quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je van de namen Hancko, Timber, Gnonto, Aouchiche er twee aankoopt doe je prima zaken lijkt me. Die Hancko-deal schijnt al vrij ver te zijn.
Dan is Feyenoord volgens @:zka nog bezig met een fysiek sterke spits (laat het god zegene de greep geen Stront Larsen zijn) en dan staat er al best een aardig team. Boëtius en Mulder zouden dan eventueel voor de breedte zijn (als ze überhaupt komen). En dan komt er vast nog wat.
Denk dat Slot hiermee wel wil starten maar vraag is een beetje hoeveel rendement je er voorin uithaalt. Achterste 6 posities vind ik best goed bezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit het uiteindelijk zou worden dan zou dat nog best aardig zijn.
Alleen eigenlijk moet Walemark wel in de basis, die kan je niet nog een seizoen laten banken.
Denk dat er wel financieel ruimte is voor drie van die namen, misschien wel alle vier als je Kökcü verkoopt. Die Hancko komt sowieso wel. Timber denk ik pas als Kökcü zou vertrekken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je van de namen Hancko, Timber, Gnonto, Aouchiche er twee aankoopt doe je prima zaken lijkt me. Die Hancko-deal schijnt al vrij ver te zijn.
Dan is Feyenoord volgens @:zka nog bezig met een fysiek sterke spits (laat het god zegene de greep geen Stront Larsen zijn) en dan staat er al best een aardig team. Boëtius en Mulder zouden dan eventueel voor de breedte zijn (als ze überhaupt komen). En dan komt er vast nog wat.
Hm, dan ziet Slot echt niks in hem.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
Bassett naar Fortuna @:pistolero @:lokale_notabele
Fortuna is Feyenoord voorbij, op alle fronten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
Een soort onderhuur ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
Geen idee hoe dat zit, neem aan dat er wel een soort van toestemming gevraagd moet worden aan die Amerikaanse club of dat zij hem uiteindelijk echt verhuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fortuna is Feyenoord voorbij, op alle fronten.
Maar uhm, Feyenoord had hem toch helemaal niet definitief overgenomen maar enkel anderhalf gehuurd met optie tot koop? Dus nu gaan we een verhuurde speler verhuren of hoe moet ik dat lezen.
Sinds wanneer kun je een gehuurde speler doorverhuren?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat op Vi.nl.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort onderhuur ofzo?
Waar komt dit vandaan?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ng-weg-bij-feyenoordquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een soort onderhuur ofzo?
Waar komt dit vandaan?
Waarom, als hij het bij Fortuna goed doet lichten ze die optie tot koop en kan je hem meteen weer doorverkopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord gaat die koopoptie op Bassett natuurlijk nooit lichten. Kunnen ze die jongen niet gewoon naar huis laten gaan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
Doorverhuren mag niet meer sinds 1 juli dit jaar.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oorverhuurd%20worden.
Oh hij is 20, dan mag het nog wel.
Namen en rugnummers graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als mensen nou eens normaal op zijn posts zouden reageren, dat zou al veel schelen.
Ik kan zo een handvol figuren opnoemen die vele malen irritanter zijn en minder toevoegen aan het topic, maar goed.
Eens. Ik had eigenlijk verwacht dat we naast Dilrosun nog 1 á 2 aankopen (voor de basisefl) binnen hadden. Het duurt allemaal wel erg lang.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik geef het nog een weekje, maar dan mogen er echt hele ladingen aan spelers bij komen nu er weer 1 vertrekt. Dan ga ik zelfs in paniekstand (tot het eerstvolgende interview van Slot).
In het geval Basset zal het wel Boeitus als vervanger worden.
Klopt. Gewoon wachten tot augustus, de enige maand waarin Feyenoord echt kan doorpakken. Wat er nu staat (-LB) overleef je echt wel de eerste 3 speelrondes mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:30 schreef satecl het volgende:
Ik maak mij totaal geen zorgen en heb alle vertrouwen in de scouting van Feyenoord. Komen straks gewoon 4 spelers uit de hoge hoed.
je hebt nog tot 1 september, ik vind dat Feyenoord gezien de omstandigheden nog best snel handeltquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik had eigenlijk verwacht dat we naast Dilrosun nog 1 á 2 aankopen (voor de basisefl) binnen hadden. Het duurt allemaal wel erg lang.
Oja, dat lijkt me nu ook wel een zekerheidje inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:25 schreef Scrummie het volgende:
In het geval Basset zal het wel Boeitus als vervanger worden.
Sowieso komt de hele transfermarkt voor Nederlandse clubs vaak pas echt op gang in augustusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt nog tot 1 september, ik vind dat Feyenoord gezien de omstandigheden nog best snel handelt
PL en Bundesliga starten hetzelfde weekend als NL, SerieA en La Liga een week later dus de kans dat het het dit jaar qua transfers wat sneller gaat is best groot.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Jullie hebben wel gelijk hoor, over die transferperiode, maar ik zou toch wel liever 1 linksback hebben en het liefst nog een aanvallende speler voor we tegen Vitesse spelen.
Dat zijn dus Hancko en Aouchiche, die moeten allebei wel volgende week definitief binnen zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:52 schreef Scrummie het volgende:
Jullie hebben wel gelijk hoor, over die transferperiode, maar ik zou toch wel liever 1 linksback hebben en het liefst nog een aanvallende speler voor we tegen Vitesse spelen.
Als je Kökcü bedoelt; die heeft een lichte blessure.quote:
Soms kan je toch wel jaloers worden op zo'n Red Bull Salzburg. Die Brenden Aaronson en Bassett stonden allebei op een lijst van de grootste talenten uit de MLS. De ene is een jaar later voor 30 miljoen naar Leeds gegaan en de andere wordt doorverhuurd aan Fortuna.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:58 schreef aTypisch het volgende:
Bassett is maar een raar verhaal geworden
Als ik hem zo hoor gaat hij juist absoluut niet bij Feyenoord tekenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beetje een raar verhaal wel. Zelf gevraagd aan Arne of hij mag trainen. "Geen idee of ik een contract wil. Niet verlengd bij Mainz en op zoek naar een nieuw avontuur."
Denk dat het gewoon Feyenoord wordt.Mooi nieuw avontuur.
Wat een popie jopie is dat zeg. Deze man staat toch niet echt op de radar, hoop ik?quote:
Nee hoor we roepen gewoon wat namen om over een paar weken ons gelijk te kunnen halen en jezelf als echte kenner weg te zetten, dat is alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat een popie jopie is dat zeg. Deze man staat toch niet echt op de radar, hoop ik?
Voor welke positie is die meneer Dilrosun nou eigenlijk gehaald?
Vroeger over Ritmo HMF of Klaasweetalles.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joepie, het hele topic gaat weer over pietje.
Het zal eens niet.
Nee die wacht, zo klinkt het, eerst op een ander avontuur. Maar goed we zien wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor gaat hij juist absoluut niet bij Feyenoord tekenen.
Loop jij ook in Stone Island kleren rond? @fetXquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:zka komt die ene gozer met dat lange haar helemaal niet meer?
Keek altijd die top 10 dingen voor zijn anekdotes enzo hem wel weer uitnodigen hoor.
Vind het nu net Roddelpraat zonder Jan Roos.
Lijkt mij ook logisch, voor Boëtius zou het een beetje gek zijn na al twee keer door de achterdeur de club te hebben verlaten en Feyenoord wil niet zomaar meer hoge salarissen geven aan dit type speler.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee die wacht, zo klinkt het, eerst op een ander avontuur. Maar goed we zien wel.
Open dag gaat niet door. Helikopter blijft leeg en de te hoge brandstofprijzen nekken de boel.quote:
Mooi volgende keer als een speler niet wil niet zo lang nog de reserve optie blijven graag of niet.quote:
Vergelijk me niet met Klaas.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger over Ritmo HMF of Klaasweetalles.
Dit inderdaad, lijkt mij dat hij niet meer voor zijn aankoopbedrag op de balans staat. Of Feyenoord moet de hele som nog voldoen aan San Lorenzo ofzo. Zou mij ook niet verbazen lol.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat verhaal over aankoopsom en salaris bij Senesi sloeg nergens op. Als Feyenoord hem nu voor 16 miljoen verkoopt dan stroomt er gewoon minimaal 10 miljoen de kas in.
Dat is niet het verhaal dat Rutger vertelde, die begon over zijn aankoopsom en salaris de afgelopen 3 jaar. Maar daar heeft het gewoon niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, lijkt mij dat hij niet meer voor zijn aankoopbedrag op de balans staat. Of Feyenoord moet de hele som nog voldoen aan San Lorenzo ofzo. Zou mij ook niet verbazen lol.
En al iets gehoord over Kiedetti?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jorgensen weer transfervrij is?
Dat lijkt mij nou echt iets voor SlotBall.
Het is aan boven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor gaat hij juist absoluut niet bij Feyenoord tekenen.
Lakse luie lulhannes die zn werk niet serieus genoeg neemt. Ondanks meer dan voldoende talent amper ooit iets waargemaakte al 2x via de achterdeur vertrokken. Kan best een balletje trappen, maar wmb een bijzonder slecht voorbeeld voor de jeugd.quote:
Werjurs!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mascha, altijd goed.
Die Noah Naujoks is ook wel een mooiboy met praatjes zeg.
Moeten hun weten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
Ah, Kuiptalk en ZKA zijn ook op de cynische paniektrein gestapt en zeggen dat er totale besluitloosheid en gebrek aan daadkracht is binnen de club en er qua transfers momenteel vrijwel geen ene klote gebeurd. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
"Hoe langer Feyenoord wacht hoe goedkoper Gnonto wordt" aldus ZKA.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
Ah, Kuiptalk en ZKA zijn ook op de cynische paniektrein gestapt en zeggen dat er totale besluitloosheid en gebrek aan daadkracht is binnen de club en er qua transfers momenteel vrijwel geen ene klote gebeurd. Dat verwacht je toch ook niet zeg.
vooral na 1 september schijnt de prijs te dalenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Hoe langer Feyenoord wacht hoe goedkoper Gnonto wordt" aldus ZKA.
Wie weet breekt tie wel het been van zijn tegenstander.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hopelijk Kleijn als linksback in plaats van Hendrix bij de basiself, ben wel benieuwd hoe hij het zou doen bij de basiself.
Ik vind het ook wel heel naïef om te denken dat hij alleen maar naar de Eredivisie en/of Feyenoord wil. Ja de Eredivisie is een goede leerschool en ja wij vinden Feyenoord een prachtige club maar ik kan mij echt niet voorstellen dat die tot in den treure op Feyenoord gaat wachten. Wat wij kunnen bieden kunnen wel meer clubs en competities. Ook kwa speeltijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hopelijk Kleijn als linksback in plaats van Hendrix bij de basiself, ben wel benieuwd hoe hij het zou doen bij de basiself.
Ja maar kuiptalk en ZKA zeggen het.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:05 schreef fetX het volgende:
Doe toch eens niet zo raar. Vorig jaar kwamen Trauner er Aursnes ook uit het niets. Alsof DtK nu echt niks aan het doen is
Ik denk dat ie een redelijk salaris wel accepteert hij weet zelf ook wel van zichzelf dat hij geen Messi is en dit misschien zijn laatste kans is op een redelijke carrière ik geloof nooit dat hij een grootverdieners salaris gaat lopen eisen dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lakse luie lulhannes die zn werk niet serieus genoeg neemt. Ondanks meer dan voldoende talent amper ooit iets waargemaakte al 2x via de achterdeur vertrokken. Kan best een balletje trappen, maar wmb een bijzonder slecht voorbeeld voor de jeugd.
Zal bovendien een flink salaris willen en ga je nooit voor serieus geld meer voor vangen.
Enige wat ie echt mee heeft is dat ie transfervrij is.
Van mij mag tie wegblijven.
Alsof ZKA alles weet. Taabouni en Wieffer wist die toch ook niet te melden. Daarnaast zette Arnesen hem vorig zomer bij FC Afkicken ook voor paal. Dus binnen het Maasgebouw zitten ze ook niet op hem te wachten. En mocht die wel alles weten dan zit er dus een enorme rat in de organisatie die alles doorspeelt. Of dat nou zo positief is.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:43 schreef Pistolero het volgende:
Ik zeg ook niet dat ZKA, Kuiptalk of al die andere zichzelf iets te serieus nemende fanaccounts alles weten hoor. Verre van zelfs. Maar dat het, zoals altijd, een chaotische teringbende vol interne machtstrijdjes is in het Maasgebouw mag duidelijk zijn. Het blijft wel Feyenoord heh.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alsof ZKA alles weet. Taabouni en Wieffer wist die toch ook niet te melden. Daarnaast zette Arnesen hem vorig zomer bij FC Afkicken ook voor paal. Dus binnen het Maasgebouw zitten ze ook niet op hem te wachten. En mocht die wel alles weten dan zit er dus een enorme rat in de organisatie die alles doorspeelt. Of dat nou zo positief is.
Die paniektrein zie ik ook niet. Van Kuiptalk lees ik alleen dat Feyenoord wel wat meer mag doorpakken, wat ook gewoon wel klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar kuiptalk en ZKA zeggen het.
Ja, dat zegt iedereen wel zo'n beetje geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die paniektrein zie ik ook niet. Van Kuiptalk lees ik alleen dat Feyenoord wel wat meer mag doorpakken, wat ook gewoon wel klopt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen wel zo'n beetje geloof ik.
Ik volg ZKA niet op Twitter dus geen idee wat hij zegt.
Een schande nog wel lol.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:58 schreef Pistolero het volgende:
Blijft echt een schande dat je nu de derde wedstrijd van de voorbereiding ingaat zonder ook maar één linksback in de selectie(inclusief jeugd).
Komt beetje neer op dat als DtK meer door pakt, Hancko, Aouchiche en Gnonto al binnen zouden zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik volg ZKA niet op Twitter dus geen idee wat hij zegt.
Precies, het duurt ook wel iets te lang met een linksback, Maatsen is wel echt een misser geweest op dat vlak maar goed. Zolang we voor Vitesse-uit maar een fatsoenlijke back hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er moet aanvallend voor die tijd ook nog wel wat bij. Voorin met Alireza, Danilo en Toornstra op 10 is echt te mager.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, het duurt ook wel iets te lang met een linksback, Maatsen is wel echt een misser geweest op dat vlak maar goed. Zolang we voor Vitesse-uit maar een fatsoenlijke back hebben.
Vorig jaar begonnen we nog met Fer als CV die ons bijna een geweldig Europees seizoen heeft gekost, aan de andere kant werd ons geduld beloond met Trauner. Dat er uiteindelijk kwaliteit komt te staan is het belangrijkste.
Ze hebben denk iets te lang gewacht op Maatsen wat betreft het linksback verhaaltje.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, het duurt ook wel iets te lang met een linksback, Maatsen is wel echt een misser geweest op dat vlak maar goed. Zolang we voor Vitesse-uit maar een fatsoenlijke back hebben.
Vorig jaar begonnen we nog met Fer als CV die ons bijna een geweldig Europees seizoen heeft gekost, aan de andere kant werd ons geduld beloond met Trauner. Dat er uiteindelijk kwaliteit komt te staan is het belangrijkste.
Jens speelt niet echt op 10 met den Geert achter hem.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Er moet aanvallend voor die tijd ook nog wel wat bij. Voorin met Alireza, Danilo en Toornstra op 10 is echt te mager.
Valt niet tegen tot nu toe inderdaad.quote:
Ik vind dat een schande ja, prima als jij dat niet vindquote:
is hij gekocht of 2 seizoenen huur?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:28 schreef fetX het volgende:
Hendrix passt….
recht door het midden in de voeten van een tegenstander
Die Walemark kan er ook niet zoveel van ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:23 schreef Pistolero het volgende:
Hoe kan Slot nou weer Jahanbaksh de voorkeur geven boven Walemark
[..]
Ik vind dat een schande ja, prima als jij dat niet vind
Die speelde de vorige pot wel goed. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Walemark kan er ook niet zoveel van ben ik bang voor.
Linksback en een spits. Voor de rest is wat er nu staat echt dikke prima.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:38 schreef fetX het volgende:
Ik vind het niet zo heel goed allemaal. Er moeten echt zeker nog 4 á 5 spelers bij.
Een 10 en een buitenspeler moet er ook echt zeker nog bij. En een extra lcv.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Linksback en een spits. Voor de rest is wat er nu staat echt dikke prima.
Dat is ook gewoon een matige spits.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Danilo heeft het tot nu toe ook nog niet.
Wellicht een 10, maar als ik naar deze basiself kijk ben ik wel fan van het spelen zonder 10 en met Geert voor de defensie.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Een 10 en een buitenspeler moet er ook echt zeker nog bij. En een extra lcv.
Een 10 of in ieder geval een aanvallende middenvelder ipv Toornstra. En alleen al voor de breedte van de selectie moet er flink wat bij maar ook voor de basis.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wellicht een 10, maar als ik naar deze basiself kijk ben ik wel fan van het spelen zonder 10 en met Geert voor de defensie.
Verder moet er voor de breedte natuurlijk nog genoeg bij uiteraard.
Waar staat ie dan cvm of cmquote:
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Danilo heeft het tot nu toe ook nog niet.
Maar die 4 á 5 spelers komen echt ook nog wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 14:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Een 10 of in ieder geval een aanvallende middenvelder ipv Toornstra. En alleen al voor de breedte van de selectie moet er flink wat bij maar ook voor de basis.
Eens ja. Gewoon weg met die vent.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 15:35 schreef Scrummie het volgende:
Diemers moet je gewoon gratis laten lopen hoor.
Die loopt sinds een paar jaar met stenen op zijn rug lijkt het wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
Weet je nog dat iedereen dacht dat Alireza voor een miljoentje de steal of the year was
In 2 oefenwedstrijden op Varkenoord in totaal 0-11 qua doelpunten. Je moet wel echt een extreme positivo zijn als je op dit moment vertrouwen hebt in aankomend seizoen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:39 schreef Haringkop het volgende:
We zijn nog niet klaar voor de competitie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben we in de geschiedenis van de club eigenlijk ooit wel eens twee aardige seizoenen achter elkaar gehad?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:39 schreef Haringkop het volgende:
Ook niet zo gek. Het is 16 juli. Op die datum zijn we echt nog nooit klaar geweest voor de competitie. Eind augustus staat er een heel ander elftal, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:39 schreef Haringkop het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In 2 oefenwedstrijden op Varkenoord in totaal 0-11 qua doelpunten. Je moet wel echt een extreme positivo zijn als je op dit moment vertrouwen hebt in aankomend seizoen.Voorin is het gewoon helemaal kut. 85 goals weggedaan en het daar dan niet over mogen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2001/02 en 2002/03?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we in de geschiedenis van de club eigenlijk ooit wel eens twee aardige seizoenen achter elkaar gehad?
Het wordt pas een probleem als je elke dag dat riedeltje begint in de hoop op reacties eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voorin is het gewoon helemaal kut. 85 goals weggedaan en het daar dan niet over mogen hebben.
Mwa. 64 punten in 2001-2002 was ook gewoon middelmaat. De laatste keer dat Feyenoord 2 jaar op rij 70+ haalde ligt waarschijnlijk in de jaren 70.quote:
Ja want als het niet benoemd wordt dan scoren onzichtbare positieve krachten die goals wel natuurlijk?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt pas een probleem als je elke dag dat riedeltje begint in de hoop op reacties eigenlijk
Het is gewoon vervelend als dezelfde user dag in dag uit met exact dezelfde teringposts komt, that’s allquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja want als het niet benoemd wordt dan scoren onzichtbare positieve krachten die goals wel natuurlijk?
Dat zegt niemand.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja want als het niet benoemd wordt dan scoren onzichtbare positieve krachten die goals wel natuurlijk?
En als je het 300 keer benoemd dan komen die goals inmiddels wel?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
benoemtquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:57 schreef fetX het volgende:
[..]
En als je het 300 keer benoemd dan komen die goals inmiddels wel?
Hou gewoon eens je kakel.
Vrijwel niemand benoemt het, alleen jou zie ik het af en toe zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat zegt niemand.
Je punt is duidelijk en de meeste hier zullen het zelfs er wel redelijk mee eens zijn. Dus je hoeft het niet meer 5x per dag te posten.
Zou wel genant zijn. Heb je eindelijk geld, pak je niet door.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Volgens die rooie communist van het NRC en @:zka ontbreekt het nogal aan daadkracht in het maasgebouw momenteel. Lijstjes die al een half jaar klaar zijn, spelers die zelf ook willen en toch niet doorpakken
Feyenoordgoden
Dit postte ik vanochtend al.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Volgens die rooie communist van het NRC en @:zka ontbreekt het nogal aan daadkracht in het maasgebouw momenteel. Lijstjes die al een half jaar klaar zijn, spelers die zelf ook willen en toch niet doorpakken
Feyenoordgoden
Omdat de meeste mensen snappen dat je zoiets duidelijks niet elke godganse dag hoeft te herhalen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrijwel niemand benoemt het, alleen jou zie ik het af en toe zeggen.
Ja maak er maar weer een karikatuur van.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:08 schreef Scrummie het volgende:
Dat gaat vechten tegen degradatie worden, zoveel is wel duidelijk.
#KLOESEOUT
In 1962 prolongeerde we de titel. Volgens mij de enige keer in de geschiedenis van de club.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben we in de geschiedenis van de club eigenlijk ooit wel eens twee aardige seizoenen achter elkaar gehad?
Heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen snappen dat je zoiets duidelijks niet elke godganse dag hoeft te herhalen.
Als het je zo dwars zit ga je lekker bij het Maasgebouw staan elke dag?
Dat geldt net zo goed voor jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Helaas merken we daar weinig van
Ik postte dit vorige week alquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit postte ik vanochtend al.![]()
Ook niet verrassend, je dacht toch niet dat er daadwerkelijk goed beleid wordt gevoerd bij Feyenoord?
Feyenoord gonna Feyenoord.
Ik vond het wel verrassend om te lezen, dat was vorig jaar namelijk nog geen probleem volgens mijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat fijn dat Feyenoord zo verschrikkelijk voorspelbaar is.
Had anders gewoon de 1-0 moeten binnenkoppenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Walemark is wel een echte dribbelaar, vrij sterk in de kleine ruimtes. Deed het ook beter dan Alireza, want die was de bal zo vaak kwijt. Maar waar Alireza nog wel eens een kans krijgt, komt Walemark echt 0 in de buurt van de goal. Dat is wel echt problematisch.
Klopt, die was ik vergeten idd. Maar alsnog vind ik dat hij in de combinatie of met een schot heel weinig klaarspeelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had anders gewoon de 1-0 moeten binnenkoppen
Wanneer is Feyenoord met een flinke zak geld in het verleden een succes gebleken? Lijkt er bijna op dat ze nu zó bang zijn op een miskoop dat ze meer helemaal niks doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het wel verrassend om te lezen, dat was vorig jaar namelijk nog geen probleem volgens mij
Als Slot daadwerkelijk Jahanbaksh verkiest boven Walemark als basisklant word ik wel team #SlotOut hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Linksback en een aanvallende versterking, dat is minimaal nodig voor de competitiestart.
Een middenveld met Kokcu, Geertruida en Aursnes is wel goed.
Voorin alleen Walemark achter Dilrosun, Danilo en Jahanbaksh is echt veel te weinig. Dat kan echt niet.
De Bak heeft er nog 8 gemaakt vorig seizoen. Probleem met Walemark is inderdaad dat hij 0 aanvallend rendement heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Slot daadwerkelijk Jahanbaksh verkiest boven Walemark als basisklant word ik wel team #SlotOut hoor.
Even normaal doen Arne.
Valt mij ook wel op, dat er weinig dreiging van hem afkomt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Walemark is wel een echte dribbelaar, vrij sterk in de kleine ruimtes. Deed het ook beter dan Alireza, want die was de bal zo vaak kwijt. Maar waar Alireza nog wel eens een kans krijgt, komt Walemark echt 0 in de buurt van de goal. Dat is wel echt problematisch.
Jahanbakhsh is zo traag en voorspelbaar. Het doet echt pijn aan m'n ogenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als Slot daadwerkelijk Jahanbaksh verkiest boven Walemark als basisklant word ik wel team #SlotOut hoor.
Even normaal doen Arne.
Dat is natuurlijk ook wel weer zoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:30 schreef M.Melandri het volgende:
Malacia,Kokcu en Sinisterra waren ook een klasse beter dan de rest. Dus zo gek is het niet als dat drietal er niet meer bij is.
Daar was ik al bang voor toen ie kwam. Danilo is geen voetballende spits, daar heb je alleen iets aan als eindstationquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun was deze week gewoon al een goede stap in aanvallend opzicht, echt een goede indruk gemaakt vandaag. Verder was het mss niet allemaal even sprankelend, maar een 0-2 was gewoon een beetje knullig na een uur ballen, had net zo goed andersom geweest kunnen zijn en dan had je hier niemand gehoord.
Allle vertrouwen in dat de versterkingen die nodig zijn er echt wel gaan komen. Danilo lijkt nog wel niet helemaal te passen in dit spelletje, er ontbreekt gewoon een echt aanspeelpunt voorin, zit genoeg beweging om hem heen.
Ik zie het nog helemaal zitten dit seizoen
Hoe zit het nou met Kökcü? Blessure en transfer-wisequote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:30 schreef M.Melandri het volgende:
Malacia,Kokcu en Sinisterra waren ook een klasse beter dan de rest. Dus zo gek is het niet als dat drietal er niet meer bij is.
Klopt, leuk voor in de wedstrijdjes tegen de nummers 6 t/m 18 waar hij oprecht wel een 15 goals kan pakken. Als je in deze pot een spits had gehad die een beetje kon combineren had je o zo veel gevaar kunnen stichten.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor toen ie kwam. Danilo is geen voetballende spits, daar heb je alleen iets aan als eindstation
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor toen ie kwam. Danilo is geen voetballende spits, daar heb je alleen iets aan als eindstation
Danilo kan er geen klote van. Dat was toch ook in zijn Ajax tijd al duidelijk? Leuk hoor dat hij het goed deed bij Twente, maar dat niveau is hier simpelweg niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Danilo is beter dan Linssen en Dessers.
Ik denk dat ie niet beter is dan Dessersquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Danilo is beter dan Linssen en Dessers.
Dat weet ik wel zeker. Linssen is wel een wat andere speler maar het zou me verbazen als Danilo waardevoller gaat zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet beter is dan Dessers
Eerder Sven van Beek stront.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De nieuwe Wouter Burger is ook in huis. Wel de gunfactor, niet de kwaliteiten.
Nee.quote:Op zondag 17 juli 2022 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benieuwd of Boetius in de heli zit morgen.
quote:Eerst wacht morgen de traditionele Open Dag, waar met Danilo, Dilrosun, Mohamed Taabouni en de geblesseerde Mats Wieffer vier aanwinsten uit de helikopter stappen. ,,Ik heb nieuws voor je: er zitten geen verrassingen in’’, knipoogt Slot. ,,Ik hoop dat we de komende week wel wat nieuwe spelers kunnen verwelkomen. Dan weet ik zeker dat we ons beter kunnen presenteren dan we vandaag hebben gedaan.’’
Bedankt voor deze wijsheid PistoleroGOD. Je hebt ons de ogen geopend met al je kennis en kunde.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar dat het, zoals altijd, een chaotische teringbende vol interne machtstrijdjes is in het Maasgebouw mag duidelijk zijn.
Is gewoon nog een jochie van 20, dan is het zeldzaam dat je al intimiderend bent qua uitstraling. Bij Bijlow kwamen op zijn 20e ook al de vergelijkingen met Mulder. Geef het tijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:20 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Jansen maakt een prima indruk als hij speelt, maar heeft niet echt uitstraling. Beetje Erwin Mulder in dat opzicht.
Sow oprecht hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:22 schreef Caland het volgende:
Weet je nog dat iedereen dacht dat Alireza voor een miljoentje de steal of the year was
Huh, Bijlow was altijd al die ietwat wilde keeper die totaal niet bang was voor z'n tegenstanders en heel dominant was in de lucht? Als ik bij iemand níet aan Mulder dacht was het bij Bijlowquote:Op zondag 17 juli 2022 01:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon nog een jochie van 20, dan is het zeldzaam dat je al intimiderend bent qua uitstraling. Bij Bijlow kwamen op zijn 20e ook al de vergelijkingen met Mulder. Geef het tijd.
Dit wordt wel een klein beetje channant ja.quote:
Nu al?quote:Op zondag 17 juli 2022 01:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb net 't castore uitshirt gezien. Is nice. 2023 dus
Punt was ook een beetje dat de vergelijking helemaal nergens op sloegquote:Op zondag 17 juli 2022 01:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, Bijlow was altijd al die ietwat wilde keeper die totaal niet bang was voor z'n tegenstanders en heel dominant was in de lucht? Als ik bij iemand níet aan Mulder dacht was het bij Bijlow
Ja, want senesi, trauner, aursnes, bijlow, Geertruida waren inderdaad altijd al extreem matige koekenbakker........quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:30 schreef M.Melandri het volgende:
Slot voert de druk op.quote:Feyenoord verloor vandaag met pijnlijke cijfers van Union Sint-Gillis. De Belgen waren op Varkenoord met 0-4 te sterk voor de Rotterdammers. Voor Trainer Arne Slot is het nog maar eens duidelijk geworden dat de selectie versterkt moet worden met nieuwe spelers.
Of dat morgen op de Open Dag al gaat gebeuren? ''Ik heb nieuws voor je: er zitten geen verrassingen in'', vertelt trainer Arne Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik hoop dat we de komende week wel wat nieuwe spelers kunnen verwelkomen. Dan weet ik zeker dat we ons beter kunnen presenteren dan we vandaag hebben gedaan.''
De eerste topaankoop van Feyenoord was afgelopen week al een feit. Javairô Dilrosun maakte in de oefenwedstrijd direct zijn debuut en dat stemde Slot tevreden. ''Ik heb vanmiddag gezien waarom we hem graag wilden hebben. Hij kan op snelheid van richting veranderen en dingen forceren.'' Feyenoord kijkt ook naar een extra spits. ''Bij een club als Feyenoord lijkt het me niet meer dan normaal dat je twee topspitsen hebt die met elkaar kunnen concurreren.''
Niet voldoende weerstand op de training
Slot had afgelopen week het idee dat zijn team op de training stappen had gemaakt. De nederlaag tegen Union Sint-Gillis kwam dan ook hard aan bij Feyenoord. ''Maar mijn stokpaardje is dat je zo goed bent als de weerstand van je laatste tegenstander. Als je de hele week tegen de verkapte Onder 21 traint, is dat geen goed beeld van de werkelijkheid. Dat was vandaag wel confronterend.'' Feyenoord vertrekt maandag op trainingskamp en dan is er nog voldoende werk aan de winkel.
De kans dat Slot zijn contract gaat uitdienen lijkt me precies 0 op dit moment. Die is er op een gegeven moment wel klaar mee en houdt de eer aan zichzelf.quote:
Tenzij hij dit jaar weer een wonder verricht zoals vorig seizoen.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat Slot zijn contract gaat uitdienen lijkt me precies 0 op dit moment. Die is er op een gegeven moment wel klaar mee en houdt de eer aan zichzelf.
Die helikopter-act mogen ze wel afschaffen eigenlijk. Is toch meestal redelijk gênant wat voor figuren daar uit komen lopen. Lekker de handjes op elkaar voor Taabouni en Wieffer.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:40 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens een verrassing die helikopter uitgekomen of is dat een soort mythe die is ontstaan door de jaren heen?
Ach, is toch leuk voor die kleine teringapen.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die helikopter-act mogen ze wel afschaffen eigenlijk. Is toch meestal redelijk gênant wat voor figuren daar uit komen lopen. Lekker de handjes op elkaar voor Taabouni en Wieffer.
Dit waren betere tijden.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die helikopter-act mogen ze wel afschaffen eigenlijk. Is toch meestal redelijk gênant wat voor figuren daar uit komen lopen. Lekker de handjes op elkaar voor Taabouni en Wieffer.
Die kans is gewoon nog 100 joh. Ik zie Slot hiervoor niet weglopen en hij weet ook waar hij aan begon. Hoe moeilijk dit is bij Feyenoord en dit ook zal blijven. Het gaat er uiteindelijk om wat je ernop 1 september hebt staan.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat Slot zijn contract gaat uitdienen lijkt me precies 0 op dit moment. Die is er op een gegeven moment wel klaar mee en houdt de eer aan zichzelf.
Zeven mislukkelingen en de dorpspastoorquote:Op zondag 17 juli 2022 08:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit waren betere tijden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juli 2022 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeven mislukkelingen en de dorpspastoor
Tuurlijk wist Slot waar hij aan begon.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die kans is gewoon nog 100 joh. Ik zie Slot hiervoor niet weglopen en hij weet ook waar hij aan begon. Hoe moeilijk dit is bij Feyenoord en dit ook zal blijven. Het gaat er uiteindelijk om wat je ernop 1 september hebt staan.
Daar durf ik wel een seizoenskaartje op te zetten voor de club waar Slot dan naar toe zal gaan mocht ie zn contract niet uitzitten.
Dat hij niet 1 2 3 niet gaat verlengen lijkt mij wel duidelijk.
En als er deze week wel transfers komen, is het dan ineens niet meer kut, hoe werkt dat?quote:Op zondag 17 juli 2022 08:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tuurlijk wist Slot waar hij aan begon.
Maar ik geloof dat hij er geen seconde rekening mee had gehouden dat de transferzomer na een Europees succesvol seizoen zó kut zou lopen.
Dat laatste. Denk ook niet dat zoiets geheim te houden is eigenlijk. En alleen kinderen, mikey en pistolero vinden die helicopter act interessant.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:40 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk ooit wel eens een verrassing die helikopter uitgekomen of is dat een soort mythe die is ontstaan door de jaren heen?
Kunnen we kappen met "deze transferzomer is kut" en al dat soort loze uitspraken. Het is fxking 17 juli.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat hij er geen seconde rekening mee had gehouden dat de transferzomer na een Europees succesvol seizoen zó kut zou lopen.
Zelfs als zouden Hancko en Aouchiche komende week tekenen, dan heeft het alsnog veel te lang geduurd natuurlijk.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En als er deze week wel transfers komen, is het dan ineens niet meer kut, hoe werkt dat?
Inderdaad een mythe ja. Of het moet ergens in 1997 zijn geweest, in de tijd van Arie Haan enzo. Toen er nog geen internet was.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste. Denk ook niet dat zoiets geheim te houden is eigenlijk. En alleen kinderen, mikey en pistolero vinden die helicopter act interessant.
Dat het verspilde tijd is geweest is jouw conclusie en ook echt alleen dat.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs als zouden Hancko en Aouchiche komende week tekenen, dan heeft het alsnog veel te lang geduurd natuurlijk.
Je hebt eigenlijk nog niet 1 dag echt serieus goed kunnen voorbereiden op aankomend seizoen omdat het niveau op de trainingen en de breedte schrijnend laag is. Die verspilde tijd krijg je niet meer terug als er nu opeens een stortvloed aan nieuwe spelers komt heh?
Ik denk dat Slot ook geen rekening heeft gehouden met het feit dat ie in zn eerste seizoen finale UcL zou halen. Toen Slot begon wist hij dat het een pittige klus zou worden. Sterker nog, misschien hield hij rekening met een moeilijk eerste seizoen. Dat het direct al zo goed liep (niet alleen qua resultaat maar vooral qua spel) had niemand verwacht.quote:Op zondag 17 juli 2022 08:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk opportunistisch. Vorig seizoen werd er exact dezelfde fout gemaakt door (veel) te lang te wachten qua transfers en het heeft je bijna het hele hele Europese seizoen gekost. Drita vergeten? Die helequote:Op zondag 17 juli 2022 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat het verspilde tijd is geweest is jouw conclusie en ook echt alleen dat.
Het heeft 'te lang geduurd'. Dan was het vorig jaar dus ook kut omdat Trauner, Aursnes Dessers veel te laat kwamen. Oja, toen zouden we volgens jou ook vechten tegen degradatie en stonden we een paar maanden later in een Europese finale.
De enige die altijd in idiote extremen schiet ben jij zelf wanneer iemand kritiek heeft op de club, lol.quote:Maar dat is een beetje het probleem, het is direct wanbeleid, er klopt helemaal niets meer van en we kunnen de boel beter opdoeken omdat transfers wat langer duren. En twee weken geleden moesten we nog al het inkomend geld in de schulden steken en op een houtje gaan bijten.
Je kan ook gewoon ontevreden zijn dat er nu echt wel wat bij mag komen, zonder direct in dat soort idiote extremen te schieten waarbij je jezelf ook nog eens nogal tegenspreekt.
Drita stond zo'n beetje nu op het programma geloof ik, nu spelen we nog steeds pas over 3 weken onze eerste echte wedstrijd.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk opportunistisch. Vorig seizoen werd er exact dezelfde fout gemaakt door (veel) te lang te wachten qua transfers en het heeft je bijna het hele hele Europese seizoen gekost. Drita vergeten? Die hele
Europese campagne is juist een argument om selectie zo vroeg mogelijk helemaal rond te hebben.
[..]
Oh oke. (lol)quote:De enige die altijd in idiote extremen schiet ben jij zelf wanneer iemand kritiek heeft op de club, lol.
PSV heeft dus een groot probleem?quote:Op zondag 17 juli 2022 09:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zou mij pas zorgen maken als de selectie wel rond was op dit moment van de voorbereiding.
Feit is ook dat die spelers die geld opleverden net een week de deur uit zijn. Sinisterra is 1 op 1 al vervangen waar gewoon goed gereageerd is. De rest komt echt wel.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:36 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind die vergelijkingen met voorgaande jaren wel een beetje mank gaan. Je hebt nu voor 40 miljoen verkocht en een Europese finale achter de rug. Tuurlijk verwacht je dan sneller spelers aan je selectie te kunnen toevoegen.
Er is laat verkocht en die Europese miljoenen zijn in allerlei schulden gestopt. Vergeet niet dat Feyenoord er financieel rampzalig voor stond een jaar geleden.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:36 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind die vergelijkingen met voorgaande jaren wel een beetje mank gaan. Je hebt nu voor 40 miljoen verkocht en een Europese finale achter de rug. Tuurlijk verwacht je dan sneller spelers aan je selectie te kunnen toevoegen.
Heb je hun verdediging gezien? Leuk hoor zo'n Hoever die op zijn 17/18e zijn debuut maakte bij Liverpool. Maar in niets is te zien dat het een groot talent is. Simons is een groot talent, maar vooral beroemd vanwege zijn insta-account en moet ook nog alles laten zien. De Jong en die keep zijn natuurlijk wel zwaar een verbetering. En ja ze staan een stuk verder dan Feyenoord. Maar Ajax gaan zij ook niet inhalen op deze manier.quote:
PSV wordt makkelijk derde. Achter Ajax en Feyenoordquote:Op zondag 17 juli 2022 09:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je hun verdediging gezien? Leuk hoor zo'n Hoever die op zijn 17/18e zijn debuut maakte bij Liverpool. Maar in niets is te zien dat het een groot talent is. Simons is een groot talent, maar vooral beroemd vanwege zijn insta-account en moet ook nog alles laten zien. De Jong en die keep zijn natuurlijk wel zwaar een verbetering. En ja ze staan een stuk verder dan Feyenoord. Maar Ajax gaan zij ook niet inhalen op deze manier.
Door die “fout” het lange wachten heb je uiteindelijk wel een Trauner. Ze hadden ook snel kunnen handelen en dan een of andere Sven van Beek 2.0 kunnen halen, maar ja, heb je wel je aankoop in Juli alquote:Op zondag 17 juli 2022 09:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk opportunistisch. Vorig seizoen werd er exact dezelfde fout gemaakt door (veel) te lang te wachten qua transfers en het heeft je bijna het hele hele Europese seizoen gekost. Drita vergeten? Die hele
Europese campagne is juist een argument om selectie zo vroeg mogelijk helemaal rond te hebben.
[..]
De enige die altijd in idiote extremen schiet ben jij zelf wanneer iemand kritiek heeft op de club, lol.
Eens, Courtois heeft ook de uitstraling van een krant. Maakt echt helemaal niks uit.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof sowieso niet echt in de combinatie uitstraling en keepers, maar afin.
Ik wel maar uiteindelijk is prestaties de belangrijkste pijler voor uitstraling. Dus dan maakt het alsnog geen bal uit.quote:Op zondag 17 juli 2022 01:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof sowieso niet echt in de combinatie uitstraling en keepers, maar afin.
Jij gaat vandaag alle spelers adhv hun interviews beoordelen of ze moeten blijven of niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik dit slappe interview zo zie dan denk ik: Verkoop hem alsjeblieft deze zomer nog.
Dat doen wij al maanden adhv zijn posts. Ook geen succes.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij gaat vandaag alle spelers adhv hun interviews beoordelen of ze moeten blijven of niet.
GENOTquote:Op zondag 17 juli 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Mario Been mag vandaag de open dag van Feyenoord analyseren
Ze overschatten zichzelf daar een beetje, maar ze staan er wel een stuk beter voor dan wij op dit moment. Wij komen daar nog niet in de buurt, maar met 3/4 goede aankopen weet je het nooit.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb je hun verdediging gezien? Leuk hoor zo'n Hoever die op zijn 17/18e zijn debuut maakte bij Liverpool. Maar in niets is te zien dat het een groot talent is. Simons is een groot talent, maar vooral beroemd vanwege zijn insta-account en moet ook nog alles laten zien. De Jong en die keep zijn natuurlijk wel zwaar een verbetering. En ja ze staan een stuk verder dan Feyenoord. Maar Ajax gaan zij ook niet inhalen op deze manier.
Nou ja zeg, dat verwacht je toch ook niet.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:14 schreef Caland het volgende:
Mario Been mag vandaag de open dag van Feyenoord analyseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |