abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:12:19 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205389434
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:09 schreef DJMO het volgende:

[..]
Die hebben nergens last van, die doen toch niet mee
Doen toch allemaal "mensen" van FOK! mee
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 15:15:48 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205389475
quote:
16s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Doen toch allemaal "mensen" van FOK! mee
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 19 juli 2022 @ 15:20:54 #53
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205389544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
Oh nou gelukkig maar
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205392773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:15 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, en dat zijn wel doorgewinterde lopers, geen witte zolderkamerautisten.
weet je dat heel zeker? ;)

voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!

gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')

DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?

bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?

Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht :') (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen :@ als ik wakker word

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2022 19:24:03 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 19:24:00 #55
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205392822
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')
Ja, ik heb een GPS bij voor de registratie en de app voor bekenden die me willen volgen. Daarbij ben ik ook nog te volgen via "iets anders".. :-)

quote:
DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
Mijn profiel staat openbaar..

Iedereen veel succes morgen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:24:20 #56
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
weet je dat heel zeker? ;)

voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!

gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')

DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?
Ik heb mijn profiel bewust op privé staan inderdaad. Voor stroomverbruik ben ik niet bang, ik heb altijd een Google live locatie aanstaan voor @Rob als ik aan de wandel ben. Het is meer dat ik last heb van een stalker op FOK! waarvan ik niet wil dat hij me volgen kan. Dus als iemand me wil volgen, mag diegene mij een dm sturen om de pin.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205392876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
weet je dat heel zeker? ;)

voor de gene die morgen aan de wandel gaan, heel veel succes!

gebruiken jullie trouwens de 4d app voor de tracking? ik heb hem geïnstalleerd staan maar ben terughoudend ivm het stroomverbruik, anders moet ik iedere pauze aan de powerbank, daar heb ik weinig trek in en ik heb een garmin horloge voor de KM registratie :')

DJMO is niet te volgen (ik overigens ook niet), ik heb mijn profiel ook op prive staan, hebben jullie je profiel wel openbaar staan als je de app gebruikt?

bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?

Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht :') (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen :@ als ik wakker word
Wat betreft je laatste opmerking : over het algemeen is schijten tijdens de 4D geen probleem. Ik heb regelmatig last van constipatie maar tijdens de 4D slikte ik in de ochtend een Imodium :') al die beweging op idiote tijden …. Je zult zien dat het bij de dixies in Hatert (na zo’n 6 km) erg druk is :D
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:31:25 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:
bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?

Ik: tegen het proberen te schijten om 02:30 vannacht (echt waar), schijten op een dixi vind ik zo ontzettend goor dat ik hoop dat ik gewoon kan poepen als ik wakker word
Ik vind pissen op een dixie al goor, dus ik probeer die ook zoveel mogelijk te vermijden, maar als het niet anders kan, dan moet het maar. Verder hier trouwens ook een Garmin om de kilometers te registreren.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:33:37 #59
269689 crew  Viv
pi_205392915
Succes allemaal morgen!! *G* *O* *G* *O* *G* *O*

En geniet ervan, fijn dat het weer mag allemaal! :) Ik heb 13 jaar van mijn volwassen leven in Nijmegen gewoond (maar nooit meegelopen, luie student :@ ), dus ik weet hoe gezellig het daar is deze dagen. O+
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:35:00 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392925
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen :P (even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 19:35:20 #61
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205392928
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:33 schreef Viv het volgende:
En geniet ervan, fijn dat het weer mag allemaal! :) Ik heb 13 jaar van mijn volwassen leven in Nijmegen gewoond (maar nooit meegelopen, luie student :@ ), dus ik weet hoe gezellig het daar is deze dagen. O+
Oh, maar de studenten zijn ook erg belangrijk met de 4daagse. Wie moet ons anders succes wensen 's morgens vroeg.
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:39:56 #62
269689 crew  Viv
pi_205392965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef qltel het volgende:

[..]
Oh, maar de studenten zijn ook erg belangrijk met de 4daagse. Wie moet ons anders succes wensen 's morgens vroeg.
Haha ja, de studenten die net klaar zijn met uitgaan. _O_
pi_205392967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen :P (even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
ik heb zelfs een stapeltje normaal en vochtig toiletpapier in mijn tas zitten :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2022 19:41:06 ]
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:40:55 #64
269689 crew  Viv
pi_205392971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:35 schreef DJMO het volgende:
En ik heb het voordeel: als kakken hier niet lukt, dan wel in de trein naar nijmegen :P (even extra zakdoekjes in m'n tas proppen)
Logeer je niet in Nijmegen of omgeving? :)
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:42:33 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205392987
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:40 schreef Viv het volgende:

[..]
Logeer je niet in Nijmegen of omgeving? :)
Nee. Ik logeer bij @qltel en @Rewimo . Met de auto naar boxmeer en vandaar met de sprinter naar Nijmegen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator dinsdag 19 juli 2022 @ 19:49:59 #66
269689 crew  Viv
pi_205393076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nee. Ik logeer bij @:qltel en @:rewimo . Met de auto naar boxmeer en vandaar met de sprinter naar Nijmegen.
Ah zo. ^O^

Ik vond het altijd wel tof aan de 4Daagse, dat Nijmegenaren "lopers" van buiten de regio in huis halen die ze vaak niet eens kennen. O+
pi_205393089
zo, ik ga naar bed
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 19:52:17 #68
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205393099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:51 schreef Dries4Ever het volgende:
zo, ik ga naar bed
Welterusten en succes vannacht! Ik ga over een half uurtje een poging doen om te slapen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 20:01:54 #69
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205393208
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:51 schreef Dries4Ever het volgende:
zo, ik ga naar bed
Truste! Heel veel succes morgen.
  Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:18:45 #70
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205393463
* heel veel succes voor de meelopende Fok!ers!!!! *O* w/ _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 19 juli 2022 @ 20:25:08 #71
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205393575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 19:20 schreef Dries4Ever het volgende:

bonusvraag
Waar zien jullie het meest tegen op?
Tegen eventuele regen tijdens het wandelen.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 20:30:24 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205393671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:25 schreef qltel het volgende:

[..]
Tegen eventuele regen tijdens het wandelen.
Je mg schuilen onder mijn plu hoor :+

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:32:52 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205393698
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 20:30 schreef DJMO het volgende:

[..]
Je mg schuilen onder mijn plu hoor :+

Die signaaljas :D

Succes mop!! :*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 19 juli 2022 @ 20:35:06 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205393725
laptop dicht :W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juli 2022 @ 20:44:47 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205393843
Heel veel succes en vooral plezier allemaal morgen! w/

Ik volg "mijn" lopers vanuit huis :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')