Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doen toch allemaal "mensen" van FOK! mee
Oh nou gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
weet je dat heel zeker?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
Ja, ik heb een GPS bij voor de registratie en de app voor bekenden die me willen volgen. Daarbij ben ik ook nog te volgen via "iets anders".. :-)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie
Mijn profiel staat openbaar..quote:DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
Ik heb mijn profiel bewust op privé staan inderdaad. Voor stroomverbruik ben ik niet bang, ik heb altijd een Google live locatie aanstaan voor @Rob als ik aan de wandel ben. Het is meer dat ik last heb van een stalker op FOK! waarvan ik niet wil dat hij me volgen kan. Dus als iemand me wil volgen, mag diegene mij een dm sturen om de pin.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker?
voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!
gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie
DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
Wat betreft je laatste opmerking : over het algemeen is schijten tijdens de 4D geen probleem. Ik heb regelmatig last van constipatie maar tijdens de 4D slikte ik in de ochtend een Imodiumquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
weet je dat heel zeker?
voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!
gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie
DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?
Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht(echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen
als ik wakker word
Ik vind pissen op een dixie al goor, dus ik probeer die ook zoveel mogelijk te vermijden, maar als het niet anders kan, dan moet het maar. Verder hier trouwens ook een Garmin om de kilometers te registreren.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?
Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen als ik wakker word
Oh, maar de studenten zijn ook erg belangrijk met de 4daagse. Wie moet ons anders succes wensen 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:33 schreef Viv het volgende:
En geniet ervan, fijn dat het weer mag allemaal!Ik heb 13 jaar van mijn volwassen leven in Nijmegen gewoond (maar nooit meegelopen, luie student
), dus ik weet hoe gezellig het daar is deze dagen.
Haha ja, de studenten die net klaar zijn met uitgaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, maar de studenten zijn ook erg belangrijk met de 4daagse. Wie moet ons anders succes wensen 's morgens vroeg.
ik heb zelfs een stapeltje normaal en vochtig toiletpapier in mijn tas zittenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen(even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
Logeer je niet in Nijmegen of omgeving?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen(even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
Nee. Ik logeer bij @qltel en @Rewimo . Met de auto naar boxmeer en vandaar met de sprinter naar Nijmegen.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik logeer bij @:qltel en @:rewimo . Met de auto naar boxmeer en vandaar met de sprinter naar Nijmegen.
Welterusten en succes vannacht! Ik ga over een half uurtje een poging doen om te slapen.quote:
Tegen eventuele regen tijdens het wandelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?
Je mg schuilen onder mijn plu hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:25 schreef qltel het volgende:
[..]
Tegen eventuele regen tijdens het wandelen.
Die signaaljasquote:
Dezelfde kliniek als vorige keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:55 schreef maily het volgende:
TBS-er van Pompestichting Nijmegen niet teruggekeerd van verlof; geen reden om groot alarm te slaan
Die wil zeker ook meelopen
Verzorg DJMO goed hèquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:35 schreef Rob het volgende:
Vanuit mijn stoel heerlijk met ventilator en airco Succes voor de 4daagse wandelaars
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknopquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Wat een kut app
Start, na een uur ge crashed (iPhone) nu kan ik hem niet meer opnieuw starten
Waardeloze tracking app
ik ben er niet bij.quote:
Sta nu bij shell, einde Wijchenquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik moet bij jou in de buurtkopen gezien de tijd en afstand
40 lopen nu net Wijchen uitquote:
ZIe net stream van Johan VLemmix, die liep ook in Wijchenquote:
Werken gaat voor het meisje zei mijn vader altijdquote:Op woensdag 20 juli 2022 10:03 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ben er niet bij.
Kan denkelijk toch niet op de route komen als ik het wel zou willen/kunnen.
Werk roept ook
Ben 'm kwijt 4 km voor de finishquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef Rewimo het volgende:
qltel en DJMO zijn net Weurt voorbij, lopen nog steeds samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |