abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205400224
Misschien heb ik een van jullie gezien.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 14:40:40 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:10 schreef Rewimo het volgende:
qltel en DJMO zijn net Weurt voorbij, lopen nog steeds samen *O*
Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:42:20 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205400464
Dan ben je ongeveer in het Waterkwartier. Hoe is je kennis van de Hollandse Hits?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_205400498
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Nog in een dixie gepoept?
  woensdag 20 juli 2022 @ 14:56:23 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205400577
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:09:27 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400688
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:56 schreef LXIV het volgende:
Iedere fokker op de wedren kan van mij een biertje krijgen
malt graag. Ben er bijna
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:12:05 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205400713
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 15:13:05 #108
236264 crew  capricia
pi_205400727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 15:13:25 #109
236264 crew  capricia
pi_205400736
Iedereen natuurlijk gefeliciteerd met deze eerste dag. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 15:31:47 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_205400960
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 14:40 schreef DJMO het volgende:

Ben 'm kwijt 4 km voor de finish
Fraai is dat }:|
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_205401022
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 15:36:44 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205401040
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]
Fraai is dat }:|
Heb 'm gevonden hoor, volgens mij was ik niet eens zoveel later binnen dan hij.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
Had ik ook last van.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205401064
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:12 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gedaan!
Petje af hoor!
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205401154
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
pi_205401191
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 08:30 schreef qltel het volgende:

[..]
Dan heb jenog geluk, ik had geen startknop
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop

100 meter verderop is hij al weg
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 15:58:16 #116
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205401352
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Hey maar you did it!
pi_205401367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Je moet op de wedren staan, alleen dan heb je een startknop

100 meter verderop is hij al weg
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 16:01:08 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205401397
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker woensdag 20 juli 2022 @ 16:01:41 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205401406
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan mop!!!!
pi_205401845
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

pi_205401912
Wat ik overigens niet begrijp: ik had 1 knipje net nadat jullie rechts af naar de n845 richting klispoel waren geslagen (bij dat wc icoontje meest rechts)

Het tweede knipje was na Beuningen (als ik het goed heb) daar knipte ze alle afstanden

Als ik die hele lus links had overgeslagen werd mijn dag gewoon als geldig geregistreerd, ik had een knipje uiterst links verwacht na niftrik

  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 16:39:03 #122
269689 crew  Viv
pi_205401952
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
Goed gedaan!! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 16:44:49 #123
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205402031
Ik vind Wijchen juist fantastisch. Alleen de muziek had inderdaad wel wat zachter gekund.
pi_205402229
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
Ik krijg net een nieuwe update gepushed van de app

En ik had dit antwoord van Tracx
quote:
Wat vervelend dat het niet goed werkte.
We hebben inmiddels het GPS probleem opgelost. Morgen en overmorgen zal dit wel goed werken!
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juli 2022 @ 16:58:28 #125
447051 crew  Peejtur
pi_205402233
Lekker gedaan mensen. Niks voor mij om zover te lopen. Echter de sfeer lijkt me wel geweldig. *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')