Dezelfde kliniek als vorige keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:55 schreef maily het volgende:
TBS-er van Pompestichting Nijmegen niet teruggekeerd van verlof; geen reden om groot alarm te slaan
Die wil zeker ook meelopen
Verzorg DJMO goed hèquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:35 schreef Rob het volgende:
Vanuit mijn stoel heerlijk met ventilator en airco Succes voor de 4daagse wandelaars
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknopquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat een kut app
Start, na een uur ge crashed (iPhone) nu kan ik hem niet meer opnieuw starten
Waardeloze tracking app
ik ben er niet bij.quote:
Sta nu bij shell, einde Wijchenquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik moet bij jou in de buurtkopen gezien de tijd en afstand
40 lopen nu net Wijchen uitquote:
ZIe net stream van Johan VLemmix, die liep ook in Wijchenquote:
Werken gaat voor het meisje zei mijn vader altijdquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:03 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ben er niet bij.
Kan denkelijk toch niet op de route komen als ik het wel zou willen/kunnen.
Werk roept ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |