abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205410498
Ai, die vieze regen nu, heb medelijden met jullie.
pi_205412257
@DJMO verstandig besluit, ik heb er vandaag een paar zien strompelen, daarvan wist je zeker die halen de eindstreep niet, en dan toch doorgaan en je lichaam slopen is verkeerd, dit is het beste

In tegenstelling tot gister had ik vandaag een topdag, 50km uitgelopen in 10:32 uur, en het ging heerlijk

Leuke sfeer onderweg, niet dat vervelende geluid van Wijchen, Groesbeek was echt een feest om doorheen te lopen

Hulde voor alle mensen aan deze route _O_

Morgen hopelijk het kruisje in ontvangst nemen
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 juli 2022 @ 15:36:40 #178
284411 crew  heywoodu
pi_205412513
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
-O-

Dappere poging in elk geval en als het niet gaat, dan gaat het niet. Op naar (een) volgend jaar ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 15:54:49 #179
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205412708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:52 schreef fietsmiep het volgende:
Ai, die vieze regen nu, heb medelijden met jullie.
Niet nodig, het was een geweldig feest. Het publiek was er gewoon nog, met paraplu's en regencapes en de sfeer was helemaal top! Ik heb een erg leuke dag gehad.
pi_205412876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben uitgestapt. Bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik op glasscherven loop. Het is jammer, maar ik ben trots dat ik het in ieder geval geprobeerd heb. Volgend jaar, of het jaar erop, een nieuwe kans.
Jammer!! Maar wat niet gaat gaat niet
pi_205413023
Wat een weer onderweg! Nu lekker gedoucht en warm in de tent. Ik heb veel naast militairen gelopen, die hebben een fijn tempo en maken ruimte en ik vind de liederen die ze zingen grappig. En wat een feest op het einde!! Genoten! Ik kijk al uit na morgen! (Mijn voeten nog even niet 😊)
pi_205413497
Ik liep van het station naar de Zevenheuvelenweg om lopers aan te moedigen , leuk! Toe onze eerste groep daar aan kwam heb ik bijgekletst met een aantal mensen en ben mijn belofte nagekomen met hen mee te lopen naar de wedren. Toen we vertrokken (12 uur) kwam de regen met bakken naar beneden. Goede keus :')

Op de wedren wel traditioneel bier B:)B

Volgend jaar loop ik weer mee! Dan loop ik niet voor niks door de regen :s)

Jammer dat je niet verder kon DJMO, wel een nieuwe poging later begrijp ik? Eerst maar hiervan herstellen!!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 16:57:03 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205413666
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:44 schreef Serinde het volgende:
Ik liep van het station naar de Zevenheuvelenweg om lopers aan te moedigen , leuk! Toe onze eerste groep daar aan kwam heb ik bijgekletst met een aantal mensen en ben mijn belofte nagekomen met hen mee te lopen naar de wedren. Toen we vertrokken (12 uur) kwam de regen met bakken naar beneden. Goede keus :')

Op de wedren wel traditioneel bier B:)B

Volgend jaar loop ik weer mee! Dan loop ik niet voor niks door de regen :s)

Jammer dat je niet verder kon DJMO, wel een nieuwe poging later begrijp ik? Eerst maar hiervan herstellen!!
Ik wilde zó graag, dat ik veel te geforceerd liep denk ik. Dat resulteert in verkrampte en stijve spieren en overgevoelige voetzolen door te lang doorlopen. Ik weet verdorie dat het een van m'n valkuilen is. Ik neem het mezelf dus heel erg kwalijk. Maar ja, niets aan te doen. Komende week rust en nog eens rust en volgend weekend een weekendje weg.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_205413778
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 16:57 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik wilde zó graag, dat ik veel te geforceerd liep denk ik. Dat resulteert in verkrampte en stijve spieren en overgevoelige voetzolen door te lang doorlopen. Ik weet verdorie dat het een van m'n valkuilen is. Ik neem het mezelf dus heel erg kwalijk. Maar ja, niets aan te doen. Komende week rust en nog eens rust en volgend weekend een weekendje weg.
Ik las inderdaad over je angst voor de bezemwagen, hoe reëel is dat? Wat jammer dat dat je zo in de weg zat want het fijnste is om te genieten, op de automatische piloot de kilometers weg te wandelen en op de wedren een welverdiend biertje te nemen. Ik hoop dat je dat volgende keer alle vier dagen lukt!

Je bent in ieder geval een ervaring rijker en weet nu hoe het zit op de wedren, met starten etc. Dat is voor een volgende keer ook wel fijn.
pi_205415235
Wat jammer @DJMO en @Anne -O-

Ik was om 14.45 weer binnen. Ging sneller en beter dan gisteren dan verwacht. Vooral die heuvels op gingen lekker :)

Daarna naar verblijfsadres gefietst en net terug van een uurtje zwemmen. Op een klein blaartje na ben ik weer als nieuw ;)
pi_205415288
Ik ben daarstraks nog even op de Wedren geweest om mijn vriend en co binnen te halen, maar wat doorweekt was iedereen! Dat iedereen maar een fijne warme douche heeft kunnen nemen..

Succes een ieder voor morgen! Laatste dagje nog even doorbijten/knallen! Ik ga in ieder geval langs de kant staan (of zitten :@) om daarna ook nog eventjes op de Wedren mee te feesten.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 21 juli 2022 @ 19:06:46 #187
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205415334
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2022 19:01 schreef Anne het volgende:
Ik ben daarstraks nog even op de Wedren geweest om mijn vriend en co binnen te halen, maar wat doorweekt was iedereen! Dat iedereen maar een fijne warme douche heeft kunnen nemen..
Dat doe ik elke wandeldag... :) Ik was gelukkig niet doorweekt, mijn regencape werkte best goed.
pi_205415564
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:54 schreef qltel het volgende:

[..]
Niet nodig, het was een geweldig feest. Het publiek was er gewoon nog, met paraplu's en regencapes en de sfeer was helemaal top! Ik heb een erg leuke dag gehad.
Gelukkig maar.
Ik ken het ook van lange fietstochten (ook vierdaagses of vakanties) met regen, als de sfeer goed is, heeft dat de overhand op de nattigheid.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 20:53:39 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205416604
Inmiddels m'n tenen grondig bestudeerd, en het lijkt erop dat de huid tussen m'n grote teen en de voervoet ontstoken is. Aan beide kanten. Morgen de huisarts maar even bellen want ik kan er zelfs nu nauwelijks op staan. Ik loop als een manke pinquin met twee gipsspalken. Remember Mary Poppins anybody?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 20:56:47 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205416658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 20:53 schreef DJMO het volgende:
Inmiddels m'n tenen grondig bestudeerd, en het lijkt erop dat de huid tussen m'n grote teen en de voervoet ontstoken is. Aan beide kanten. Morgen de huisarts maar even bellen want ik kan er zelfs nu nauwelijks op staan. Ik loop als een manke pinquin met twee gipsspalken. Remember Mary Poppins anybody?
Die kon vliegen ..... heb je een grote plu?
pi_205416724
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 15:13 schreef SnodeSnuiter het volgende:
@:djmo verstandig besluit, ik heb er vandaag een paar zien strompelen, daarvan wist je zeker die halen de eindstreep niet, en dan toch doorgaan en je lichaam slopen is verkeerd, dit is het beste

In tegenstelling tot gister had ik vandaag een topdag, 50km uitgelopen in 10:32 uur, en het ging heerlijk

Leuke sfeer onderweg, niet dat vervelende geluid van Wijchen, Groesbeek was echt een feest om doorheen te lopen

Hulde voor alle mensen aan deze route _O_

Morgen hopelijk het kruisje in ontvangst nemen
Groesbeek is de leukste dag. Altijd geweest.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter donderdag 21 juli 2022 @ 21:08:09 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205416876
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 20:56 schreef maily het volgende:

[..]
Die kon vliegen ..... heb je een grote plu?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Spellchecker donderdag 21 juli 2022 @ 21:14:01 #193
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205419306
Succes allemaal vandaag, de laatste loodjes _O_
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 22 juli 2022 @ 04:22:46 #195
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205419329
Allemaal veel succes en vooral plezier. Geniet in Linden en Cuijk, maar geniet vooral van de triomftocht over de Via Gladiola! *O* *O* *O* *O*
pi_205419411
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 04:22 schreef qltel het volgende:
Allemaal veel succes en vooral plezier. Geniet in Linden en Cuijk, maar geniet vooral van de triomftocht over de Via Gladiola! *O* *O* *O* *O*
Wel ff doorlopen …



Anders is de brug bij Cuijk al weg ;)
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 08:32:09 #197
388664 crew  Dotteke
pi_205419706
Succes allemaal met de laatste dag.
Zag er gisteren op TV heel veel strompelend binnen komen.

Ik zag op Facebook een blaar van iemand ppff een blaar zo groot was bijna de helft van de voetzool , en toch doorgaan.

IK vraag mij soms echt af of het wel gezond is hoever sommige door gaan om maar dat kruisje te halen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 22 juli 2022 @ 09:21:59 #198
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205420028
Blaren kunnen geen kwaad. Zolang je maar niet raar gaat lopen

Nog 20 en dan heb ik de 12e afgerond
The End Times are wild
  vrijdag 22 juli 2022 @ 10:56:06 #199
164850 Rob
't is patat
pi_205420658
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:16 schreef mazaru het volgende:
Het is toch ook geen schande om uit te vallen? Jullie hebben het geprobeerd, dat is op zich al een prestatie. Het is ook niet zomaar 'een wandelingetje'.
Misschien volgend jaar een nieuwe poging? En zo niet dan is dat ook heel goed te begrijpen.
Voor iedereen die vandaag wel gaat lopen heel veel succes!
^O^ Dat dus
  Moderator vrijdag 22 juli 2022 @ 11:11:53 #200
388664 crew  Dotteke
pi_205420818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 09:21 schreef LXIV het volgende:
Blaren kunnen geen kwaad. Zolang je maar niet raar gaat lopen

Nog 20 en dan heb ik de 12e afgerond
Netjes hoor ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')