Ben 'm kwijt 4 km voor de finishquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef Rewimo het volgende:
qltel en DJMO zijn net Weurt voorbij, lopen nog steeds samen
malt graag. Ben er bijnaquote:Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef LXIV het volgende:
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
Fraai is datquote:
Heb 'm gevonden hoor, volgens mij was ik niet eens zoveel later binnen dan hij.quote:
Had ik ook last van.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren
Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe
Of ben ik nu een zeikerd?
Goed gedaan!quote:
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknopquote:Op woensdag 20 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknop
Hey maar you did it!quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km![]()
Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop
100 meter verderop is hij al weg
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Goed gedaan mop!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan!!quote:Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik krijg net een nieuwe update gepushed van de appquote:Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.
Met de update is er kennelijk iets veranderd.
Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
quote:Wat vervelend dat het niet goed werkte.
We hebben inmiddels het GPS probleem opgelost. Morgen en overmorgen zal dit wel goed werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |