abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:42:20 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205400464
Dan ben je ongeveer in het Waterkwartier. Hoe is je kennis van de Hollandse Hits?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_205400498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Nog in een dixie gepoept?
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:56:23 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205400577
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:09:27 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef LXIV het volgende:
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
malt graag. Ben er bijna
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:12:05 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400713
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 15:13:05 #108
236264 crew  capricia
pi_205400727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 15:13:25 #109
236264 crew  capricia
pi_205400736
Iedereen natuurlijk gefeliciteerd met deze eerste dag. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 15:31:47 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205400960
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:

Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Fraai is dat }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205401022
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:36:44 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205401040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Fraai is dat }:|
Heb 'm gevonden hoor, volgens mij was ik niet eens zoveel later binnen dan hij.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
Had ik ook last van.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205401064
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan!
Petje af hoor!
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205401154
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
pi_205401191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:

[..]
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknop
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop

100 meter verderop is hij al weg
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 15:58:16 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205401352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Hey maar you did it!
pi_205401367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop

100 meter verderop is hij al weg
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 16:01:08 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205401397
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 16:01:41 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205401406
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan mop!!!!
pi_205401845
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

pi_205401912
Wat ik overigens niet begrijp: ik had 1 knipje net nadat jullie rechts af naar de n845 richting klispoel waren geslagen (bij dat wc icoontje meest rechts)

Het tweede knipje was na Beuningen (als ik het goed heb) daar knipte ze alle afstanden

Als ik die hele lus links had overgeslagen werd mijn dag gewoon als geldig geregistreerd, ik had een knipje uiterst links verwacht na niftrik

  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 16:39:03 #122
269689 crew  Viv
pi_205401952
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Goed gedaan!! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 16:44:49 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205402031
Ik vind Wijchen juist fantastisch. Alleen de muziek had inderdaad wel wat zachter gekund.
pi_205402229
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
Ik krijg net een nieuwe update gepushed van de app

En ik had dit antwoord van Tracx
quote:
Wat vervelend dat het niet goed werkte.
We hebben inmiddels het GPS probleem opgelost. Morgen en overmorgen zal dit wel goed werken!
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juli 2022 @ 16:58:28 #125
447051 crew  Peejtur
pi_205402233
Lekker gedaan mensen. Niks voor mij om zover te lopen. Echter de sfeer lijkt me wel geweldig. *O*
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:03:19 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205402284
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan! Nu uitrusten en voorbereiden op morgen. Succes alvast ^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:04:27 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205402298
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:03 schreef mazaru het volgende:

[..]
Goed gedaan! Nu uitrusten en voorbereiden op morgen. Succes alvast ^O^
Dat geldt natuurlijk voor alle lopers! Jullie zijn kanjers. Ik doe het je niet na _O_
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_205402652
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
En weinig tot geen waterpunten op het lange stuk vol in de zon (tot aan de Technische Unie). Dat was zeker niet leuk.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 17:40:37 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205402691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

[ link | afbeelding ]
Zo'n grote mag niet omdat die als wandelstok gebruikt kunnen worden. Ik heb een tas model van 20 cm
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 17:58:17 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205402905
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

[ link | afbeelding ]
Even terug gekeken in WhatsApp, maar @qltel meldde om 14 dattie klaar was en ik stond om 15 op de wedren. We hebben elkaar dus echt nood aan gemist.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205403043
Waarom wordt er eigenlijk zo vroeg gestart? Je kunt toch beter van 8/9 tot 6 lopen? Kun je normaal slapen, normaal ontbijten en normaal dineren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juli 2022 @ 18:17:39 #132
447051 crew  Peejtur
pi_205403113
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zo'n grote mag niet omdat die als wandelstok gebruikt kunnen worden. Ik heb een tas model van 20 cm
Mag je ook dus geen tak pakken ofzo? Hoezo mag zo'n hulpmiddel niet?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 18:17:56 #133
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205403116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo vroeg gestart? Je kunt toch beter van 8/9 tot 6 lopen? Kun je normaal slapen, normaal ontbijten en normaal dineren.
Omdat je dan een deel van de route kunt lopen voordat de zon opkomt en het warm wordt. je went zo langzaam aan de eventueel hete temperatuur.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 18:22:40 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205403168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:17 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Mag je ook dus geen tak pakken ofzo? Hoezo mag zo'n hulpmiddel niet?
Er zijn strenge regels wat wel en niet mag. Dingen als wandelstokken, nordic walking stokken en dergelijke mogen dus niet.

Hetzelfde met het gewicht van de bepakking van militairen. Die moet 10 kilo zijn en kan gewogen worden. 9,9 kilo is reden voor diskwalificatie. Bekend verhaal is van een militair die keurig ruim 10 kilo in zijn rugzak had. En daar zat o.a. 2 liter water in. Toen hij daar een aardig stukje doorheen was, werd de rugzak gewogen en was hij dus te licht.

Hetzelfde met te laat binnenkomen. vandaag waren ze kennelijk soepel en mocht er om 15 seconden over 5 nog iemand uitchecken, maar daarna werden de scanners opgeruimd en was het klaar.
pi_205404118
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
Druk eens op start?

Dit krijg ik:
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 19:38:15 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205404180
Regen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205404633
Wij waren om half twee binnen, we hebben genoten! Wat een leuke mensen ontmoet. Hopelijk gaat het morgen weer zo makkelijk, geen tijd om over pijntjes na te denken want er was steeds wel wat te zien! Hitte viel ook wel mee!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 20 juli 2022 @ 20:19:43 #138
485843 crew  Jippie
pi_205404684
Goed uitrusten allemaal en morgen er weer tegen aan!

  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 20:28:38 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205404794
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:19 schreef Jippie het volgende:
Goed uitrusten allemaal en morgen er weer tegen aan!

[ afbeelding ]
Ik lig al in bed :Z
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:17:30 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205405483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
Ik vond de muziek ook vaak veel te hard, zeker juist uit die goedkope installaties
The End Times are wild
  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 21:36:31 #141
269689 crew  Viv
pi_205405788
Welterusten allemaal! En succes weer vannacht/morgenvroeg. *O*
pi_205407990
Succes strakjes allemaal!!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 03:19:53 #143
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205408022
Fijne loopdag vandaag allemaal ^O^ ^O^ ^O^
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 04:17:27 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408056
Succes iedereen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205408091
Succes allen ^O^
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 08:09:37 #146
388664 crew  Dotteke
pi_205408392
Succes allemaal. Gelukkig niet meer zo warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 08:55:55 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408631
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 08:56:41 #148
236264 crew  capricia
pi_205408641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Goed herstellen, in elk geval.
En je kunt super trots op jezelf zijn. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:04:45 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408682
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Was het je eerste keer?

Voor mij nog 25 km vandaag
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 09:06:40 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408698
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was het je eerste keer?

Voor mij nog 25 km vandaag
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:08:29 #151
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408705
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:

[..]
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 09:12:14 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408729
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:08 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is toch zwaarder dan mensen denken. Het is niet alleen de afstand, maar ook het lopen in de drukte en het aanpassen van je tempo. Blijf je wel in Nijmegen?
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:15:28 #153
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408754
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben zo goed als kwaad als het gaat onderweg naar station Mook molenhoek. Daarvandaan ga ik terug naar Nijmegen om qltel op te wachten zodat we samen terug kunnen met de trein naar Boxmeer, waar zijn auto staat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loopt qtel hem wel uit?
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')