:23 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205400577
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:09:27 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef LXIV het volgende:
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
malt graag. Ben er bijna
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:12:05 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400713
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 15:13:05 #108
236264 crew  capricia
pi_205400727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 15:13:25 #109
236264 crew  capricia
pi_205400736
Iedereen natuurlijk gefeliciteerd met deze eerste dag. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 15:31:47 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205400960
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:

Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Fraai is dat }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205401022
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:36:44 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205401040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Fraai is dat }:|
Heb 'm gevonden hoor, volgens mij was ik niet eens zoveel later binnen dan hij.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
Had ik ook last van.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205401064
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan!
Petje af hoor!
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205401154
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
pi_205401191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:

[..]
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknop
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop

100 meter verderop is hij al weg
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 15:58:16 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205401352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Hey maar you did it!
pi_205401367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop

100 meter verderop is hij al weg
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 16:01:08 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205401397
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 16:01:41 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205401406
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan mop!!!!
pi_205401845
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

pi_205401912
Wat ik overigens niet begrijp: ik had 1 knipje net nadat jullie rechts af naar de n845 richting klispoel waren geslagen (bij dat wc icoontje meest rechts)

Het tweede knipje was na Beuningen (als ik het goed heb) daar knipte ze alle afstanden

Als ik die hele lus links had overgeslagen werd mijn dag gewoon als geldig geregistreerd, ik had een knipje uiterst links verwacht na niftrik

  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 16:39:03 #122
269689 crew  Viv
pi_205401952
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Goed gedaan!! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 16:44:49 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205402031
Ik vind Wijchen juist fantastisch. Alleen de muziek had inderdaad wel wat zachter gekund.
pi_205402229
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
Ik krijg net een nieuwe update gepushed van de app

En ik had dit antwoord van Tracx
quote:
Wat vervelend dat het niet goed werkte.
We hebben inmiddels het GPS probleem opgelost. Morgen en overmorgen zal dit wel goed werken!
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juli 2022 @ 16:58:28 #125
447051 crew  Peejtur
pi_205402233
Lekker gedaan mensen. Niks voor mij om zover te lopen. Echter de sfeer lijkt me wel geweldig. *O*
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:03:19 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205402284
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan! Nu uitrusten en voorbereiden op morgen. Succes alvast ^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:04:27 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205402298
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:03 schreef mazaru het volgende:

[..]
Goed gedaan! Nu uitrusten en voorbereiden op morgen. Succes alvast ^O^
Dat geldt natuurlijk voor alle lopers! Jullie zijn kanjers. Ik doe het je niet na _O_
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_205402652
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
En weinig tot geen waterpunten op het lange stuk vol in de zon (tot aan de Technische Unie). Dat was zeker niet leuk.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 17:40:37 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205402691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

[ link | afbeelding ]
Zo'n grote mag niet omdat die als wandelstok gebruikt kunnen worden. Ik heb een tas model van 20 cm
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 17:58:17 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205402905
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

[ link | afbeelding ]
Even terug gekeken in WhatsApp, maar @qltel meldde om 14 dattie klaar was en ik stond om 15 op de wedren. We hebben elkaar dus echt nood aan gemist.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205403043
Waarom wordt er eigenlijk zo vroeg gestart? Je kunt toch beter van 8/9 tot 6 lopen? Kun je normaal slapen, normaal ontbijten en normaal dineren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juli 2022 @ 18:17:39 #132
447051 crew  Peejtur
pi_205403113
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zo'n grote mag niet omdat die als wandelstok gebruikt kunnen worden. Ik heb een tas model van 20 cm
Mag je ook dus geen tak pakken ofzo? Hoezo mag zo'n hulpmiddel niet?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 18:17:56 #133
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205403116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo vroeg gestart? Je kunt toch beter van 8/9 tot 6 lopen? Kun je normaal slapen, normaal ontbijten en normaal dineren.
Omdat je dan een deel van de route kunt lopen voordat de zon opkomt en het warm wordt. je went zo langzaam aan de eventueel hete temperatuur.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 18:22:40 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205403168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:17 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Mag je ook dus geen tak pakken ofzo? Hoezo mag zo'n hulpmiddel niet?
Er zijn strenge regels wat wel en niet mag. Dingen als wandelstokken, nordic walking stokken en dergelijke mogen dus niet.

Hetzelfde met het gewicht van de bepakking van militairen. Die moet 10 kilo zijn en kan gewogen worden. 9,9 kilo is reden voor diskwalificatie. Bekend verhaal is van een militair die keurig ruim 10 kilo in zijn rugzak had. En daar zat o.a. 2 liter water in. Toen hij daar een aardig stukje doorheen was, werd de rugzak gewogen en was hij dus te licht.

Hetzelfde met te laat binnenkomen. vandaag waren ze kennelijk soepel en mocht er om 15 seconden over 5 nog iemand uitchecken, maar daarna werden de scanners opgeruimd en was het klaar.
pi_205404118
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
Druk eens op start?

Dit krijg ik:
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 19:38:15 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205404180
Regen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205404633
Wij waren om half twee binnen, we hebben genoten! Wat een leuke mensen ontmoet. Hopelijk gaat het morgen weer zo makkelijk, geen tijd om over pijntjes na te denken want er was steeds wel wat te zien! Hitte viel ook wel mee!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 20 juli 2022 @ 20:19:43 #138
485843 crew  Jippie
pi_205404684
Goed uitrusten allemaal en morgen er weer tegen aan!

  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 20:28:38 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205404794
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:19 schreef Jippie het volgende:
Goed uitrusten allemaal en morgen er weer tegen aan!

[ afbeelding ]
Ik lig al in bed :Z
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:17:30 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205405483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
Ik vond de muziek ook vaak veel te hard, zeker juist uit die goedkope installaties
The End Times are wild
  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 21:36:31 #141
269689 crew  Viv
pi_205405788
Welterusten allemaal! En succes weer vannacht/morgenvroeg. *O*
pi_205407990
Succes strakjes allemaal!!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 03:19:53 #143
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205408022
Fijne loopdag vandaag allemaal ^O^ ^O^ ^O^
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 04:17:27 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408056
Succes iedereen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205408091
Succes allen ^O^
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 08:09:37 #146
388664 crew  Dotteke
pi_205408392
Succes allemaal. Gelukkig niet meer zo warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 08:55:55 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408631
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 08:56:41 #148
236264 crew  capricia
pi_205408641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Goed herstellen, in elk geval.
En je kunt super trots op jezelf zijn. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:04:45 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408682
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Was het je eerste keer?

Voor mij nog 25 km vandaag
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 09:06:40 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408698
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was het je eerste keer?

Voor mij nog 25 km vandaag
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:08:29 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408705
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:

[..]
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 09:12:14 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:08 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:15:28 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408754
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loopt qtel hem wel uit?
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 09:15:55 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408760
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Loopt qtel hem wel uit?
Hij wel, met gemak.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 09:30:13 #155
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205408855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Loopt qtel hem wel uit?
Daar ga ik wel van uit..
pi_205408864
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Trots op jou! ♥
Goed dat je luistert naar je lichaam
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205408956
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
@Zipportal en ik vinden dit ERG jammer.

Je bent toch redelijk ervaren? Hoe denk je dat het kwam?
pi_205409016
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Balen Mo, je mag zeker trost op jezelf zijn.. :*
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_205409151
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt de zwaarste dag in ieder geval helemaal uitgelopen, dat is al een hele prestatie met die hitte _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
@:zipportal en ik vinden dit ERG jammer.

Je bent toch redelijk ervaren? Hoe denk je dat het kwam?
Ik vermoed het afwijkende tempo i.c.m. een al zere teen. En dat over 40km, ik vind het nogal wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2022 10:22:24 ]
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 10:47:14 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409301
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:21 schreef Papabear het volgende:

[..]
Je hebt de zwaarste dag in ieder geval helemaal uitgelopen, dat is al een hele prestatie met die hitte _O_
[..]
Ik vermoed het afwijkende tempo i.c.m. een al zere teen. En dat over 40km, ik vind het nogal wat.
Van die bewuste teen had ik gisteren geen last. De enorme drukte, de angst om in de bezemwagen te belanden waardoor ik een voor mijn doen veel te hoog tempo liep, en te weinig gerust de laatste 10 a 15 km gisteren. Valkuilen die ik ken, en waar ik toch ingetrapt ben. Tijdens de laatste 5 km gisteren voelde ik letterlijk iets knappen in de huid van m'n rechter voorvoet, onder m'n grote teen en sinds dat moment loop ik bijna letterlijk op spelden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 10:48:14 #161
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409307
En nee, het was geen blaar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205409340
Wel knap dat je het in ieder geval geprobeerd hebt!
Ik ben vanochtend niet eens gestart.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 10:57:28 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409376
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:53 schreef Anne het volgende:
Wel knap dat je het in ieder geval geprobeerd hebt!
Ik ben vanochtend niet eens gestart.
Hoe komt dat? :o
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 11:00:30 #164
269689 crew  Viv
pi_205409407
Jammer @DJMO ! :*

En weet je zeker dat het je huid is? Ex-collega liep op een eerdere 4Daagse een marsfractuur op, dat is een botbreuk in een middenvoetsbeentje door overbelasting.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 11:03:03 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:00 schreef Viv het volgende:
Jammer @:DJMO ! :*

En weet je zeker dat het je huid is? Ex-collega liep op een eerdere 4Daagse een marsfractuur op, dat is een botbreuk in een middenvoetsbeentje door overbelasting.
Nee, dit was echt bij m'n grote teen. En bovendien heb ik geen pijn in m'n botten, maar echt op m'n huid. Als het niet snel wegtrekt met rust laat ik de huisarts er wel naar kijken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205409478
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:57 schreef DJMO het volgende:

[..]
Hoe komt dat? :o
Ik heb echt nog veel last van naweeën van Corona van tweeënhalve week geleden (ademnood, pijn op mijn borst) en door gisteren is het weer erger geworden. Hoest ook weer als een zeehond.

Mijn vriend kent mij een beetje; ik ga gewoon door tot ik er bij neerval, eergevoel enzo. Dus vooral hij raadde het mij af. Vanochtend wel de wekker gezet om 2.30 uur om te kijken of het misschien toch al beter ging, maar neh. Het is ok zo.

Ik ga rond half twee wel naar de Wedren toe, hem binnenhalen O+.
  donderdag 21 juli 2022 @ 11:16:29 #167
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205409538
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 11:20:53 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409574
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
Ik zeg ook nergens dat het een schande is, maar mijn teleurstelling is wel enorm. Als @Rob mij gisterenavond had gezien had hij me niet eens laten starten vanmorgen denk ik, ik ken en deel dat eergevoel dus met je @Anne , ik hoop dat je snel opknapt!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205409640
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
Je hebt helemaal gelijk. Sowieso zou ik wat meer schijt moeten hebben aan wat mensen van een afstandje denken; ze weten bijvoorbeeld niet dat ik alweer 9 jaar met een knieblessure kamp en dat een paar keer 40km kunnen lopen al een dikke overwinning is geweest 🥳😎

Ik denk niet dat ik volgend (of ander) jaar nog een poging ga wagen. Het kost toch veel geld en tijd (buiten het wandelen elk weekend, elke dag twee keer krachttraining en ik heb het afgelopen half jaar bijvoorbeeld 16 fysio-behandelingen gehad 😅). Ik ga wel gewoon weer toekijken en respect hebben 🫢👍🏻
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 11:34:31 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205409734
Wat zonde, Mo, maar ik zag het gisteravond al een beetje aankomen. Ik ben trots op je dat je het geprobeerd hebt _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 11:37:28 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409765
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde, Mo, maar ik zag het gisteravond al een beetje aankomen. Ik ben trots op je dat je het geprobeerd hebt _O_
Ja, ik liep op spelden. Was vanmorgen niet veel beter, maar koppig dat ik ben he?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205409814
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Van die bewuste teen had ik gisteren geen last. De enorme drukte, de angst om in de bezemwagen te belanden waardoor ik een voor mijn doen veel te hoog tempo liep, en te weinig gerust de laatste 10 a 15 km gisteren. Valkuilen die ik ken, en waar ik toch ingetrapt ben. Tijdens de laatste 5 km gisteren voelde ik letterlijk iets knappen in de huid van m'n rechter voorvoet, onder m'n grote teen en sinds dat moment loop ik bijna letterlijk op spelden.
Iets knappen? :o

Dat klinkt niet goed.

Voelt het nu met rust wel beter?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 11:42:06 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205409820
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Iets knappen? :o

Dat klinkt niet goed.

Voelt het nu met rust wel beter?
Zolang ik stil zit.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 21 juli 2022 @ 12:30:15 #174
485843 crew  Jippie
pi_205410283
@DJMO en @Anne, heel verstandig dat jullie naar jullie lichaam hebben geluisterd. Voor jullie allebei was dit toch wel een enorme uitdaging, voor ieder op een andere manier. Tel daarbij het extreme weer op, dan hebben jullie zeker al minstens een vierdaagse kruisje verdiend op jullie eerste dag!

  Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 12:39:13 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205410381
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
:*
pi_205410498
Ai, die vieze regen nu, heb medelijden met jullie.
pi_205412257
@DJMO verstandig besluit, ik heb er vandaag een paar zien strompelen, daarvan wist je zeker die halen de eindstreep niet, en dan toch doorgaan en je lichaam slopen is verkeerd, dit is het beste

In tegenstelling tot gister had ik vandaag een topdag, 50km uitgelopen in 10:32 uur, en het ging heerlijk

Leuke sfeer onderweg, niet dat vervelende geluid van Wijchen, Groesbeek was echt een feest om doorheen te lopen

Hulde voor alle mensen aan deze route _O_

Morgen hopelijk het kruisje in ontvangst nemen
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 juli 2022 @ 15:36:40 #178
284411 crew  heywoodu
pi_205412513
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
-O-

Dappere poging in elk geval en als het niet gaat, dan gaat het niet. Op naar (een) volgend jaar ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 15:54:49 #179
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205412708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:52 schreef fietsmiep het volgende:
Ai, die vieze regen nu, heb medelijden met jullie.
Niet nodig, het was een geweldig feest. Het publiek was er gewoon nog, met paraplu's en regencapes en de sfeer was helemaal top! Ik heb een erg leuke dag gehad.
pi_205412876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Jammer!! Maar wat niet gaat gaat niet
pi_205413023
Wat een weer onderweg! Nu lekker gedoucht en warm in de tent. Ik heb veel naast militairen gelopen, die hebben een fijn tempo en maken ruimte en ik vind de liederen die ze zingen grappig. En wat een feest op het einde!! Genoten! Ik kijk al uit na morgen! (Mijn voeten nog even niet 😊)
pi_205413497
Ik liep van het station naar de Zevenheuvelenweg om lopers aan te moedigen , leuk! Toe onze eerste groep daar aan kwam heb ik bijgekletst met een aantal mensen en ben mijn belofte nagekomen met hen mee te lopen naar de wedren. Toen we vertrokken (12 uur) kwam de regen met bakken naar beneden. Goede keus :')

Op de wedren wel traditioneel bier B:)B

Volgend jaar loop ik weer mee! Dan loop ik niet voor niks door de regen :s)

Jammer dat je niet verder kon DJMO, wel een nieuwe poging later begrijp ik? Eerst maar hiervan herstellen!!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 16:57:03 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205413666
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:44 schreef Serinde het volgende:
Ik liep van het station naar de Zevenheuvelenweg om lopers aan te moedigen , leuk! Toe onze eerste groep daar aan kwam heb ik bijgekletst met een aantal mensen en ben mijn belofte nagekomen met hen mee te lopen naar de wedren. Toen we vertrokken (12 uur) kwam de regen met bakken naar beneden. Goede keus :')

Op de wedren wel traditioneel bier B:)B

Volgend jaar loop ik weer mee! Dan loop ik niet voor niks door de regen :s)

Jammer dat je niet verder kon DJMO, wel een nieuwe poging later begrijp ik? Eerst maar hiervan herstellen!!
Ik wilde zó graag, dat ik veel te geforceerd liep denk ik. Dat resulteert in verkrampte en stijve spieren en overgevoelige voetzolen door te lang doorlopen. Ik weet verdorie dat het een van m'n valkuilen is. Ik neem het mezelf dus heel erg kwalijk. Maar ja, niets aan te doen. Komende week rust en nog eens rust en volgend weekend een weekendje weg.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205413778
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:57 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik wilde zó graag, dat ik veel te geforceerd liep denk ik. Dat resulteert in verkrampte en stijve spieren en overgevoelige voetzolen door te lang doorlopen. Ik weet verdorie dat het een van m'n valkuilen is. Ik neem het mezelf dus heel erg kwalijk. Maar ja, niets aan te doen. Komende week rust en nog eens rust en volgend weekend een weekendje weg.
Ik las inderdaad over je angst voor de bezemwagen, hoe reëel is dat? Wat jammer dat dat je zo in de weg zat want het fijnste is om te genieten, op de automatische piloot de kilometers weg te wandelen en op de wedren een welverdiend biertje te nemen. Ik hoop dat je dat volgende keer alle vier dagen lukt!

Je bent in ieder geval een ervaring rijker en weet nu hoe het zit op de wedren, met starten etc. Dat is voor een volgende keer ook wel fijn.
pi_205415235
Wat jammer @DJMO en @Anne -O-

Ik was om 14.45 weer binnen. Ging sneller en beter dan gisteren dan verwacht. Vooral die heuvels op gingen lekker :)

Daarna naar verblijfsadres gefietst en net terug van een uurtje zwemmen. Op een klein blaartje na ben ik weer als nieuw ;)
pi_205415288
Ik ben daarstraks nog even op de Wedren geweest om mijn vriend en co binnen te halen, maar wat doorweekt was iedereen! Dat iedereen maar een fijne warme douche heeft kunnen nemen..

Succes een ieder voor morgen! Laatste dagje nog even doorbijten/knallen! Ik ga in ieder geval langs de kant staan (of zitten :@) om daarna ook nog eventjes op de Wedren mee te feesten.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 19:06:46 #187
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205415334
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2022 19:01 schreef Anne het volgende:
Ik ben daarstraks nog even op de Wedren geweest om mijn vriend en co binnen te halen, maar wat doorweekt was iedereen! Dat iedereen maar een fijne warme douche heeft kunnen nemen..
Dat doe ik elke wandeldag... :) Ik was gelukkig niet doorweekt, mijn regencape werkte best goed.
pi_205415564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:54 schreef qltel het volgende:

[..]
Niet nodig, het was een geweldig feest. Het publiek was er gewoon nog, met paraplu's en regencapes en de sfeer was helemaal top! Ik heb een erg leuke dag gehad.
Gelukkig maar.
Ik ken het ook van lange fietstochten (ook vierdaagses of vakanties) met regen, als de sfeer goed is, heeft dat de overhand op de nattigheid.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 20:53:39 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205416604
Inmiddels m'n tenen grondig bestudeerd, en het lijkt erop dat de huid tussen m'n grote teen en de voervoet ontstoken is. Aan beide kanten. Morgen de huisarts maar even bellen want ik kan er zelfs nu nauwelijks op staan. Ik loop als een manke pinquin met twee gipsspalken. Remember Mary Poppins anybody?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 20:56:47 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205416658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 20:53 schreef DJMO het volgende:
Inmiddels m'n tenen grondig bestudeerd, en het lijkt erop dat de huid tussen m'n grote teen en de voervoet ontstoken is. Aan beide kanten. Morgen de huisarts maar even bellen want ik kan er zelfs nu nauwelijks op staan. Ik loop als een manke pinquin met twee gipsspalken. Remember Mary Poppins anybody?
Die kon vliegen ..... heb je een grote plu?
pi_205416724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:djmo verstandig besluit, ik heb er vandaag een paar zien strompelen, daarvan wist je zeker die halen de eindstreep niet, en dan toch doorgaan en je lichaam slopen is verkeerd, dit is het beste

In tegenstelling tot gister had ik vandaag een topdag, 50km uitgelopen in 10:32 uur, en het ging heerlijk

Leuke sfeer onderweg, niet dat vervelende geluid van Wijchen, Groesbeek was echt een feest om doorheen te lopen

Hulde voor alle mensen aan deze route _O_

Morgen hopelijk het kruisje in ontvangst nemen
Groesbeek is de leukste dag. Altijd geweest.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 21:08:09 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205416876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 20:56 schreef maily het volgende:

[..]
Die kon vliegen ..... heb je een grote plu?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 21:14:01 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205419306
Succes allemaal vandaag, de laatste loodjes _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 04:22:46 #195
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205419329
Allemaal veel succes en vooral plezier. Geniet in Linden en Cuijk, maar geniet vooral van de triomftocht over de Via Gladiola! *O* *O* *O* *O*
pi_205419411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 04:22 schreef qltel het volgende:
Allemaal veel succes en vooral plezier. Geniet in Linden en Cuijk, maar geniet vooral van de triomftocht over de Via Gladiola! *O* *O* *O* *O*
Wel ff doorlopen …



Anders is de brug bij Cuijk al weg ;)
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 08:32:09 #197
388664 crew  Dotteke
pi_205419706
Succes allemaal met de laatste dag.
Zag er gisteren op TV heel veel strompelend binnen komen.

Ik zag op Facebook een blaar van iemand ppff een blaar zo groot was bijna de helft van de voetzool , en toch doorgaan.

IK vraag mij soms echt af of het wel gezond is hoever sommige door gaan om maar dat kruisje te halen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 juli 2022 @ 09:21:59 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205420028
Blaren kunnen geen kwaad. Zolang je maar niet raar gaat lopen

Nog 20 en dan heb ik de 12e afgerond
The End Times are wild
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:56:06 #199
164850 Rob
't is patat
pi_205420658
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
^O^ Dat dus
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 11:11:53 #200
388664 crew  Dotteke
pi_205420818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef LXIV het volgende:
Blaren kunnen geen kwaad. Zolang je maar niet raar gaat lopen

Nog 20 en dan heb ik de 12e afgerond
Netjes hoor ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')