abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:03:19 #126
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205402284
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik had gelukkig die paraplu, maar ik ging ook goed stuk hoor. Ik was met pijn en moeite om iets voor half vier binnen. Zitten nu net op tijd in de trein terug (nog gratis op m'n abo, ipv vol tarief te betalen)
Goed gedaan! Nu uitrusten en voorbereiden op morgen. Succes alvast ^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 20 juli 2022 @ 17:04:27 #127
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_205402298
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:03 schreef mazaru het volgende:

[..]
Goed gedaan! Nu uitrusten en voorbereiden op morgen. Succes alvast ^O^
Dat geldt natuurlijk voor alle lopers! Jullie zijn kanjers. Ik doe het je niet na _O_
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_205402652
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:46 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik was om 14u weer binnen van de 40km *O*

Vond de laatste 15km niet zo heel leuk. Alleen maar in de volle zon :X
En weinig tot geen waterpunten op het lange stuk vol in de zon (tot aan de Technische Unie). Dat was zeker niet leuk.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 17:40:37 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205402691
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

[ link | afbeelding ]
Zo'n grote mag niet omdat die als wandelstok gebruikt kunnen worden. Ik heb een tas model van 20 cm
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 17:58:17 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205402905
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 16:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Paraplu? Dat mag toch niet ivm prik gevaar van anderen?

Ik was om 15:16 binnen jullie zaten vlak achter mij

[ link | afbeelding ]
Even terug gekeken in WhatsApp, maar @qltel meldde om 14 dattie klaar was en ik stond om 15 op de wedren. We hebben elkaar dus echt nood aan gemist.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205403043
Waarom wordt er eigenlijk zo vroeg gestart? Je kunt toch beter van 8/9 tot 6 lopen? Kun je normaal slapen, normaal ontbijten en normaal dineren.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 juli 2022 @ 18:17:39 #132
447051 crew  Peejtur
pi_205403113
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 17:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Zo'n grote mag niet omdat die als wandelstok gebruikt kunnen worden. Ik heb een tas model van 20 cm
Mag je ook dus geen tak pakken ofzo? Hoezo mag zo'n hulpmiddel niet?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 18:17:56 #133
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205403116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zo vroeg gestart? Je kunt toch beter van 8/9 tot 6 lopen? Kun je normaal slapen, normaal ontbijten en normaal dineren.
Omdat je dan een deel van de route kunt lopen voordat de zon opkomt en het warm wordt. je went zo langzaam aan de eventueel hete temperatuur.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 20 juli 2022 @ 18:22:40 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205403168
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:17 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Mag je ook dus geen tak pakken ofzo? Hoezo mag zo'n hulpmiddel niet?
Er zijn strenge regels wat wel en niet mag. Dingen als wandelstokken, nordic walking stokken en dergelijke mogen dus niet.

Hetzelfde met het gewicht van de bepakking van militairen. Die moet 10 kilo zijn en kan gewogen worden. 9,9 kilo is reden voor diskwalificatie. Bekend verhaal is van een militair die keurig ruim 10 kilo in zijn rugzak had. En daar zat o.a. 2 liter water in. Toen hij daar een aardig stukje doorheen was, werd de rugzak gewogen en was hij dus te licht.

Hetzelfde met te laat binnenkomen. vandaag waren ze kennelijk soepel en mocht er om 15 seconden over 5 nog iemand uitchecken, maar daarna werden de scanners opgeruimd en was het klaar.
pi_205404118
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:59 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nou nee.. je moet GPS tracking aanzetten. Onder instellingen van je profiel.

Met de update is er kennelijk iets veranderd.

Maar ik zit nu op de bank van mn logeeradres, 1,5km van de Wedren vandaan en ik zie de startknop nu wel. Nu ik GPS tracking heb geactiveerd.
Druk eens op start?

Dit krijg ik:
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 19:38:15 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205404180
Regen O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205404633
Wij waren om half twee binnen, we hebben genoten! Wat een leuke mensen ontmoet. Hopelijk gaat het morgen weer zo makkelijk, geen tijd om over pijntjes na te denken want er was steeds wel wat te zien! Hitte viel ook wel mee!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 20 juli 2022 @ 20:19:43 #138
485843 crew  Jippie
pi_205404684
Goed uitrusten allemaal en morgen er weer tegen aan!

  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 20 juli 2022 @ 20:28:38 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205404794
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2022 20:19 schreef Jippie het volgende:
Goed uitrusten allemaal en morgen er weer tegen aan!

[ afbeelding ]
Ik lig al in bed :Z
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 juli 2022 @ 21:17:30 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205405483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 15:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Binnen, heftig, heel erg warm de laatste uren

Ben ik de enige die zich aan Wijchen heeft geërgerd? Wat een trage opstopping daar, verschrikkelijk en dan die tyfus herrie op standje oorbloeden met overal dj repeat achter de draaitafel met overal dezelfde liedjes? En dan als toetje viel mij op dat meer dan de helft alleen maar oog had voor het bier en de andere mensen in dezelfde tent, veel mensen zaten zelfs met de rug naar de straat toe

Of ben ik nu een zeikerd?
Ik vond de muziek ook vaak veel te hard, zeker juist uit die goedkope installaties
The End Times are wild
  Manager PR/Moderator woensdag 20 juli 2022 @ 21:36:31 #141
269689 crew  Viv
pi_205405788
Welterusten allemaal! En succes weer vannacht/morgenvroeg. *O*
pi_205407990
Succes strakjes allemaal!!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 03:19:53 #143
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205408022
Fijne loopdag vandaag allemaal ^O^ ^O^ ^O^
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 04:17:27 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408056
Succes iedereen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205408091
Succes allen ^O^
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 08:09:37 #146
388664 crew  Dotteke
pi_205408392
Succes allemaal. Gelukkig niet meer zo warm.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 08:55:55 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408631
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator donderdag 21 juli 2022 @ 08:56:41 #148
236264 crew  capricia
pi_205408641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Goed herstellen, in elk geval.
En je kunt super trots op jezelf zijn. O+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 21 juli 2022 @ 09:04:45 #149
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205408682
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Was het je eerste keer?

Voor mij nog 25 km vandaag
The End Times are wild
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 09:06:40 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205408698
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 09:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Was het je eerste keer?

Voor mij nog 25 km vandaag
Eerste officiële ja. Vorig jaar wel succesvol van alkmaar naar Nijmegen gewandeld tijdens de alternatieve vierdaagse. Maar ja, dat telt niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')