abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 15:15:48 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205389475
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Doen toch allemaal "mensen" van FOK! mee
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:54 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205389544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
Oh nou gelukkig maar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205392773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
weet je dat heel zeker? ;)

voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!

gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')

DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?

bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?

Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht :') (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen :@ als ik wakker word

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2022 19:24:03 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 19:24:00 #55
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205392822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')
Ja, ik heb een GPS bij voor de registratie en de app voor bekenden die me willen volgen. Daarbij ben ik ook nog te volgen via "iets anders".. :-)

quote:
DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
Mijn profiel staat openbaar..

Iedereen veel succes morgen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:24:20 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
weet je dat heel zeker? ;)

voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!

gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')

DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
Ik heb mijn profiel bewust op privé staan inderdaad. Voor stroomverbruik ben ik niet bang, ik heb altijd een Google live locatie aanstaan voor @Rob als ik aan de wandel ben. Het is meer dat ik last heb van een stalker op FOK! waarvan ik niet wil dat hij me volgen kan. Dus als iemand me wil volgen, mag diegene mij een dm sturen om de pin.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205392876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
weet je dat heel zeker? ;)

voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!

gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')

DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?

bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?

Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht :') (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen :@ als ik wakker word
Wat betreft je laatste opmerking : over het algemeen is schijten tijdens de 4D geen probleem. Ik heb regelmatig last van constipatie maar tijdens de 4D slikte ik in de ochtend een Imodium :') al die beweging op idiote tijden …. Je zult zien dat het bij de dixies in Hatert (na zo’n 6 km) erg druk is :D
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:31:25 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?

Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen als ik wakker word
Ik vind pissen op een dixie al goor, dus ik probeer die ook zoveel mogelijk te vermijden, maar als het niet anders kan, dan moet het maar. Verder hier trouwens ook een Garmin om de kilometers te registreren.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:33:37 #59
269689 crew  Viv
pi_205392915
Succes allemaal morgen!! *G* *O* *G* *O* *G* *O*

En geniet ervan, fijn dat het weer mag allemaal! :) Ik heb 13 jaar van mijn volwassen leven in Nijmegen gewoond (maar nooit meegelopen, luie student :@ ), dus ik weet hoe gezellig het daar is deze dagen. O+
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:35:00 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392925
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen :P (even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 19:35:20 #61
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205392928
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:33 schreef Viv het volgende:
En geniet ervan, fijn dat het weer mag allemaal! :) Ik heb 13 jaar van mijn volwassen leven in Nijmegen gewoond (maar nooit meegelopen, luie student :@ ), dus ik weet hoe gezellig het daar is deze dagen. O+
Oh, maar de studenten zijn ook erg belangrijk met de 4daagse. Wie moet ons anders succes wensen 's morgens vroeg.
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:39:56 #62
269689 crew  Viv
pi_205392965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, maar de studenten zijn ook erg belangrijk met de 4daagse. Wie moet ons anders succes wensen 's morgens vroeg.
Haha ja, de studenten die net klaar zijn met uitgaan. _O_
pi_205392967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen :P (even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
ik heb zelfs een stapeltje normaal en vochtig toiletpapier in mijn tas zitten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2022 19:41:06 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:40:55 #64
269689 crew  Viv
pi_205392971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen :P (even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
Logeer je niet in Nijmegen of omgeving? :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:42:33 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:40 schreef Viv het volgende:

[..]
Logeer je niet in Nijmegen of omgeving? :)
Nee. Ik logeer bij @qltel en @Rewimo . Met de auto naar boxmeer en vandaar met de sprinter naar Nijmegen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:49:59 #66
269689 crew  Viv
pi_205393076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee. Ik logeer bij @:qltel en @:rewimo . Met de auto naar boxmeer en vandaar met de sprinter naar Nijmegen.
Ah zo. ^O^

Ik vond het altijd wel tof aan de 4Daagse, dat Nijmegenaren "lopers" van buiten de regio in huis halen die ze vaak niet eens kennen. O+
pi_205393089
zo, ik ga naar bed
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:52:17 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205393099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:51 schreef Dries4Ever het volgende:
zo, ik ga naar bed
Welterusten en succes vannacht! Ik ga over een half uurtje een poging doen om te slapen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 20:01:54 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205393208
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:51 schreef Dries4Ever het volgende:
zo, ik ga naar bed
Truste! Heel veel succes morgen.
  Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:18:45 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205393463
* heel veel succes voor de meelopende Fok!ers!!!! *O* w/ _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 20:25:08 #71
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205393575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?
Tegen eventuele regen tijdens het wandelen.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 20:30:24 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205393671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:25 schreef qltel het volgende:

[..]
Tegen eventuele regen tijdens het wandelen.
Je mg schuilen onder mijn plu hoor :+

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:32:52 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205393698
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:30 schreef DJMO het volgende:

[..]
Je mg schuilen onder mijn plu hoor :+

Die signaaljas :D

Succes mop!! :*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 20:35:06 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205393725
laptop dicht :W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:44:47 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205393843
Heel veel succes en vooral plezier allemaal morgen! w/

Ik volg "mijn" lopers vanuit huis :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:55:30 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 19 juli 2022 @ 21:08:40 #77
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_205394167
quote:
Dezelfde kliniek als vorige keer. _O- Goed geregeld daar.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 02:55:11 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205396595
Goedemorgen! Iedereen er klaar voor? c_/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205396597
Succes allemaal vandaag
pi_205396633
Succes allen ^O^
pi_205396664
Wat een kut app

Start, na een uur ge crashed (iPhone) nu kan ik hem niet meer opnieuw starten

Waardeloze tracking app
  woensdag 20 juli 2022 @ 07:35:33 #82
164850 Rob
't is patat
pi_205396824
Vanuit mijn stoel heerlijk met ventilator en airco Succes voor de 4daagse wandelaars w/
pi_205396873
quote:
80s.gif Op woensdag 20 juli 2022 07:35 schreef Rob het volgende:
Vanuit mijn stoel heerlijk met ventilator en airco Succes voor de 4daagse wandelaars w/
Verzorg DJMO goed hè :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 08:30:10 #84
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205397038
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2022 07:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Verzorg DJMO goed hè :Y
Dat doet hij helemaal niet.. ;(
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 08:30:25 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205397041
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:

[..]
Dat doet hij helemaal niet.. ;(
Jij toch? _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 08:30:45 #86
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205397042
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 06:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat een kut app

Start, na een uur ge crashed (iPhone) nu kan ik hem niet meer opnieuw starten

Waardeloze tracking app
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknop
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 08:48:21 #87
236264 crew  capricia
pi_205397125
Heel veel succes allemaal!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 08:53:10 #88
269689 crew  Viv
pi_205397153
Tussentijdse jompels!! *G* *O* *G* *O*

Hopelijk gaat alles goed! :)
pi_205397166
Voor alle lopers veel succes en speciaal natuurlijk voor mijn tante en qltel.
  woensdag 20 juli 2022 @ 09:25:25 #90
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205397342
De helft zit er al op.
Totaalstand 4520 km
The End Times are wild
  woensdag 20 juli 2022 @ 10:03:07 #91
164850 Rob
't is patat
pi_205397706
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2022 07:52 schreef greysbones het volgende:

[..]
Verzorg DJMO goed hè :Y
ik ben er niet bij.
Kan denkelijk toch niet op de route komen als ik het wel zou willen/kunnen.
Werk roept ook
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 10:58:53 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205398157
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205398199
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 10:58 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 20 juli 2022 @ 11:23:07 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205398366
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 10:58 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet bij jou in de buurtkopen gezien de tijd en afstand
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 11:31:07 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205398446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik moet bij jou in de buurtkopen gezien de tijd en afstand
Sta nu bij shell, einde Wijchen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 juli 2022 @ 11:38:27 #96
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205398505
Ben al een stukje verder. Jij loopt de 50?
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 11:40:46 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205398523
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:38 schreef LXIV het volgende:
Ben al een stukje verder. Jij loopt de 50?
40 lopen nu net Wijchen uit
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 13:01:08 #98
388664 crew  Dotteke
pi_205399346
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 11:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
40 lopen nu net Wijchen uit
ZIe net stream van Johan VLemmix, die liep ook in Wijchen
Valt het een beetje mee? Normaal loop je je eigen tempo in je uppie. Dit is heel wat anders natuurlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 13:14:35 #99
388664 crew  Dotteke
pi_205399526
quote:
80s.gif Op woensdag 20 juli 2022 10:03 schreef Rob het volgende:

[..]
ik ben er niet bij.
Kan denkelijk toch niet op de route komen als ik het wel zou willen/kunnen.
Werk roept ook
Werken gaat voor het meisje zei mijn vader altijd :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 14:10:10 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205400128
qltel en DJMO zijn net Weurt voorbij, lopen nog steeds samen *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205400224
Misschien heb ik een van jullie gezien.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 14:40:40 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef Rewimo het volgende:
qltel en DJMO zijn net Weurt voorbij, lopen nog steeds samen *O*
Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')